Een BBQ met muziek aan het Ban Phe strand.

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Een BBQ met muziek aan het Ban Phe strand.

#1 Bericht door Jeanette » donderdag 04 augustus 2011, 19:30

Nou was ik in twijfel om dit draadje hier of bij reizen door Thailand te plaatsen. Want het DVD draadje verzand een beetje in elkaar :cheesy: uitlachen. En ik heb een feest in gedachten met uit je dak gaan zoals vroeger, maar dat kan ook in kleine groep met de mensen die daar toevallig gelijk met ons zijn, vind ik ook prima. En uiteraard, alle nationaliteiten zijn mij welkom.

Dus .....
Wel, dan ga ik me nu eens verdiepen in de vraag wie er komt als welke muziek gedraaid wordt. Wat vinden jullie (en dan bedoel ik potentiele gasten) van Elvis Presley, Clif Richard, Michael Jackson, Ander Rieu, de golden oldies/60ties of een van de live aids concerten? Ik noem maar wat, doe eventueel ook een suggestie. En ook een voor de meest ideale datum. (b.v. de 74ste verjaardag van Hare Majesteit) Niet dat ik zo pro Willem ben maar die datum bindt ons.

En als je 100% zeker weet dat je hier geen zin, tijd of geld voor hebt dan dit draadje overslaan graag. Echt, graag alleen positieve reacties of dit draadje dood laten bloeden.

Jeanette
..... al is er maar 5 % kans dat je er bij bent dan is je reactie heel welkom.

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Een BBQ met muziek aan het Ban Phe strand.

#2 Bericht door Gardensafari » donderdag 04 augustus 2011, 19:51

Jeanette toch.
Sinds waneer kun jij niet meer tegen een beetje humor?

Maar, ik ben waarschijnlijk de maand januari (en misschien ook februari) in Thailand.
Ik kan de kans nog niet inschatten, maar het zal meer dan 5% zijn dat ik me ga melden.
Hangt ook van de plannen van de vrouw af.

En wat betreft de muziek: als je genoeg bier hebt, pruim ik zelfs Hazes.
Wel trek ik bij de Bullen een grens... [|(
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

hema
Gedeactiveerd
Berichten: 137
Lid geworden op: zondag 03 september 2006, 12:18

Re: Een BBQ met muziek aan het Ban Phe strand.

#3 Bericht door hema » vrijdag 05 augustus 2011, 11:05

Hallo Jeanette, wanneer zijn jullie in Ban Phe, want dit klinkt wel gezellig
Wij verblijven van 29 dec tot 27 maart daar(ik had je al prive geschreven)
We zijn daar gelijktijdig met mensen die we op Bali ontmoet hebben en bevriend mee zijn geraakt, zij hebben het appartement onder ons gehuurd bij Fabiana en hebben ook dezelfde vlucht
We hebben er zo' n zin in en zo' n gezellige avond op het strand is nooit weg natuurlijk.

Ga je dat alleen organiseren :thumbsup: of gaat het uit van het hotel waar je verblijft

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Een BBQ met muziek aan het Ban Phe strand.

#4 Bericht door Jeanette » vrijdag 05 augustus 2011, 12:20

Hoi Marian. Wij zijn er vanaf nieuwjaarsdag voor 8 weken. Misschien kunnen we met z'n allen wat leuks gaan doen. Met dolfijnen zwemmen b.v., dat is per taxi behoorlijk prijzig.

In dat gehucht aan het zuidelijke eind van het Rayong strand en nog 5 km verwijderd van Ban Phe en de ferry naar Koh Samet is het in het weekend aardig druk met Thaise feesten, veelal met karaoke. Ze komen met vrolijk versierde, prachtige bussen uit Bangkok. Die karaoke feesten zijn gezellig om te zien en de Thai vermaken zich prima, er wordt sowieso geklapt ook al is het tegen vals aan. Zo te zien doet iedereen mee en niemand schaamt zich. Om 23uur beginnen ze al een eind aan de avond te breien en om 24 uur is alles weer stil.

Dus nou dacht ik, als, zoiets wat ik van plan ben, nou van dinsdag tot donderdag de sfeer van de jaren 60/70 ademt voor de toerist/farang van onze leeftijd dan vaart die omgeving er financieel ook wel bij. Het hele plan kan als een nachtkaarsje uitgaan natuurlijk. Dus als ik er nou op 31 jan. mee begin, wie weet .... 8-) [8) ontstaat daar een soort van route 66.

Ton en Hans zijn nog beter geintegreerd bij de Thaise bevolking dan bij het Nederland gebeuren in Thailand (vind ik persoonlijk) en als ik hun partners kan interesseren en met de electronische kennis en kunde van Ton zou het moeten kunnen slagen.

Hans, waar in Thailand waar meer dan 4 mensen samenkomen is er nou geen bier? Maar er zal ook wijn zijn :clap: en Siam/Cuba Libre.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”