"Should I stay or should I go"

Post hier al je vragen voor het immigreren naar Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: "Should I stay or should I go"

#301 Bericht door ron » zaterdag 30 juni 2018, 17:38

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: "Should I stay or should I go"

#302 Bericht door Gardensafari » zaterdag 30 juni 2018, 18:42

Het is nu niet erger dan toen.
De Sala-bende versus de anti-salakliek.
RuudThai versus Elst99. Het ging er op!

Overigens schoot het mij opeens te binnen. Wat is er toch met Jeanette gebeurd?
Het laatste bericht, nummer 4 duizend-zoveel dateert van 30 januari 2016 en luidt:
Ik kom wel verder schrijven als ik weer met de labtop typ.
Weet iemand waarom zij weg is?
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: "Should I stay or should I go"

#303 Bericht door driver » zaterdag 30 juni 2018, 19:36

Met dien verstande dat de Sala bende negatief werdt benaderd door wat vaste posters hier die jij nu anti Sala kliek noemt. Ging toen net als later helemaal nergens over maar ja.. Sommige Betweters en allesdenkers op Thailand gebied die hun woonplaats amper uitkwamen accepteerden geen nieuwe inbreng in eea. En zo was het toen en niet anders.
Jeanette is afgehaakt vanwege Elst oa dacht ik en om wat andere negatieve dingen.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: "Should I stay or should I go"

#304 Bericht door wanadee » zaterdag 30 juni 2018, 19:43

Wel jammer want nu zijn er helemaal geen dames meer om ons een beetje in toom te houden :crazy:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: "Should I stay or should I go"

#305 Bericht door ron » zaterdag 30 juni 2018, 19:59

Ach ja,....de salabende tegen de bruinhemden...........
Toen sloeg regelmatig de vlam in de pan.

Kwam ook door de vele kooltjes op het vuur gooien door deze of gene......... :crazy:

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: "Should I stay or should I go"

#306 Bericht door driver » zaterdag 30 juni 2018, 20:22

wanadee schreef:Wel jammer want nu zijn er helemaal geen dames meer om ons een beetje in toom te houden :crazy:
Klopt, En ik zie ook nog niet zo snel andere dames hier komen die dan regelmatig posten gaan.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: "Should I stay or should I go"

#307 Bericht door driver » zaterdag 30 juni 2018, 20:25

ron schreef:Ach ja,....de salabende tegen de bruinhemden...........
Toen sloeg regelmatig de vlam in de pan.

Kwam ook door de vele kooltjes op het vuur gooien door deze of gene......... :crazy:

Afbeelding
Alleen jammer dat achteraf gezien al dat gedoe uiteindelijk ook niks oplevert. Zijn nog een paar mensen over uit die tijd die toen regelmatig posten en een aantal zijn voor mij althans spoorloos verdwenen. Nu zit ik ook niet echt op andere Thailand fora dus volg het allemaal ook niet zo.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: "Should I stay or should I go"

#308 Bericht door wanadee » zaterdag 30 juni 2018, 21:21

driver schreef:
ron schreef:Ach ja,....de salabende tegen de bruinhemden...........
Toen sloeg regelmatig de vlam in de pan.

Kwam ook door de vele kooltjes op het vuur gooien door deze of gene......... :crazy:

Afbeelding
Alleen jammer dat achteraf gezien al dat gedoe uiteindelijk ook niks oplevert. Zijn nog een paar mensen over uit die tijd die toen regelmatig posten en een aantal zijn voor mij althans spoorloos verdwenen. Nu zit ik ook niet echt op andere Thailand fora dus volg het allemaal ook niet zo.
Levert ook niks op driver, een beetje geven en een beetje nemen dan blijft het leuk. Als je altijd gelijk wilt krijgen gaat het botsen op een gegeven moment. Heb ook geen idee of ze ergens anders svhrijven want ik heb ze geblokkeerd. Heb wel gehoord dat ze nu achter de geraniums zitten.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: "Should I stay or should I go"

#309 Bericht door jumbo » zondag 01 juli 2018, 00:17

wpdelange schreef:Als een forum moet 'draaien' op een stel oude mannen die in de laatste dagen zitten kan je er beter helemaal mee stoppen Heer Suiker.
Prajak heeft het mij via PB wel eens vermeldt een forum is verleden tijd toen ik vermelde dat die uit zijn nek l*lde was het wacht maar af maar heeft denk ik gelijk

Ik denk dat er meer oude mannen in Thailand wonen dan jongeren, dus is het niet logisch dat de kennis daar ook vandaan komt???
Wie is er hier onder de 50 en woont in Thailand?
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: "Should I stay or should I go"

#310 Bericht door jumbo » zondag 01 juli 2018, 00:18

genesis schreef:
wpdelange schreef:
Het 'pissing contest' was er toen ook wel degelijk maar de meeste leden namen het voor lief omdat er meer humor in zat
Ja met name dit bovenste maakte het levendig en leuk, vanwege de humor, bracht mij vaak een dikke glimlach op het gezicht :lol:

Genesis
+1
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Tonboy
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 229
Lid geworden op: woensdag 06 april 2016, 08:02
Locatie: Mae Rim - Chiang Mai
Contacteer:

Re: "Should I stay or should I go"

