Retraite

Reisverhalen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Retraite

#1 Bericht door robi6 » zondag 10 november 2019, 03:42

Retraite?
Zo reageren mensen wel eens als Ik over mijn Koh Chang-verblijf vertel.
Maar dan heb Ik alléén erteld over mn hangmat, en 5 boeken En wat Ik allemaal zie vanuit die hAngmat. Twee vlinders die om elkaar heen gisteren, bruidsvlucht of territoriumgevecht? , de reiger, grijs als graniet, er, die krabben probeert té vangen, de zee, groen óf blauw óf zilver, glad óf woest, Ik kan er uren van genieten, .
Vanochtend bijvoorbeeld.
IK word wakker en kom niet meer in slaap. Doe mn ogen open, gloort daar morgenstond? Reik naar mn lampje, schijn op mn horloge: half 6, Mooie tijd. IK verhuist naar nn hangmat/terras, nu met mn gezicht naar t oosten, waar t langzaam kleurt. Geel, oranje, blauw met oranje wolken als die er zijn, bij warm weer gaat de cicade aan, automatisch.
En niet over de honderd andere dingen die Ik daar doe. Maar Ik zou dit best aan een reisbureau kunnen aanbieden, die het in de markt zet. Maar ja, wie weet een geschikte? Want het is uniek, de gelegenheid ,het ontbreken van ruis/ storende prikkels als internet, telefoon , winkels en toeristenhonden.Puur water,zon en zee, s nachts een buiten misschien/of waterhoos, rust en ruimte, je moet t kunnen verkopen met de juiste slogans en foto,s. Een website, Maar daar doen ze hier niet aan, alleen een facebookpagina: longbeachkohchang.

Plaats reactie

Terug naar “Reisverhalen”