Actuele Ticketprijzen

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Actuele Ticketprijzen

#661 Bericht door ron » zaterdag 21 april 2018, 11:34

Een tweeling waar we ieder de helft van hebben.... :clap:
Die jongens van mij precies hetzelfde.

Nee,vroeg het eigenlijk omdat ik veel hoger uit kom met aangeboden ticketprijzen,zal dan wel aan de datums liggen.

Groet,Ron
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

gerrit11
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 183
Lid geworden op: zondag 30 juni 2013, 11:27
Locatie: ijsselstein/nongwang lahansai

Re: Actuele Ticketprijzen

#662 Bericht door gerrit11 » zaterdag 21 april 2018, 17:06

okay, ook 2 jongens, toevallig he :lol:
Kwa datum, die 13e-07 tot 23-08.
ik weet dat als ik op de zaterdag erop vertrok t ruim 400 euro duurder was, belachelijk natuurlijk die ene dag!!
Maar t zal dan wel druk zijn of zo :?
Maar ehh, mocht je ook die kant op gaan rond die tijd, wij blijven nog tot de 17e in Pattaya, best beach Villa, jaja :giggle: ( Dat zal wel )
Paar daagjes daar vind ik lang zat. Wie weet eens een biertje nuttigen daar. :D ;)

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Actuele Ticketprijzen

#663 Bericht door genesis » zaterdag 21 april 2018, 19:53

Wie weet wat de goedkoopste maanden zijn om naar Thailand te vliegen? Wij gaan vaak in januari/februari, dan zijn de tickets m.i. niet al te duur rond de € 600 - 700

Genesis

dinava2002
kenner
kenner
Berichten: 107
Lid geworden op: donderdag 14 juni 2012, 18:33

Re: Actuele Ticketprijzen

#664 Bericht door dinava2002 » zondag 22 april 2018, 08:23

Heb net tickets gevonden vertrek 31/8/18 voor 520 met Thai Airways

gerrit11
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 183
Lid geworden op: zondag 30 juni 2013, 11:27
Locatie: ijsselstein/nongwang lahansai

Re: Actuele Ticketprijzen

#665 Bericht door gerrit11 » zondag 22 april 2018, 10:51

Ja als je buiten de schoolvakantie wil vertrekken zijn ze bijna gratis, dan zitten de vliegtuigen leeg die kant uit.

Had ik enkele jaren terug met KLM ook, was t middelste gedeelte achterin helemaal leeg. vlogen ik en 3 vrienden rechtstreeks voor rond de 550,-. we hadden ieders 4 stoelen achterin dus heerlijk slapen. half u na vertrek wilden wat Franse passagiers naar achter richting 'onze' vrije stoelen en die stewardessen hielden ze tegen, nee die zijn gereserveerd door die passagiers, lui boos kijken naar ons :D :D
Dat was een van onze beste vluchten, met KLM destijds. Die zijn ondertussen wat prijziger geworden, jammer..

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Actuele Ticketprijzen

#666 Bericht door genesis » zondag 22 april 2018, 12:16

dinava2002 schreef:Heb net tickets gevonden vertrek 31/8/18 voor 520 met Thai Airways
Zo! Dat is niet duur zeg! :shock:

Genesis

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Actuele Ticketprijzen

#667 Bericht door genesis » zondag 22 april 2018, 12:23

gerrit11 schreef:Ja als je buiten de schoolvakantie wil vertrekken zijn ze bijna gratis, dan zitten de vliegtuigen leeg die kant uit.

Had ik enkele jaren terug met KLM ook, was t middelste gedeelte achterin helemaal leeg. vlogen ik en 3 vrienden rechtstreeks voor rond de 550,-. we hadden ieders 4 stoelen achterin dus heerlijk slapen. half u na vertrek wilden wat Franse passagiers naar achter richting 'onze' vrije stoelen en die stewardessen hielden ze tegen, nee die zijn gereserveerd door die passagiers, lui boos kijken naar ons :D :D
Dat was een van onze beste vluchten, met KLM destijds. Die zijn ondertussen wat prijziger geworden, jammer..

Heb ik in al die jaren dat ik op Thailand vlieg maar 1 keer meegemaakt, maar was wel lekker slapen

Toen China Airlines nog direct op BKK vloog, vloog ik altijd met hen, wat als gevolg had dat ik met regelmaat gratis werd geüpgrade naar business class, dat vond ik echt super van ze!

Stoelen waren breed en Om te vormen tot een bed, kwam dan uitgeslapen en uitgerust uit, dat lukte me echt niet als ik economy vloog

En het eten, drinken en service was ook top!

Zo jammer dat China Airlines stopte met zijn directe vluchten van Amsterdam naar BKK

Genesis

gerrit11
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 183
Lid geworden op: zondag 30 juni 2013, 11:27
Locatie: ijsselstein/nongwang lahansai

Re: Actuele Ticketprijzen

#668 Bericht door gerrit11 » zondag 22 april 2018, 13:48

ja met china vlogen wij ook vaak en direct En goedkoop.
Maar ze hadden destijds een keer een ongeluk en daarna vloog ik er niet meer mee, mijn vrouw wel, 1 keer.

