hebt U dat nu ook?

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: hebt U dat nu ook?

#46 Bericht door driver » maandag 09 september 2019, 11:37

ron schreef: maandag 09 september 2019, 11:28 Ik heb net dit draadje nog eens doorgelezen en zag dat Driver zijn berichten heeft veranderd/weggehaald na een op/aanmerking van de Beweerder.
Jammer,was net zo,n "geinig" topic aan het worden. ;)
Beweerder vindt blijkbaar van niet hoe ik mijn verhaal poste. Zie zijn reactie die hier nog staat. En als ik mijn verhaal niet op mijn eigen manier kan posten hier houdt het op hé. Heb geen zin in stom commentaar van iemand die zelf nooit iets post over zijn ervaringen over eea. Misschien iets te vlug mijn bericht weggehaald maar ik baalde ietwat van zijn reactie toen.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: hebt U dat nu ook?

#47 Bericht door wanadee » maandag 09 september 2019, 11:47

driver schreef: maandag 09 september 2019, 11:37
ron schreef: maandag 09 september 2019, 11:28 Ik heb net dit draadje nog eens doorgelezen en zag dat Driver zijn berichten heeft veranderd/weggehaald na een op/aanmerking van de Beweerder.
Jammer,was net zo,n "geinig" topic aan het worden. ;)
Beweerder vindt blijkbaar van niet hoe ik mijn verhaal poste. Zie zijn reactie die hier nog staat. En als ik mijn verhaal niet op mijn eigen manier kan posten hier houdt het op hé. Heb geen zin in stom commentaar van iemand die zelf nooit iets post over zijn ervaringen over eea. Misschien iets te vlug mijn bericht weggehaald maar ik baalde ietwat van zijn reactie toen.
Trek je nergens wat van aan driver, heb jou nog nooit op een foute reactie kunnen betrappen.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: hebt U dat nu ook?

#48 Bericht door wanadee » maandag 09 september 2019, 11:49

Heb het gelezen driver, kinderachtige opmerking die nergens op slaat.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: hebt U dat nu ook?

#49 Bericht door ron » maandag 09 september 2019, 11:57

Ach misschien had ie een "bui"....... :idea:

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: hebt U dat nu ook?

#50 Bericht door Herbergier » maandag 09 september 2019, 13:10

Ik had hier gisteren ook weer een probleem met de vrouw, ze zei om vijf uur dat ze met onze kleindochter nog even naar de andere oma ging tot een uur of zeven, ik zeg nou dan kan je mij wel even bij de kroeg afzetten om een paar biertjes te drinken en bel je me op als je weer naar huis gaat zodat je mij weer op kan pikken, dan zorg ik dat ik heb afgerekend en mijn glas leeg is als je er bent, maar we zitten op de heenweg in de auto pakt die kleine mijn telefoon om een spelletje te spelen en natuurlijk vergeet ze die terug te geven toen ik uitstapte en ik had er zelf ook geen erg in, ik kreeg het pas rond een uur of zeven in de gaten dat hij niet in mijn broekzak zat.
Ik denk nouja geen probleem want ze wil rond zeven uur thuis zijn dus ik zorg er voor dat ik klaar zit en dan pak ik nog maar een klein flesje Chang, normaal drink ik grote flessen, maar half acht nog niemand, dus weer een flesje, half negen nog steeds niemand, maar ik wilde onderhand wel naar huis na nog een paar flesjes, ik denk dan bel ik de Grab taxi dan ben ik voor 80 baht thuis, maar ik kon niet bellen want ik had geen telefoon en de paar nog aanwezigen hadden het nummer van de Grab taxi niet, toen ben ik maar gaan lopen, het is ongeveer een uur lopen voor mij van die kroeg naar huis, zo was ik om tien uur thuis en madam kwam pas om elf uur aankakken, want ze had bij de andere oma naar de soapserie zitten kijken, ik deed maar net of ik al sliep, het heeft toch geen zin om daar ruzie over te maken, ik krijg toch geen gelijk, want zij had geprobeert mij te bellen, maar toen lag mijn telefoon nog in de auto en zij zat binnen, dus die hoorde ze niet afgaan.
Alles van waarde is weerloos.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: hebt U dat nu ook?

#51 Bericht door ron » maandag 09 september 2019, 13:17

"maar ik wilde onderhand wel naar huis na nog een paar flesjes"

Afbeelding

Humor.......heerlijk!! :cheesy: :clap:
Laatst gewijzigd door ron op maandag 09 september 2019, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: hebt U dat nu ook?

#52 Bericht door driver » maandag 09 september 2019, 13:19

Ron, Wanadee.. Dank voor jullie reacties. Ik zal gewoon weer gaan posten op mijn eigen manier en eventuele kritiek van mensen die zelf niks of weinig te melden hebben proberen naast me neer te leggen. Ben nu aan het werk dus tot laterzzz.. :thumbsup:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: hebt U dat nu ook?

#53 Bericht door ron » maandag 09 september 2019, 13:22

driver schreef: maandag 09 september 2019, 13:19 Ron, Wanadee.. Dank voor jullie reacties. Ik zal gewoon weer gaan posten op mijn eigen manier en eventuele kritiek van mensen die zelf niks of weinig te melden hebben proberen naast me neer te leggen. Ben nu aan het werk dus tot laterzzz.. :thumbsup:
Zo kennen we je weer Arie,tot later. :thumbsup:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: hebt U dat nu ook?

