Hoe maak je duidelijk dat je Thaise kennis weer teruggaat?

Post hier al je vragen voor Visa voor Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Imperium
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 51
Lid geworden op: zondag 23 maart 2014, 13:50

Re: Hoe maak je duidelijk dat je Thaise kennis weer teruggaa

#16 Bericht door Imperium » zaterdag 08 augustus 2015, 13:03

Arietwee schreef: Ik adviseer je het laatste te doen. Niet leuk. Maar wel eerlijk. Succes.
Ik geloof er niks van dat al die heren met een Thaise vrouw in Nederland altijd een vrouw hadden met bezit in onroerend goed. Hun is het toch ook gelukt?

Een aantal van die vrouwen zullen ook nog eens prostituees zijn geweest. Wat ik zie in Pattaya geloof je niet.

Die heren is het toch gelukt zo iemand naar Nederland te krijgen. Had die vrouw een werkgeversverklaring van haar pooier bij zich??? Hoe deden zij het dan?
Laatst gewijzigd door Imperium op zaterdag 08 augustus 2015, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Imperium
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 51
Lid geworden op: zondag 23 maart 2014, 13:50

Re: Hoe maak je duidelijk dat je Thaise kennis weer teruggaa

#17 Bericht door Imperium » zaterdag 08 augustus 2015, 13:04

max schreef:Een financieel risico kan repatriëring van de gast zijn.

Max
Nou dat kost dus een paar honderd euro. Ik ga me garant stellen.

Gebruikersavatar
Arietwee
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 601
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2014, 21:09
Contacteer:

Re: Hoe maak je duidelijk dat je Thaise kennis weer teruggaa

#18 Bericht door Arietwee » zaterdag 08 augustus 2015, 17:32

Imperium schreef:
Arietwee schreef: Ik adviseer je het laatste te doen. Niet leuk. Maar wel eerlijk. Succes.
Ik geloof er niks van dat al die heren met een Thaise vrouw in Nederland altijd een vrouw hadden met bezit in onroerend goed. Hun is het toch ook gelukt?

Een aantal van die vrouwen zullen ook nog eens prostituees zijn geweest. Wat ik zie in Pattaya geloof je niet.

Die heren is het toch gelukt zo iemand naar Nederland te krijgen. Had die vrouw een werkgeversverklaring van haar pooier bij zich??? Hoe deden zij het dan?
Er zijn vrouwen met een mooi huis hoor, gebouwd door een ex farang. Maar de meeste hebben kinderen en dan krijg je zo een visum. ;)

Rond 2004 ging het allemaal erg moeilijk met vakantie visums. Want daar hebben we het over.

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Hoe maak je duidelijk dat je Thaise kennis weer teruggaa

#19 Bericht door KhunSugar » zaterdag 08 augustus 2015, 19:30

Imperium schreef: Hij heeft geen kind. Wel ouders en een broer en vrienden. Zijn sociale band met Thailand is enorm. Hij is er nog nooit uitgeweest. band met familie is goed. Het lijkt me toch aannemelijk dat je dan weer netjes teruggaat?
Dat hebben ze allemaal als familieband, hiermee wordt geen rekening gehouden.
Het feit dat hij afhankelijk is van uw steun duid erop dat de voornaamste economische en sociale band uw persoon is.
Net die doelgroep is een groot risico, die hebben immers niets te verliezen.

Uw opmerking i.v.m. Pattaya, hoeren en pooiers is uit frustratie mag ik hopen, anders kent u niets van dat wereldje.

Een Thaise dame die eerlijk verteld een dienster te zijn, als ze kan aantonen dat de werkgever akkoord is dat ze een tijd afwezig is en vervolgens opnieuw aan de slag mag, heeft een economische band met haar land.
Men weet op de ambassades perfect hoe het in zijn werk gaat, men weet dat er geen contracten zijn in die sector.
Eerlijk vertellen hoe de vork in de steel zit doet wonderen.
Het verhaal van ik leerde haar/hem kennen te midden de rijstvelden gelooft toch niemand!

