Motor of scooter oid

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Harm
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1391
Lid geworden op: zondag 05 augustus 2007, 22:13
Locatie: Almere / Korat

Re: Motor of scooter oid

#31 Bericht door Harm » woensdag 04 augustus 2010, 18:53

LOS= land of smile
CM = Ciang mai
Topkoffer gewoon bij een onderdelen winkel gekocht hadden er meerdere liggen
Is bevestigd op handen steun achterzijde buddyseat extra plaat metaal waardoor vast met 4 bouten
Op koffer is ook nog een rekje aanwezig waar je ook nog iets op kan bevestigen
Foto gaat moeilijk ga pas in december weer terug naar los.
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Motor of scooter oid

#32 Bericht door driver » woensdag 04 augustus 2010, 19:27

future expat harm schreef:LOS= land of smile
CM = Ciang mai
Topkoffer gewoon bij een onderdelen winkel gekocht hadden er meerdere liggen
Is bevestigd op handen steun achterzijde buddyseat extra plaat metaal waardoor vast met 4 bouten
Op koffer is ook nog een rekje aanwezig waar je ook nog iets op kan bevestigen
Foto gaat moeilijk ga pas in december weer terug naar los.
Okee duidelijk. LOS nu ook kende ik nog niet die afkorting eigenlijk nu wel.

mvg driver

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Motor of scooter oid

#33 Bericht door joepattaya » donderdag 05 augustus 2010, 03:22

driver schreef:
Loe schreef: Nw prijs rond de 130.000 THB begreep ik zonder accesoires dan.
Nieuw ligt de prijs rond de THB 92,000 en met wat accessoires komt ie op THB 98,000-THB 99,000.

De Suzi Hyate is een goede scooter; redelijk wat cc's, een goede zit en een grote box onder het zadel.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Motor of scooter oid

#34 Bericht door driver » donderdag 05 augustus 2010, 10:05

joepattaya schreef:
driver schreef:
Loe schreef: Nw prijs rond de 130.000 THB begreep ik zonder accesoires dan.
Nieuw ligt de prijs rond de THB 92,000 en met wat accessoires komt ie op THB 98,000-THB 99,000.

De Suzi Hyate is een goede scooter; redelijk wat cc's, een goede zit en een grote box onder het zadel.
Je hebt gelijk...nog even de info erover nagekeken die ik kreeg erover ..de Phantom die ik kon overnemen koste vlgs verkoper nieuw i.d.d rond de 90000 THB en de eigenaar had er o.a zijtassen / treeplanken/ extra lampen/andere buddyseat . verhoogde sissybar etc opgezet tesamen voor zo,n 30.000 THB vlgs hem.
Zo,n 120.000 THB totaal .

De Phantom is nu 3 jaar oud en ik dacht rond de 35000 km op de teller en hij vroeg er 60.000 THB voor.
Heb me er verder niet in verdiept qua prijs omdat ik er niet zo weg van ben.
Misschien als ik in de toekomst vaker en langer er ben wel maar voorlopig liever een Naked Bike mocht het zover komen.

De Suzuky met spaakvelgen koste 3 jaar geleden tegen de 50.000 / 52000 THB begreep ik na wat internet reseach .
Gebruikte in de regio Sung Noen niet gezien behalve o.a de gebruikelijke Honda Waves die 3 jaar oud geprijsd staan voor zo,n 27.500 t/m 32000 THB met nw.prijs van ik dacht rond de 42000 THB ?


Andere merken / modellen idem dito prijs rond de 25000 t/m 30.000 voor een nette van zo,n 3 jaar oud.


Modellen van zo,n 7 / 10 jaar oud vaak rond de 7500 / 10.000 THB maar die zijn ook vaak zo klein .

