Tickets Mahan Air

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
luc.cc
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 88
Lid geworden op: zondag 25 maart 2007, 20:30
Locatie: ayutthaya

Re: Tickets Mahan Air

#46 Bericht door luc.cc » dinsdag 31 mei 2011, 12:48

unforgiven schreef:
driver schreef:Heren.

Dank voor jullie reactie .
Was 5 dagen met de motor naar een Duits Voxan motor treffen dus geen internet gezien tot nu dan.
mvg Arie


Fijn dat je vriendin naar Nederland gaat maar las ik nu echt ?? dat je niet zeker weet of je haar gaat ophalen? Door hemel en hel wat er ook gebeurt je MOET haar ophalen wat is dat nou zeg... :twisted
:evil: :evil: :evil:

Volledig mee akkoord
Fijn om hier te zijn

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Tickets Mahan Air

#47 Bericht door driver » dinsdag 31 mei 2011, 15:05

Ik waardeer jullie reacties maar als Suk. hier naartoe mag in een periode dat ik al aardig zit volgepland met werk zijn er 2 opties : Of ze moet nog langer wachten totdat ik minder werk heb staan en haar dus kan ophalen of ze komt gewoon alleen deze kant op en ik wacht haar op daar waar ze aankomt.

In de periodes dat ik nu naar Thailand ging kon ik mijn werk wel afzeggen of omzetten mede omdat ik nog weinig werk had staan maar nu begin ik toch meer werk te krijgen en kan ik een aantal klussen niet afzeggen of doorschuiven mede door inplannen van weer andere werkzaamheden door bedrijven voor of na mij.

En aangezien ik toch geld moet scoren om alles te kunnen betalen moet er af en toe ook gewerkt worden en ben ik nu o.a in July/Aug aardig ingepland mede vanwege de vakanties in ons land.
Anderen gaan vakantie vieren en ik doe dan wat klusjes in die periode.

We zien wel wat het gaat worden , net als de IND en de MVV aanvraag : ik ga er pas over denken als ik weet dat Suk. hierheen kan komen.

mvg driver

mooatje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 557
Lid geworden op: maandag 18 juni 2007, 21:01
Locatie: Wachtebeke/Lopburi

Re: Tickets Mahan Air

#48 Bericht door mooatje » dinsdag 31 mei 2011, 17:33

Is er geen misverstand tussen ophalen in Thailand en ophalen in de luchthaven?
Meestal voel ik me goed in mijn vel......

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Tickets Mahan Air

#49 Bericht door driver » dinsdag 31 mei 2011, 18:51

mooatje schreef:Is er geen misverstand tussen ophalen in Thailand en ophalen in de luchthaven?
Dat zal toch niet ?

Ik spreek over ophalen in Europa wslijk Schiphol of Dusseldorf.
Heeft eigenlijk weinig met Mahan te maken maar misschien via Dusseldorf met Mahan maar dat wil ik Suk. niet aandoen eigenlijk via een tussenstop dus wslijk rechtstreeks naar Schiphol indien alles gaat lukken.

mvg driver

Ervee71
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 461
Lid geworden op: zaterdag 10 juli 2010, 10:49
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Tickets Mahan Air

#50 Bericht door Ervee71 » woensdag 01 juni 2011, 07:01

driver schreef:
mooatje schreef:Is er geen misverstand tussen ophalen in Thailand en ophalen in de luchthaven?
Dat zal toch niet ?

Ik spreek over ophalen in Europa wslijk Schiphol of Dusseldorf.
mvg driver
Haha, Moaatje ik denk het ook.
Zo ik het lees, gaat Driver niet naar Thailand om haar op te halen, maar wel op de luchthaven (Dusseldorf of Amsterdam) en de anderen denken dat hij zelfs dat niet doet.
GETROUWD OP 24-08-2011

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Tickets Mahan Air

#51 Bericht door driver » woensdag 01 juni 2011, 20:03

Ervee71 schreef:
driver schreef:
mooatje schreef:Is er geen misverstand tussen ophalen in Thailand en ophalen in de luchthaven?
Dat zal toch niet ?