KS [|)

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Hoe maak je duidelijk dat je Thaise kennis weer teruggaa

#20 Bericht door Ben » zondag 09 augustus 2015, 02:18

Visa is allemaal echt niet zo moeilijk meer . 60 % van de genummerde dames gaat wel eens een paar maanden naar het buitenland
op uitnodiging en garant verklaring .
De meeste dames werken bij de wine connection :P
Daarnaast ben jij niet degene die moet aantonen dat ze weer terug gaat ,maar de persoon in kwestie.

Imperium
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 51
Lid geworden op: zondag 23 maart 2014, 13:50

Re: Hoe maak je duidelijk dat je Thaise kennis weer teruggaa

#21 Bericht door Imperium » zondag 09 augustus 2015, 05:01

Ben schreef: De meeste dames werken bij de wine connection :P
Wat bedoel je? Hoe maken die dames dan duidelijk dan ze weer zullen teruggaan?

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Hoe maak je duidelijk dat je Thaise kennis weer teruggaa

#22 Bericht door Ben » zondag 09 augustus 2015, 05:39

Imperium schreef:
Ben schreef: De meeste dames werken bij de wine connection :P
Wat bedoel je? Hoe maken die dames dan duidelijk dan ze weer zullen teruggaan?
Ik zit me nu in te lezen in de regels om een visum te krijgen en in mijn geval is het moeilijkste aannemelijk te maken dat mijn vriend weer teruggaat, nadat het toeristenvisum verlopen is.
Ze willen nl bewijs zien van onroerend goed bezit (heeft hij niet, is pas 21 en huurt een kamer) of van werk (heeft hij op dit moment ook niet). of dat hij ingeschreven is aan een universiteit (is hij ook niet).

Dus kunnen we al concluderen dat het onmogelijk is voor hem een toeristenvisum te krijgen? Hoe moet hij nl aannemelijk maken dat hij weer teruggaat? Ook al sta ik garant ik moet nog steeds aannemelijk maken dat hij weer terug naar Thailand gaat. Hoe doen jullie dit?
1: Vriendjes kunnen niet bij de wine conection Club [|(
2: Is het er ook wel een van de luie kant als ik het zo lees.
3: Zijn dat nu juist de gevallen waar ze op letten en attent op zijn.
4: Maar Nederland is vrij tolerant dus zou ik een mooie uitnodigings brief schrijven en waarin je belooft er op toe te zien dat hij wederkeert naar Thailand + de garant verklaring ,Want meer heb je niet [|)

Imperium
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 51
Lid geworden op: zondag 23 maart 2014, 13:50

Re: Hoe maak je duidelijk dat je Thaise kennis weer teruggaa

#23 Bericht door Imperium » zondag 09 augustus 2015, 06:16

Ben schreef: 4: Maar Nederland is vrij tolerant dus zou ik een mooie uitnodigings brief schrijven en waarin je belooft er op toe te zien dat hij wederkeert naar Thailand + de garant verklaring ,Want meer heb je niet [|)
Maar die mannen die een Thaise prostituee bevrienden en naar Nederland halen hebben die dan wel meer??? Wat? En wat is die wine connection?

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Hoe maak je duidelijk dat je Thaise kennis weer teruggaa

#24 Bericht door Gardensafari » zondag 09 augustus 2015, 06:51

Wine connection Afbeelding
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Hoe maak je duidelijk dat je Thaise kennis weer teruggaa

#25 Bericht door Ben » zondag 09 augustus 2015, 06:53

Imperium schreef:
Ben schreef: 4: Maar Nederland is vrij tolerant dus zou ik een mooie uitnodigings brief schrijven en waarin je belooft er op toe te zien dat hij wederkeert naar Thailand + de garant verklaring ,Want meer heb je niet [|)
Maar die mannen die een Thaise prostituee bevrienden en naar Nederland halen hebben die dan wel meer??? Wat? En wat is die wine connection?
Het grootste gross heeft kinderen en geld .
Wine conection ,one day you wil know maybe ,Prositutie bestaat niet in Thailand .

