kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang Mai

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang Mai

#181 Bericht door driver » woensdag 01 januari 2020, 07:55

Oud draadje weer open 🔓 gemaakt en ik lees weer iets van Genesis.
Leuk om te lezen dat je uiteindelijk toch hebt gevonden wat je zocht. Een lieve vrouw en als mooie toegift een kind van jullie samen. Dat er contacten verbroken zijn is minder maar de tijd heelt alle wonden zeggen ze dus schrijf nooit iemand definitief af.
Werk en inkomen en gelukkig zijn is wat mij betreft zeker niet afhankelijk van veel of weinig geld maar hoe je ermee omgaat en wat je nodig hebt. Ik zal ook nog een update geven over ons leven in Nederland als ik weer thuis ben straks. Net als jou Genesis werken wij ook nog steeds. Niet elke dag maar daar over schrijf ik nog wel.

Gr driver

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang Mai

#182 Bericht door genesis » woensdag 01 januari 2020, 09:05

erik-kuijpers schreef: woensdag 01 januari 2020, 07:38 Ik ook zoals je weet; partner en pleegzoon wonen daarentegen in Thailand. Ik probeer eens per jaar te reizen maar mijn invaliditeit en helemaal mijn verstopte prostaat maken reizen lastig. Dat krijg je soms met ouwe mannen..... :giggle: Mijn vriendin en pleegzoon hebben er geen moeite mee gelukkig en skype is gratis.......

Lovenswaardig zoals je met de 'ongemakken' omgaat, ook fijn om te zien dat je nog steeds een goed contact je gezin, ik hoop voor je dat je ze toch nog kan bezoeken in de toekomst ;)

Genesis

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: kosten redelijk appartement op Thaise standaard Chiang Mai

#183 Bericht door genesis » woensdag 01 januari 2020, 09:09

driver schreef: woensdag 01 januari 2020, 07:55 Oud draadje weer open 🔓 gemaakt en ik lees weer iets van Genesis.
Leuk om te lezen dat je uiteindelijk toch hebt gevonden wat je zocht. Een lieve vrouw en als mooie toegift een kind van jullie samen. Dat er contacten verbroken zijn is minder maar de tijd heelt alle wonden zeggen ze dus schrijf nooit iemand definitief af.
Werk en inkomen en gelukkig zijn is wat mij betreft zeker niet afhankelijk van veel of weinig geld maar hoe je ermee omgaat en wat je nodig hebt. Ik zal ook nog een update geven over ons leven in Nederland als ik weer thuis ben straks. Net als jou Genesis werken wij ook nog steeds. Niet elke dag maar daar over schrijf ik nog wel.

Gr driver
Leuk! Kijk er naar uit om weer jullie belevenissen te lezen :thumbsup:

Als je de basis hebt, heeft nog meer centjes geen echte meerwaarde, vind ik ook

Genesis

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”