bellen mobiel in NL naar mobiel in TH

Alles over bellen en internet in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
gast

telediscount

#16 Bericht door gast » donderdag 17 augustus 2006, 13:54

hey hallo,

Ik ben pas in thailand geweest heb veel mensen ontmoet. en met een paar hou ik nog steeds contact, zoals mijn neef die zit daar nog. hij had mij een nummer gegeven en dat was een 0900 nr. maar die raakte ik kwijt en ben op internet achter een nieuw nummer gegaan en dat is telediscount. kost maar 3 cent per minuut! Maar nu lees ik hier een paar keer dat je ook voor dat 0900 nummer vet veel betaalt nu heb ik dit bekeken maar ik konhet niet vinden hoeveel ik daarvoor betaal maargoed mijn neef die heeft daar een vriendin al een paar jaar en die belt ook met een 0900 nummer dus ik denk dat t wel goedkoop is. Check t anders zelf op http://www.telediscount.nl

luugtaw
kenner
kenner
Berichten: 92
Lid geworden op: zondag 13 augustus 2006, 21:48
Locatie: Maastricht
Contacteer:

#17 Bericht door luugtaw » donderdag 07 september 2006, 20:54

Mijn vrouw is momenteel in Thailand. En nu gebruik ik die 1643 regelmatig. Werkt prima. En als 't es wat minder is switch ik naar of een van die 090 jongens of naar 1649 of 1601.

Heintje Komt&Gaat
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 15
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 12:56
Locatie: Haarlem

#18 Bericht door Heintje Komt&Gaat » zaterdag 23 september 2006, 13:34

Tegenwoordig hebben heel veel mensen in Nederland een compleet pakket via een telecom provider bv kpn, tiscali, upc of tele2. Hierbij zit onbeperkt internetten vaak ook tv kijken en gratis naar alle vaste nummers in nederland bellen vaak na zeven uur s'avonds en/of het gehele weekend. Ik heb dat dus ook. Bij veel belhuizen of toko's in nederland kan je van die belkaartjes kopen. Ik koop een belkaart met een waarde van 12 euro daar betaal ik 10.50 euro voor. Dit is de ASIA CARD van lycatel. Eerst bel je naar één van de vijf vaste nederlandse nummers (die bel ik dus thuis gratis) nadat ik mijn pincode van mijn kaartje heb ingevoerd bel ik naar een thaise mobiel en heb ik daar 499 belminuten voor !!! Dat is iets meer dan 0.02 cent per minuut. Voor de rest dus geen kosten zoals start tarief of 0900 toeslag. Als ik in nederland naar een mobiel bel is het duurder ! En zo blijven we op de kleintjes letten ! :D
Maar hoe kan ik van je dromen, als je mij niet slapen laat !

hansy
Expat
Expat
Berichten: 102
Lid geworden op: donderdag 10 augustus 2006, 09:33
Locatie: Pathum Thani, Khlong Neung
Contacteer:

#19 Bericht door hansy » vrijdag 20 oktober 2006, 20:32

Misschien is dit ook de moeite waard.
http://www.hema.nl/site/HEMA-NL/TELEFON ... fault.aspx
Die AsiaCard van lycatel is niet overal te koop, tenzij je dat online met een creditcard doet.
Die Hema's staan overal, ik ga die zeker proberen

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

#20 Bericht door Jim » donderdag 08 maart 2007, 17:57

waarom allemaal zo moeilijk doen met rare belkaarten?
je kan gratis naar thailand bellen, dat is al tientallen keren gepost op dit forum....

Falcon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 282
Lid geworden op: dinsdag 03 april 2007, 08:21

#21 Bericht door Falcon » dinsdag 03 april 2007, 12:57

Jim schreef:waarom allemaal zo moeilijk doen met rare belkaarten?
je kan gratis naar thailand bellen, dat is al tientallen keren gepost op dit forum....
LOL

Klopt wel, maar dan moet je vanaf je computer bellen of met een of andere apparte telefoon die waarschijnlijk wel een paar knaken kost.

Veel mensen (inclusief mijzelf) willen weten wat nu de goedkoopste manier is om met een mobiel vanuit Nederland naar een Thais mobiel nummer te bellen.
Sabaai sabaai

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

#22 Bericht door Jim » dinsdag 03 april 2007, 15:34

die paar knaken heb je er zo uit hoor.

even een voorbeeldje:

voor € 17,05 hebben wij (lees: m'n vrouw ;)) 142 uur 25 minuten en 54 seconden naar thailand gebeld.

Gebruikersavatar
Denhakke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 516
Lid geworden op: woensdag 04 januari 2006, 19:37
Locatie: Herselt
Contacteer:

#23 Bericht door Denhakke » dinsdag 03 april 2007, 15:41

Wij bellen wekelijks een paar maal naar Thailand met voipstunt, hier moet je voor 10 euro belkrediet kopen. Op het moment telefoneren we al meer dan een jaar met dit systeem en ik heb nog steeds 2 euro belkrediet. Ik heb er wel een microotje (geen aparte telefoon) moeten voor kopen, kostte me een paar euro.

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

#24 Bericht door jomel17 » maandag 09 april 2007, 19:47

Via http://www.helloasia.nl eerst bel tikken kopen, dan kan je met je mobiel een 020 nr bellen. voor je provider bel je dus een vast nr in nederland.
Wordt dan doorgeschakeld naar thailand voor €0,045 pm + starttarief van €0,045. goede verbinding kijk op prepaid bellen.
หลงรัก

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#25 Bericht door dirk » dinsdag 10 april 2007, 11:14

Volgens mij gaat dit topic toch over mobiel in Nederland naar Thailand bellen.
Trouwens als je via vast naar Thailand wil bellen, nu 0900-0128 1 ct/min naar Thailand vast en mobiel.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

#26 Bericht door Jim » dinsdag 10 april 2007, 15:22

dirk schreef:Volgens mij gaat dit topic toch over mobiel in Nederland naar Thailand bellen.
Trouwens als je via vast naar Thailand wil bellen, nu 0900-0128 1 ct/min naar Thailand vast en mobiel.
lol :D

eerst zeuren dat mensen offtopic posten en dan zelf een offtopic opmerking plaatsten? ;)

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#27 Bericht door dirk » dinsdag 10 april 2007, 17:01

Maar nu doe je het zelf ook. :lol:
Een geintje moet kunnen Jim.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Plaats reactie

Terug naar “Bellen en Internet”