Britisch Airways: ervaring? En hoeveel bagage?

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Akang
Expat
Expat
Berichten: 553
Lid geworden op: vrijdag 05 juni 2009, 06:28
Locatie: Trat

Re: Britisch Airways: ervaring? En hoeveel bagage?

#16 Bericht door Akang » dinsdag 04 oktober 2011, 11:16

Kunt thans zowel met goede bus als trein verbindingen tot op duseldorf airport komen vanuit NL.

Ook met Airberlin altijd maar 20 kg, tenzij langer dan ik geloof 3 maanden en dan moet je natuurlijk een retour hebben dat je 10 kg extra mee mag nemen, vaak als je lid wordt van een airpine mag je meer meenemen, heeft alleen zin als je vaker met zelfde maatschapij vliegt....

Het is voor iedereen anders, of je wel of niet wilt overstappen etc en wat je ervoor over hebt.
Ik persoonlijk betaal liever wat meer voor een rechtsreekse vlucht en wil graag op christelijke uren aan komen [niet om 5 uur smorgens] bijvoorbeeld.

Goeie reis!
Even the longest journey starts with the first step...

Champa
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 51
Lid geworden op: maandag 02 mei 2011, 06:37

Re: Britisch Airways: ervaring? En hoeveel bagage?

#17 Bericht door Champa » dinsdag 04 oktober 2011, 17:31

Heb altijd een directe vlucht gehad, dit is de eerste keer met een tussenstop. En de tijden zijn perfect, in de uren dat men zou moeten slapen, wordt er gevlogen, en we landen in de ochtend of middag aan.

Openbaar vervoer naar Dusseldorf is geen doen. Heb alle mogelijkheden gecheckt, dat gesjouw met koffers in de trein, of de bus vertrekt heel vroeg in de ochtend...

En met die 20 kg komt wel goed, de kilo's kaas laat ik maar achterwege. :D

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Britisch Airways: ervaring? En hoeveel bagage?

#18 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 04 oktober 2011, 17:53

Akang schreef:Kunt thans zowel met goede bus als trein verbindingen tot op duseldorf airport komen vanuit NL.

Ook met Airberlin altijd maar 20 kg, tenzij langer dan ik geloof 3 maanden en dan moet je natuurlijk een retour hebben dat je 10 kg extra mee mag nemen, vaak als je lid wordt van een airpine mag je meer meenemen, heeft alleen zin als je vaker met zelfde maatschapij vliegt....

Het is voor iedereen anders, of je wel of niet wilt overstappen etc en wat je ervoor over hebt.
Ik persoonlijk betaal liever wat meer voor een rechtsreekse vlucht en wil graag op christelijke uren aan komen [niet om 5 uur smorgens] bijvoorbeeld.

Goeie reis!
Die regel is helaas vervallen bij AB en je moet nu gewoon voor overgewicht betalen. 1 kg marge en betalen vanaf 2 kg. Je kunt ook extra gewicht bijkopen bij het boeken van je ticket hetgeen goedkoper uitpakt dan betalen bij de incheckbalie.
Live your dream, don't dream your life.

Akang
Expat
Expat
Berichten: 553
Lid geworden op: vrijdag 05 juni 2009, 06:28
Locatie: Trat

Re: Britisch Airways: ervaring? En hoeveel bagage?

#19 Bericht door Akang » dinsdag 04 oktober 2011, 18:32

Dat is jammer dat t bij AB niet meer zo is, ben lid bij hun dus mag er meer meenemen, maar kom nooit aan het maximum.
Even the longest journey starts with the first step...

Champa
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 51
Lid geworden op: maandag 02 mei 2011, 06:37

Re: Britisch Airways: ervaring? En hoeveel bagage?

#20 Bericht door Champa » dinsdag 04 oktober 2011, 19:03

Of een servicecard van AB, dan mag je tot 30 kg voor 50 Euro per jaar.

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1564
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Britisch Airways: ervaring? En hoeveel bagage?

#21 Bericht door jomel17 » dinsdag 04 oktober 2011, 20:20

Openbaar vervoer naar Dus is juist wel goed ..
In A,dam,Utrecht of Arnhem in de ICS stappen, Duisburg overstappen en je staat binnen 2 uur op het vliegveld van Dusseldorp..
หลงรัก

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”