Santorinipark

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Santorinipark

#1 Bericht door wanadee » maandag 25 maart 2019, 07:52

Is er iemand bekend met dit park? Volgende week ga ik een paar dagen naar cha am en ik neem drie kinderen van 7-8-9 jaar mee. Nu heb ik gehoord dat je ook daar als farang meer moet betalen maar dat lijkt me een beetje raar voor een commerciele instelling. Voor musea en nat. parken kan ik me daar nog iets bij voorstellen maar hier niet. Dus als het leuk is maar ik moet meer betalen laat ik alleen mijn meisje gaan met de drie kids en blijf ik met een goed boek bij het zwembad en de koelkast :crazy:

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Santorinipark

#2 Bericht door wpdl » maandag 25 maart 2019, 08:10

Je heb ze toch in je IPad staan die boeken.

Verdere info http://www.santoriniparkchaam.com/

100 Baht meer voor non resident misschien dat je rose Id wonderen doet maar ben bang dat ze daar ook wel doorheen prikken. :Whistle:

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Santorinipark

#3 Bericht door wanadee » maandag 25 maart 2019, 08:18

wpdelange schreef: maandag 25 maart 2019, 08:10 Je heb ze toch in je IPad staan die boeken.

Verdere info http://www.santoriniparkchaam.com/

100 Baht meer voor non resident misschien dat je rose Id wonderen doet maar ben bang dat ze daar ook wel doorheen prikken. :Whistle:
Blijf ik met mijn ipad bij het zwembad zitten :crazy:
Eigenlijk wil ik ze helemaal geen klandizie bezorgen maar ik gun die kinderen jet beste. Arme sloebertjes.

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Santorinipark

#4 Bericht door godzilla » maandag 25 maart 2019, 11:44

Santorini is een verouderd waterpretpark, niet veel soeps, de prijzen weet ik niet meer, is te lang geleden.
Black mountain is wel een aanrader.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Santorinipark

#5 Bericht door wanadee » maandag 25 maart 2019, 11:57

godzilla schreef: maandag 25 maart 2019, 11:44 Santorini is een verouderd waterpretpark, niet veel soeps, de prijzen weet ik niet meer, is te lang geleden.
Black mountain is wel een aanrader.
Heb ik opgezocht, lijkt me wel wat. Bij santorini moet je naast de lage entree prijs voor elke attractie 120 baht betalen, zowel voor kinderen als volwassenen.
Daarnaast is de entree voor farang 150 baht en voor thai 50 baht en dat stuit me tegen de borst. Bij een nationaal park of zo slik ik dan wel even maar bij een commerciele toestand verwacht ik geen discriminatie.

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Santorinipark

#6 Bericht door godzilla » donderdag 28 maart 2019, 11:42

Wat ook wel leuk was aan black mountain, je krijgt er een armbandje mee, waar je geld kan opzetten, vergelijkbaar met een prepaid kaart.
Zo kan je hele dag zonder geld-gesleur rondlopen, iets eten of drinken.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Santorinipark

#7 Bericht door wanadee » donderdag 28 maart 2019, 11:56

Ik heb, vooral op facebook, heel veel reacties gekregen en heel veelmtegenstrijdig. De 1 loopt weg met santorini, de ander walgt er van. Voor die kinderenndie niks gewend zijn maakt het niks uit denk ik.
Maar ik heb nu verschillende alternatieven, laat straks de kinderen wel kiezen.
In elk geval bedankt voor de tip.

Ps in the Mall in Korat is ook een hele leuke kinderspeelplaats met diverse waterglijbanen en andere dingen, best leuk voor de kids en niet duur. Ik en ta hebben daar een jaarkaart omdat ik er een paar keer per week zwem in het wedstrijdbad en de kids kunnen dan voor half geld meeliften op die jaarkaarten. Kost dan 60 baht per kid, voor ons uiteraard gratis. Na afloop macdonald of svensons en ze hebben de dag van hun leven. Prachtig als je die kinderen ziet genieten. :angel:

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 492
Lid geworden op: maandag 30 mei 2011, 15:18
Contacteer:

Re: Santorinipark

#8 Bericht door robin33 » zondag 31 maart 2019, 11:09

wanadee schreef:Ik heb, vooral op facebook, heel veel reacties gekregen en heel veelmtegenstrijdig. De 1 loopt weg met santorini, de ander walgt er van. Voor die kinderenndie niks gewend zijn maakt het niks uit denk ik.
Maar ik heb nu verschillende alternatieven, laat straks de kinderen wel kiezen.
In elk geval bedankt voor de tip.

Ps in the Mall in Korat is ook een hele leuke kinderspeelplaats met diverse waterglijbanen en andere dingen, best leuk voor de kids en niet duur. Ik en ta hebben daar een jaarkaart omdat ik er een paar keer per week zwem in het wedstrijdbad en de kids kunnen dan voor half geld meeliften op die jaarkaarten. Kost dan 60 baht per kid, voor ons uiteraard gratis. Na afloop macdonald of svensons en ze hebben de dag van hun leven. Prachtig als je die kinderen ziet genieten. :angel:
Je moet alleen. Niet te zwaar zijn . Nog niet af van die nieuwe (paar jaartjes) met band.... Ik moest me gaan wegen. Om te bewijzen dat ik of als je samen gaat niet boven de [emoji817]. Kilo of kwam.,.... Word er door mijn Thaise neefjes en nichtjes nog iedere keer om uitgelachen,,:). Vind het zelf wel humor. ,. Maar als je een teer zieltje hebt,

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk


wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Santorinipark

#9 Bericht door wanadee » zondag 31 maart 2019, 11:19

robin33 schreef: zondag 31 maart 2019, 11:09
wanadee schreef:Ik heb, vooral op facebook, heel veel reacties gekregen en heel veelmtegenstrijdig. De 1 loopt weg met santorini, de ander walgt er van. Voor die kinderenndie niks gewend zijn maakt het niks uit denk ik.
Maar ik heb nu verschillende alternatieven, laat straks de kinderen wel kiezen.
In elk geval bedankt voor de tip.

