Gratis telefoneren naar Thailand

Alles over bellen en internet in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
patong.be
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 4
Lid geworden op: zondag 21 augustus 2005, 22:04
Contacteer:

Gratis telefoneren naar Thailand

#1 Bericht door patong.be » vrijdag 05 mei 2006, 20:23

Het is mogelijk gratis te telefoneren naar thailand.
Van pc naar alle vaste en mobiele telefoons.
Ook van Thailand naar belgie en Nederland naar alle vaste telefoons.

http://www.voipstunt.com/en/index.html

Groetjes en veel plezier ermee
Johnny
Bezoek eens mijn site en ons forum.
http://www.patong.be

Totender
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 326
Lid geworden op: zaterdag 08 april 2006, 10:19
Locatie: 3970/BE

#2 Bericht door Totender » zaterdag 06 mei 2006, 12:32

Ik heb dit juist eens getest... om gratis te kunnen bellen moet je dus credits kopen. Het minuutje dat ik gratis heb kunnen proberen verstond ik te tegenpartij niet of nauwelijks. Maarja, gratis is gratis natuurlijk he! Nu ga ik toch eens via yahoo proberen als je daar voor 5 ct per minuut wel een goede kwaliteit krijgt dan is het voor mij duidelijk.

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

genoeg aanbieders

#3 Bericht door Edje » zaterdag 06 mei 2006, 18:42

Niet moeilijk doen. Op dit moment zijn er voldoende aanbieders om voor 3 cent naar Th.mobiel te bellen. Allemaal 0900 nummers.
Groetjes; Edje

Totender
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 326
Lid geworden op: zaterdag 08 april 2006, 10:19
Locatie: 3970/BE

#4 Bericht door Totender » zaterdag 06 mei 2006, 19:03

Gaat dit vanuit belgie ook? Iemand?

solo29
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 9
Lid geworden op: maandag 08 mei 2006, 14:34

#5 Bericht door solo29 » dinsdag 09 mei 2006, 17:43

je kan ook een asiacard kopen bij een belshop.kost 10 euro voor 500 minuten.is gewoon en prepaid kaart,je belt in op een regionaal nr.Verbinding 9 vd 10 keer goed dus succes maar!

peterdw

gratis of goedkoop bellen

#6 Bericht door peterdw » zaterdag 03 juni 2006, 04:08

Ik gebruik sinds verschillende maanden voipbuster en sinds kort het gratis voipstunt en bel dagelijks naar Thailand.
De geluidskwaliteit is prima maar je hebt wel een snelle breedbandverbinding nodig. Ik probeerde het ooit met een iets tragere verbinding en dat viel ook tegen.
Vroeger gebruikte ik ook skype (kwaliteit ook goed) maar heb daar afgehaakt vanwege te duur ivm voipbuster en voipstunt.

gast (hm)

goedkoop bellen

#7 Bericht door gast (hm) » zondag 18 juni 2006, 11:16

Gewoon af en toe even op deze pagina kijken, en je weet hoe goedkoop het kan. http://www.televergelijk.nl/?a=zoek&sho ... ype=mobiel
:lol:

luugtaw
kenner
kenner
Berichten: 92
Lid geworden op: zondag 13 augustus 2006, 21:48
Locatie: Maastricht
Contacteer:

#8 Bericht door luugtaw » zondag 03 december 2006, 11:08

Een goede lijst, die van televergelijk. Maar daar staan alleen die 0900 nummers op, tenzij je de hele lijst openklapt dan zie je helemaal onderaan de CPS (carrier pre select) aanbieders.
Skype is inderdaad ook niet gek, wij maken er zelf echter geen gebruik van.
Want zoals terecht opgemerkt je hebt er een goede snelle verbinding voornodig. en skype is alleen tussen skype gebruikers gratis. Dus niet naar vaste lijn / mobiele nummers.
Voipbuster , en stunter of hoe ze allemaal heten zijn net als skype, maar daar heb je er wel tussen die gratis naar vast en/of mobiel in Thailand aanbieden.
Naast het lijstje van televergelijk moet je ook nog steeds naar bv bel1643, bel1649 en bel1601 kijken.
De site van bellen.com is ook een goede aanrader.
Zelf gebruiken we al een poos bel1643, goedkoop en goede kwaliteit. Enige maar hierbij is dat het geen CPS is, maar dat je zelf (nadat je je hebt aangemeld) 1643 voor het te draaien nummer moet draaien. Thailand vast is hier nog steeds 1 cnt / minuut en mobiel 3 cnt / minuut. Dit bij een start tik van 9 cnt., dat wel. (is bij bel1649 8cnt start, en bij bel1601 6 cnt)
"Nadeel" van de 0900 nummers is dat je ook betaald voor de verbinding met de computer als de vervolg verbinding niet lukt vlgs mij.

hansy
Expat
Expat
Berichten: 102
Lid geworden op: donderdag 10 augustus 2006, 09:33
Locatie: Pathum Thani, Khlong Neung
Contacteer:

#9 Bericht door hansy » zaterdag 09 december 2006, 18:52

Niet helemaal ontopic, maar ik moet het toch even kwijt.
Ik heb me gek gezocht om zo goedkoop mogelijk te bellen naar Thailand.
Dit is wat ik nu doe en ben erg tevreden qua prijs/kwaliteit.
Ik heb €10 gestort op http://www.sipdiscount.com en bel nu met mijn computer via VoIP naar mobiel in Thailand voor €0,01 per min., ik gebruik een softphone van X-Lite en dat werkt allemaal perfect.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

#10 Bericht door Jim » zaterdag 09 december 2006, 19:05

voipstunt, voipdiscount (alle 2 gratis bellen naar thailand) en sipdiscount zijn allemaal van betamax

xlite en de softphone van betamax zijn wel ok maar KPN kwaliteit haal je alleen met een goede SIP device

Plaats reactie

Terug naar “Bellen en Internet”