Thailand deel 4

Reisverhalen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Thailand deel 4

#1 Bericht door robi6 » maandag 03 april 2017, 11:44

Op mijn facebookpagina kun je nu een foto zien van mij, 2 jaar geleden, onderweg naar Bangkok.vaniren is de naam.

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Thailand deel 4

#2 Bericht door robi6 » maandag 03 april 2017, 11:47

Ik wil een facebookgroepje beginnen met als doel samen reizen, een weekje maar. Wie doet mee, want in je eentje kan je geen groep starten ( )

hanshu

Re: Thailand deel 4

#3 Bericht door hanshu » maandag 03 april 2017, 16:35

robi6 schreef:Ik wil een facebookgroepje beginnen met als doel samen reizen, een weekje maar. Wie doet mee, want in je eentje kan je geen groep starten ( )
Jawel, hoor..

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Thailand deel 4

#4 Bericht door robi6 » dinsdag 04 april 2017, 17:59

hanshu schreef:
robi6 schreef:Ik wil een facebookgroepje beginnen met als doel samen reizen, een weekje maar. Wie doet mee, want in je eentje kan je geen groep starten ( )
Jawel, hoor..

hoi
hans
dan wil ik graag wat nader leren kennen, wil je mij een
fb verzoekje doen
?

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Thailand deel 4

#5 Bericht door robi6 » zaterdag 08 april 2017, 10:31

hanshu schreef:
robi6 schreef:Ik wil een facebookgroepje beginnen met als doel samen reizen, een weekje maar. Wie doet mee, want in je eentje kan je geen groep starten ( )
Jawel, hoor..
ik wacht op je FBreactie.

hanshu

Re: Thailand deel 4

#6 Bericht door hanshu » zaterdag 08 april 2017, 13:10

Maar ik ben niet zo van de reizerige....en ik heb zelf een groepje met wat mensen en ben lid van thailand communitie en tot voor kort van thailand inside. Eigenlijk vind ik het wel prima zo want hele dagen aan het internet hangen is het niet voor mij.....

En reizen door Thailand doe ik ook al niet zo veel.
Helaas pindakaas....

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Thailand deel 4

#7 Bericht door robi6 » zondag 09 april 2017, 13:03

hanshu schreef:Maar ik ben niet zo van de reizerige....en ik heb zelf een groepje met wat mensen en ben lid van thailand communitie en tot voor kort van thailand inside. Eigenlijk vind ik het wel prima zo want hele dagen aan het internet hangen is het niet voor mij.....

En reizen door Thailand doe ik ook al niet zo veel.
Helaas pindakaas....
Maar dat was mijn vraag ook niet, ik heb alleen een persoon nodig omdat je met 1 geen groep kan beginnen. Kost je verder geen tijd.

hanshu

Re: Thailand deel 4

#8 Bericht door hanshu » maandag 10 april 2017, 01:04

Ik pas niet in je doelgroep... maar geen nood: er zijn hier ruim 5000 leden en er zit er vast wel eentje bij die met jou een groepje wil starten.

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Thailand deel 4

#9 Bericht door robi6 » maandag 10 april 2017, 11:11

hanshu schreef:Ik pas niet in je doelgroep... maar geen nood: er zijn hier ruim 5000 leden en er zit er vast wel eentje bij die met jou een groepje wil starten.
Ook dat is van geen belang, het enige relevante is dat je facebooklid bent, Voor de rest hoef je er niets mee te maken te hebben. Je hoeft dus niet te passen in mijn doelgroep, maar misschien heb je gewoon geen zin.

hanshu

Re: Thailand deel 4

#10 Bericht door hanshu » maandag 10 april 2017, 11:13

Dat ook.... :thumbsup:

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Thailand deel 4

#11 Bericht door wpdl » maandag 10 april 2017, 11:22

Onderhand wel een promotour voor je facebook adres aan het worden robi6 en weinig reisverhalen.
Jammer.

