Te stil

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Te stil

#91 Bericht door KhunSugar » maandag 12 april 2021, 14:19

Erik, probeer anders https://imgur.com/

Afbeelding

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Te stil

#92 Bericht door erik-kuijpers » maandag 12 april 2021, 14:37

In dank opgeslagen in Chrome, Suiker!

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Te stil

#93 Bericht door wpdl » maandag 12 april 2021, 14:48

Je moderator heeft deze ooit eens aangeboden.

https://postimages.org/

Erg makkelijk.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Te stil

#94 Bericht door erik-kuijpers » maandag 12 april 2021, 19:59

Ook opgeslagen in dank. Zoals ik al schreef, ik heb 1.000 plaatjes en dus veel ruimte nodig. Ik kan zelf verkleinen maar denk dat de fotosite dat ook al doet. Maar tot welke maat zal ik verkleinen? Voor Trefpunt is dat max 500 pix als grootste maat (hor of vert).

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Te stil

#95 Bericht door erik-kuijpers » zaterdag 24 juli 2021, 14:27

Waar is iedereen? Afgelopen week met pijn en moeite 24 berichtjes en zo is er geen bal meer aan. Daar gaan een paar plaatjes of foto's van liefhebbers niet aan helpen, vrees ik. Of zit iedereen in Tokyo? Gelijk heb je maar laat ons dan meegenieten svp...

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Te stil

#96 Bericht door driver » zaterdag 24 juli 2021, 19:10

Wij zijn thuis 🏡.
Maar weinig te melden eigenlijk.
Vaccinatie gedoe zit erop dus game over.
Thailand kan ik überhaupt weinig over melden en hier in Nederland doen we momenteel ook weinig. Beetje motorrijden en wat werken thats it.
Olympische spelen volg ik niet echt. Kijk net de hoogtepunten zeg maar.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Te stil

#97 Bericht door erik-kuijpers » zaterdag 24 juli 2021, 22:04

Nou, Arie O, Driver, dat valt me toch weer tegen van je! :giggle: Ik dacht dat jij al lang in Japan zat.

Ik kan helaas niet want kan niet meer lopen en per rolstoel is me toch heisa teveel..... Los daarvan, het forum is mij veel te stil. Komt dat omdat wij allemaal wat ouder worden?

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Te stil

#98 Bericht door jumbo » zondag 25 juli 2021, 03:14

Neem aan dat het stiller als normaal is mede door het feit dat iedereen in Thailand een beetje aan huis gekluisterd is door de corona verordeningen
Dan is er weinig te melden...
Mijn Tokyo beleving is wat minder door de weinige aandacht op de Thai TV tenzij ik een een zender heb genegeerd bij True Vision, dan lees ik het wel
en in NL gaat eea ook niet zo lekker lees ik in de media kwa corona
Een van de forumleden had me al een PB gestuurd dat dit draadje zou worden geherstart.... visionair :P
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Te stil

#99 Bericht door Herbergier » zondag 25 juli 2021, 04:37

Ik schrijf ook vrijwel niet meer, lees soms nog wel mee, dikwijls als ik iets schreef kreeg ik een spammelding of errormelding in beeld en ging mijn schrijven verloren.
Alles van waarde is weerloos.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Te stil

#100 Bericht door erik-kuijpers » zondag 25 juli 2021, 07:28

Herbergier, als je een floating IP hebt (en wie heeft dat niet...) kun je tegen de spamblocker van TF aanlopen. Als ik dat krijg dan zet ik de VPN even uit en druk de tekst opnieuw weg. Dan start ik de VPN weer. En anders moet de PC 10 minuten uit.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Te stil

#101 Bericht door driver » zondag 25 juli 2021, 07:48

erik-kuijpers schreef: zaterdag 24 juli 2021, 22:04 Nou, Arie O, Driver, dat valt me toch weer tegen van je! :giggle: Ik dacht dat jij al lang in Japan zat.

Ik kan helaas niet want kan niet meer lopen en per rolstoel is me toch heisa teveel..... Los daarvan, het forum is mij veel te stil. Komt dat omdat wij allemaal wat ouder worden?
:mrgreen:.. Nee, wil binnenkort wel met de Ford Transit en motor erin weg maar wordt wslijk September. Daarvoor wat dag ritten of paar dagen oid.
Niet meer lopen is minder natuurlijk. Dus nu alles in rolstoel of gedeeltelijk?.
Forum en stil en ouder.. Geen nieuwe aanwas en als de oudjes hier ouder worden en ook minder posten dan wordt het vanzelf stiller.
Maar ik zag al weer wat berichten staan net vlgs mij duszzz..