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Hoe maak je duidelijk dat je Thaise kennis weer teruggaa

#26 Bericht door KhunSugar » zondag 09 augustus 2015, 08:06

Ben schreef:
Imperium schreef:
Ben schreef: 4: Maar Nederland is vrij tolerant dus zou ik een mooie uitnodigings brief schrijven en waarin je belooft er op toe te zien dat hij wederkeert naar Thailand + de garant verklaring ,Want meer heb je niet [|)
Maar die mannen die een Thaise prostituee bevrienden en naar Nederland halen hebben die dan wel meer??? Wat? En wat is die wine connection?
Het grootste gross heeft kinderen en geld .
Wine conection ,one day you wil know maybe ,Prositutie bestaat niet in Thailand .
Dat wou ik in een vorige reactie duidelijk maken, Imperium kent het systeem niet.
Hij mag van geluk spreken dat hij bij de Nederlandse ambassade langs moet, moest het de Belgische zijn kon hij het wel schudden met een aanvraag onder deze omstandigheden.

KS



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Imperium
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 51
Lid geworden op: zondag 23 maart 2014, 13:50

Re: Hoe maak je duidelijk dat je Thaise kennis weer teruggaa

#27 Bericht door Imperium » zondag 09 augustus 2015, 08:36

KhunSugar schreef:Dat wou ik in een vorige reactie duidelijk maken, Imperium kent het systeem niet.
Hij mag van geluk spreken dat hij bij de Nederlandse ambassade langs moet, moest het de Belgische zijn kon hij het wel schudden met een aanvraag onder deze omstandigheden.

Je legt me maar niet uit hoe een Nederlandse man het voor elkaar krijgt een visum voor een prostituee die hij bevriend heeft te krijgen. Die heeft in de regel geen geld en geen regulier werk. Krijgt in de regel elke maand geld van haar Farang vriend. Hoe krijgt zij een toeristenvisum dan? En als hij het lukt, waarom zou het mij dan niet lukken voor mijn vriend? Omdat hij man is?

Leg me het systeem dan uit. Je legt niks uit.

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Hoe maak je duidelijk dat je Thaise kennis weer teruggaa

#28 Bericht door Ben » zondag 09 augustus 2015, 09:59

Imperium schreef:
KhunSugar schreef:Dat wou ik in een vorige reactie duidelijk maken, Imperium kent het systeem niet.
Hij mag van geluk spreken dat hij bij de Nederlandse ambassade langs moet, moest het de Belgische zijn kon hij het wel schudden met een aanvraag onder deze omstandigheden.

Je legt me maar niet uit hoe een Nederlandse man het voor elkaar krijgt een visum voor een prostituee die hij bevriend heeft te krijgen. Die heeft in de regel geen geld en geen regulier werk. Krijgt in de regel elke maand geld van haar Farang vriend. Hoe krijgt zij een toeristenvisum dan? En als hij het lukt, waarom zou het mij dan niet lukken voor mijn vriend? Omdat hij man is?

Leg me het systeem dan uit. Je legt niks uit.
Maak maar 500.000 bath over naar zijn bank rekening met het boekje of statement en met de andere documenten naar de Ambassade .

Jou vriend heeft helemaal niks nakkes nada .dat is het probleem.
Wat denk je dat de dames die in een bar werken thuis zeggen of op de ambassade ? als men er naar vraagt, mwa Dollhouse Baccara of BJ bar :happyno: :crazy:
bij de wine conection bv klink beter :cheesy: freelance .

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Hoe maak je duidelijk dat je Thaise kennis weer teruggaa

#29 Bericht door genesis » zondag 09 augustus 2015, 12:01

Ik heb de ervaring van 2 mensen die recentelijk (2015) hun vriendin naar Nederland hebben laten komen voor een vakantie (toeristen visum), ik weet dat beide dames geen werk hadden en/of onroerend goed, 1 van hen had een kind, maar in beide gevallen is zo'n visum zonder problemen verschaft.

Genesis

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Hoe maak je duidelijk dat je Thaise kennis weer teruggaa

#30 Bericht door ron » zondag 09 augustus 2015, 12:17

wine conection :?: :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Plaats reactie

Terug naar “Visa Nederland”