Werelddekking zorgverzekering wordt Europadekking

Alles over verzekeren in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Werelddekking zorgverzekering wordt Europadekking

#46 Bericht door RuudThai » vrijdag 18 mei 2012, 16:58

elst99 schreef:En dat zegt jij? Had je maar THUIS een klein beetje weerstand, zou je misschien een acceptabel mens worden.
In principe geloof ik best dat je een amaible mens bent, maar zowel privé als maatschappelijk erg teleurgesteld en dat is triest, helaas kan ik dat niet veranderen!
Hier ben je ook altijd een kei in, het invullen voor iemand van diens karaktertrekken, gebeurtenissen en toekomstplannen [|( . Geef mevrouw elst99 één woord privéleven en ze verzint er een hele tekst bij, heeft vermoedelijk telepathische gaven want je wordt pseudo-psychologisch doorgezaagd en voorzien van allerlei kwalificaties en meer van dat soort gebrabbel.
O o, neem nog een augurkje of een rolmops samen met wat frisse wijnzuurkool! :giggle:

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Werelddekking zorgverzekering wordt Europadekking

#47 Bericht door elst99 » vrijdag 18 mei 2012, 17:22

Nee ervaring Ruud, bij een heleboel kennissen met een Farang en Thaise zijn veel mannen de dominante figuur, dat is overal duidelijk aanwezig, omdat de Thaise veelal "financieel" afhankelijk zijn, niet zo moeilijk omdat waar te nemen toch, hoef je niet eens pienter voor te zijn. Ik wil niet zeggen dat jij dominant bent, dat heb ik op het forum nog niet gemerkt :giggle:
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Werelddekking zorgverzekering wordt Europadekking

#48 Bericht door elst99 » vrijdag 18 mei 2012, 17:26

Moet ik zeggen dat wijnzurkool heel gezond is en daar blijf je erg alert bij, hoeveel kilo moet ik voor je meenemen, gaat misschien die grijns een keer en de lachertjes op het forum een keer verdwijnen.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Werelddekking zorgverzekering wordt Europadekking

#49 Bericht door RuudThai » vrijdag 18 mei 2012, 17:58

elst99 schreef:Nee ervaring Ruud, bij een heleboel kennissen met een Farang en Thaise zijn veel mannen de dominante figuur, dat is overal duidelijk aanwezig, omdat de Thaise veelal "financieel" afhankelijk zijn, niet zo moeilijk omdat waar te nemen toch, hoef je niet eens pienter voor te zijn. Ik wil niet zeggen dat jij dominant bent, dat heb ik op het forum nog niet gemerkt :giggle:
Je denkt het weer te weten hoe alles reilt en zeilt in een farang-thaise verbintenis met die lieve onderdanige financieel afhankelijke en voor hun dictatoriaal ingestelde man in het stof kruipende kleine Thaise vrouwtjes?
Helaas, je hebt het mis, de meeste Thaise vrouwen zijn zelfbewust genoeg om voor zichzelf op te komen en gelijkwaardig te zijn in een verbintenis. Eigenlijk dus gelukkig dat je het mis hebt want de meeste mannen stellen zo'n onderdanige echtgenote helemaal niet op prijs. Maar je maakt weer gebruik van je vooroordelen en vult vrolijk weer van alles voor iemand in zoals te doen gebruikelijk bij jou.
Ik ken in mijn omgeving slechts een (1) enkeling die enigszins hoog van de toren blaast tegenover zijn vrouw. Dat wordt door anderen niet gewaardeerd maar helaas, hij heeft een muur voor z'n kop en daar zal hij nog wel eens hard tegenaan knallen.... :x

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Werelddekking zorgverzekering wordt Europadekking

#50 Bericht door elst99 » vrijdag 18 mei 2012, 18:17

En heet die toevallig Ruud? Jammer dat je weinig kontakt hebt met andere buitenlanders, ik kom ze nl. wel tegen en zie hoe het gaat en ik kan je vertellen daar wordt je soms niet vrolijk van.
Maar je komt op het forum helemaal niet dominant over hoor!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Werelddekking zorgverzekering wordt Europadekking

#51 Bericht door RuudThai » vrijdag 18 mei 2012, 18:23

elst99 schreef:En heet die toevallig Ruud? Jammer dat je weinig kontakt hebt met andere buitenlanders, ik kom ze nl. wel tegen en zie hoe het gaat en ik kan je vertellen daar wordt je soms niet vrolijk van.
Maar je komt op het forum helemaal niet dominant over hoor!
Ja, jij als pseudo-semi-psychologe doorgrondt natuurlijk direct een relatie, daar had je toch voor gestudeerd op de kweekschool?
En dank je voor het compliment dat ik niet dominant overkom, hierbij retourneer ik je dit compliment!

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Werelddekking zorgverzekering wordt Europadekking

#52 Bericht door elst99 » vrijdag 18 mei 2012, 18:33

:clap:
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Werelddekking zorgverzekering wordt Europadekking

#53 Bericht door Jeanette » vrijdag 18 mei 2012, 19:18

zucht, ook hier dus.
Krijg jijzelf wel voldoende 'weerstand' van jou mannen?
Mogen die het wel met jou oneens zijn?