#54 Bericht door driver » maandag 09 september 2019, 13:27

Herbergier
. Dit verhaal van jou kan ik mezelf wel in vinden. :mrgreen: Post ik nog wel wat over als ik weer thuis ben.

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: hebt U dat nu ook?

#55 Bericht door Herbergier » maandag 09 september 2019, 14:07

driver schreef: maandag 09 september 2019, 13:27 Herbergier
. Dit verhaal van jou kan ik mezelf wel in vinden. :mrgreen: Post ik nog wel wat over als ik weer thuis ben.
Haar reactie vandaag was: I call you, but you not answer the telephone. En daar moest ik het mee doen en dat doe ik dan ook maar, die kleine is zich wel al een paar keer wezen excuseren en maakte een tekening voor mij met een hartje en daar in geschreven: Benny love Joost, dat doet me dan weer goed.

Afbeelding
Alles van waarde is weerloos.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: hebt U dat nu ook?

#56 Bericht door driver » maandag 09 september 2019, 14:09

Herbergier schreef: maandag 09 september 2019, 14:07
driver schreef: maandag 09 september 2019, 13:27 Herbergier
. Dit verhaal van jou kan ik mezelf wel in vinden. :mrgreen: Post ik nog wel wat over als ik weer thuis ben.
Haar reactie vandaag was: I call you, but you not answer the telephone. En daar moest ik het mee doen en dat doe ik dan ook maar, die kleine is zich wel al een paar keer wezen excuseren en maakte een tekening voor mij met een hartje en daar in geschreven: Benny love Joost, dat doet me dan weer goed.

Afbeelding
Die tekening maakt alles weer goed hé :thumbsup:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: hebt U dat nu ook?

#57 Bericht door ron » maandag 09 september 2019, 14:44

Ik lig hier weer helemaal blind Joost,zie het ook helemaal voor me gebeuren......"I call you, but you not answer the telephone"..
..en dat ding lekker rinkelen op de achterbank van de verlaten auto... :cheesy: :clap:

Nee,waarom een lang verhaal er van maken....zou ik ook niet doen. :P
Het is af en toe net een aflevering van bananasplit,en denk je dat je in de z**k wordt genomen,prachtig.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: hebt U dat nu ook?

#58 Bericht door ron » maandag 09 september 2019, 15:42

Als je 15 minuten over hebt,bekijk dit eens......
Veel herkenbare situatie,s,voor MIJ tenminste.....zelfs het niezen komt mij bekend voor.... :P

https://www.youtube.com/watch?v=7655DpNOHfc
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: hebt U dat nu ook?

#59 Bericht door jumbo » dinsdag 10 september 2019, 01:06

Herbergier schreef: maandag 09 september 2019, 13:10 Ik had hier gisteren ook weer een probleem met de vrouw, ze zei om vijf uur dat ze met onze kleindochter nog even naar de andere oma ging tot een uur of zeven, ik zeg nou dan kan je mij wel even bij de kroeg afzetten om een paar biertjes te drinken en bel je me op als je weer naar huis gaat zodat je mij weer op kan pikken, dan zorg ik dat ik heb afgerekend en mijn glas leeg is als je er bent, maar we zitten op de heenweg in de auto pakt die kleine mijn telefoon om een spelletje te spelen en natuurlijk vergeet ze die terug te geven toen ik uitstapte en ik had er zelf ook geen erg in, ik kreeg het pas rond een uur of zeven in de gaten dat hij niet in mijn broekzak zat.
Ik denk nouja geen probleem want ze wil rond zeven uur thuis zijn dus ik zorg er voor dat ik klaar zit en dan pak ik nog maar een klein flesje Chang, normaal drink ik grote flessen, maar half acht nog niemand, dus weer een flesje, half negen nog steeds niemand, maar ik wilde onderhand wel naar huis na nog een paar flesjes, ik denk dan bel ik de Grab taxi dan ben ik voor 80 baht thuis, maar ik kon niet bellen want ik had geen telefoon en de paar nog aanwezigen hadden het nummer van de Grab taxi niet, toen ben ik maar gaan lopen, het is ongeveer een uur lopen voor mij van die kroeg naar huis, zo was ik om tien uur thuis en madam kwam pas om elf uur aankakken, want ze had bij de andere oma naar de soapserie zitten kijken, ik deed maar net of ik al sliep, het heeft toch geen zin om daar ruzie over te maken, ik krijg toch geen gelijk, want zij had geprobeert mij te bellen, maar toen lag mijn telefoon nog in de auto en zij zat binnen, dus die hoorde ze niet afgaan.
Goede tip, ga ik een keer proberen, mijn vrouw staat altijd op tijd klaar om me op te halen, maar nooit om we weg te brengen, vreemd he :P
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: hebt U dat nu ook?

#60 Bericht door wanadee » dinsdag 10 september 2019, 01:08

ron schreef: maandag 09 september 2019, 15:42 Als je 15 minuten over hebt,bekijk dit eens......
Veel herkenbare situatie,s,voor MIJ tenminste.....zelfs het niezen komt mij bekend voor.... :P

https://www.youtube.com/watch?v=7655DpNOHfc
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”