Alles te koop, huis, boten, Cadillac en hebbedingen.

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Alles te koop, huis, boten, Cadillac en hebbedingen.

#1 Bericht door Rene » woensdag 29 juli 2009, 22:20

Aan allen die niet definitief vertrekken naar LOS.
Ik heb 2 jaar geleden het plan gemaakt om mijn leven een draai te geven en ben nu zo ver dat ik aktie ga ondernemen. :)
Omdat ik poen nodig heb om mijn zinnen in LOS te verwezenlijken en mylady de kans wil geven om hier in NL een mvv te laten bemachtigen en zodoende haar de mogelijkheden te geven om een baan te krijgen zodat ze haar moeder, broers en zus uit de armoede kan verlossen, verkoop ik heel mijn hebben en houden. :o
Te weten;

Huis in Uden oude centrum,
13,5 meter Neptunus werfjacht,
8,5 meter kruiser met inboard dieselmotor,
Cadillac Coupe de Ville van 1961, verkocht
Diverse werkplaatshandboeken van Cadillac en Rolls-Royce verkocht
Uit de 50er jaren een zwart wit tv in meubel. weggegeven
Huis in Portugal, zuidwest Algarve. Tussen de heuvels. Op 2500m2 grond. Pracht plekje.

Is er iemand die denkt van ‘hej, ik kan er misschien iets mee' dan reageer svp. :D
Laatst gewijzigd door Rene op zondag 13 december 2015, 21:36, 3 keer totaal gewijzigd.
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

Harm
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1391
Lid geworden op: zondag 05 augustus 2007, 22:13
Locatie: Almere / Korat

Re: Alles te koop, huis, boten, Cadillac en hebbedingen.

#2 Bericht door Harm » donderdag 30 juli 2009, 15:37

Omdat ik poen nodig heb om mijn zinnen in LOS te verwezenlijken en mylady de kans wil geven om hier in NL een mvv te laten bemachtigen en zodoende haar de mogelijkheden te geven om een baan te krijgen zodat ze haar moeder, broers en zus uit de armoede kan verlossen, verkoop ik heel mijn hebben en houden.




Rene begrijp ik nu dat je weg wil uit NL, of dat jouw Lady naar NL komt en hier gaat werken, maw je gaat dus niet weg uit NL????
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: Alles te koop, huis, boten, Cadillac en hebbedingen.

#3 Bericht door Rene » donderdag 30 juli 2009, 19:39

future expat harm schreef:Omdat ik poen nodig heb om mijn zinnen in LOS te verwezenlijken en mylady de kans wil geven om hier in NL een mvv te laten bemachtigen en zodoende haar de mogelijkheden te geven om een baan te krijgen zodat ze haar moeder, broers en zus uit de armoede kan verlossen, verkoop ik heel mijn hebben en houden.




Rene begrijp ik nu dat je weg wil uit NL, of dat jouw Lady naar NL komt en hier gaat werken, maw je gaat dus niet weg uit NL????
Inderdaad Harm, ik ga niet definitief weg uit NL maar wil financiële vrijheid en rust tussen m'n oren. Ik heb te veel spullen en niks in de portemonnee. Dus wil ik opnieuw kiezen. Zeg maar opnieuw beginnen.
Ik ga ook vwb mijn relatie opnieuw beginnen en wil een goed adres in LOS en een in NL maar dat laatste wil ik pas regelen als alles verkocht is. Ik voel nu een sterke beperking wegens al die spullen. Geestelijke vrijheid heb ik pas als ik geen grote bezittingen meer heb en kan dan kiezen uit meerdere mogelijkheden zowel hier in NL als in LOS.
Ik wil een leuk woonadres ergens in het noorden van Thailand en voor de zomer een woonplek in NL. Straks als het zover is ga ik eerst huren en kijk dan op mijn gemak wat rond en uiteraard in overleg met mylady nemen we dan stappen.
Groet René
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

Luc
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 592
Lid geworden op: vrijdag 22 juni 2007, 15:02
Locatie: Thailand

Re: Alles te koop, huis, boten, Cadillac en hebbedingen.

#4 Bericht door Luc » vrijdag 31 juli 2009, 02:41

hou je parachut maar goed bij de hand....
hopelijk word het geen harde landing
morgend 32 graden

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: Alles te koop, huis, boten, Cadillac en hebbedingen.

#5 Bericht door Rene » vrijdag 31 juli 2009, 07:39

Luc schreef:hou je parachut maar goed bij de hand....
hopelijk word het geen harde landing
morgend 32 graden
Harde landingen heb ik al diverse achter de rug zowel letterlijk als figuurlijk. :shock:
Deze keer moet ik rustig weer afwachten voordat ik take-off ga. De eerste momenten na die take-off zijn de gevaarlijkste. :mrgreen:
Maar ik ben wel wat gewend. 8-)
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

joris
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 150
Lid geworden op: dinsdag 14 april 2009, 08:03

Re: Alles te koop, huis, boten, Cadillac en hebbedingen.

#6 Bericht door joris » vrijdag 31 juli 2009, 08:50

super dat je de stap maakt Rene.
gewoon doen en laat iedereen maar lullen,
ik hoor het al je vrienden al zeggen, blijft wel met beide benen op de grond staan.

nou ,als je met beide benen op de grond blijft staan kom je nooit geen stap verder!

waar ga je wonen ???

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: Alles te koop, huis, boten, Cadillac en hebbedingen.