[|(

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Werelddekking zorgverzekering wordt Europadekking

#54 Bericht door elst99 » vrijdag 18 mei 2012, 20:12

Ja hoor, geen enkele moeite mee, ze komen graag thuis, we debatteren over van alles en nog wat, gelukkig heeft iedereen een eigen mening en het ontaardt nooit in ordinaire scheldwoorden. ;)
Zelfs over politiek kunnen we van mening verschillen, maar we zijn wel zo verstandig dat we mekaar waarderen ook als we andere ideëen hebben.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 492
Lid geworden op: maandag 30 mei 2011, 15:18
Contacteer:

Re: Werelddekking zorgverzekering wordt Europadekking

#55 Bericht door robin33 » vrijdag 18 mei 2012, 21:39

elst99 schreef:Nee ervaring Ruud, bij een heleboel kennissen met een Farang en Thaise zijn veel mannen de dominante figuur, dat is overal duidelijk aanwezig, omdat de Thaise veelal "financieel" afhankelijk zijn, niet zo moeilijk omdat waar te nemen toch, hoef je niet eens pienter voor te zijn. Ik wil niet zeggen dat jij dominant bent, dat heb ik op het forum nog niet gemerkt :giggle:

Wat een rare on ge nuanceerde aanname! Waarom scheer je zowel mijzelf en mijn vrouw over 1 kant.

Vind dit erg raar omdat de mensen die jij kend , is iedereen zo... Je kunt je ook afvragen waarom kan ik alleen zulke mensen.... Sta je niet open voor andere some!

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Werelddekking zorgverzekering wordt Europadekking

#56 Bericht door elst99 » zaterdag 19 mei 2012, 06:33

Als jij de stellen die ik wel ken niet kent, leef je misschien in een heel klein kringetje!

Het is soms vernederend om te zien hoe de Thaise behandeld wordt! Natuurlijk zijn er uitzonderingen!

Ik ken jou en je vrouw niet, dus kan ik je ook niet over een kant scheren, waarom voel je aangesproken?
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Gebruikersavatar
mango
kenner
kenner
Berichten: 103
Lid geworden op: zondag 18 november 2007, 13:20
Locatie: amstelveen

Re: Werelddekking zorgverzekering wordt Europadekking

#57 Bericht door mango » zaterdag 19 mei 2012, 07:18

Elst99

waarom zou een ieder die met een Thaise samenleeft aan jouw normen moeten voldoen?
Je kunt het wel zien vanaf de buitenkant maar weet je ook wat er zich binnen de 4 muren van een Ned-Th relatie afspeelt.Ik denk het niet want dit toont men niet aan de buitenwereld(elst99) dus zou ik maar niet zo snel conclusies trekken over deze materie en gelukkig zijn met en binnen je eigen gezin. In de politiek,voetbal etc heeft men ook graag één woordvoerder en houdt men de (vuile)was binnen en nu graag weer terug naar het onderwerp van deze posting nl Werelddekking zorgverzekering wordt Europadekking.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Werelddekking zorgverzekering wordt Europadekking

#58 Bericht door Wouter_Udon » zaterdag 19 mei 2012, 07:56

robin33 schreef:
elst99 schreef:Nee ervaring Ruud, bij een heleboel kennissen met een Farang en Thaise zijn veel mannen de dominante figuur, dat is overal duidelijk aanwezig, omdat de Thaise veelal "financieel" afhankelijk zijn, niet zo moeilijk omdat waar te nemen toch, hoef je niet eens pienter voor te zijn. Ik wil niet zeggen dat jij dominant bent, dat heb ik op het forum nog niet gemerkt :giggle:

Wat een rare on ge nuanceerde aanname! Waarom scheer je zowel mijzelf en mijn vrouw over 1 kant.

Vind dit erg raar omdat de mensen die jij kend , is iedereen zo... Je kunt je ook afvragen waarom kan ik alleen zulke mensen.... Sta je niet open voor andere some!

Leuk dat je ons laat weten dat je onder de duim zit. :cheesy: :cheesy: :cheesy:
Live your dream, don't dream your life.

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 492
Lid geworden op: maandag 30 mei 2011, 15:18
Contacteer:

Re: Werelddekking zorgverzekering wordt Europadekking

#59 Bericht door robin33 » zaterdag 19 mei 2012, 08:51

Wouter_Udon schreef:
robin33 schreef:
elst99 schreef:Nee ervaring Ruud, bij een heleboel kennissen met een Farang en Thaise zijn veel mannen de dominante figuur, dat is overal duidelijk aanwezig, omdat de Thaise veelal "financieel" afhankelijk zijn, niet zo moeilijk omdat waar te nemen toch, hoef je niet eens pienter voor te zijn. Ik wil niet zeggen dat jij dominant bent, dat heb ik op het forum nog niet gemerkt :giggle:

Wat een rare on ge nuanceerde aanname! Waarom scheer je zowel mijzelf en mijn vrouw over 1 kant.

Vind dit erg raar omdat de mensen die jij kend , is iedereen zo... Je kunt je ook afvragen waarom kan ik alleen zulke mensen.... Sta je niet open voor andere some!

Leuk dat je ons laat weten dat je onder de duim zit. :cheesy: :cheesy: :cheesy:
Dus omdat mijn vrouw financieel onafhankelijk is ze heeft hier een goedverdienende fulltime baan.
En wij dingen samen beslissen zit ik onder de duim..

Els excuus mischien heb je dan toch gelijk en zijn de mannen hier idd .....

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Werelddekking zorgverzekering wordt Europadekking

#60 Bericht door Wouter_Udon » zaterdag 19 mei 2012, 09:36

robin33 schreef: Dus omdat mijn vrouw financieel onafhankelijk is ze heeft hier een goedverdienende fulltime baan.
En wij dingen samen beslissen zit ik onder de duim..

Els excuus mischien heb je dan toch gelijk en zijn de mannen hier idd .....

Hmm, een klein beetje gevoel voor humor en niet al te lange tenen heb je hier wel nodig hoor. :Whistle:
En Elst gelijk geven staat zo'n beetje gelijk aan vloeken in de kerk. :Whistle: :cheesy:
Live your dream, don't dream your life.

Plaats reactie

Terug naar “Verzekeren in Thailand”