Tickets Mahan Air

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
RieX
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 9
Lid geworden op: maandag 09 maart 2009, 20:46

Tickets Mahan Air

#1 Bericht door RieX » maandag 16 mei 2011, 21:36

Iemand enig idee hoe en waar je ng tickets kan boeken bij Mahan Air?In het verleden een paar keer geboekt via Devries Reizen en altijd prima meegevallen,maar aangezien Devries is failliet gegaan tengevolge van de aswolk vorig jaar weet ik niet meer hoe ik tickets kan bekomen.Via de site van Mahan zelf lukt het me niet omdat ik als vertrekluchthaven geen enkele Europese stad kan ingeven.Eventuele andere suggesties voor lagekostenvluchten naar Thailand zijn ook altijd welkom...

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Tickets Mahan Air

#2 Bericht door driver » maandag 16 mei 2011, 21:55

Sinds de Vries weg is heb ik deze link opgeslagen misschien zijn er meer maar met deze heb je denk ik gelijk een goede ?

mvg driver


http://www.thailandtravel.nl/tickets.ph ... kets&id=12

luc.cc
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 88
Lid geworden op: zondag 25 maart 2007, 20:30
Locatie: ayutthaya

Re: Tickets Mahan Air

#3 Bericht door luc.cc » dinsdag 17 mei 2011, 02:43

driver schreef:Sinds de Vries weg is heb ik deze link opgeslagen misschien zijn er meer maar met deze heb je denk ik gelijk een goede ?

mvg driver


http://www.thailandtravel.nl/tickets.ph ... kets&id=12
IK heb vroeger ook driemaal een retourticket genomen met Mahan Air.
Ben steeds tevreden geweest enkel in de transithal van Teheran was het een beetje een ongemakkelijk gevoel,
militairen welke rondliepen met machinegeweren.
Nu verblijf ik reeds een 7 tal maanden hier in Thailand en plan een retour naar Dusseldorf ergens in september.
Liefst met Mahan Air.
Weet er iemand of er hier ergens budget tickets kunnen geboekt worden?
Eens heb ik rechtstreeks bij Mahan Air bureel in Bkk geboekt, ticket voor mijn vrouw.
Dit was een last minute en spotgoedkoop.
Fijn om hier te zijn

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Tickets Mahan Air

#4 Bericht door joepattaya » dinsdag 17 mei 2011, 02:56

driver schreef:Sinds de Vries weg is heb ik deze link opgeslagen misschien zijn er meer maar met deze heb je denk ik gelijk een goede ?

mvg driver


http://www.thailandtravel.nl/tickets.ph ... kets&id=12
Zo te zien op de site van Mahan Air vliegen ze niet meer op Europa: http://www.mahan.aero/timetable.asp?dep ... lang=en-us

luc.cc
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 88
Lid geworden op: zondag 25 maart 2007, 20:30
Locatie: ayutthaya

Re: Tickets Mahan Air

#5 Bericht door luc.cc » dinsdag 17 mei 2011, 03:16

joepattaya schreef:
driver schreef:Sinds de Vries weg is heb ik deze link opgeslagen misschien zijn er meer maar met deze heb je denk ik gelijk een goede ?

mvg driver


http://www.thailandtravel.nl/tickets.ph ... kets&id=12
Zo te zien op de site van Mahan Air vliegen ze niet meer op Europa: http://www.mahan.aero/timetable.asp?dep ... lang=en-us

Als je even de zoekfunctie veranderd, Bkk naar Teheran, en dan Teheran naar Dusseldorf, krijg je wel een timetable.
Inderdaad van Bkk naar Dusseldorf geen resultaat, naar geen enkele europese bestemming, maar tussenstop Teheran dus wel
Fijn om hier te zijn

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Tickets Mahan Air

#6 Bericht door driver » dinsdag 17 mei 2011, 06:10

luc.cc schreef:
joepattaya schreef:
driver schreef:Sinds de Vries weg is heb ik deze link opgeslagen misschien zijn er meer maar met deze heb je denk ik gelijk een goede ?

mvg driver


http://www.thailandtravel.nl/tickets.ph ... kets&id=12
Zo te zien op de site van Mahan Air vliegen ze niet meer op Europa: http://www.mahan.aero/timetable.asp?dep ... lang=en-us

Als je even de zoekfunctie veranderd, Bkk naar Teheran, en dan Teheran naar Dusseldorf, krijg je wel een timetable.
Inderdaad van Bkk naar Dusseldorf geen resultaat, naar geen enkele europese bestemming, maar tussenstop Teheran dus wel
Ik denk dat dat is omdat er een tussenlanding wordt gemaakt in Teheran en Mahan Air het dus niet direct vermeldt als BBK-Dusseldorf of andersom.

Ze vliegen zo te zien nog steeds van en op Dusseldorf.
Ik heb 2 keer met ze gevlogen en tot volle tevredenheid.

Een rechtstreekse vlucht vindt ik eigenlijk te lang achter elkaar hangen in zo,n vliegtuig en via een tussenstop ben ik er even uit en kan wat lopen e.d.
Dat je dan langer onderweg bent vindt ik niet erg.
Qua ticketprijs scheelt het ook aanzienlijk en dat is voor mij sowieso al een reden om met bijv.Mahan te vliegen.

mvg driver

Gebruikersavatar
unforgiven
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 326
Lid geworden op: dinsdag 25 mei 2010, 17:52

Re: Tickets Mahan Air

#7 Bericht door unforgiven » dinsdag 17 mei 2011, 10:37

Hoe iemand bij zijn gezonde verstand wil vliegen met dit soort kamikaze maatschappijen is mij een raadsel.....
There is only one road in life, the hard road.....

