Emirates?

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
veeteetje
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 62
Lid geworden op: donderdag 11 augustus 2011, 12:59
Locatie: Lienden
Contacteer:

Emirates?

#1 Bericht door veeteetje » maandag 06 februari 2012, 13:15

Hoe is Emirates???

gjastip
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 62
Lid geworden op: donderdag 25 februari 2010, 22:02

Re: Emirates?

#2 Bericht door gjastip » maandag 06 februari 2012, 14:27

Een keer mee gevlogen en bijzonder content, alleen zijn de prijzen niet meer zo spectaculair die een tussenstop van 4 uur rechtvaardigen.

Goede reis

Gebruikersavatar
veeteetje
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 62
Lid geworden op: donderdag 11 augustus 2011, 12:59
Locatie: Lienden
Contacteer:

Re: Emirates?

#3 Bericht door veeteetje » maandag 06 februari 2012, 16:03

gjastip schreef:Een keer mee gevlogen en bijzonder content, alleen zijn de prijzen niet meer zo spectaculair die een tussenstop van 4 uur rechtvaardigen.

Goede reis
We wilden eigenlijk met KLM vanwege mijn vliegangst en ik heb bij KLM de cursus gedaan... maar de prijs per ticket lag op Eur 1.150,00 per persoon en dat vond ik zo hoog. Emirates op Eur 674,00 per persoon met een tussenstop van resp. 3 uur en 3u45m. Heb dus net geboekt. :mrgreen:

frans49
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 479
Lid geworden op: maandag 01 maart 2010, 14:04
Locatie: Lelystad

Re: Emirates?

#4 Bericht door frans49 » maandag 06 februari 2012, 16:25

veeteetje schreef:Hoe is Emirates???

Heel erg goed.
Kan ik zeker aanraden.
Ik vlieg zelf terug met Emirates en heb, in tegenstelling tot vele, juist een overstap genomen met een zo lang mogelijke tijd.
Kan ik nog wat van Dubai zien en overnachten in een hotel en de volgende dag pes verder vliegen.
Bangkok diedeldiedeldie.
Bangkok is the place for me.
You can go ........

Gebruikersavatar
veeteetje
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 62
Lid geworden op: donderdag 11 augustus 2011, 12:59
Locatie: Lienden
Contacteer:

Re: Emirates?

#5 Bericht door veeteetje » maandag 06 februari 2012, 16:31

frans49 schreef:

Heel erg goed.
Kan ik zeker aanraden.
Ik vlieg zelf terug met Emirates en heb, in tegenstelling tot vele, juist een overstap genomen met een zo lang mogelijke tijd.
Kan ik nog wat van Dubai zien en overnachten in een hotel en de volgende dag pes verder vliegen.
Daar hebben we inderdaad ook aan gedacht om nog in Dubai te blijven maar we hebben al een week langer vakantie dan we normaal zouden hebben... goede reden om nog eens terug te gaan. :thumbsup:

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: Emirates?

#6 Bericht door Khon Neua » maandag 06 februari 2012, 21:21

ook eerder mee gevlogen overstap op dubai heel mooi vliegveld alleen slechte organisatie, nieuwse vliegtuigen oa 777 en de a380 ( met of zonder haarscheurtjes in de vleugel :mrgreen: ) vlieg er in july ook mee . :D

Gebruikersavatar
veeteetje
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 62
Lid geworden op: donderdag 11 augustus 2011, 12:59
Locatie: Lienden
Contacteer:

Re: Emirates?

#7 Bericht door veeteetje » maandag 06 februari 2012, 21:44

Khon Neua schreef:ook eerder mee gevlogen overstap op dubai heel mooi vliegveld alleen slechte organisatie, nieuwse vliegtuigen oa 777 en de a380 ( met of zonder haarscheurtjes in de vleugel :mrgreen: ) vlieg er in july ook mee . :D
Haha, ja dat is goed dat ze die nu al ontdekt hebben. Kunnen ze eerst nog even geplamuurd worden voor wij gaan. ;)

In welk opzicht "slechte organisatie"?

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

Re: Emirates?

#8 Bericht door Loe » dinsdag 07 februari 2012, 12:08

Zeer fijne maatschappij.Goede service en prima toestellen. Ook de luchthaven in Dubai is prachtig en in tegenstelling wat je zou denken normale prijzen voor drank en voedsel. Moet natuurlijk wel geld omzetten, maar dat is daar ook geen probleem

Gebruikersavatar
veeteetje
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 62
Lid geworden op: donderdag 11 augustus 2011, 12:59
Locatie: Lienden
Contacteer:

Re: Emirates?

#9 Bericht door veeteetje » dinsdag 07 februari 2012, 12:33

Loe schreef:Zeer fijne maatschappij.Goede service en prima toestellen. Ook de luchthaven in Dubai is prachtig en in tegenstelling wat je zou denken normale prijzen voor drank en voedsel. Moet natuurlijk wel geld omzetten, maar dat is daar ook geen probleem
Dat is heel fijn om te lezen! Het is voor mij een enorme stap om niet met een Nederlandse maatschappij te vliegen.
Ik bedacht me gisteren ook dat we dan daar wel kunnen pinnen. We nemen vanuit Nederland ook geen Thaise Baht mee, maar pinnen die ook op de luchthaven van Bangkok. De wisselkoersen schijnen hier in Nederland niet gunstig te zijn, las ik.

