Actuele ticketprijzen 2011

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
v@go
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1691
Lid geworden op: vrijdag 19 februari 2010, 13:10
Locatie: Belgie-จอมเทียน

Re: Actuele ticketprijzen 2011

#166 Bericht door v@go » maandag 30 mei 2011, 14:22

8 september is het weer zover we kunnen voor 15 dagen weer naar het land van de glimlach
(helaas niet meer snipperdagen over na een maand in april te zijn geweest)

deze keer met KLM voor 689,92€ pp rechtstreeks bij KLM
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

Re: Actuele ticketprijzen 2011

#167 Bericht door Loe » dinsdag 31 mei 2011, 00:16

Ik ben dus donderdag vertrokken,met de Emirates van Dusseldorf via Dubai naar Bangkok. De prijs 26/5-24/8 was dus 493, 00.
De reis was in prima toestellen (in iedere stoel schermpjes met veel entertainment) en met een prima service. Ook div. alcohol konden meerdere malen gratis genuttigd worden. De drie uurtjes in Dubai vlogen om. Dus voor mensen die graag een overstap maken, zoals ik, of mensen die daar geen probleem mee hebben sterk aan te bevelen. Alleen de terugreis moet ik 8 uurtje om zien te krijgen op de luchthaven in Dubai.
Ik heb al gezien dat ze in het najaar plusminus 100 euro goedkoper zijn dan Air Berlin, als dit zo blijft denk ik dat ik weer voor de Emirates ga.

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Actuele ticketprijzen 2011

#168 Bericht door joepattaya » dinsdag 31 mei 2011, 02:55

Loe schreef:Ik ben dus donderdag vertrokken,met de Emirates van Dusseldorf via Dubai naar Bangkok. De prijs 26/5-24/8 was dus 493, 00.
Vertel eens........waar geboekt?

robbie
kenner
kenner
Berichten: 96
Lid geworden op: woensdag 10 mei 2006, 19:25
Locatie: belgië

Re: Actuele ticketprijzen 2011

#169 Bericht door robbie » dinsdag 31 mei 2011, 07:07

Loe schreef:Ik ben dus donderdag vertrokken,met de Emirates van Dusseldorf via Dubai naar Bangkok. De prijs 26/5-24/8 was dus 493, 00.
De reis was in prima toestellen (in iedere stoel schermpjes met veel entertainment) en met een prima service. Ook div. alcohol konden meerdere malen gratis genuttigd worden. De drie uurtjes in Dubai vlogen om. Dus voor mensen die graag een overstap maken, zoals ik, of mensen die daar geen probleem mee hebben sterk aan te bevelen. Alleen de terugreis moet ik 8 uurtje om zien te krijgen op de luchthaven in Dubai.
Ik heb al gezien dat ze in het najaar plusminus 100 euro goedkoper zijn dan Air Berlin, als dit zo blijft denk ik dat ik weer voor de Emirates ga.
er zijn 2 mogelijkheden om dubai binnen te gaan
* u kent er iemand en kan zijn telefoonnummer en adres opgeven bij immigratie
* u beschikt over een (al dan niet fake) hotelreservering voor immigratie
vanaf de luchthaven kan u vlot het centrum in per taxi of openbaar vervoer

frans49
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 479
Lid geworden op: maandag 01 maart 2010, 14:04
Locatie: Lelystad

