Is dit een redelijke ticketprijs?

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Is dit een redelijke ticketprijs?

#16 Bericht door nbreeker » woensdag 10 augustus 2011, 01:51

Florine de naam zegt het al een beetje nu begin je een klein beetje te zeuren,en ja wie gaat er nu negen uur zitten wachten op een luchthaven om een paar euro uit te sparen ik heb je verteld over china air rechtreeks ams- bkk maar daar reageer je niet op en maar zeuren ik zal je nog een keer antwoorden ja je bagage wordt doorgelabeld naar bangkok.Fijne vakantie.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Is dit een redelijke ticketprijs?

#17 Bericht door elst99 » woensdag 10 augustus 2011, 08:24

Hong Kong Airport is niet gezellig om daar 9 uur te gaan zitten wachten, maak er dan een stopover van!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

frans49
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 479
Lid geworden op: maandag 01 maart 2010, 14:04
Locatie: Lelystad

Re: Is dit een redelijke ticketprijs?

#18 Bericht door frans49 » woensdag 10 augustus 2011, 08:37

nbreeker schreef:Florine de naam zegt het al een beetje nu begin je een klein beetje te zeuren,en ja wie gaat er nu negen uur zitten wachten op een luchthaven om een paar euro uit te sparen ik heb je verteld over china air rechtreeks ams- bkk maar daar reageer je niet op en maar zeuren ik zal je nog een keer antwoorden ja je bagage wordt doorgelabeld naar bangkok.Fijne vakantie.

Idd niet blijven zeuren.
Emirates vliegen vele data in januari naar BKK voor ongeveer 700 euro.
Beide vluchten korte stop in Dubai.
En natuurlijk, zoals gebruikelijk, wordt de bagage direct doorgelabeld.
Verder prima airline en goed tot zeer goede faciliteiten.
Bangkok diedeldiedeldie.
Bangkok is the place for me.
You can go ........

Florine
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 20
Lid geworden op: vrijdag 05 augustus 2011, 14:52

Re: Is dit een redelijke ticketprijs?

#19 Bericht door Florine » woensdag 10 augustus 2011, 17:49

nbreeker schreef:Florine de naam zegt het al een beetje nu begin je een klein beetje te zeuren,en ja wie gaat er nu negen uur zitten wachten op een luchthaven om een paar euro uit te sparen ik heb je verteld over china air rechtreeks ams- bkk maar daar reageer je niet op en maar zeuren ik zal je nog een keer antwoorden ja je bagage wordt doorgelabeld naar bangkok.Fijne vakantie.
Nou nou nou, china airlines prima dat het ams-bkk rechtstreeks is maar niet terug vanaf phuket, en dat wil ik graag. Daarnaast behoort china airlines tot de meest onveilige vliegtuigmaaschappijen (staat zelfs op 2), nou zegt dat niet alles, maar liever niet!

Volgens mij ben jij degene die zeeeurt hoor, en sorry dat ik niet op je heb gereageerd :roll:

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

Re: Is dit een redelijke ticketprijs?

#20 Bericht door Kees » woensdag 10 augustus 2011, 20:40

Nou nou nou, china airlines prima dat het ams-bkk rechtstreeks is maar niet terug vanaf phuket, en dat wil ik graag. Daarnaast behoort china airlines tot de meest onveilige vliegtuigmaaschappijen (staat zelfs op 2), nou zegt dat niet alles, maar liever niet!
Waarom zo graag vanaf Phuket vliegen?
Van Phuket naar Bangkok is maar een uurtje vliegen. (Is met Air Asia voor pakweg € 30,- goed te doen).
Van Bangkok naar Hongkong is 3 1/2 uur vliegen en daarbij nog eens de overstaptijd.
Nee als je niet van plan ben om in Hongkong een "stay-over" te doen (wat overgens wel een aanrader zou zijn als je er toch ben) dan zou ik zeker niet via HK vliegen maar gewoon rechtstreeks AMS - BKK.
Niet klagen, maar dragen.

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Is dit een redelijke ticketprijs?

#21 Bericht door nbreeker » donderdag 11 augustus 2011, 00:36

Florine schreef:
nbreeker schreef:Florine de naam zegt het al een beetje nu begin je een klein beetje te zeuren,en ja wie gaat er nu negen uur zitten wachten op een luchthaven om een paar euro uit te sparen ik heb je verteld over china air rechtreeks ams- bkk maar daar reageer je niet op en maar zeuren ik zal je nog een keer antwoorden ja je bagage wordt doorgelabeld naar bangkok.Fijne vakantie.
Nou nou nou, china airlines prima dat het ams-bkk rechtstreeks is maar niet terug vanaf phuket, en dat wil ik graag. Daarnaast behoort china airlines tot de meest onveilige vliegtuigmaaschappijen (staat zelfs op 2), nou zegt dat niet alles, maar liever niet!

