kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang Mai

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#121 Bericht door prajak » zaterdag 27 juli 2013, 04:00

Genesis, met alle respect, ik lees 41 keer IK in jouw tekst en een aantal keer MIJ. Dit is Thailand en daarin bestaat geen IK op de manier die jij aangeeft. Ook heel direct verantwoording vragen voor....is onthais. Consensus zoeken is hier het Leitmotiv. En dat kost tijd; tijd aan jou, en tijd aan de relatie.

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#122 Bericht door genesis » zaterdag 27 juli 2013, 04:51

Prajak bedankt voor je feedback, wacht nog ff het vervolg af, wat ik, als het meezit, morgen zal neerpennen en laat dan nogmaals weten wat je ervan vind

Genesis

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#123 Bericht door prajak » zaterdag 27 juli 2013, 06:14

Ik hoop dat het goed komt. Af en toe 'een wind laten' hoort er bij in een relatie.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#124 Bericht door ron » zaterdag 27 juli 2013, 11:20

genesis schreef:

Toen ik terugkwam bij de 7-11 zag ik haar daar niet, dus liep ik door naar onze motorfiets, waarbij ik de roos in mijn hand hield, daar zat ze op de motor te wachten. Ze was 'not amused' en reageerde met de woorden, 'you cheat, you lie and if I had the key of the bike I was gone'!........... :shock:

Ik denk WTF! :( Dus samen op de motor gestapt en naar ons apartment gereden, waar ik me voornam om dit eens grondig door te spreken en de laatste vragen die ik op mijn hart te gaan stellen........

Nu wilde ik eindelijk ook maar de onderste steen boven krijgen, want ik wilde eindelijk eens heel graag weten of ze in deze relatie stond zoals ik........ Dus gevraagt naar haar gevoel van romantiek beleving, die had ze niet zei ze, had ze btw wel eens eerder gemeld. Ik zei dat als we niet samen waren dat ik haar miste.... Had ze ook niet zei ze...... Ik zei dat mijn behoefte er 1 was van zoveel mogelijk samenzijn (lijkt me normaal als je van iemand houdt ;) ) Ach 1 keer per jaar is voor haar ook voldoende gaf ze mij aan........... Ik vroeg haar hoe ze de toekomst van onze relatie samen zag...... Ze dacht nooit aan onze toekomst samen, want ze leefde bij de dag en ze kon morgen wel dood zijn....... :o

Ook gaf ze aan dat ze al een paar keer had overwogen onze relatie te beeindigen...... :cry: Ik vroeg haar ook waarom ze me soms pijn deed, waarop ik geen duidelijk antwoord kreeg....... :(


Genesis
Opvattingen/meningen verschillen natuurlijk bij mensen.
Lijkt mij allemaal een beetje van 1 kant te komen Genesis.
Na bovenstaande te hebben gelezen,had ik tijdens haar douche-beurt onderstaand kaartje op tafel achter gelaten ipv een roos,chocolade en andere kleine attentie,s te geven die in het geheel niet gewaardeerd worden.

Afbeelding

Ben benieuwd naar jou vervolg,en begrijp dat het allemaal wel goed is gekomen,maar toch........
Hou je haaks Genesis. :thumbsup:

Groet,Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#125 Bericht door driver » zaterdag 27 juli 2013, 12:52

Ik heb alles meegelezen tot nu toe en als dit mij zou overkomen zoals de opmerking : als ik de sleutels had gehad van de scooter was ik gegaan en ook nog de drogreden waarom dan had ik alsnog de sleutels gegeven en voorgoed afscheid genomen.
Ze vindt het wel voldoende als ze jouw 1 keer per jaar ziet, Dat zegt toch al voldoende lijkt me en ze mist je niet wat moet je daar dan mee ?...

Maar ik ben Genesis niet dus uiteindelijk bepaalt hij toch zelf wat ie gaat doen en dat is maar goed ook natuurlijk ik geef alleen maar mijn mening meer niet ;)

gr driver

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#126 Bericht door dutch » zaterdag 27 juli 2013, 12:56

Kan het alleen maar van harte eens zijn met de vorige sprekers.
Sorry Genezis,maar al wat je schrijft duidt op het einde van je rozen activiteiten.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#127 Bericht door Jeanette » zaterdag 27 juli 2013, 14:35

Lees nou zonder te oordelen mensen.
Die man zit op een booreiland met dit weer. We kregen hier net een zeetje over en dat hangt nou boven de Noordzee.


Afbeelding


Hij heeft er voor gekozen z'n gedachten onder woorden te brengen en ook jij Ron bent niet altijd even loyaal.

Iedereen heeft z'n reden om te schrijven en z'n reden om te lezen en Genesis kan beter door woorden heen kijken als wij.
Ik wacht gewoon af.