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Te stil

#102 Bericht door driver » zondag 25 juli 2021, 07:53

jumbo schreef: zondag 25 juli 2021, 03:14 Neem aan dat het stiller als normaal is mede door het feit dat iedereen in Thailand een beetje aan huis gekluisterd is door de corona verordeningen
Dan is er weinig te melden...
Mijn Tokyo beleving is wat minder door de weinige aandacht op de Thai TV tenzij ik een een zender heb genegeerd bij True Vision, dan lees ik het wel
en in NL gaat eea ook niet zo lekker lees ik in de media kwa corona
Een van de forumleden had me al een PB gestuurd dat dit draadje zou worden geherstart.... visionair :P
In Nederland merk ik helemaal niks wat betreft het Corona gedoe. Ik doe nog steeds alles wat ik voorheen ook deedt behalve boodschappen doen. Kom wat betreft restaurants en activiteiten sowieso amper ergens dus dat mis ik ook niet mocht het weer dichtgaan.
Terrasje pakken als we met de motor weg zijn kan gewoon zonder moeilijk gedoe. Maar we proberen wel de drukte wat te mijden ondanks het feit dat we nu beide gevaccineerd zijn.
Thai tv weinig aandacht voor de spelen.. In Nederland zenden ze wat ik zo meekrijg wel eea uit.
Maar kijk nog weinig tot nu toe.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Te stil

#103 Bericht door driver » zondag 25 juli 2021, 07:55

Herbergier schreef: zondag 25 juli 2021, 04:37 Ik schrijf ook vrijwel niet meer, lees soms nog wel mee, dikwijls als ik iets schreef kreeg ik een spammelding of errormelding in beeld en ging mijn schrijven verloren.
Wat Eric al aangaf even checken.
Zou jammer zijn als je daarom zou afhaken.

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1181
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

Re: Te stil

#104 Bericht door Kees » zondag 25 juli 2021, 08:58

Ik ben hier, net als waarschijnlijk meerdere forumleden, gekomen om informatie over het wonen in Thailand te vergaren.
We wilden zoveel mogelijk te weten komen over visa, belasting, huren/kopen van huizen, cultuur en allerlei Thailand gerelateerde zaken.
Inmiddels zijn vele ook daadwerkelijk hier komen wonen en willen de ervaringen die wij inmiddels hebben opgedaan best wel delen met nieuwe forumleden, echter de aanwas hiervan is minimaal, zeker in deze Covid-19 tijd.
Daarbij zijn vele onderwerpen al zover uitgekauwd dat er weinig meer over geschreven hoeft te worden, hoewel met o.a. de visa dagelijks wel wat veranderd.
En om nou bijvoorbeeld over Covid-19 of over voetbal te gaan debatteren, daar heb ik in ieder geval geen behoefte aan.
Niet klagen, maar dragen.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Te stil

#105 Bericht door erik-kuijpers » zondag 25 juli 2021, 09:26

Driver, lopen gaat heel slecht en is pijnlijk en dan moet je niet in Thailand zijn. Ik zou niet weten hoe ik met mijn rollator de kleiweg van huis naar straat zou moeten lopen. Reden nummer 2 om naar NL te gaan was de kanker maar die is gelukkig weg.

In NL zijn overal voorzieningen voor gehandicapten maar in Thailand staat dat nog in de kinderschoenen. Heb eens alle banken in Nongkhai bekeken en NIET EEN had een hellingbaan; wel de Immi en de SSO maar bij de laatste werd de hellingbaan gebruikt om scooters te parkeren...

Ik klaag niet; ik ben vanaf mijn 55e gepensioneerd en heb 16 jaar daar gewoond en buiten die jaren 14 jaar in Thailand en andere Aziatische landen en in N-Amerika gereisd. Ik heb een goed reisleven gehad en dat het nu minder mobiel is, ach, tis niet anders. Mijn koppetje werkt nog en dat kan niet iedereen zeggen met 74 nagels in zijn 6 plankjes... :giggle:

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”