Liefde

Reisverhalen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Liefde

#1 Bericht door robi6 » zondag 10 november 2019, 06:07

Van een land met zoveel lleve mensen wordt je vanzelf lief.
White Sand Beach. Als Ik van de 7_11 naar Arunee resort loop,staat En meisje in het kantoor. De dochter? Als Ze.mij ziet begroet ze me met gewapper van haar handn En een stralende lach, zó enthousiast dat ik denk: ken je mij dan? Misschien heeft de basis haar verteld Dat Ik er een ben, een ouwe klant van toen die Duitser mij door een hokje heen sloeg, En zij de volgende ochtend uitgebreid excuses kwam maken. Terwijl het óók een beetje mijn schuld was. Ze was die avond weg en als de kat van huis is…..


.Later staan de drie kapsters van het zaakje ernaast klanten té lokken.Tegelijk, in koor bijna, roepen ze je een Hallo toe, het klinkt als zingen, zo lief, dat Ik besluit, er een keer binnen e wippen voor een beurt.De kapster die mij dan knipt, een leuk praatje, Ik geniet van haar zachte handen, haar armen zó dicht bij mn hoofd dat mijn lippen bijna voelen hoe zacht haar t huid is. Als ze babbelt met haar collega,s klinkt als een murmelend beekje.
Later ging Ik voor de scooter van Chum, die Ik.mocht lenen voor deze rit naar de civilisatie, een spin té kopen voor haar bagagerek.Als Ik afrekenen zie Ik Op de desk een bord zoete aardappelen liggen. Zijn die té koop? Nee, Maar hier heb je er een paar. Daarna als Ik op de scooter klim komt ze me nog een flesje Water brengen.


Wát een zegen, een deel van t jaar verlost zijn van de hollandse zuurte, Maar dan móet je óók niet teveel forums lezen.
Laatst gewijzigd door robi6 op woensdag 27 november 2019, 00:38, 1 keer totaal gewijzigd.

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Liefde

#2 Bericht door robi6 » zondag 10 november 2019, 06:09

De naam van het soort móet zijn Arunee. En soort móet zijn resort

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Liefde

#3 Bericht door erik-kuijpers » zondag 10 november 2019, 07:20

Als je op het potloodje klikt boven jouw tekst kun je typo's eenvoudig corrigeren.

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Liefde

#4 Bericht door robi6 » vrijdag 15 november 2019, 06:45

Dát weet Ik, alléén, ben Nu dus elke regel Wel aan t corrigeren.En al die hoofdletter bij allerlei woorden, Dat laat Ik Maar.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Liefde

#5 Bericht door wanadee » vrijdag 15 november 2019, 11:52

robi6 schreef: zondag 10 november 2019, 06:07 ..
.


Wát een zegen, een deel van t jaar verlost zijn van de hollandse zuurte, Maar dan móet je óók niet teveel forums lezen.
Als je zoveel problemen hebt met de hollanders zou het dan niet aan jou liggen? :crazy:

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Liefde

#6 Bericht door robi6 » woensdag 27 november 2019, 00:41

Tja, nogal wiedes , als Ik ergens een hekel aan heb,zuurkool b.v. kan Het tóch alléén aan mij liggen? Óf bedoel je Het anders?

Plaats reactie

Terug naar “Reisverhalen”