#7 Bericht door Rene » vrijdag 31 juli 2009, 21:11

joris schreef:super dat je de stap maakt Rene.
gewoon doen en laat iedereen maar lullen,
ik hoor het al je vrienden al zeggen, blijft wel met beide benen op de grond staan.

nou ,als je met beide benen op de grond blijft staan kom je nooit geen stap verder!

waar ga je wonen ???
Ha Joris,
Mijn beide benen staan figuurlijk goed gefundeerd maar ik ben letterlijk vaker in hogere sferen zowel op en neer naar LOS als op en neer terplaatse van het skydivegebeuren.
Niemand hoeft zich zorgen te maken want ik weet echt wat ik doe en ik heb een batterij van goed bedoelde adviezen, hoor het aan en kom tot de conclusie dat de meeste adviezen in de zijwegen van mijn hoofdweg liggen en misschien als uitwijkroute te nemen zijn. Vele zijn ook de zijwegen die ik al lang voorbij ben.
Als ik veel geluk heb ga ik nog een jaar of dertig mee en kan dan zeggen dat ik vierdimensionaal geleefd heb. Veel ups en downs zowel letterlijk als figuurlijk en ik ben nu weer bezig met mijn take off. :mrgreen:
Ik geniet van al de nieuwe dingen in mijn vooruitzicht en geniet ook van de nieuwe wereld die ik mijn lief laat zien. Zij ervaart alles als een wedergeboorte en geniet er van. Daar geniet ik weer van. Dus alles is tot zover goed. :mrgreen: :D
Waar ik ga wonen is nog een verrassing voor mijzelf en mylady. We weten het nog niet.
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Alles te koop, huis, boten, Cadillac en hebbedingen.

#8 Bericht door Jim » vrijdag 31 juli 2009, 23:54

Rene schreef:Zij ervaart alles als een wedergeboorte en geniet er van.
weet je zeker dat je met beide benen op de grond staat of zweef je toch een klein beetje? ;)
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Wouter Hua Hin
Expat
Expat
Berichten: 188
Lid geworden op: vrijdag 21 september 2007, 13:25
Locatie: hua hin

Re: Alles te koop, huis, boten, Cadillac en hebbedingen.

#9 Bericht door Wouter Hua Hin » zaterdag 01 augustus 2009, 07:01

Wauw Rene, als dat geen Mid-Life is, dan weet ik het niet meer :mrgreen:
Waar ken ik dat ook alweer van? Oh ja, van mijzelf een paar jaar geleden haha
Ook ik heb al mijn bezittingen verkocht, alhoewel niet in bezit van boten, cadillac etc.
Ik heb het langzaam opgebouwd in LOS en gekeken of ik NL mis. Nou, na bijna 3 jaar mis het niet, dus uitgeschreven vorig jaar. Als je in de (financiele) positie bent om ongeveer de helft in NL en de helft in LOS te zijn, is dat perfect natuurlijk. Mijn voornaamste reden voor emigratie was het weer in NL.
Succes met de verkoop, misschien ietwat de verkeerde tijd (...) en volg de perfecte hoofd/hart richting!
Greetz, Wouter
Live life to the max!

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: Alles te koop, huis, boten, Cadillac en hebbedingen.

#10 Bericht door Rene » zaterdag 01 augustus 2009, 08:11

Jim schreef:
Rene schreef:Zij ervaart alles als een wedergeboorte en geniet er van.
weet je zeker dat je met beide benen op de grond staat of zweef je toch een klein beetje? ;)
Jim, ik zweef zo nu en dan onder mijn parachute maar ben echt aards. Misschien is mijn manier van schrijven iets anders dan de gemiddelde schrijver maar zo is mijn hele leven.
Out of the middle. :mrgreen: :D
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: Alles te koop, huis, boten, Cadillac en hebbedingen.

#11 Bericht door Rene » zaterdag 01 augustus 2009, 08:26

Wouter Hua Hin schreef:Wauw Rene, als dat geen Mid-Life is, dan weet ik het niet meer :mrgreen:
Waar ken ik dat ook alweer van? Oh ja, van mijzelf een paar jaar geleden haha
Ook ik heb al mijn bezittingen verkocht, alhoewel niet in bezit van boten, cadillac etc.
Ik heb het langzaam opgebouwd in LOS en gekeken of ik NL mis. Nou, na bijna 3 jaar mis het niet, dus uitgeschreven vorig jaar. Als je in de (financiele) positie bent om ongeveer de helft in NL en de helft in LOS te zijn, is dat perfect natuurlijk. Mijn voornaamste reden voor emigratie was het weer in NL.
Succes met de verkoop, misschien ietwat de verkeerde tijd (...) en volg de perfecte hoofd/hart richting!
Greetz, Wouter
Wouter, ik weet niet wat midlife inhoudt, tis maar welke naam je aan iets geeft. Ik heb altijd al andere dingen gedaan dan de gemiddelde burger. Als sommige mensen mij op de motor zien zullen ze misschien ook zeggen 'midlife...' Ik rijd al vanaf mijn 17e! motor. Ik spring al vanaf mijn 18e uit al wat vliegt en kon dankzij een redelijk vrije en goede job heel wat extras doen waar anderen vaak vreemd van op keken. Werkte soms dag en nacht wegens 2 bedrijven en een vaste baan tegelijk en toen had men ook z'n bedenkingen maar ik was er prima mee.
Ben niet bang van opmerkingen uit onbegrepen hoek want dat is al zo vaak gebeurd. Achteraf hoor je vaak waardering en denken ze er met genoegen aan terug.
Ook nu gaat er weer van alles gebeuren en zo blijf je wakker. Indutten doe ik wel als ik de 90 haal. Of als die reserveplu een keer niet open gaat. :mrgreen:
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”