Ze werd toen terug vanuit bkk geweigerd omdat haar pas niet in orde zou zijn, nacht in hotel gebleven en ik hier in NL uitleg gevraagd bij China air.
Was een foutje, ze mocht de volgende dag gewoon mee met een andere vlucht, ik moest wel ff bij aankomst hier zo'n 400 euro betalen voor dat enkeltje, wat niet onze schuld was. we moesten meelopen naar hun office op schiphol, barst maar, Nooit niets betaald en daarna nooit meer china..

Ik heb veel met EVA gevlogen destijds en spaarde die airmiles en heb toen enkele keren ook Busiess class gevlogen in die 747 bovenin. Was idd super, 3 gangen menu en drinken zoveel je op kon. En met uitstappen ging je er als eerste uit, stond de rest te wachten en te kijken. En, ik liep richting band,, kwam mijn rugzak als EERSTE van de band af en was ik gelijk weg, superrr.
So,, ik heb wat verschillende maatschappijen gehad, icelandair, luftansa, philipino airlines ( t gaarste ), Emirates ( super, op t vliegveld na ) ,british airways ( de slechtse ooit ) , Eva, eurowings, KLM, china en nu eens Thai air. een 70+ vluchten ruim bij elkaar. :roll: Ik had er al 10 x kunnen wonen.

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Actuele Ticketprijzen

#669 Bericht door genesis » zondag 22 april 2018, 14:24

EVA Air ook veel mee gevlogen, uitstekend, maar China Airlines was goedkoper en dat was in die periode voor mij doorslaggevend

Genesis

Adrie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 433
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:35

Re: Actuele Ticketprijzen

#670 Bericht door Adrie » zondag 22 april 2018, 17:03

Eva, elite kost iets meer maar niet slecht.

Laatste 3-3-18 retour AMS rij 20 stoel A en C waar je de benen recht vooruit kan strekken

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Actuele Ticketprijzen

#671 Bericht door genesis » zondag 22 april 2018, 17:27

Adrie schreef:Eva, elite kost iets meer maar niet slecht.

Laatste 3-3-18 retour AMS rij 20 stoel A en C waar je de benen recht vooruit kan strekken
Maar heeft een tussenstop en daar heb ik een broertje dood aan, zolang ik de middelen heb om non-stop te vliegen blijf ik dat doen

Genesis

Adrie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 433
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:35

Re: Actuele Ticketprijzen

#672 Bericht door Adrie » zondag 22 april 2018, 18:15

genesis schreef:
Adrie schreef:Eva, elite kost iets meer maar niet slecht.

Laatste 3-3-18 retour AMS rij 20 stoel A en C waar je de benen recht vooruit kan strekken
Maar heeft een tussenstop en daar heb ik een broertje dood aan, zolang ik de middelen heb om non-stop te vliegen blijf ik dat doen

Genesis

Eva heeft inderdaad een tussenstop op de route Amsterdam>> Taipei ergens in Bangkok :)

En in Bangkok stap ik uit dus toch rechtstreeks gevlogen [|)

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Actuele Ticketprijzen

#673 Bericht door driver » zondag 22 april 2018, 20:07

Adrie schreef:
genesis schreef:
Adrie schreef:Eva, elite kost iets meer maar niet slecht.

Laatste 3-3-18 retour AMS rij 20 stoel A en C waar je de benen recht vooruit kan strekken
Maar heeft een tussenstop en daar heb ik een broertje dood aan, zolang ik de middelen heb om non-stop te vliegen blijf ik dat doen

Genesis

Eva heeft inderdaad een tussenstop op de route Amsterdam>> Taipei ergens in Bangkok :)

En in Bangkok stap ik uit dus toch rechtstreeks gevlogen [|)
:mrgreen:

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Actuele Ticketprijzen

#674 Bericht door jumbo » vrijdag 22 juni 2018, 07:43

Vandaag geboekt Eurowings, DUS-BKK-DUS via Munchen 660 euro....
22.07 13.08
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Lessram
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 7
Lid geworden op: zaterdag 11 augustus 2018, 12:37

Re: Actuele Ticketprijzen

#675 Bericht door Lessram » maandag 20 augustus 2018, 14:07

Na onze tweede georganiseerde (pakket)vakantie naar Thailand, in februari jl. waren we nog zo in Thaise sferen dat we niet veel later besloten dit jaar nog eens te gaan. Impulsief gewoon een beetje rond geklikt om zelf vliegtuig (en hotel) te boeken. Nu achteraf bezien blijkt dat we een behoorlijk goedkope ticket hebben gekocht... (Gewoon toeval)
EVA Air (rechtstreekse vlucht) in November vanaf Schiphol - prijs per ticket 546 Euro (via schipholtickets.com).

Erg veel zin in, we tellen de dagen.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”