Autoproblemen

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Autoproblemen

#121 Bericht door ron » zondag 28 mei 2017, 10:43

Na de maaltijd........
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
Arietwee
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 601
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2014, 21:09
Contacteer:

Re: Autoproblemen

#122 Bericht door Arietwee » zondag 28 mei 2017, 11:36

wanadee schreef:Hoe komen we nou van een Isuzu op gratis mosterd? Tikje of topic lijkt me :crazy:
Ja irritant verveelde hangbejaarden in het bushokje. Hele forum gaat naar de klote zo.:neus:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Autoproblemen

#123 Bericht door driver » zondag 28 mei 2017, 11:54

Arietwee schreef:
wanadee schreef:Hoe komen we nou van een Isuzu op gratis mosterd? Tikje of topic lijkt me :crazy:
Ja irritant verveelde hangbejaarden in het bushokje. Hele forum gaat naar de klote zo.:neus:
Meen je dat serieus? Zo ja.. Waar baseer je dat op? Omdat er nu weer veel beweging is inclusief zin en onzin of omdat het geboden leesvoer niet strookt met de TF opzet? Zolang er op serieuze vragen gewoon serieuze antwoorden komen, Lees goede info oid en er in andere draadjes wat wordt gediscuseerd of dom gezwetst en wat leesvoer erbij al dan niet serieus prima toch lijkt me?

Gebruikersavatar
foppo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 560
Lid geworden op: zondag 09 juni 2013, 13:24
Locatie: WarinChamrap

Re: Autoproblemen

#124 Bericht door foppo » zondag 28 mei 2017, 12:07

Aahh, Ober, goedemiddag.

Ik zie dat de frikandel met patat en appelmoes met koffie na de dagschotel van 6,95 is vandaag?
Nou doet u me die maar dan.
Alleen… in plaats van kip wil ik graag een biefstuk van de haas rosé gebakken graag.
En die patat daar had ik dan liever aardappelkroketjes voor en laat die appelmoes maar weg, doet u me daar maar de asperges met bearnaisesaus saus voor.
Koffie verdraag ik niet dus als dat dan een Frans cognacje mag worden graag!

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Autoproblemen

#125 Bericht door wanadee » zondag 28 mei 2017, 12:50

foppo schreef:Aahh, Ober, goedemiddag.

Ik zie dat de frikandel met patat en appelmoes met koffie na de dagschotel van 6,95 is vandaag?
Nou doet u me die maar dan.
Alleen… in plaats van kip wil ik graag een biefstuk van de haas rosé gebakken graag.
En die patat daar had ik dan liever aardappelkroketjes voor en laat die appelmoes maar weg, doet u me daar maar de asperges met bearnaisesaus saus voor.
Koffie verdraag ik niet dus als dat dan een Frans cognacje mag worden graag!
Om een beetje bij het topic te bljven, dat cognacje gaarne vervangen door iets roods

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Autoproblemen

#126 Bericht door Gardensafari » zondag 28 mei 2017, 14:02

wanadee schreef:
foppo schreef:Aahh, Ober, goedemiddag.

Ik zie dat de frikandel met patat en appelmoes met koffie na de dagschotel van 6,95 is vandaag?
Nou doet u me die maar dan.
Alleen… in plaats van kip wil ik graag een biefstuk van de haas rosé gebakken graag.
En die patat daar had ik dan liever aardappelkroketjes voor en laat die appelmoes maar weg, doet u me daar maar de asperges met bearnaisesaus saus voor.
Koffie verdraag ik niet dus als dat dan een Frans cognacje mag worden graag!
Om een beetje bij het topic te bljven, dat cognacje gaarne vervangen door iets roods
Hoezo?
Is die Isuzu van wanadee rood?
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Autoproblemen

#127 Bericht door ron » zondag 28 mei 2017, 14:07

knor..........

http://www.youtube.com/watch?v=5USFxc6Srlk
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Autoproblemen

#128 Bericht door wanadee » zondag 28 mei 2017, 14:11

Ja rood , ik heb aan de mannen van Isuzu al geopperd dat dit misschien het probleem is.

Gebruikersavatar
Arietwee
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 601
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2014, 21:09
Contacteer:

Re: Autoproblemen

#129 Bericht door Arietwee » zondag 28 mei 2017, 15:08

driver schreef:
Arietwee schreef:
wanadee schreef:Hoe komen we nou van een Isuzu op gratis mosterd? Tikje of topic lijkt me :crazy:
Ja irritant verveelde hangbejaarden in het bushokje. Hele forum gaat naar de klote zo.:neus:
Meen je dat serieus? Zo ja.. Waar baseer je dat op? Omdat er nu weer veel beweging is inclusief zin en onzin of omdat het geboden leesvoer niet strookt met de TF opzet? Zolang er op serieuze vragen gewoon serieuze antwoorden komen, Lees goede info oid en er in andere draadjes wat wordt gediscuseerd of dom gezwetst en wat leesvoer erbij al dan niet serieus prima toch lijkt me?
Denk het niet. Zo veel geouwehoer. Je moet wel elk uur kijken hier want anders raak je compleet de draad kwijt. Voor jullie met z,n vijven prima maar de rest is afgehaakt hoor. Heb je dat niet in de gaten? Brake heeft laatst ook nog netjes afscheid genomen. Hou het bij 5 berichten per dag en doe verder wat nuttigs. Dank namens velen. :neus:

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Autoproblemen

#130 Bericht door Gardensafari » zondag 28 mei 2017, 15:23

Arietwee schreef:
Denk het niet. Zo veel geouwehoer. Je moet wel elk uur kijken hier want anders raak je compleet de draad kwijt. Voor jullie met z,n vijven prima maar de rest is afgehaakt hoor. Heb je dat niet in de gaten? Brake heeft laatst ook nog netjes afscheid genomen. Hou het bij 5 berichten per dag en doe verder wat nuttigs. Dank namens velen. :neus:
Het is veels te warm iets nuttigs te doen. Calvinist.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1562
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Autoproblemen

#131 Bericht door jomel17 » zondag 28 mei 2017, 16:04

wanadee schreef:
foppo schreef:Aahh, Ober, goedemiddag.

Ik zie dat de frikandel met patat en appelmoes met koffie na de dagschotel van 6,95 is vandaag?
Nou doet u me die maar dan.
Alleen… in plaats van kip wil ik graag een biefstuk van de haas rosé gebakken graag.
En die patat daar had ik dan liever aardappelkroketjes voor en laat die appelmoes maar weg, doet u me daar maar de asperges met bearnaisesaus saus voor.
Koffie verdraag ik niet dus als dat dan een Frans cognacje mag worden graag!
Om een beetje bij het topic te bljven, dat cognacje gaarne vervangen door iets roods
Rode diesel...?
heb je dat ook in Thailand..?
หลงรัก

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Autoproblemen

#132 Bericht door driver » zondag 28 mei 2017, 16:21

Arie.. Ongeacht of ik iemand wel of niet persoonlijk ken: Dat er nu veel geouwehoerd wordt door wat personen klopt. Daarvoor gebeurde er eigenlijk weinig en zag ik van jouw ook amper reacties vlgs mij. Stel ik een serieuze vraag over een simkaart reageer jij ook niet terwijl je ook al heel wat jaartjes in Thailand komt. Niets doen op een forum ongeacht waar wordt het ook niet beter van. Teveel misschien ook niet maar m.i is Chang met zijn moderatie mans genoeg om in te grijpen als het hem als forum eigenaar te gek wordt lijkt me. En dat wegblijven van anderen.. Dat doen ze zelf ze kunnen net als jou ook trachten zinvolle bijdragen te leveren. Ik lees ook niet alles hoor of soms heel snel.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Autoproblemen

#133 Bericht door driver » zondag 28 mei 2017, 16:26

Gardensafari schreef:
Arietwee schreef:
Denk het niet. Zo veel geouwehoer. Je moet wel elk uur kijken hier want anders raak je compleet de draad kwijt. Voor jullie met z,n vijven prima maar de rest is afgehaakt hoor. Heb je dat niet in de gaten? Brake heeft laatst ook nog netjes afscheid genomen. Hou het bij 5 berichten per dag en doe verder wat nuttigs. Dank namens velen. :neus:
Het is veels te warm iets nuttigs te doen. Calvinist.
Echt niet.. Ik heb net kleine door Sukanya zelfgemaakte loempia's op en zit naar de Giro d Italia te kijken. Tom gaat deze winnen zo te zien :thumbsup:

Gebruikersavatar
Arietwee
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 601
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2014, 21:09
Contacteer:

Re: Autoproblemen

#134 Bericht door Arietwee » zondag 28 mei 2017, 21:08

driver schreef:Arie.. Ongeacht of ik iemand wel of niet persoonlijk ken: Dat er nu veel geouwehoerd wordt door wat personen klopt. Daarvoor gebeurde er eigenlijk weinig en zag ik van jouw ook amper reacties vlgs mij. Stel ik een serieuze vraag over een simkaart reageer jij ook niet terwijl je ook al heel wat jaartjes in Thailand komt. Niets doen op een forum ongeacht waar wordt het ook niet beter van. Teveel misschien ook niet maar m.i is Chang met zijn moderatie mans genoeg om in te grijpen als het hem als forum eigenaar te gek wordt lijkt me. En dat wegblijven van anderen.. Dat doen ze zelf ze kunnen net als jou ook trachten zinvolle bijdragen te leveren. Ik lees ook niet alles hoor of soms heel snel.
Ik heb nog even voor je gegoogeld maar kon het ff niet vinden. Maar ik koop altijd bij treumove op de airport een kaart voor in mij mifi. Zit 12 gb op en kost zon 1000 bath. Is wel traag maar kan wel lekker lang internetten. :mrgreen: Ik heb me dus nog wel 5 minuten uit lopen sloven voor je de gek. :neus:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Autoproblemen

#135 Bericht door driver » zondag 28 mei 2017, 23:30

Bedankt voor de 5 minuten en het uitzoeken en voor de info. ;)
Jij post overigens wel iets vaker dan ik eerder dacht toen ik reageerde. Zat blijkbaar met iemand anders in mijn gedachten toen ik reageerde op jouw bericht. Er is ook wat geveegd hier vlgs mij. Heb ook niet meer op TF gezeten verder tot nu dan.

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”