[|)

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1181
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#128 Bericht door Kees » zaterdag 27 juli 2013, 15:18

Uiteraard off topic, maar een hele mooie foto Jeanette.
Niet klagen, maar dragen.

chelobechek
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 293
Lid geworden op: vrijdag 23 mei 2008, 13:58

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#129 Bericht door chelobechek » zaterdag 27 juli 2013, 16:07

Genesis beleeft het Ultieme Emotionele Avontuur en loopt geen enkel risico want het appartement is gehuurd. Natuurlijk gaat dit goed komen want voor de dame geldt de vraag "Heb ik een onmiddellijke vervanger (J/N)?" en gezien de mondiale ontwikkelingen wordt die kans steeds kleiner.

[just my 2 cents] mode uit 8-)

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#130 Bericht door genesis » zaterdag 27 juli 2013, 16:20

Als mijn werk vanavond niet tegenzit, maak ik mijn verhaal af, dus nog ff geduld.......

Genesis

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#131 Bericht door genesis » zaterdag 27 juli 2013, 16:27

1 dingetje................een Thaise dame (uhh deze dame) voorspelbaar........ ik dacht het niet.....

Genesis

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#132 Bericht door driver » zaterdag 27 juli 2013, 16:36

Jeanette...ik geef gewoon mijn mening zoals ik denk of het zie en Genesis inmiddels wat kennende vanuit zijn reacties op het forum kan hij daar wel tegen dus we wachten gewoon af wat hij weer gaat schrijven en reageren daar eventueel weer op :mrgreen: .
Alleen lezen en niet reageren of misschien niet zo reageren als bijv hij of anderen het graag willen schiet m.i ook niet op we mogen tenslotte allemaal een mening hebben/geven mits het wat mij betreft in het redelijke /nette blijft.

gr driver

ps....idd mooie foto die je plaatste.

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#133 Bericht door genesis » zaterdag 27 juli 2013, 18:59

iedereen mag reageren zoals hij of zij wil, vind het alleen prettig dat er een beetje rekening met mijn gevoelens word gehouden en dat gebeurd hier dan ook en dat stel ik zeer op prijs. :thumbsup:

Na 22:00 verwacht ik het hier rustig te hebben en de rest van mijn verhaal te kunnen doen.

Genesis

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#134 Bericht door Jeanette » zaterdag 27 juli 2013, 19:18

driver schreef:Jeanette...ik geef gewoon mijn mening zoals ik denk of het zie en Genesis inmiddels wat kennende vanuit zijn reacties op het forum kan hij daar wel tegen dus we wachten gewoon af wat hij weer gaat schrijven en reageren daar eventueel weer op :mrgreen: .
Alleen lezen en niet reageren of misschien niet zo reageren als bijv hij of anderen het graag willen schiet m.i ook niet op we mogen tenslotte allemaal een mening hebben/geven mits het wat mij betreft in het redelijke /nette blijft.

gr driver

ps....idd mooie foto die je plaatste.
Gejat van nu.nl :mrgreen:
Tijdens dat noodweer moest ik aan dat booreiland denken en ik vond het niet leuk voor genesis zoals de dame af geserveerd werd. :o
Ik wil niemand monddood maken [|( alleen een beetje afremmen. ;)
Wel een beetje z'n eigen schuld denk ik, stoppen voor het verhaal positief wordt. :roll:

Oké, vanavond 'wordt vervolgd' dan neem ik er een glaasje hijswijn uit het praathuis bij.

(virtueel dan) :P

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang M

#135 Bericht door ron » zaterdag 27 juli 2013, 19:53

Jeanette schreef:
driver schreef:Jeanette...ik geef gewoon mijn mening zoals ik denk of het zie en Genesis inmiddels wat kennende vanuit zijn reacties op het forum kan hij daar wel tegen dus we wachten gewoon af wat hij weer gaat schrijven en reageren daar eventueel weer op :mrgreen: .
Alleen lezen en niet reageren of misschien niet zo reageren als bijv hij of anderen het graag willen schiet m.i ook niet op we mogen tenslotte allemaal een mening hebben/geven mits het wat mij betreft in het redelijke /nette blijft.

gr driver

ps....idd mooie foto die je plaatste.
Gejat van nu.nl :mrgreen:
Tijdens dat noodweer moest ik aan dat booreiland denken en [b]ik vond het niet leuk voor genesis z ... d werd[/b]. :o
Ik wil niemand monddood maken [|( alleen een beetje afremmen. ;)
Wel een beetje z'n eigen schuld denk ik, stoppen voor het verhaal positief wordt. :roll:

Oké, vanavond 'wordt vervolgd' dan neem ik er een glaasje hijswijn uit het praathuis bij.

(virtueel dan) :P

Niet een tikkeltje overdreven reactie op een doodgewoon antwoord?

Ook jou vorige reactie Jeanette:"en ook jij Ron bent niet altijd even loyaal. "
Zou je mij mischien even kunnen toelichten waar jij op doelt?........... :o

Groet,Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”