Ik spreek over ophalen in Europa wslijk Schiphol of Dusseldorf.
mvg driver
Haha, Moaatje ik denk het ook.
Zo ik het lees, gaat Driver niet naar Thailand om haar op te halen, maar wel op de luchthaven (Dusseldorf of Amsterdam) en de anderen denken dat hij zelfs dat niet doet.
Owwww...dan denken ze toch verkeerd hoor ha,ha.

Natuurlijk wacht ik Sukanya op als ze ergens op een vliegveld arriveert het zou niet best zijn als ik dat niet doe toch ?

Uiteraard wil ik haar vanuit Thailand begeleiden ri Holland maar ik weet nu helaas nog niet eens of ze wel hierheen komt duszzz... IND , leuker kunnen we het niet maken maar wel langer wachtennn :cry:

Ervee71
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 461
Lid geworden op: zaterdag 10 juli 2010, 10:49
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Tickets Mahan Air

#52 Bericht door Ervee71 » donderdag 02 juni 2011, 07:37

driver schreef: Owwww...dan denken ze toch verkeerd hoor ha,ha.

Natuurlijk wacht ik Sukanya op als ze ergens op een vliegveld arriveert het zou niet best zijn als ik dat niet doe toch ?

Uiteraard wil ik haar vanuit Thailand begeleiden ri Holland maar ik weet nu helaas nog niet eens of ze wel hierheen komt duszzz... IND , leuker kunnen we het niet maken maar wel langer wachtennn :cry:

Na het verkrijgen van het visum, heb je een aantal (ik dacht 6) maanden om van het inreis visum gebruik te maken om naar Nederland te komen.
Dus misschien kun je haar toch nog gaan ophalen in Thailand en dan uiteraard met Mahan Air :mrgreen:

Het laatste, om het topic terug on topic te brengen
GETROUWD OP 24-08-2011

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Tickets Mahan Air

#53 Bericht door driver » donderdag 02 juni 2011, 09:57

Ervee71 schreef:
driver schreef: Owwww...dan denken ze toch verkeerd hoor ha,ha.

Natuurlijk wacht ik Sukanya op als ze ergens op een vliegveld arriveert het zou niet best zijn als ik dat niet doe toch ?

Uiteraard wil ik haar vanuit Thailand begeleiden ri Holland maar ik weet nu helaas nog niet eens of ze wel hierheen komt duszzz... IND , leuker kunnen we het niet maken maar wel langer wachtennn :cry:

Na het verkrijgen van het visum, heb je een aantal (ik dacht 6) maanden om van het inreis visum gebruik te maken om naar Nederland te komen.
Dus misschien kun je haar toch nog gaan ophalen in Thailand en dan uiteraard met Mahan Air :mrgreen:

Het laatste, om het topic terug on topic te brengen
Mahan lijkt me idd wel wat met Suk. kan ze ook een hoofddoekje dragen in Teheran en ziet ze ook iets van een totaal andere wereld.
Maar......t,is nog niet zover dus ...Tickets voor Mahan ....wel of niet ? :mrgreen:

mvg driver

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Tickets Mahan Air

#54 Bericht door Mart » donderdag 02 juni 2011, 12:19

driver schreef: Mahan lijkt me idd wel wat met Suk. kan ze ook een hoofddoekje dragen in Teheran en ziet ze ook iets van een totaal andere wereld.
mvg driver
Voorbeelden genoeg :?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=hoo ... a=N&tab=wi

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Tickets Mahan Air

#55 Bericht door driver » donderdag 02 juni 2011, 16:06

Mart schreef:
driver schreef: Mahan lijkt me idd wel wat met Suk. kan ze ook een hoofddoekje dragen in Teheran en ziet ze ook iets van een totaal andere wereld.
mvg driver
Voorbeelden genoeg :?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=hoo ... a=N&tab=wi

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
internet is niet ,,live te zien in het echie " Mart :mrgreen:

RieX
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 9
Lid geworden op: maandag 09 maart 2009, 20:46

Re: Tickets Mahan Air

#56 Bericht door RieX » woensdag 22 juni 2011, 12:43

Ik ging net op de site van Thailand Travel nog een keer ff de prijs checken van de tickets van Mahan en nu vind ik weer geen aanbod meer van deze maatschappij.Iemand enig idee waarom???