Champa
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 51
Lid geworden op: maandag 02 mei 2011, 06:37

Re: Emirates?

#10 Bericht door Champa » donderdag 09 februari 2012, 16:01

veeteetje, bij wie/ welke site heb je je ticket geboekt?

ponchovogel
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 76
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 00:31

Re: Emirates?

#11 Bericht door ponchovogel » donderdag 09 februari 2012, 19:48

Emirates is top...2 x mee gevlogen maar wel met lange tussenstop op dubai

Met lange tussen stop naar midden lopen van vluchthaven daar naar boven en met je ticket de present aan de hand heerlijk gratis eten in de lounge

Er is ook ergens voorbij het midden, richting het rookvergif hol, een irish pub waar je heerlijk kan zitten en kan roken en niet voor minimaal 10 dollar hoeft te bestellen, maar gewoon een cola of sinas kan bestellen
Heb dit op herhaling een paar x gedaan voor een paar euro, best oke!

ponchovogel
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 76
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 00:31

Re: Emirates?

#12 Bericht door ponchovogel » donderdag 09 februari 2012, 19:53

over je vliegangst gesproken....heb daar heel veel last van gehad en kan er een boek over schrijven, maar die zijn er al genoeg geschreven en heb er zelf een gelezen ook

ik heb de beste ervaring met eva air, emirates en cathay pacific en daar kan echt geen nederlandse maatschappij aan tippen, alleen dat ze bv nederlands kunnen is voor mij geen reden met KLM te gaan

kwa angst heb ik er meer last van in de tropen vliegen met bv die kleine dingen van Airasia, die met die rare tropen lucht vaak heen en weer schudden

Met al mijn reizen naar Asia met de boeings en airbussen nooit echt iets mee gemaakt, eerder saai!

Gebruikersavatar
veeteetje
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 62
Lid geworden op: donderdag 11 augustus 2011, 12:59
Locatie: Lienden
Contacteer:

Re: Emirates?

#13 Bericht door veeteetje » vrijdag 10 februari 2012, 08:22

ponchovogel schreef:over je vliegangst gesproken....heb daar heel veel last van gehad en kan er een boek over schrijven, maar die zijn er al genoeg geschreven en heb er zelf een gelezen ook

ik heb de beste ervaring met eva air, emirates en cathay pacific en daar kan echt geen nederlandse maatschappij aan tippen, alleen dat ze bv nederlands kunnen is voor mij geen reden met KLM te gaan

kwa angst heb ik er meer last van in de tropen vliegen met bv die kleine dingen van Airasia, die met die rare tropen lucht vaak heen en weer schudden

Met al mijn reizen naar Asia met de boeings en airbussen nooit echt iets mee gemaakt, eerder saai!
De enige reden voor mij om met KLM te gaan is eigenlijk omdat ik daar de cursus van Stichting Valk mee gedaan heb en de taal... maar ja, ik spreek ook goed Engels. Goed te lezen dat Emirates bij jouw beste ervaringen hoort.
Ik heb op de cursus ook gehoord dat hoe hoger je vliegt, hoe minder last je hebt van turbulentie. Maar daarbij ook weer geleerd dat turbulentie niet gevaarlijk is, alleen oncomfortabel...
Oh ja, het boek van Lucas van Gerwen heb ik altijd mee op reis en dat volg ik dan de hele start want daar staat elk geluidje en beweginkje in beschreven.

JanD
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 9
Lid geworden op: maandag 21 mei 2012, 11:13

Re: Emirates?

#14 Bericht door JanD » dinsdag 22 mei 2012, 13:26

Zelfs bij Emirates hebben ze tegenwoordig ook vaak NL stewardessen aan boord tussen AMS en DXB.

En voor een kleine meerprijs kan je via de site van Emirates ook een hotelovernachting in DXB bijboeken als je een tussenstop van 24 uur neemt.

Nadeel is dat je aankomt en vertrekt rond middernacht en dat je rond 12 uur 's middags natuurlijk alweer uit je hotelkamer moet zijn.

Maar voor diegene die DXB even willen zien kan het een mooie uitkomst zijn natuurlijk.

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Emirates?

#15 Bericht door Ben » woensdag 23 mei 2012, 11:23

JanD schreef:Zelfs bij Emirates hebben ze tegenwoordig ook vaak NL stewardessen aan boord tussen AMS en DXB.

En voor een kleine meerprijs kan je via de site van Emirates ook een hotelovernachting in DXB bijboeken als je een tussenstop van 24 uur neemt.

Nadeel is dat je aankomt en vertrekt rond middernacht en dat je rond 12 uur 's middags natuurlijk alweer uit je hotelkamer moet zijn.

Maar voor diegene die DXB even willen zien kan het een mooie uitkomst zijn natuurlijk.

Bij de Emirates niet alleen Ned stewardessen maar ook een heel straatje piloten
De toestellen van de Emirates zijn minder oud dan de meeste van KLM op de Asia route .

Gewoon een keer met merapi air vleigen en weg is je vliegangst met elk andere maatschappij :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”