AIR; ETIHAD ook vanaf DUSseldorf.

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1377
Lid geworden op: woensdag 07 januari 2009, 14:30

AIR; ETIHAD ook vanaf DUSseldorf.

#1 Bericht door pong » zondag 24 juli 2011, 12:27

as net dat de ETIHAD airways, based in Abu Dhabi (zeer goede kwaliteit, nog tikke beter als EK=Emirates) vanaf dec. '11 ook vanaf DUS direct naar AUH gaat vliegen, vanaf mrt/apr. '12 dagelijks, tot dan 3-4x /week. Ze hadden ook vage plannen AMSterdam te gaan bedienen, maar blijkbaar is dit het alternatief geworden. Ze vliegen ook al op BRussel, FRAnkfurt en MUC=München. In AUH heb je vrijwel altijd een redleijke vlotte transfer (rond de 2 uur) naar BKK, met. aan BKK rond 7.00 AM of Pm (=dus rond 19.00). Tarief meest vergelijkbaar met Emirates. Goede onboard service, ook met alcohol, en uptodate elke stoel met zo'n screen met 100en films, programma.s en games. (op mijn laatste flight kon ik een leuke Indonesian film zien met de musik-boys van Yogya). In AUH ook diverse andere goede aansluitingen naar bvb China, SIn-JKT, Australie, en zeer veel India-steden, voor degenen die wat minder eenkennig Thai zijn.
Alle meldingen van dat ga ik toch niet doen, voor mijn liever direct etc-dat hoeft niet, is allemaal al ruimschoots bekend en herhalingen vervelen maar. Meld dit enkel als andere mogelijkheid voor degebnen die nog wat zoken etc.
TIP; EY heeft een ruim freq-fly programma, met 2 retours BKK per jaar heb je status en mag je in de lounge e.d.-heb je toch al een beetje dat luukse bisnisgevoel. met 4-5 retours heb je vold. mijlen voor een gratis ticket (taksen wel zelf betalen).

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

Re: AIR; ETIHAD ook vanaf DUSseldorf.

#2 Bericht door perry » zondag 24 juli 2011, 16:11

pong schreef:as net dat de ETIHAD airways, based in Abu Dhabi (zeer goede kwaliteit, nog tikke beter als EK=Emirates) vanaf dec. '11 ook vanaf DUS direct naar AUH gaat vliegen, vanaf mrt/apr. '12 dagelijks, tot dan 3-4x /week. Ze hadden ook vage plannen AMSterdam te gaan bedienen, maar blijkbaar is dit het alternatief geworden. Ze vliegen ook al op BRussel, FRAnkfurt en MUC=München. In AUH heb je vrijwel altijd een redleijke vlotte transfer (rond de 2 uur) naar BKK, met. aan BKK rond 7.00 AM of Pm (=dus rond 19.00). Tarief meest vergelijkbaar met Emirates. Goede onboard service, ook met alcohol, en uptodate elke stoel met zo'n screen met 100en films, programma.s en games. (op mijn laatste flight kon ik een leuke Indonesian film zien met de musik-boys van Yogya). In AUH ook diverse andere goede aansluitingen naar bvb China, SIn-JKT, Australie, en zeer veel India-steden, voor degenen die wat minder eenkennig Thai zijn.
Alle meldingen van dat ga ik toch niet doen, voor mijn liever direct etc-dat hoeft niet, is allemaal al ruimschoots bekend en herhalingen vervelen maar. Meld dit enkel als andere mogelijkheid voor degebnen die nog wat zoken etc.
TIP; EY heeft een ruim freq-fly programma, met 2 retours BKK per jaar heb je status en mag je in de lounge e.d.-heb je toch al een beetje dat luukse bisnisgevoel. met 4-5 retours heb je vold. mijlen voor een gratis ticket (taksen wel zelf betalen).
Prijzen graag ?
Werk om te leven leef niet om te werken.

frans49
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 479
Lid geworden op: maandag 01 maart 2010, 14:04
Locatie: Lelystad

Re: AIR; ETIHAD ook vanaf DUSseldorf.

#3 Bericht door frans49 » zondag 24 juli 2011, 17:03

perry schreef:
pong schreef:as net dat de ETIHAD airways, based in Abu Dhabi (zeer goede kwaliteit, nog tikke beter als EK=Emirates) vanaf dec. '11 ook vanaf DUS direct naar AUH gaat vliegen, vanaf mrt/apr. '12 dagelijks, tot dan 3-4x /week. Ze hadden ook vage plannen AMSterdam te gaan bedienen, maar blijkbaar is dit het alternatief geworden. Ze vliegen ook al op BRussel, FRAnkfurt en MUC=München. In AUH heb je vrijwel altijd een redleijke vlotte transfer (rond de 2 uur) naar BKK, met. aan BKK rond 7.00 AM of Pm (=dus rond 19.00). Tarief meest vergelijkbaar met Emirates. Goede onboard service, ook met alcohol, en uptodate elke stoel met zo'n screen met 100en films, programma.s en games. (op mijn laatste flight kon ik een leuke Indonesian film zien met de musik-boys van Yogya). In AUH ook diverse andere goede aansluitingen naar bvb China, SIn-JKT, Australie, en zeer veel India-steden, voor degenen die wat minder eenkennig Thai zijn.
Alle meldingen van dat ga ik toch niet doen, voor mijn liever direct etc-dat hoeft niet, is allemaal al ruimschoots bekend en herhalingen vervelen maar. Meld dit enkel als andere mogelijkheid voor degebnen die nog wat zoken etc.
TIP; EY heeft een ruim freq-fly programma, met 2 retours BKK per jaar heb je status en mag je in de lounge e.d.-heb je toch al een beetje dat luukse bisnisgevoel. met 4-5 retours heb je vold. mijlen voor een gratis ticket (taksen wel zelf betalen).
Prijzen graag ?


Van af Brussel heen december en terug maart zo'n 1000 euro = te duur.
Van af Düsseldorf kan ik via http://www.etihadairways.com (nog?) niet boeken.
Zou dan toch onder de 500 euro moeten zijn om de concurrentie met Emirates aan te kunnen gaan voor deze periode. [|)
Bangkok diedeldiedeldie.
Bangkok is the place for me.
You can go ........

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”