Volgens mij ben jij degene die zeeeurt hoor, en sorry dat ik niet op je heb gereageerd :roll:
Nu tuttebol China airlines heeft een 5 star ranking je moet china airlines en airchina niet door elkaar halen.Ga nu maar op vakantie en stop met zeuren.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Is dit een redelijke ticketprijs?

#22 Bericht door joepattaya » donderdag 11 augustus 2011, 02:56

nbreeker schreef:
Florine schreef:
nbreeker schreef:Florine de naam zegt het al een beetje nu begin je een klein beetje te zeuren,en ja wie gaat er nu negen uur zitten wachten op een luchthaven om een paar euro uit te sparen ik heb je verteld over china air rechtreeks ams- bkk maar daar reageer je niet op en maar zeuren ik zal je nog een keer antwoorden ja je bagage wordt doorgelabeld naar bangkok.Fijne vakantie.
Nou nou nou, china airlines prima dat het ams-bkk rechtstreeks is maar niet terug vanaf phuket, en dat wil ik graag. Daarnaast behoort china airlines tot de meest onveilige vliegtuigmaaschappijen (staat zelfs op 2), nou zegt dat niet alles, maar liever niet!

Volgens mij ben jij degene die zeeeurt hoor, en sorry dat ik niet op je heb gereageerd :roll:
Nu tuttebol China airlines heeft een 5 star ranking je moet china airlines en airchina niet door elkaar halen.Ga nu maar op vakantie en stop met zeuren.
:clap:

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

Re: Is dit een redelijke ticketprijs?

#23 Bericht door Loe » donderdag 11 augustus 2011, 11:51

Waarom moet dat nou op die toon, niet alle mensen zijn even slim als jouw

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Is dit een redelijke ticketprijs?

#24 Bericht door elst99 » donderdag 11 augustus 2011, 12:03

Waarom boek je niet Airberlin, je kan dan landen in Bangkok en via Pucket weer terug.
Misschien was het handiger geweest eerst te informeren, van wat en hoe je wilde reizen, dan 1.5 maand te kijken naar goedkope tickets, maar als je al geboekt hebt, misschien toch een stopover maken in Hong Kong, is de moeite waard en 9 uur wachten op het vliegveld is zonde van de tijd. Hong Kong / Bangkok is 2.5 uur vliegen, doe het 2x p.j..
Maar stel gerust vragen, heel soms zit er een kort lontje tussen ;)
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Florine
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 20
Lid geworden op: vrijdag 05 augustus 2011, 14:52

Re: Is dit een redelijke ticketprijs?

#25 Bericht door Florine » donderdag 11 augustus 2011, 17:54

nbreeker schreef:
Florine schreef:
nbreeker schreef:Florine de naam zegt het al een beetje nu begin je een klein beetje te zeuren,en ja wie gaat er nu negen uur zitten wachten op een luchthaven om een paar euro uit te sparen ik heb je verteld over china air rechtreeks ams- bkk maar daar reageer je niet op en maar zeuren ik zal je nog een keer antwoorden ja je bagage wordt doorgelabeld naar bangkok.Fijne vakantie.
Nou nou nou, china airlines prima dat het ams-bkk rechtstreeks is maar niet terug vanaf phuket, en dat wil ik graag. Daarnaast behoort china airlines tot de meest onveilige vliegtuigmaaschappijen (staat zelfs op 2), nou zegt dat niet alles, maar liever niet!

Volgens mij ben jij degene die zeeeurt hoor, en sorry dat ik niet op je heb gereageerd :roll:
Nu tuttebol China airlines heeft een 5 star ranking je moet china airlines en airchina niet door elkaar halen.Ga nu maar op vakantie en stop met zeuren.
Als jij vindt dat ik zeur, dan ga je uit de topic en negeer je het. Ik vraag hier om advies, en dat meningen verschillen is zéker een mogelijkheid. En ik haal China Airlines en airchina niet door elkaar.
Ik ben blij met adviezen, maar noem het niet 'zeuren' als ik er anders over denk.
Laatst gewijzigd door Florine op donderdag 11 augustus 2011, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Florine
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 20
Lid geworden op: vrijdag 05 augustus 2011, 14:52

Re: Is dit een redelijke ticketprijs?

#26 Bericht door Florine » donderdag 11 augustus 2011, 17:56

elst99 schreef:Waarom boek je niet Airberlin, je kan dan landen in Bangkok en via Pucket weer terug.
Misschien was het handiger geweest eerst te informeren, van wat en hoe je wilde reizen, dan 1.5 maand te kijken naar goedkope tickets, maar als je al geboekt hebt, misschien toch een stopover maken in Hong Kong, is de moeite waard en 9 uur wachten op het vliegveld is zonde van de tijd. Hong Kong / Bangkok is 2.5 uur vliegen, doe het 2x p.j..
Maar stel gerust vragen, heel soms zit er een kort lontje tussen ;)
Ik heb wel al een plan hoe ik wil reizen, was alleen ook afhankelijk van de ticketprijs. Maar er is nog niets geboekt, wellicht is een stopover in hongkong de heenreis wel een heel goed idee! ik ga me daar even in verdiepen!

