Handels ondernemening Azie-Nederland

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
NieTan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 214
Lid geworden op: zondag 14 februari 2010, 17:19
Locatie: Utrecht- Koh Samui

Handels ondernemening Azie-Nederland

#1 Bericht door NieTan » zaterdag 08 mei 2010, 13:24

Wegens vertrek naar Thailand wil ik mijn handels onderneming verkopen.

Het bedrijf importeert meubels, woon decoraties en sanitair uit Indonesie.
Ik ben opzoek naar iemand die mijn collectie en voorraad over wil nemen tegen inkoopsprijs.

De naam van het bedrijf kan ik hier niet noemen omdat het dan negatief in google te vinden is.
Via deze link is het bedrijf en de website te bekijken (scrol naar mijn bericht in het topic en je ziet de link).

http://thailand.xsbb.nl/viewtopic.php?f=16&p=8134038

Het bedrijf is 1 dag in de week geopend en de rest van de week op afspraak, via de website word er ook online besteld.
Je kan hier natuurlijk geheel je eigen draai aan geven.
Je kan deze onderneming goed naast een 2e part time baan doen, wat ik het eerste jaar ook heb gedaan.

Waarom ik het hier te koop aan bied is dat er misschien wel mensen zijn die interesse hebben in een al lopende handel vanuit Azie. Het bijkomende voordeel hiervan is dat je een 2-3 x per jaar naar azie kan gaan voor inkoop van de producten en de Quality Control daarvan. Je kunt er dan een zakelijk aftrekbare reis van maken (met een lange stop in Thailand).

Het liefst wil ik iemand vinden die alles in 1 keer over neemt. Dat betekent: de voorraad, website, klanten en suppliers.
Eventueel wil ik ook een samenwerking aan gaan: Dus iemand vinden die de zaken in Nederland regelt en dat ik de zaken daar voor me neem.


Voor cijfers en meer info graag een pb sturen.

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”