Gebruikersavatar
vleespet
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1295
Lid geworden op: maandag 03 augustus 2009, 16:28
Locatie: nijmegen/khorat

Re: Tickets Mahan Air

#8 Bericht door vleespet » dinsdag 17 mei 2011, 11:48

unforgiven schreef:Hoe iemand bij zijn gezonde verstand wil vliegen met dit soort kamikaze maatschappijen is mij een raadsel.....
Heel simpel,voor de poen.
Ik moet toegeven dat ik in een ver verleden ook wel eens koos voor de gunstige prijs i.p.v de veiligheid,totdat ik een erg angstige ervaring kreeg bij biman.
Luc voor €300 ben je van bangkok naar dusseldorf met airberlin,rechtstreeks en veilig.
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen.Thé Lau

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Tickets Mahan Air

#9 Bericht door Jeanette » dinsdag 17 mei 2011, 11:57

Ik ben mij wat aan het orienteren voor de volgende overwintering. Voor ons staat Evaair met elite classe (€869,-) bovenaan het verlanglijstje. Maar dat is in de laatste week van december, eigenlijk alleen nog de 31ste om 21.40. Wel geinig om de jaarwisseling hoog in de lucht (en misschien meerdere keren :idea: ) te vieren.
De vluchtprijzen van de weken erna zijn nog niet bekend.

afra
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 298
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:30

Re: Tickets Mahan Air

#10 Bericht door afra » dinsdag 17 mei 2011, 15:53

@Jeanette: op de site van Eva kun je wel al verder kijken hoor. Waar kijk jij?
Het voordelige tarief van 24 dec tot en met 31 dec loopt aardig vol. Stoelen voor dat tarief zijn op de 24e al vol helaas. 27 dec. kon nog wel voor 709,- bij bmair. Maar dan is het wel erg kort voor ons. Misschien iets voor jouw?

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Tickets Mahan Air

#11 Bericht door driver » dinsdag 17 mei 2011, 16:27

unforgiven schreef:Hoe iemand bij zijn gezonde verstand wil vliegen met dit soort kamikaze maatschappijen is mij een raadsel.....
Dit soort opmerkingen zijn al discussies genoeg over geweest in andere Mahan topics dus wat jij van deze maatschappij denkt doet verder niet ter zake in dit topic vindt ik want de vraag was tickets voor Mahan Air toch ?

mvg driver

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Tickets Mahan Air

#12 Bericht door Jeanette » dinsdag 17 mei 2011, 17:01

afra schreef:@Jeanette: op de site van Eva kun je wel al verder kijken hoor. Waar kijk jij?
Het voordelige tarief van 24 dec tot en met 31 dec loopt aardig vol. Stoelen voor dat tarief zijn op de 24e al vol helaas. 27 dec. kon nog wel voor 709,- bij bmair. Maar dan is het wel erg kort voor ons. Misschien iets voor jouw?
Nee, alleen de 31ste is er nog plaats. Ik keek (en belde) ThailandTravel. Economie hadden ze nog wel op de 29ste voor €699,-

RieX
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 9
Lid geworden op: maandag 09 maart 2009, 20:46

Re: Tickets Mahan Air

#13 Bericht door RieX » dinsdag 17 mei 2011, 20:05

Okay,vriendelijk bedankt allemaal.Kan alweer beginnen dromen...

Gebruikersavatar
unforgiven
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 326
Lid geworden op: dinsdag 25 mei 2010, 17:52

Re: Tickets Mahan Air

#14 Bericht door unforgiven » woensdag 18 mei 2011, 10:19

driver schreef:
unforgiven schreef:Hoe iemand bij zijn gezonde verstand wil vliegen met dit soort kamikaze maatschappijen is mij een raadsel.....
Dit soort opmerkingen zijn al discussies genoeg over geweest in andere Mahan topics dus wat jij van deze maatschappij denkt doet verder niet ter zake in dit topic vindt ik want de vraag was tickets voor Mahan Air toch ?

mvg driver
Zover ik weet ? ben ik een vrij man, bovendien niet op de hoogte van een eerder topic hierover, dus vrij om te zeggen dat ik Mahan air en gelijke maatschappijen niet zie zitten...
Vroeger vloog ik ook al wel eens met dit soort maatschappijen.
Nu ben ik in de gelukkige situatie dat het mij financieel niets uit maakt, een maandje door sparen voor de minder bedeelden en je vliegt stukken fijner... :mrgreen:
There is only one road in life, the hard road.....

luc.cc
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 88
Lid geworden op: zondag 25 maart 2007, 20:30
Locatie: ayutthaya

Re: Tickets Mahan Air

#15 Bericht door luc.cc » woensdag 18 mei 2011, 11:04

vleespet schreef:
unforgiven schreef:Hoe iemand bij zijn gezonde verstand wil vliegen met dit soort kamikaze maatschappijen is mij een raadsel.....
Heel simpel,voor de poen.
Ik moet toegeven dat ik in een ver verleden ook wel eens koos voor de gunstige prijs i.p.v de veiligheid,totdat ik een erg angstige ervaring kreeg bij biman.
Luc voor €300 ben je van bangkok naar dusseldorf met airberlin,rechtstreeks en veilig.
In 2007 heb ik voor 399 euro gevlogen de laagste prijs bij LTU (Air Berlin) was 450.
Nu 300 lijkt me wel weinig, als dit zo zit, onmiddellijk boeken, datum en uur maakt niet uit.
Ten andere in tijdspanne is Dusseldorf even ver van mijn "thuis" als van Brussel
Fijn om hier te zijn

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”