Weer eens over overwinteren.

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Weer eens over overwinteren.

#166 Bericht door driver » zondag 19 februari 2012, 17:25

elst99 schreef:Hij kan het goed lezen, dat was vanwege zijn werk, praten een klein beetje, maar dit ging hem uitstekend af.
Moet zeggen de Russin vroeg het in keurig Engels, maar we werden wel pissig, vooral omdat we niemand tot last willen zijn, maar een praatje op je ligbed moet kunnen nietwaar.

Mart, Leo doet dat liever niet op het forum, het zou te pas en te onpas gebruikt kunnen worden en zeker niet alle Russen zijn zo.
Aan het strand, terras oid lijkt praten me vrij normaal dus als kids dan moeten slapen ongeacht afkomst land gaan ze maar lekker met hun kroost ri hun Hotel, kamer of weet ik veel wat lijkt me.

mvg driver

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Weer eens over overwinteren.

#167 Bericht door Jeanette » donderdag 23 februari 2012, 04:47

Langzaam aan gaan de langparkeerders van Laemya Inn weer naar hun respectieve landen, wij ook, a.s. zaterdag.

Is er nog iemand in Thailand die zelf kefir wil maken? Lekker zuur en iets rins?

rob kaen
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 680
Lid geworden op: maandag 14 september 2009, 13:48

Re: Weer eens over overwinteren.

#168 Bericht door rob kaen » donderdag 23 februari 2012, 05:40

Jeanette schreef:Langzaam aan gaan de langparkeerders van Laemya Inn weer naar hun respectieve landen, wij ook, a.s. zaterdag.

Is er nog iemand in Thailand die zelf kefir wil maken? Lekker zuur en iets rins?
Nee dat niet maar mijn vrouw is een mooie kaftan aan het maken!! [|)

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Weer eens over overwinteren.

#169 Bericht door Jeanette » donderdag 23 februari 2012, 12:53

Is dit nou treiteren of dacht je dat je leuk was? Als je nog niet geestelijk incontinent :o bent hoef je niet te reageren als je iets niet kent. :x

Dit is de laatste keer dat ik iets aardigs voorstel hier hoor. Ik dacht dat er belangstelling was voor iets karnemelkachtigs of ongezoetst voor Nederlanders in Thailand. Dan had ik het nog voor mijn vertrek per post opgestuurd aan zo iemand.

Tja ...

rob kaen
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 680
Lid geworden op: maandag 14 september 2009, 13:48

Re: Weer eens over overwinteren.

#170 Bericht door rob kaen » donderdag 23 februari 2012, 13:22

Jeanette schreef:Is dit nou treiteren of dacht je dat je leuk was? Als je nog niet geestelijk incontinent :o bent hoef je niet te reageren als je iets niet kent. :x

Dit is de laatste keer dat ik iets aardigs voorstel hier hoor. Ik dacht dat er belangstelling was voor iets karnemelkachtigs of ongezoetst voor Nederlanders in Thailand. Dan had ik het nog voor mijn vertrek per post opgestuurd aan zo iemand.

Tja ...
Nou moet ik eerlijksheidshalve bekennen mijn vrouw had het gemaakt dat kefir spul en ze is er zo ziek van geworden dat ik het niet geprobeerd heb.
Misschien dat een ander het wel lekker vindt oke daarom is ze maar aan die kaftan begonnen
jeanette misschien jou maat stuur een pb stuur ik hem op als die klaar is de groeten Rob [|) [|)

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”