Ps in the Mall in Korat is ook een hele leuke kinderspeelplaats met diverse waterglijbanen en andere dingen, best leuk voor de kids en niet duur. Ik en ta hebben daar een jaarkaart omdat ik er een paar keer per week zwem in het wedstrijdbad en de kids kunnen dan voor half geld meeliften op die jaarkaarten. Kost dan 60 baht per kid, voor ons uiteraard gratis. Na afloop macdonald of svensons en ze hebben de dag van hun leven. Prachtig als je die kinderen ziet genieten. :angel:
Je moet alleen. Niet te zwaar zijn . Nog niet af van die nieuwe (paar jaartjes) met band.... Ik moest me gaan wegen. Om te bewijzen dat ik of als je samen gaat niet boven de [emoji817]. Kilo of kwam.,.... Word er door mijn Thaise neefjes en nichtjes nog iedere keer om uitgelachen,,:). Vind het zelf wel humor. ,. Maar als je een teer zieltje hebt,

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
Nou Robin,
Als ik iemand meeneem is dat gewoon half geld, volwassen of kid. Ik zie daar diverse farang zwemmen die in hun uppie al boven de 100 kilo zijn :Whistle:

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Santorinipark

#10 Bericht door Gardensafari » zondag 31 maart 2019, 15:36

wanadee schreef: zondag 31 maart 2019, 11:19

Nou Robin,
Als ik iemand meeneem is dat gewoon half geld, volwassen of kid. Ik zie daar diverse farang zwemmen die in hun uppie al boven de 100 kilo zijn :Whistle:
Alleen bommetje is verboden.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 492
Lid geworden op: maandag 30 mei 2011, 15:18
Contacteer:

Re: Santorinipark

#11 Bericht door robin33 » zondag 31 maart 2019, 23:02

wanadee schreef:
robin33 schreef: zondag 31 maart 2019, 11:09
wanadee schreef:Ik heb, vooral op facebook, heel veel reacties gekregen en heel veelmtegenstrijdig. De 1 loopt weg met santorini, de ander walgt er van. Voor die kinderenndie niks gewend zijn maakt het niks uit denk ik.
Maar ik heb nu verschillende alternatieven, laat straks de kinderen wel kiezen.
In elk geval bedankt voor de tip.

Ps in the Mall in Korat is ook een hele leuke kinderspeelplaats met diverse waterglijbanen en andere dingen, best leuk voor de kids en niet duur. Ik en ta hebben daar een jaarkaart omdat ik er een paar keer per week zwem in het wedstrijdbad en de kids kunnen dan voor half geld meeliften op die jaarkaarten. Kost dan 60 baht per kid, voor ons uiteraard gratis. Na afloop macdonald of svensons en ze hebben de dag van hun leven. Prachtig als je die kinderen ziet genieten. :angel:
Je moet alleen. Niet te zwaar zijn . Nog niet af van die nieuwe (paar jaartjes) met band.... Ik moest me gaan wegen. Om te bewijzen dat ik of als je samen gaat niet boven de [emoji817]. Kilo of kwam.,.... Word er door mijn Thaise neefjes en nichtjes nog iedere keer om uitgelachen,,:). Vind het zelf wel humor. ,. Maar als je een teer zieltje hebt,

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
Nou Robin,
Als ik iemand meeneem is dat gewoon half geld, volwassen of kid. Ik zie daar diverse farang zwemmen die in hun uppie al boven de 100 kilo zijn :Whistle:
Gaat het met zwemmen ...

Verstuurd vanaf mijn Lenovo TB-X704F met Tapatalk


wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Santorinipark

#12 Bericht door wanadee » maandag 01 april 2019, 00:27

Weet niet zeker of ik je goed begrijp maar met mij gaat het zwemmen prima, 3 keer per week 1,5 km om te voorkomen dat ik tot die 100 kilo groep ga horen :crazy:
Ons buurmeisje van 7 die ik sinds een maand of 4 bijles geef elke dag, engels rekenen en thais, is van de slechtste van haar klas nu nummer 6 geworden en overgegaan naar de volgende groep. De thaise lessen geeft mijn meissie, daar ben ik niet goed genoeg in.
Als beloning krijgt ze nu zwemles samen met mijn meissie en na 7 lessen kan ze zich al aardig redden, totaal geen angst terwijl het wedstrijdbad waar de lessen gegeven worden toch te diep voor haar is om te staan.
Mijn meissie heeft inmiddels wel bijna 20 lessen gehad en zit nu ongeveer ook op haar niveau, doodsbang in het begin om haar hoofd onder water te doen.

Iedereen bedankt voor het meedenken :thumbsup:

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”