Re: Actuele ticketprijzen 2011

#170 Bericht door frans49 » dinsdag 31 mei 2011, 10:01

robbie schreef:
Loe schreef:Ik ben dus donderdag vertrokken,met de Emirates van Dusseldorf via Dubai naar Bangkok. De prijs 26/5-24/8 was dus 493, 00.
De reis was in prima toestellen (in iedere stoel schermpjes met veel entertainment) en met een prima service. Ook div. alcohol konden meerdere malen gratis genuttigd worden. De drie uurtjes in Dubai vlogen om. Dus voor mensen die graag een overstap maken, zoals ik, of mensen die daar geen probleem mee hebben sterk aan te bevelen. Alleen de terugreis moet ik 8 uurtje om zien te krijgen op de luchthaven in Dubai.
Ik heb al gezien dat ze in het najaar plusminus 100 euro goedkoper zijn dan Air Berlin, als dit zo blijft denk ik dat ik weer voor de Emirates ga.
er zijn 2 mogelijkheden om dubai binnen te gaan
* u kent er iemand en kan zijn telefoonnummer en adres opgeven bij immigratie
* u beschikt over een (al dan niet fake) hotelreservering voor immigratie
vanaf de luchthaven kan u vlot het centrum in per taxi of openbaar vervoer


Voor wat het waard is.
Afgelopen jan. zes dagen in Dubai geweest op weg naar Thailand.
Niemand gevraagd naar Hotelreservering alleen naar welk hotel ik denk te gaan.
Iedere naam is kennelijk goed genoeg.
Wel moest ik 45 minuten wachten voor ik langs de Immigratie was.
Bangkok diedeldiedeldie.
Bangkok is the place for me.
You can go ........

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

Re: Actuele ticketprijzen 2011

#171 Bericht door Loe » dinsdag 31 mei 2011, 12:25

Joe,

Ik vergelijk altijd meerdere sites on-line. In april zag ik die prijs rechtstreeks bij de Emirates. Eerst geprobeerd via Fly.de maar nadat ik alles had ingevuld kreeg ik het bericht dat ze deze plaatsen voor die prijs niet meer konden boeken. Dag later toen rechtstreeks on-line Emirates en de prijs was toen nog 50 euro goedkoper. Wel een beetje met de date geschoven, maar dit is toch een pmooi prijsje.


groetjes Loe

slingshot
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 7
Lid geworden op: maandag 25 april 2011, 16:13

Re: Actuele ticketprijzen 2011

#172 Bericht door slingshot » dinsdag 31 mei 2011, 17:33

Hey

Hebben ook geboekt bij emirates voor 1/8/2011 tot 22/8/2011
Zijn met 2volwassen en 1kind en hebben 1500euro betaald.

Zitten ook met een overstap in heengaan maar heb een hotel geboekt en hebben we nog een dagje dubai :-)
In februari zijn we met ethihad gegaan.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Actuele ticketprijzen 2011

#173 Bericht door driver » dinsdag 31 mei 2011, 19:45

Loe schreef:Ik ben dus donderdag vertrokken,met de Emirates van Dusseldorf via Dubai naar Bangkok. De prijs 26/5-24/8 was dus 493, 00.
De reis was in prima toestellen (in iedere stoel schermpjes met veel entertainment) en met een prima service. Ook div. alcohol konden meerdere malen gratis genuttigd worden. De drie uurtjes in Dubai vlogen om. Dus voor mensen die graag een overstap maken, zoals ik, of mensen die daar geen probleem mee hebben sterk aan te bevelen. Alleen de terugreis moet ik 8 uurtje om zien te krijgen op de luchthaven in Dubai.
Ik heb al gezien dat ze in het najaar plusminus 100 euro goedkoper zijn dan Air Berlin, als dit zo blijft denk ik dat ik weer voor de Emirates ga.
Nette prijs Loe.
Ik ben nog nooit in Dubai geweest dus wie weet, ooit ,een keer ?
Die 8 uurtjes is wel wat lang maar voor 100 euries minder wil ik wel 8 uurtjes wat lopen,kijken en rondhangen :mrgreen:

mvg driver

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

Re: Actuele ticketprijzen 2011

#174 Bericht door Loe » woensdag 01 juni 2011, 12:35

Arie,

die acht uurtjes heb je niet altijd, maar dit ticket was daarom 300 euro goedkoper, dus 35 euro per uur verdienen met rondneuzen en naar alles kijken is niet slecht. Bovendien moet ik zeggen dat de Service en de toestellen me extra aangenaam verrasten.
Ik heb gelezen dat ze hun vloot flink aan het uitbreiden zijn en dus in de toekomst een geduchte concurent worden voor anderen.

