De thaise mentaliteit ?????

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: De thaise mentaliteit ?????

#61 Bericht door KhunSugar » maandag 02 april 2018, 12:11

foppo schreef:
ron schreef:Is trouwens al weer jaren geleden dat de bar goed gevuld was met klanten van hier.
Elst,Jeanette en nog veel meer verdwenen namen.
Dat lijkt mij nogal logisch, zeker nu het forum een nieuw dieptepunt heeft bereikt met het huidige kleuter niveau!!!!
Waar staat die ‘Like button’?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

herman69
kenner
kenner
Berichten: 116
Lid geworden op: vrijdag 14 juli 2017, 00:46

Re: De thaise mentaliteit ?????

#62 Bericht door herman69 » maandag 02 april 2018, 12:32

Herbergier schreef:Heb hier nog een mooie foto van mij met 2 thaise dames op, krijg hem verdorie niet op de forum

Herman Herman toch, volgens mij heb jij het echte Thaise barleven in Bangkok, Pattaya, Patong, Chiangmai, Chaweng Beach en nog veel meer populaire toeristenplaatsen, nog nooit meegemaakt, ik had wel 200 foto's met mij en mooie Thaise vriendinnen er op, maar die waren allemaal van tussen 1984 en 2004 toen ik nog single was en geen verantwoording hoefde af te leggen en dat in een tijd dat we nog een fotorolletje gebruikten i.p.v. een digitale camera of een mobiele telefoon, dus we maakten toen niet zo veel foto's als nu, maar de vrouw vond die foto's niet mooi en ik kon ze niet opslaan op mijn pc, daarom ik heb ze allemaal vernietigd.

Hier een paar foto's uit 2004 Patong Beach waar de vrouw er voor het eerst bij was en ik mijn eerste digitale camera had, ze vond het toen wel vreemd dat veel van de dames mij konden, maar ik zei dat ik die al ken van voor dat ik haar leerde kennen en dat begreep ze, ze is ook nu nog steeds totaal niet jaloers, ze brengt me 's avonds hier in Buriram naar de kroeg en komt me 's nachts weer ophalen en dat terwijl hier ook heel wat mooi vrouwvolk in de bediening loopt, zelfs als we een keertje in Pattaya zijn vindt ze het helemaal niet erg dat ik, na haar in het hotel gebracht te hebben om een uur of tien, nog alleen een paar biertjes ga pakken.

Afbeelding

Ja mss niet, ik ben dan ook een trouwe huisvader he en dat is nu een van mijn mooie eigenschappen.
Ik stel mij de vraag hoe komt die man aan al die meiden rond hem..................juist.

Heb ik hier ook niet neergeschreven doen ik nog vrijgezel was, mij volledig heb laten gaan, nu ben ik getrouwd dus
de broek omhoog he.
Moet ik even opnoemen waar de lekkerste meiden zich bevinden, en ja ik was een knappe verschijnig met de nodige klasse.
Dus dat is ook weer opgehelderd he mannen.

Mooie fotos, waar uitstekend de thaise MENTALITEIT naar voren komt he, niks op tegen hoor, het zou eerder abnomaal zijn
moest ik deze verafschuwen.
Er is niks mooier dan de anatomie van de vrouw ;) ;) ;) ;) ;)
Waar is mijn zadel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
foppo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 560
Lid geworden op: zondag 09 juni 2013, 13:24
Locatie: WarinChamrap

Re: De thaise mentaliteit ?????

#63 Bericht door foppo » maandag 02 april 2018, 12:43

KhunSugar schreef:
foppo schreef:
ron schreef:Is trouwens al weer jaren geleden dat de bar goed gevuld was met klanten van hier.
Elst,Jeanette en nog veel meer verdwenen namen.
Dat lijkt mij nogal logisch, zeker nu het forum een nieuw dieptepunt heeft bereikt met het huidige kleuter niveau!!!!
Waar staat die ‘Like button’?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die is er niet.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: De thaise mentaliteit ?????

