Yamaha receiver + 7 Yamaha speakers te koop

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
menan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 01 april 2007, 13:23
Locatie: Bangkok

Yamaha receiver + 7 Yamaha speakers te koop

#1 Bericht door menan » zondag 21 december 2014, 13:45

Wij hebben een vrijwel ongebruikte 7 speakerset + Yamaha receiver te koop. Hij is alleen maar een paar keer gebruikt met een film kijken. In feite is hij vrijwel dus ongebruikt en hij staat daar maar. Hij is ongeveer 2 jaar oud, maar meenemen naarn Nederland is nog geen optie. (kan altijd nog).
Wij willen hem daarom graag verkopen in Thailand en hopenlijk iemand blij te maken met een setje dat perfect werkt en een goede koop zal zijn. Wij geven zelfs een 'niet goed geld terug garantie' op.(als er iets stuk is). Hij staat voor 42.000 te koop in de winkel. Wij hebben er korting op gekregen, maar wij willen hem goedkoop weg doen. De prijs is 25.000.
Ben je op zoek en je wilt een vrijwel nieuwe en onbeschadigde set hebben, dan is dit misschien een optie. Je kan hem zien en halen of laten opsturen. Hij staat in Samut Prakan.
Het zou ons een groot plezier zijn als mensen niet gaan zeuren over een bodemprijs. Wij gaan er vanuit dat 2 partijen tevreden moeten zijn en niet alleen de koper of verkoper. Vind je hem te duur, reageer dan niet.

De samenstelling is:

Receiver RX-V367
Subwoofer System YST-SW315
Speakers 2x NS50s
Speakers 2x NS-E50
Speakers xNS C55 Centerspeaker

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Yamaha receiver + 7 Yamaha speakers te koop

#2 Bericht door prajak » zondag 21 december 2014, 15:40

Menan, ik ben zo technisch, receiver is dat het zelfde als amplifier?

Ik heb een al oude Sony STR DE 698 met 4 boxen, een centre box en een woofding en daar steekt de sat ontvanger in, de sony vhs tape, de dvd speler, en 'uit' gaat het videosignaal naar de TV en het geluid naar de boxen.

Maar dan. Is die van jou klaar voor blueray?

menan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 01 april 2007, 13:23
Locatie: Bangkok

Re: Yamaha receiver + 7 Yamaha speakers te koop

#3 Bericht door menan » zondag 21 december 2014, 17:17

Prajak, ik heb geen idee wat dat is. Deze receiver is een versterker + radio en heeft meen 4 of 6 HDMI aansluitingen zodat je 4 apparaten zoals tv dvd, laptop, ipod, enz via deze receiver kan aansturen. Dus tv kijken via de surroundset en ook films kijken via de surroundset. Ik heb gehoorproblemen en dit was voor mij de perfecte oplossing. alleen heb ik weinig tv en films gekeken.


ik hoop dat je hier iets aan hebt.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Yamaha receiver + 7 Yamaha speakers te koop

#4 Bericht door prajak » maandag 22 december 2014, 00:54

We kunnen mekaar een hand geven, Menan, jij slechte oren, ik slechte ogen. Maar samen kunnen we nog steeds de hele wereld aan.

Ik zal eens nakijken wat die aansluitingen HDMI voor me kunnen betekenen. Echt ik ben op dat terrein zo technisch als een strijkplank.... Zal mijn broer eens vragen, die is techneut.

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”