1 Suus Hayate gezien in Bangkok bijna 3 jaar oud koste ook nog 375000 THB.vr.prijs dan.

Al met al zijn ook de gebruikte m.scooters in Thailand best wel aan de prijs vindt ik of ik moet op de verkeerde plekken gekeken hebben en bij de verkeerde dealers :mrgreen:

mvg driver

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Motor of scooter oid

#35 Bericht door joepattaya » donderdag 05 augustus 2010, 10:58

driver schreef:1 Suus Hayate gezien in Bangkok bijna 3 jaar oud koste ook nog 375000 THB.vr.prijs dan.
mvg driver
Never nooit kopen........(nulletje teveel?) :ugeek:
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Motor of scooter oid

#36 Bericht door driver » donderdag 05 augustus 2010, 16:19

joepattaya schreef:
driver schreef:1 Suus Hayate gezien in Bangkok bijna 3 jaar oud koste ook nog 375000 THB.vr.prijs dan.
mvg driver
Never nooit kopen........(nulletje teveel?) :ugeek:
Ehhhh....i.d.d nulletje te veel was 37500 THB.

mvg driver

Harm
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1391
Lid geworden op: zondag 05 augustus 2007, 22:13
Locatie: Almere / Korat

Re: Motor of scooter oid

#37 Bericht door Harm » donderdag 05 augustus 2010, 16:35

Papieren zijn in Los maar volgens mijn vriendin (die bij me woont in NL) hebben wij 2 jaar geleden (nieuw) 52000 bth betaald voor de suzuki hayate
Ik heb hem alleen maar gekocht vanwege zijn forse afmetingen, kan nu eenmaal met mijn 198 en lange benen niet op zo'n Honda wave
Ik heb een extra steun aan de rechterkant laten plaatsen waar mijn stijf gezette been op ligt.
Lijkt nu dus een beetje op een easy rider.
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Motor of scooter oid

#38 Bericht door driver » donderdag 05 augustus 2010, 18:42

future expat harm schreef:Papieren zijn in Los maar volgens mijn vriendin (die bij me woont in NL) hebben wij 2 jaar geleden (nieuw) 52000 bth betaald voor de suzuki hayate
Ik heb hem alleen maar gekocht vanwege zijn forse afmetingen, kan nu eenmaal met mijn 198 en lange benen niet op zo'n Honda wave
Ik heb een extra steun aan de rechterkant laten plaatsen waar mijn stijf gezette been op ligt.
Lijkt nu dus een beetje op een easy rider.
52000 THB klopt dus wel met mijn bevindingen.
Bijna 2 meter lang is lang dan is een Honda Wave i.d.d 3 keer niks voor je, Zelf ben ik ong. 187 cm hoog en ook ik vondt zo,n Wave al te klein voor me.
En tis een vrouwending vinnik .

Steun is mooi makkelijk en met 1 been erop ben je dus een halve Easy Rider :mrgreen:

mvg driver

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

Re: Motor of scooter oid

#39 Bericht door Loe » donderdag 05 augustus 2010, 19:47

Voor langere afstanden vond ik de Phantom toch iets vaster op de weg liggen dan die kleine motertjes. Ook kwa remmen ed voor grotere afstanden toch iets beter. Wat mij toen ook erg opviel was het benzine verbruik van 1 op 33, dit haal ik mijn mijn kleine honda wave bij lange na niet,

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Motor of scooter oid

#40 Bericht door driver » donderdag 05 augustus 2010, 22:09

Loe schreef:Voor langere afstanden vond ik de Phantom toch iets vaster op de weg liggen dan die kleine motertjes. Ook kwa remmen ed voor grotere afstanden toch iets beter. Wat mij toen ook erg opviel was het benzine verbruik van 1 op 33, dit haal ik mijn mijn kleine honda wave bij lange na niet,
Klopt maar tis dan ook een motor en geen m.scooter .
Maar ik ben er nu als het lukt om de 4 maanden 4 weken en dan als het kan een dag of 5 weg met een huurauto of de bus om wat te zien her en der en de rest gewoon in Sung Noen.
( In November wordt het in Surin olifantjes kijken )
In de regio Sung Noen kan ik nu in het vervolg prima met de Suus op pad alleen of samen met Sukanya.

Ga ik bijv. naar Khorat oid nemen we gewoon de bus die brengt je overal heb ik gemerkt.

mvg driver

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”