Florine
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 20
Lid geworden op: vrijdag 05 augustus 2011, 14:52

Re: Is dit een redelijke ticketprijs?

#27 Bericht door Florine » donderdag 11 augustus 2011, 17:58

joepattaya schreef:
Florine schreef:Thanks! ik zag alleen dat ik me vergist heb en het hertentamen toch niet die vrijdag was. op t moment van het plaatsen van mn onderwerp wist ik dat ook niet, toen ging ik in t toetsrooster kijken en dacht ik ineens: een her! nee!
maar, ik heb verkeerd gekeken, dus, toch geen her die week. Denk dus, dat ik ga boeken!
Een lekker chaootje ben jij......je past helemaal binen de Thaise cultuur. :asian22:
Ja dat is kenmerkend voor mij, ik denk dat ik me er helemaal thuis voel ;)

Eric Donkaew
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 89
Lid geworden op: maandag 27 september 2010, 20:20

Re: Is dit een redelijke ticketprijs?

#28 Bericht door Eric Donkaew » donderdag 11 augustus 2011, 20:28

Beste Florine,

Ik heb nbreeker inmiddels leren kennen als een buitengewoon onsympathiek persoon.
Hij zal weinig of geen vrienden hebben. Ik hoop hem in Udon Thani althans nooit te ontmoeten.

Dus trek het je niet aan. :)

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Is dit een redelijke ticketprijs?

#29 Bericht door nbreeker » vrijdag 12 augustus 2011, 03:20

Ja Erik daar heb je gelijk in maar toch ben ik een rijk man ik heb namelijk drie vrienden in mijn leven,m'n kameraad waar ik op veel plaatsen in de wereld mee heb samengewerkt en waar ik van hou als een broer,en alles voor elkaar overhebben en klaarstaan voor elkaar indien nodig waar ook ter wereld en 24 uur per dag.
Mijn tweede vriendin is mijn ex-vrouw uit Singapore en wonende in Holland dat ondanks dat we als man en vrouw niet verder wilde we toch nog steeds dikke vrienden zijn en waar ik verblijf als ik in Holland ben met of zonder mijn huidige vrouw en we nog steeds wekelijks met elkaar via skype in kontakt staan.
Mijn derde vriendin is mijn vrouw waar ik van hou en tevens mijn vriend is,de rest zijn oppervlakkige vrienden of kennissen die je pas echt leert kennen als je in een situatie verzeild raakt dat je ze nodig hebt,dan zijn de meeste niet thuis dat is ook niet erg want het waren geen vrienden in de eerste plaats.
Laatst was er een farang die ik had geholpen met z'n pensioen en die zei tegen mij je bent mijn vriend nu ik antwoorde misschien ben ik jou vriend maar je bent niet mijn vriend.
Je wordt niet zomaar mijn vriend dan is er al een hoop water onder de brug door gestroomd voor dat ik je toelaat.
Maar als ik lees hoe je over Thailand spreekt van dat staatsziekenhuisje en dat Thaise verzekeringetje dan denk weer zo'n omhoog gevallen mannetje en dan nog je vrouw te grabbel gooien in front of een forum inplaats de telefoon te pakken dat ziekenhuis te bellen en te vragen om de rekening aan jou te sturen nee dat moet breed uit gemeten op een forum zodat iedereen er van smult.
Maar ja je Thaise vrouw kan dit niet lezen dus die behandel je zo als je met een Hollandse was getrouwd had je dat niet kunnen doen die had je een schop gegeven.
En ik denk dat er weinig kans is dat wij elkaar ontmoeten in Udon Thani want ik bemoei me zo weinig mogelijk met farangs,en als ik je ontmoet zal ik eens aan je vrouw vragen of het voor elkaar is gekomen met de rekening van het ziekenhuis.
Mijn vrouw en ik hebben veel Thaise kennissen waarvan de meeste vrouwen,ik hou namelijk van mensen die werken en ik vind dat de vrouwen in Thailand het hardste werken en uitzonderingen daar gelaten de mannen vrij lui zijn.
Maar het is hun land en ze kunnen doen wat ze willen.
En of je mij nu een aardig of onaardig mens vind doet me weinig,ik denk trouwens dat je nu nog onaardiger vind.als mijn vrienden me maar aardig vinden.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Is dit een redelijke ticketprijs?

#30 Bericht door RuudThai » vrijdag 12 augustus 2011, 03:34

Nou nbreeker, af en toe vind ik je wel een groffe l*l :( maar bovenstaande ontboezeming kan ik wel waarderen.. :thumbsup: :clap:

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”