Jet Airways en tussenstop Mumbai

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
west
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 18 augustus 2011, 15:55

Re: Jet Airways en tussenstop Mumbai

#16 Bericht door west » zondag 26 februari 2012, 12:10

Ook bedankt Pong voor de uitleg.
Heb gisteren een ticketje geboekt, ook met Jet voor de maand april. Had liever Etihad, maar tickets zijn duur, zeker als je zo kort boekt.
'k moest nogal wat zoeken voor een vlotte overgang, want een halve dag zitten wachten in Mumbai, daar had ik ook geen zin in.

za 07/04 10:10 - 22:40 Brussel (BRU) - Mumbai (BOM)

zo 08/04 01:05 - 06:55 Mumbai (BOM) - Bangkok (BKK)

wo 18/04 20:45 - 23:40 Bangkok (BKK) - Mumbai (BOM)

do 19/04 02:20 - 07:50 Mumbai (BOM) - Brussel (BRU


Korte 'speedvakantie', maar 'k heb het nodig. Voor 604 €

Heb wel één vraagje; is er te Mumbai airport een rokerscabine/plaats ?

Manos
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 217
Lid geworden op: dinsdag 05 juli 2005, 11:55

Re: Jet Airways en tussenstop Mumbai

#17 Bericht door Manos » zondag 26 februari 2012, 21:00

Kan wel even kijken of er iets is om te roken in Bom. laat nog iets weten binnen een week of vier. :Whistle:

west
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 18 augustus 2011, 15:55

Re: Jet Airways en tussenstop Mumbai

#18 Bericht door west » zondag 26 februari 2012, 21:11

Manos schreef:Kan wel even kijken of er iets is om te roken in Bom. laat nog iets weten binnen een week of vier. :Whistle:
Bedankt. Heb wat gezocht en hier en daar schrijven ze, achter een restaurantje of iets. Als ik tijd heb, want 'k lees ook dat je door een security moet, wat Pong ook al schreef, enzo, en dat neemt wat tijd in beslag. Zo erg is het allemaal niet natuurlijk, ben al blij dat ik een aansluitende vlucht heb. Meeste aansluitende vluchten volgden de dag nadien ofzo.
Vlucht Mumbai-Bangkok is maar een uur of 4.

Manos
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 217
Lid geworden op: dinsdag 05 juli 2005, 11:55

Re: Jet Airways en tussenstop Mumbai

#19 Bericht door Manos » zondag 26 februari 2012, 21:30

Denk wel dat er daar wel een rokersruimte is, maar kom daar voor je komst en zal daar wel even op letten , ikzelf rook niet dus als ik het vergeet ...murcy

west
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 18 augustus 2011, 15:55

Re: Jet Airways en tussenstop Mumbai

#20 Bericht door west » zondag 26 februari 2012, 21:41

Manos schreef:Denk wel dat er daar wel een rokersruimte is, maar kom daar voor je komst en zal daar wel even op letten , ikzelf rook niet dus als ik het vergeet ...murcy
No problem Manos, vertel over de ervaring van de overstap. Zal voor mij ook nieuw zijn, altijdspannend :mrgreen:
Spijtig dat het zo een ambras is voor een visum voor India, anders plande ik een tussenstop Mumbai. Zal ik toch ooit eens bezoeken, maar nu even niet. Even relaxen in een land dat ik een beetje ken.

Manos
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 217
Lid geworden op: dinsdag 05 juli 2005, 11:55

Re: Jet Airways en tussenstop Mumbai

#21 Bericht door Manos » woensdag 02 mei 2012, 20:21

@Pong, je uitleg klopt als een bus , op het einde juist voor we instapten toch nog op 5 meter 3 keer onze pas moeten laten zien.
Ook aan het vliegtuig stonden er zo weer een viertal kerels maar die moesten ons alleen begapen en onder elkaar dan opmerkingen maken.
Nog een gouden tip :bij de eerste komplete doorlichting zetten ze een stempeltje op het labeltje dat je kreeg voor aan de handbagage en zetten ze er twee op je bording pas en nu komt het kijk dat na of je er drie hebt anders kom je de volgende doorlichting niet in en kan je terug (heb er een paar zien gaan).
Verder hebben we weeral eens een prachtige toer gedaan.
PS. Voor onze roker dacht ik dat er ergens een rookhok was maar eentje vertelde me dat met een kleine tip het ook wel kon .

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”