Actuele Ticketprijzen

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Actuele Ticketprijzen

#721 Bericht door erik-kuijpers » zondag 08 december 2019, 15:18

Er gaan er maar twee rechtstreeks af Schiphol en dat zijn KLM en EVA en die zijn snel vol. Probeer anders eens Finnair en de Turk; ik heb Fin gevlogen en had normale overstaptijd (werd geduwd in rolstoel dus je hebt overal voorrang) en Helsinki is erg overzichtelijk.

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#722 Bericht door robin33 » maandag 09 december 2019, 00:24

Net weer eva geboekt, voor feb. Twijfelde over 2*ticket economy 1280 of zelfde 2100 premium

Had de optie nooit eerder gehad. Maar kon gelijk mijn eerder verdiende punten in mindering brengen.

Volgens mij kan dat bij klm niet. Ja we l upgraden of eten..... Maar nu bij eva kreeg ik een schuifbalk hoeveel miles ik wilde inleveren tegen euro s.
Teven gratis gelijk stoel reserveren.. Bij klm wachten tot 24 uur van te voren om te weten waar je zit. Wisselen kost geld..

Vorig jaar bij emerates ook. *** plekken. Wil je wisselen betalen.. Aangezien je overstapt zijn het heen en weer 4 delen * 2 personen.... Was ook weer 200 extra....

Eva is goed

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk

jumbo
Expat
Expat

#723 Bericht door jumbo » maandag 09 december 2019, 01:43

Heb in 2019 2 keer met Finnair gevlogen, prima prijzen, prima tijden en prima service...
!

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#724 Bericht door robin33 » maandag 09 december 2019, 05:22

jumbo schreef:Heb in 2019 2 keer met Finnair gevlogen, prima prijzen, prima tijden en prima service...
Wat waren de prijzen dan, voor mij was met emerates ook prima prijzen.

Dan voor stoelen betalen.... Op heen eerste stuk vertraging dus stress of we de overstap gingen halen... Rennen. Dus niet kunnen genieten van overstap. Terug overstap vrij lang. Wat eten halen 2tosties en 1 water 21dollar..

Nu met eva rechtstreeks.. Uiteindelijk verschil in prijs minimaal, stress vrij vliegen met een van de beste Airlines.

Enige vind de tijden van Eva iets minder gunstig.

jumbo
Expat
Expat

#725 Bericht door jumbo » maandag 09 december 2019, 06:08

robin33 schreef:
maandag 09 december 2019, 05:22
jumbo schreef:Heb in 2019 2 keer met Finnair gevlogen, prima prijzen, prima tijden en prima service...
Wat waren de prijzen dan, voor mij was met emerates ook prima prijzen.

Dan voor stoelen betalen.... Op heen eerste stuk vertraging dus stress of we de overstap gingen halen... Rennen. Dus niet kunnen genieten van overstap. Terug overstap vrij lang. Wat eten halen 2tosties en 1 water 21dollar..

Nu met eva rechtstreeks.. Uiteindelijk verschil in prijs minimaal, stress vrij vliegen met een van de beste Airlines.

Enige vind de tijden van Eva iets minder gunstig.

Eva vind ik tijden ook wat minder en business scheelt een kleine 1,000 euro
Economy is rond de 850 euro, afhankelijk van koers en tijd vh jaar en vertrektijd, en voor een twee honderd meer zit je in wat comfortabelere stoelen
Tussenstop in Helsinki is 2-2.5 uur dus prima. prijzen zijn europees zullen we maar zeggen
!

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”