#311 Bericht door Tonboy » zondag 01 juli 2018, 04:28

jumbo schreef:
wpdelange schreef:Als een forum moet 'draaien' op een stel oude mannen die in de laatste dagen zitten kan je er beter helemaal mee stoppen Heer Suiker.
Prajak heeft het mij via PB wel eens vermeldt een forum is verleden tijd toen ik vermelde dat die uit zijn nek l*lde was het wacht maar af maar heeft denk ik gelijk

Ik denk dat er meer oude mannen in Thailand wonen dan jongeren, dus is het niet logisch dat de kennis daar ook vandaan komt???
Wie is er hier onder de 50 en woont in Thailand?
boven de 50 = oud ?? ben 55 en voel me zeker niet oud. Ja, ik woon al sinds een 1 1/2 jaar in Thailand. Voel me hier thuis en ga NOOIT meer weg.
Alleen dat gezwam hier van een aantal "grumpy old men" maakt het Thailand Forum niet tot mijn favoriete forum.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: "Should I stay or should I go"

#312 Bericht door jumbo » zondag 01 juli 2018, 06:39

Tonboy schreef:
jumbo schreef:
wpdelange schreef:Als een forum moet 'draaien' op een stel oude mannen die in de laatste dagen zitten kan je er beter helemaal mee stoppen Heer Suiker.
Prajak heeft het mij via PB wel eens vermeldt een forum is verleden tijd toen ik vermelde dat die uit zijn nek l*lde was het wacht maar af maar heeft denk ik gelijk

Ik denk dat er meer oude mannen in Thailand wonen dan jongeren, dus is het niet logisch dat de kennis daar ook vandaan komt???
Wie is er hier onder de 50 en woont in Thailand?
boven de 50 = oud ?? ben 55 en voel me zeker niet oud. Ja, ik woon al sinds een 1 1/2 jaar in Thailand. Voel me hier thuis en ga NOOIT meer weg.
Alleen dat gezwam hier van een aantal "grumpy old men" maakt het Thailand Forum niet tot mijn favoriete forum.
Nee, je bent zo jong als je jezelf voelt. Ik leg ergens een grens neer om te te zien hoe de verhouding is onder de forum leden en vervolgens dat te zien of het meer ouderen zijn dan jongeren (wat mij redelijk lijkt) en dat m.i. de gegeven informatie door een stel oude mannen eigenlijk precies op zijn plek is..

Maar als je denkt dat je nog jong bent als je de 50 gepasseerd bent dan ben je in het juiste land... :lol: :lol:
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: "Should I stay or should I go"

#313 Bericht door wanadee » zondag 01 juli 2018, 07:08

Ik voel me jonger dan 10 jaar geleden :angel: :angel:

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: "Should I stay or should I go"

#314 Bericht door wpdl » zondag 01 juli 2018, 07:56

De gemiddelde leeftijd zal hier met actieven schrijvers zeker aan de hoge kant zijn.
Ik vermoed ook boven de vijftig had ook nog een stukje tekst achter stel oude mannen staan en erger nog gaf met een knipoog nog een voorbeeld als oud lid.
Geen vijftig dus als zijnde oud geen zestig maar tegen de zeventig of er over heen en die is niet de enige.
In de laatste dagen en hopelijk voor hun de laatste jaren.
Het stokpaardje kennis komt weer ter spraken de kans dat erg oudere onder ons meer meegemaakt hebben is reëel maar neemt niet weg dat iemand van tien twintig zelf dertig jaar jonger niet over goede kennis kan beschikken domweg omdat die actiever zijn en recenter met hun ervaringen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: "Should I stay or should I go"

#315 Bericht door driver » zondag 01 juli 2018, 07:58

jumbo schreef:
wpdelange schreef:Als een forum moet 'draaien' op een stel oude mannen die in de laatste dagen zitten kan je er beter helemaal mee stoppen Heer Suiker.
Prajak heeft het mij via PB wel eens vermeldt een forum is verleden tijd toen ik vermelde dat die uit zijn nek l*lde was het wacht maar af maar heeft denk ik gelijk

Ik denk dat er meer oude mannen in Thailand wonen dan jongeren, dus is het niet logisch dat de kennis daar ook vandaan komt???
Wie is er hier onder de 50 en woont in Thailand?
Kennis van ouderen is m.i niet altijd zo.
Al woon je 10 jaar in Thailand dat houdt niet in dat je dan meer weet op sommige vlakken dan een nieuwkomer die er twee jaar woont denk ik.Vastgeroest in een dorp 10 jaar of twee jaar overal ervaring opdoen wie weet er dan meer over sommige praktijk dingen ?Kan alle kanten op he! qua kennis/ervaring.
Er zullen zeker meer ouderen dan jongeren in Thailand zijn en hier ook want : Jongeren gaan niet meer zo vaak naar een forum maar hebben hun eigen modernere kanalen om dingen te vragen of te overleggen.
Mijn kinderen zitten nooit op forums maar op instagram,feesboek, en weet ik veel wat nog meer.
Tijden veranderen en forums ongeacht waarin leven niet meer zo als 10 jaar geleden.
De nieuwe aanwas wordt dunner en de ouderen worden ouder.
Ik vindt forums nog steeds handig omdat je alle geposte draadjes makkelijk terug vindt maar zit ook veel meer op feesboek tergenwoordig omdat het daar ook veel sneller gaat qua reacties ect.

gr driver

Plaats reactie

Terug naar “Immigreren naar Nederland”