Bijtheway het is zo makkelijk.

Afbeelding

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Thailand deel 4

#12 Bericht door robi6 » woensdag 12 april 2017, 11:47

wpdelange schreef:Onderhand wel een promotour voor je facebook adres aan het worden robi6 en weinig reisverhalen.
Jammer.

Bijtheway het is zo makkelijk.

Afbeelding
Toevallig werd dit topic inderdaad weinig informatief. Dat hangt samen met de reactie, dat foto's mijn verhalen konden inllustreren, wat hier dus nogal moeilijk is.En dat vind ik dan weer jammer.Ik hoopte het op te lossen door die verwijzing, maar dat valt dus in slechte aarde. Jammer, ik doe mijn best....

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Thailand deel 4

#13 Bericht door robi6 » woensdag 12 april 2017, 11:55

robi6 schreef:
wpdelange schreef:Onderhand wel een promotour voor je facebook adres aan het worden robi6 en weinig reisverhalen.
Jammer.

Bijtheway het is zo makkelijk.

Afbeelding
Toevallig werd dit topic inderdaad weinig informatief. Dat hangt samen met de reactie, dat foto's mijn verhalen konden inllustreren, wat hier dus nogal moeilijk is.En dat vind ik dan weer jammer.Ik hoopte het op te lossen door die verwijzing, maar dat valt dus in slechte aarde. Jammer, ik doe mijn best....
Ach, het is ook nooit goed, ik moet soms maar schijt hebben aan sommige berichten, en bij elk hoofdstuk vermelden: voor foto's: zie mijn FBpagina. en dan alle gezeur over promo maar op de koop toe nemen.

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Thailand deel 4

#14 Bericht door wpdl » woensdag 12 april 2017, 12:50

Vrijwel alle bijdrage kan ik waarderen robi, dit onderdeel van jouw bijdrage heeft geen waarde op de verwijzing naar je Facebook na.
Die een ieder schijnbaar nog zelf mag opzoeken plaats dan op zijn minst nog een link .
Het geklaag mag ik inmiddels wel zeggen dat je je foto hier niet kan plaatsen ligt geheel aan jouw of je snapt het totaal niet hoewel uitgelegd via FAQ of je wil perse dat mensen via de foto's naar je Facebook gaan.
Dat je teentjes schijnbaar gevoelig zijn is duidelijk heb je Thais bloed in de aderen stromen ;)

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: Thailand deel 4

#15 Bericht door robi6 » vrijdag 14 april 2017, 11:06

wpdelange schreef:Vrijwel alle bijdrage kan ik waarderen robi, dit onderdeel van jouw bijdrage heeft geen waarde op de verwijzing naar je Facebook na.
Die een ieder schijnbaar nog zelf mag opzoeken plaats dan op zijn minst nog een link .
Het geklaag mag ik inmiddels wel zeggen dat je je foto hier niet kan plaatsen ligt geheel aan jouw of je snapt het totaal niet hoewel uitgelegd via FAQ of je wil perse dat mensen via de foto's naar je Facebook gaan.
Dat je teentjes schijnbaar gevoelig zijn is duidelijk heb je Thais bloed in de aderen stromen ;)
. Sorry hoor, maar de voorschriften luiden dat foto's slechts geplaatst kunnen worden vanuit een openbaar medium(dus foto's van een andere website, die dus weinig gemeen hebben met mijn persoonlijke ervaringen)dus niet uit je eigen bestand.Als ik het mis heb, graag bericht. Dat ik geen link plaats ligt aan dat ik niet zo openlijk reclame wil maken voor mijn facebookpagina, want daar gaat het hier niet om. Ik heb een vrij indirekte verwijzing gegeven, voor de mensen die echt benieuwd zijn naar mijn avonturen. Die moeten dan maar wat moeite doen, lijkt mij.

Plaats reactie

Terug naar “Reisverhalen”