#64 Bericht door driver » maandag 02 april 2018, 13:18

foppo schreef:
ron schreef:Is trouwens al weer jaren geleden dat de bar goed gevuld was met klanten van hier.
Elst,Jeanette en nog veel meer verdwenen namen.
Dat lijkt mij nogal logisch, zeker nu het forum een nieuw dieptepunt heeft bereikt met het huidige kleuter niveau!!!!
Ach.. De vraag blijft altijd?.. Wat wil en verwacht een ieder op een forum als deze? Daar blijven de meningen toch verdeeld over. De vele in mijn ogen vaak wat overtrokken bijdrages van Herman 69 boeien mij ook niet echt maar ik stoor me er niet aan.
Praathuis was voorheen veelal het draadje voor zin en onzin nu is dat her en der hier :mrgreen:

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: De thaise mentaliteit ?????

#65 Bericht door Herbergier » maandag 02 april 2018, 13:33

driver schreef:
foppo schreef:
ron schreef:Is trouwens al weer jaren geleden dat de bar goed gevuld was met klanten van hier.
Elst,Jeanette en nog veel meer verdwenen namen.
Dat lijkt mij nogal logisch, zeker nu het forum een nieuw dieptepunt heeft bereikt met het huidige kleuter niveau!!!!
Ach.. De vraag blijft altijd?.. Wat wil en verwacht een ieder op een forum als deze? Daar blijven de meningen toch verdeeld over. De vele in mijn ogen vaak wat overtrokken bijdrages van Herman 69 boeien mij ook niet echt maar ik stoor me er niet aan.
Praathuis was voorheen veelal het draadje voor zin en onzin nu is dat her en der hier :mrgreen:
Dat is bij elke bar het zelfde, nieuwe klanten krijgen is niet moeilijk, maar om ze te houden, dat is wel moeilijk.
Alles van waarde is weerloos.

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: De thaise mentaliteit ?????

#66 Bericht door jomel17 » maandag 02 april 2018, 14:17

Ik ben wel blij dat er weer wat leven in dit forum zit al ben ik het niet altijd eens met Herman of Suikertje..
หลงรัก

louis
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 13
Lid geworden op: dinsdag 06 oktober 2015, 14:46

Re: De thaise mentaliteit ?????

#67 Bericht door louis » maandag 02 april 2018, 14:43

Misschien nu er stoom is afgeblazen door TS, kan TS mogelijk (vanwege zijn ervaring en kennis 8 jaar Thailand) eens met aanbevelingen komen hoe e.e.a. zou kunnen veranderen. Ongetwijfeld heeft u hier ook aan gedacht.

Niet uitgesloten kan/mag worden dat TS gaat nadenken om een werkvergunning aan te gaan vragen. Dit kan resulteren dat TS les kan mag geven op een school en daar al zijn ervaring en/of kennis gaat delen.

Succes met uw missie
Ik moet die dingen veranderen, die ik niet kan accepteren, die dingen te accepteren die ik niet kan veranderen, en de wijsheid,verschil er tussen te onderkennen.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: De thaise mentaliteit ?????

#68 Bericht door serpay » maandag 02 april 2018, 15:44

wpdelange schreef:1 RuudThai Sakon Nakhon 10005
2 jumbo Ayutthaya & Bangkok 9359
3 Mart Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin 7282 Erelid
4 dutch Korat-Thailand 6601
5 Jim Planet Earth 6575
6 Ben Bangkok 6487
7 Wouter_Udon 6466
8 driver Ede en dakloos in Thailand 6150
9 ron Amsterdam 5745
10 Gardensafari Veel te weinig: Saraburi 5298
11 elst99 5112
12 Jeanette Leiderdorp 4667
13 printen44 4414
14 joepattaya Sofia - Bulgarije 4115
15 stevenl Rawai en Kata, Phuket 3613
16 Henk Korat Nakhon Ratchasima 2948
17 Pieter Bangkok 2762
18 Edje Yang Talat / Kalasin 2371
19 Manuel Patong, Phuket 2365
20 greenthaiway 2355

Sommige hadden de mogelijkheid niet meer het was na hun tijd maar ook niet een ieder wilde een consumptie genieten aldaar.
Nodig ze eens uit in die 'verlopen' tent van je ;)
ik mis de grootste , ZKH uit nong-khai..... l..l wel te verstaan
Alfisti rebeli

mooatje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 557
Lid geworden op: maandag 18 juni 2007, 21:01
Locatie: Wachtebeke/Lopburi

Re: De thaise mentaliteit ?????