groetjes Loe

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Actuele ticketprijzen 2011

#175 Bericht door joepattaya » woensdag 01 juni 2011, 13:46

Misschien vertoon ik enigszins mongloide trekjes, maar zoals ik het bekijk is er een stop van 8 uur van BKK naar AMS en een stop van bijna 24 uur van AMS naar BKK (dinsdag ochtend vertrekken en donderdag middag aankomen).........de prijs is ondertussen gezakt naar THB 40,000

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

Re: Actuele ticketprijzen 2011

#176 Bericht door Loe » donderdag 02 juni 2011, 01:21

Joe,

Je vertoont geen mongoolse trekjes, maar je leest niet goed :lol: . Ik vertrek altijd vanuit dusseldorf

groetjes Loe

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Actuele ticketprijzen 2011

#177 Bericht door joepattaya » donderdag 02 juni 2011, 02:25

Loe schreef:Joe,

Je vertoont geen mongoolse trekjes, maar je leest niet goed :lol: . Ik vertrek altijd vanuit dusseldorf

groetjes Loe
Ja da's mooi Loe, maar ik kijk naar de nieuwe verbinding BKK-AMS en als dat inderdaad die ellenlange stop-over tijden met zich meebrengt, dan zal Dusseldorf (of Brussel?) altijd een betere optie zijn.

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Actuele ticketprijzen 2011

#178 Bericht door Pieter » donderdag 02 juni 2011, 03:00

joepattaya schreef:
Loe schreef:Joe,

Je vertoont geen mongoolse trekjes, maar je leest niet goed :lol: . Ik vertrek altijd vanuit dusseldorf

groetjes Loe
Ja da's mooi Loe, maar ik kijk naar de nieuwe verbinding BKK-AMS en als dat inderdaad die ellenlange stop-over tijden met zich meebrengt, dan zal Dusseldorf (of Brussel?) altijd een betere optie zijn.
Volgend jaar gaat Thai-airlines hun vluchten van en naar europa uitbreiden

1 van de nieuwe bestemmingen zal brussel (Zaveltem) zijn

(andere weet ik niet)
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Actuele ticketprijzen 2011

#179 Bericht door driver » zaterdag 04 juni 2011, 14:01

Loe schreef:Arie,

die acht uurtjes heb je niet altijd, maar dit ticket was daarom 300 euro goedkoper, dus 35 euro per uur verdienen met rondneuzen en naar alles kijken is niet slecht. Bovendien moet ik zeggen dat de Service en de toestellen me extra aangenaam verrasten.
Ik heb gelezen dat ze hun vloot flink aan het uitbreiden zijn en dus in de toekomst een geduchte concurent worden voor anderen.

groetjes Loe
Die 35 euro per uur die jij nu verdient met wat rondneuzen en kijken heb ik deze week weer voor gewerkt en als ik alle uren bijelkaar optel die niet betaald worden zoals reisuren, spullen ophalen e.d zit ik denk ik aan de 30 euro per uur en dan nog wat belasting eraf verwacht ik dus tel uit wat er uiteindelijk overblijft voor me na al dat zweten deze week :| vandaar Low Budget vliegen Loe :mrgreen: .en meer ,lees goedkopere concurentie is altijd goed vindt ik.


mvg Arie/driver

louis0108
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 10
Lid geworden op: vrijdag 28 januari 2011, 00:19

Re: Actuele ticketprijzen 2011

#180 Bericht door louis0108 » zondag 26 juni 2011, 14:25

net een ticket geboekt, via www.connections.be €590,24 all in
Non-stop klm
vertrek maandag 5 september - retour 15 spetember

geen verkeerde deal dacht ik zo.

Grtz Louis

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”