Belastingaangifte 2018

Post hier je vragen over belasting, WAO en AOW in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Belastingaangifte 2018

#16 Bericht door erik-kuijpers » maandag 20 mei 2019, 14:35

Pjotter, de invuloptie verschijnt bij mij niet.

Mijn aangifte is klaar, met een Open Office sheet doorgerekend, en wat ik moet betalen is te overzien. Mijn fiscale positie is heel overzichtelijk met AOW, pensioen en box 3. Het verschil met de handmatige doorrekening is er nu uit. Een eitje voor Heerlen en wat ze er van bakken dat lees ik wel als het in mijn berichtenbox verschijnt.

Dank voor je tip.

pjotter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#17 Bericht door pjotter » maandag 20 mei 2019, 15:12

Ha ha. Oh, mooi dat je het verschil hebt gevonden.
Mmm, misschien dat je de keuzes op mijn belastingdienst niet ziet of in kunt vullen omdat je in Thailand hebt gewoond en al vrijstelling had. Zou eigenlijk verwachten dat het deze keer 'gewoon' naar de binnenlandse belastingdienst (of hoe zeg je dat) zou moeten worden gestuurd en niet naar Heerlen.
Nou ja, we wachten wel af.

Groetjes !
erik-kuijpers schreef:
maandag 20 mei 2019, 14:35
Pjotter, de invuloptie verschijnt bij mij niet.

Mijn aangifte is klaar, met een Open Office sheet doorgerekend, en wat ik moet betalen is te overzien. Mijn fiscale positie is heel overzichtelijk met AOW, pensioen en box 3. Het verschil met de handmatige doorrekening is er nu uit. Een eitje voor Heerlen en wat ze er van bakken dat lees ik wel als het in mijn berichtenbox verschijnt.

Dank voor je tip.

erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#18 Bericht door erik-kuijpers » maandag 20 mei 2019, 16:07

Pjotter, het moet echt naar Heerlen. In 2019 ben ik het hele jaar in NL woonachtig en zal ik het biljet wel krijgen van Leeuwarden, denk ik. Dat is nog bijna een jaar weg.......

Hiermee wil ik mijn inbreng in dit item afsluiten. Een aangifte is een persoonlijke aangelegenheid en als ik vragen heb dan is er e-mail.
"...Waar is de gulle lach op heden gebleven, meneer Sonneberg, dat vraag ik U af?...".
(Wim Sonneveld)

Plaats reactie

Terug naar “Belasting, WAO en AOW”