#69 Bericht door mooatje » maandag 02 april 2018, 15:56

driver schreef:
foppo schreef:
ron schreef:Is trouwens al weer jaren geleden dat de bar goed gevuld was met klanten van hier.
Elst,Jeanette en nog veel meer verdwenen namen.
Dat lijkt mij nogal logisch, zeker nu het forum een nieuw dieptepunt heeft bereikt met het huidige kleuter niveau!!!!
Ach.. De vraag blijft altijd?.. Wat wil en verwacht een ieder op een forum als deze? Daar blijven de meningen toch verdeeld over. De vele in mijn ogen vaak wat overtrokken bijdrages van Herman 69 boeien mij ook niet echt maar ik stoor me er niet aan.
Praathuis was voorheen veelal het draadje voor zin en onzin nu is dat her en der hier :mrgreen:
Het wordt wat leuker om te lezen................ :lol:
Meestal voel ik me goed in mijn vel......

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: De thaise mentaliteit ?????

#70 Bericht door ron » maandag 02 april 2018, 16:10

Tja.....dat rookverbod weet wat hé. :crazy:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door ron op maandag 02 april 2018, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

mooatje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 557
Lid geworden op: maandag 18 juni 2007, 21:01
Locatie: Wachtebeke/Lopburi

Re: De thaise mentaliteit ?????

#71 Bericht door mooatje » maandag 02 april 2018, 16:14

Ook een tip voor herman;op een ander forum had iemand ook zo veel last van Thaien.Het verbeterde maar niet en hij voelde zich op de duur zo gefrustreerd dat hij naar een Thaise dokter ging.Alles in orde want hij kreeg zijn medicijnen.
Thuis gekomen bekeek hij alles,waarvoor hij had betaald,en smeet alles weg,uitgezonderd een doos magnesium tabletten.
Want tenslotte was hij verpleger geweest in het leger en hij wist alles van medicijnen.
Met resultaat, want na het slikken van een 4-tal pillen magnesium was hij opeens terug de oude;

En hij had net dezelfde symptonen als herman,vuile geburen,klanten van het restaurant daarnaast die parkeerden voor zijn hekken,vuilnis dat steeds blijft liggen,lawaai..........kortom alles waarvan een normaal mens het op zijn heupen krijgt.

Dus een goeie raad herman,koop wat magnesiumpillen,slik er een vijftal en je zal je heel wat beter voelen.
Meestal voel ik me goed in mijn vel......

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: De thaise mentaliteit ?????

#72 Bericht door driver » maandag 02 april 2018, 16:17

En nu zie je de wisselende reacties: de een zegt nivo kleuterklas en krijgt bijval. Anderen vinden het oké dat er weer wat leven in zit hier al dan niet altijd eens met wat reacties van met name H69.
De kroeg volkrijgen lukt idd vaak wel maar vol houden is na verloop van tijd al een stukje lastiger zegt Herbergier heel juist.
Het leeft hier wel weer meer sinds H69 aan het posten is dat zie ik ook. Reageer ik erop? Hmmm.. De inhoud en waar het over gaat heb ik al zovaak gelezen dat is voor mij vaak oud nieuws. Daarnaast heb ik ook niet zoveel zin om bijvoorbeeld discussies te gaan voeren omdat het hier meestal toch tot niets leidt. Maar zoals eerder gemeld stoor ik me niet aan H69 en lees ik lekker mee en wil ik reageren doe ik dat uiteraard.

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: De thaise mentaliteit ?????

