Patthaia

Reisverhalen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Patthaia

#1 Bericht door robi6 » zondag 10 november 2019, 03:44

S werelds grootste bordeel, daar doe Ik niks aan af. Integendeel, Ik snapte niet dat een reisbureau het op zn programma had, zoals.Ik ergens op een forum las. Zó zie.je maar dat hokjesdenken mij óók niet vreemd is. Dus wát had Ik daar té zoeken?! Nieuwsgierigheid, waarmee Ik ooit over de Wallen liep, en óók in Bangkok de sfeer wilde proeven van Pat Pong, was het té vergelijken? Maar dat is een ander verhaal. SFEER, EN óók: Hoe zijn ze, zó simpel als hier beweerd wordt?
De motortaxi, perfecte vaklui, bracht me naar de beste hotel(voor mij, achteraf bezien), Little Court, nIet midden in het lawaaiige centrum maar aan de rand, zacht prijsje, tóch netjes, 300 bath. Vandaar liep Ik naar de boulevard, t was nog vroeg, half de middag.Een bar had bier Voor 55 bath, de andere 60, dus Ik als zeeuwse krent ging er zitten en bestelde. IK zag een dame aan de andere kant naar mij kijken. Wauw, een mooie griet, lang golvend zwart haar, Ik bleef naar haar kijken En zij terug. Wil je haar spreken, vroeg de serveerster? Jazeker, En Ze wenkte haar. En daar kwam ze tegenover me zitten .Er ontstond een prettig gesprek, Ze was zó gewoon, relaxt, totaal niet dat hitsige , hoerige dat Ik al lopend langs andere bars had opgemerkt. Allesbehalve dom óf oppervlakkig.Hoe t met de klandizie ging? Nou, vaak zeiden mannen: Ik kom vanavond terug . Maar kwamen niet.
Tóch een merkwaardig beroep, vraag Ik wel eens aan een dame. Ze antwoordde: it s work. Tja waarom niet, wát is t verschil met een verpleegster, masseuse,, kapster.gezelschapsdame, huisvrouw? Kan jij dat voor een ander, een vrouw nog wel, invullen? Knap, om maar met een understatement tesmijten.Twee studerende zoons, tja kan als een cliché klinkt in jouw oren, is bij jou het glas nog een beetje half vol?
Óf Ik een foto van haar mocht maken? Ja hoor, géén probleem.
IK vertelde wát over mezelf, En vroeg toen naar de prijs. 1000 voor een uur, 2000 een hele dag! Wauw, Voor 50. Euro heb je bij ons een half uurtje, wát zó om is. Lekker niet op de tijd hoeven letten, alle tijd om haar te leren kennen, voor zover dat kan in zo.n situatie.met haar t water in, voor zover dat niet té vies is.
IK twijfelde tussen een uur en een dag, daar moest Ik nog es over nadenken. IK nam afscheid En, ná nog vaak op mn camera té hebben gekeken, koos Ik een dag, En liep wéér langs de bar. Dáár zat ze met een dikke farang té praten. Ze zag me, stond op, hey you, how are you, kwam ze naar me toe. Tja, Ik wilde er niet tussen komen, dus sliep er maar es een nachtje over. De volgende morgen, wist Ik t zeker.Een hele dag met dit fijne mens doorbrengen. Maar misschien had Ze Wel niks té vertellen, en dan? Tja, niet geschoten is altijd mis.
Uur óf half 11, hoe heette die bar nou, Ik zag er 3 naast elkaar, maar zag géén verschil. IK probeerde, liet de foto zien: werkt zij hier? Nee, hiernaast misschien. De Poker bar, en ja, ze komt om 12 uur. IK nam een pilsje .En even ná 12, daar kwam ze aan op haar brommer. Ze deed haar helm af, groette en gebaarde iets van even opknappen . Toen ze terugkwam, was ze wat overstuur, “ die foto”, verstond Ik. IK was óók van slag,de ‘mood’ was weg. En wat deed Ik, Ik wenste haar goedendag En vertrok! Wát een spijt heb Ik daarvan gehad. Koh Chang lokte onweerstaanbaar, daar kwam Ik tenslotte Voor, Maar dacht vaak terug aan het gebeurde. IK vermoed dat haar collega,s óf het personeel haar hadden gemaand: sukkel, een foto, straks zet ie t op zn facebook, wil je dat? Ze had me “ blindelings’ vertrouwd. En nu had Ik haar wantrouwen bevestigd! Afijn, ná Koh Chang ga Ik altijd op tour, en aan t eind wéér een week terug, en Ik had nog tijd over. Maar Ze was niet meer té vinden. De foto trouwens óók niet, mn camera werd op Koh Chang gestolen. ……….
Ja lach maar.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Patthaia

#2 Bericht door driver » zondag 10 november 2019, 18:58

In ieder geval weer eens een post van iemand die wat schrijft op zijn eigen manier en hoe hij eea ziet en ervaart.
Ik las het met een glimlach in ieder geval ;)

Plaats reactie

Terug naar “Reisverhalen”