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Tickets Mahan Air

#57 Bericht door joepattaya » donderdag 23 juni 2011, 02:02

RieX schreef:Ik ging net op de site van Thailand Travel nog een keer ff de prijs checken van de tickets van Mahan en nu vind ik weer geen aanbod meer van deze maatschappij.Iemand enig idee waarom???
Als ik naar de site van Mahan Air ga en in de time table ga zoeken, dan geeft zowel DUS-BKK-DUS en BKK-DUS-BKK outbound geen vluchten aan. Boeken is ook niet mogelijk op dit traject.
Als dit stadium al ene probleem oplevert, dan zou ik toch even verderzoeken.

Probeer anders eens Egypt Air.

luc.cc
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 88
Lid geworden op: zondag 25 maart 2007, 20:30
Locatie: ayutthaya

Re: Tickets Mahan Air

#58 Bericht door luc.cc » donderdag 23 juni 2011, 02:12

joepattaya schreef:
RieX schreef:Ik ging net op de site van Thailand Travel nog een keer ff de prijs checken van de tickets van Mahan en nu vind ik weer geen aanbod meer van deze maatschappij.Iemand enig idee waarom???
Als ik naar de site van Mahan Air ga en in de time table ga zoeken, dan geeft zowel DUS-BKK-DUS en BKK-DUS-BKK outbound geen vluchten aan. Boeken is ook niet mogelijk op dit traject.
Als dit stadium al ene probleem oplevert, dan zou ik toch even verderzoeken.

Probeer anders eens Egypt Air.
Gaat ook via de site van Mahan Air Teheran,
http://www.mahan.aero/timetable.asp?dep ... lang=en-us
vlucht boeken, Dss-->Teheran, dan Teheran --->Bkk.
Zo heb ik het ook op gezocht.
Ik probeer een vlucht te boeken in september van Bkk naar Dss, via het bureel hier van Mahan Air in Bkk maar de tel nr en het email klopt niet
Is er nog wel een bureel in Bkk ?
Anders moet ik via een andere vliegmaatschappij gaan, liefst een last minute, tijd en duur maakt me niet uit, wel de prijs
Fijn om hier te zijn

punselie
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: dinsdag 05 juli 2011, 08:17

Re: Tickets Mahan Air

#59 Bericht door punselie » dinsdag 05 juli 2011, 08:56

Beste mede forum genoten.

Dit is mijn eerste bericht op dit forum en dus kans op een foutje.
Ik ben aan het zien voor een reis naar Thailand.
Vorig jaar met mijn gezin gevlogen met Mahan air en dit is uitstekend bevallen.
Helaas is de Vries reizen niet meer in beeld want die had een zeer goede prijs in de aanbieding.
Wij zijn nu opzoek naar een andere vlieg maatschappij en mijn eerste zoektocht kwam uit op www.etix-flug.de
Misschien zijn er meer mensen op zoek naar een goedkope ticket en kunnen wij de krachten bundelen zoals dat hoort op een forum.
Mijn ervaring met Mahan air was prima en zeker voor herhaling vatbaar.
Voor de modrator van dit forum,als er iets fout is gegaan was dit geen opzet en wilt u mij dan corrigeren.
Een zeer goede vakantie toegewenst door
Robert Punselie

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: Tickets Mahan Air

#60 Bericht door Khon Neua » woensdag 12 oktober 2011, 20:07

LETOP met boeken mahan air


Mahan Air
Dinsdag onthulden de Amerikanen een vermeend terreurcomplot, waar Iran achter zou zitten. Onder meer de Iraanse Republikeinse Garde zou hierbij betrokken zijn.
De Verenigde Staten hebben woensdag als reactie hierop de Iraanse luchtvaartmaatschappij Mahan Air sancties opgelegd. Mahan Air zou in het geheim leden van de Iraanse Republikeinse Garde en Hezbollah hebben vervoerd in het Midden-Oosten.
Amerikanen mogen geen zaken meer doen met de maatschappij. De tegoeden die Mahan Air heeft in de VS, worden bevroren.

bron : http://www.nu.nl/buitenland/2639949/gol ... mplot.html

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”