#73 Bericht door wpdl » maandag 02 april 2018, 16:20

Al die stickers op de muur het was wat.

Afbeelding

Trouwens op het toilet waren ook regels.

Afbeelding

Met en zonder beugels.
Vreemde mentaliteit hadden sommige van die lieden.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: De thaise mentaliteit ?????

#74 Bericht door ron » maandag 02 april 2018, 16:24

Nu alleen nog maar de Yaba de kop indrukken.......

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

herman69
kenner
kenner
Berichten: 116
Lid geworden op: vrijdag 14 juli 2017, 00:46

Re: De thaise mentaliteit ?????

#75 Bericht door herman69 » dinsdag 03 april 2018, 01:40

mooatje schreef:Ook een tip voor herman;op een ander forum had iemand ook zo veel last van Thaien.Het verbeterde maar niet en hij voelde zich op de duur zo gefrustreerd dat hij naar een Thaise dokter ging.Alles in orde want hij kreeg zijn medicijnen.
Thuis gekomen bekeek hij alles,waarvoor hij had betaald,en smeet alles weg,uitgezonderd een doos magnesium tabletten.
Want tenslotte was hij verpleger geweest in het leger en hij wist alles van medicijnen.
Met resultaat, want na het slikken van een 4-tal pillen magnesium was hij opeens terug de oude;

En hij had net dezelfde symptonen als herman,vuile geburen,klanten van het restaurant daarnaast die parkeerden voor zijn hekken,vuilnis dat steeds blijft liggen,lawaai..........kortom alles waarvan een normaal mens het op zijn heupen krijgt.

Dus een goeie raad herman,koop wat magnesiumpillen,slik er een vijftal en je zal je heel wat beter voelen.
He mooatje wie we daar hebben, wat denkt u dat ik u naam niet al eerder heb gezien, juist op een andere site.
Wat denkt u dat u met een idioot te doen hebt.
Ik zal er later hier wat meer uitleg over geven wat betreft de mensen op die andere site.

Bon, punt 1, ik ben geen verpleger geweest in het leger, totaal in een andere medische sector , en ook in prive praktijken bij
dokters, in een laboratorium, groot verschil of niet.

Bon, punt 3, wat die magnesium pillen betreft, ik had daar een op de andere site een onderwerp geopend in verband met
kwalen van de farang waar hij soms met geconfronteerd was.
Zo verstandig ik was, heb er dan ook bijgezet, dat wij geen doktertje gaan spelen he, voor zo ver klopt dat allemaal.
Maar wij kunnen elkaars ervaring uitwisselen wat betreft, kleine kwalen
Heb er dan ook mijn klote kwaal bijgeschreven, dat was stress, om de eenvoudige rede, dat sommige klote thaien, die het toch zo
heerlijk vonden om dom te doen.
Wat die magnesium pillen betreft, heb ik er ook bijgezet dat dit een steun geef aan stresssymptomen, bon dan maar naar een
lokale dokter gegaan, even wat uitleg gegeven hen hem magnesium pillen gevraagd.
Deze waren in de tijd niet eenvoudig te vinden hier bij mij, maar na enige investigatie heb ik ze toch gevonden, en ik heb zo
ook nodig gehad omdat ik veel spierpijn had, dus gebrek aan magnesium.
En gezien ik een sportfreak ben zij die welkom, deze nam ik vroeger in belgie ook.

U ziet beste kerel, u klopt de bal weer mis, als jij u intressant wilt maken voor mij geen probleem hoor, maar gedraag u niet
als een IDIOOT.
En als u van mij iets neerschrijf heb daar geen probleem mee, heb niks te verbergen maar geef de mensen het juiste verhaal, of
anders houd u maar je klep dicht.
En ja u komt van wachtebeke dat omschrijft alles, ik kom uit gent, dus geen boeren mentaliteit.
Eer u mij gaat pakken op leugens wel u zal van ver moeten komen hoor.

Zo dat is nu weer mooi geregeld mooatje, de beste vriende hoor, man man man,

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”