Coronavirus Wereldwijd

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1216 Bericht door driver » donderdag 06 augustus 2020, 08:19

wpdl : Ik lees liever dat verhaal van die platte land dokter dan jou reactie erop die as usual weer heel optimistisch is :mrgreen:

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2892
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1217 Bericht door wpdl » donderdag 06 augustus 2020, 08:33

Dank je Driver dat je mij als persoon toch als optimistisch ziet ikzelf denk meer dat ik realist ben en ja dat kan alle kanten uit :lol:

Nog een leuke link van Friesland Platteland

https://www.dagjeweg.nl/friesland/platteland

De doorsnee Nederlander kan zich wel vermaken in die provincie misschien leuk om eens een bromfiets ritje te maken met koffiestop.

Even on topic provincie met de minste besmettingen in Nederland dus no problemo.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1218 Bericht door driver » donderdag 06 augustus 2020, 08:49

wpdl schreef: donderdag 06 augustus 2020, 08:33 Dank je Driver dat je mij als persoon toch als optimistisch ziet ikzelf denk meer dat ik realist ben en ja dat kan alle kanten uit :lol:

Nog een leuke link van Friesland Platteland

https://www.dagjeweg.nl/friesland/platteland

De doorsnee Nederlander kan zich wel vermaken in die provincie misschien leuk om eens een bromfiets ritje te maken met koffiestop.

Even on topic provincie met de minste besmettingen in Nederland dus no problemo.
:thumbsup: Kijk, zo kan het ook. Niet gelijk hakken maar alles wat losjes lezen.
Ik ga wel een motor ritje maken dan. Ben onlangs al twee keer in het barre hoge noorden wezen rijden. Linkje kijk ik nog. Ben eigenlijk aan het werk nu. Maar sta op stuksprijs dus eigen tijd is no money ;)

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1219 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 06 augustus 2020, 08:54

Tja, zodra het buiten de randstad komt valt het woord plattelandsdokter en nog net niet boerenkinkel.... :giggle2:
Friesland en Drenthe horen tot de minst getroffen gebieden; toch maar mooi van die boerenkinkels....

En toch! Zat gisteren in de taxi naar huis met twee Friezen uit Workum die me even kwamen vertellen dat het Antonius in Sneek VOL ligt met coronalijders en dat Rutte dat wil verzwijgen. Tja, ze vertelden mij ook dat 9/11 is veroorzaakt door Obama om zijn bouwbedrijf aan een stel vette opdrachten te helpen..... Die taxi's zijn me toch een enorme bron van waardevol nieuws.... :giggle:

Gebruikersavatar
jennifer
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 167
Lid geworden op: woensdag 28 februari 2007, 21:45
Locatie: Rangsit

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1220 Bericht door jennifer » donderdag 06 augustus 2020, 13:59

jennifer schreef: zondag 02 augustus 2020, 03:52
jennifer schreef: donderdag 30 juli 2020, 02:42
jennifer schreef: zondag 26 juli 2020, 01:59

26 juli... 16.189.611 en 647.595 doden
30 juli... 17.177149 en 669.847
02 aug... 18.011.866 en 688.683
06 aug... 19.011.064 en 711.948
Als je twijfelt tussen mij en een ander, dan kies de ander.

Gebruikersavatar
jennifer
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 167
Lid geworden op: woensdag 28 februari 2007, 21:45
Locatie: Rangsit

Re: Uit de Thaise literatuur.

#1221 Bericht door jennifer » donderdag 06 augustus 2020, 14:06

Zo te zien wel.
Als je twijfelt tussen mij en een ander, dan kies de ander.

Gebruikersavatar
jennifer
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 167
Lid geworden op: woensdag 28 februari 2007, 21:45
Locatie: Rangsit

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1222 Bericht door jennifer » donderdag 06 augustus 2020, 14:29

erik-kuijpers schreef: donderdag 06 augustus 2020, 08:54 Tja, zodra het buiten de randstad komt valt het woord plattelandsdokter en nog net niet boerenkinkel.... :giggle2:
Friesland en Drenthe horen tot de minst getroffen gebieden; toch maar mooi van die boerenkinkels....

En toch! Zat gisteren in de taxi naar huis met twee Friezen uit Workum die me even kwamen vertellen dat het Antonius in Sneek VOL ligt met coronalijders en dat Rutte dat wil verzwijgen. Tja, ze vertelden mij ook dat 9/11 is veroorzaakt door Obama om zijn bouwbedrijf aan een stel vette opdrachten te helpen..... Die taxi's zijn me toch een enorme bron van waardevol nieuws.... :giggle:
Met drie vreemden in een taxi.? Hoe zit het met de anderhalve meter... toch wel een mondkapje op hoop ik?
Dat Rutte dat verzwijgt of het althans probeert geloof ik onvoorwaardelijk, hoewel dat zo goed als onmogelijk is denk ik dat Haagse slangen zich in de onmogelijkste bochten kunnen kronkelen.
President Obama was een advokaat, gaf les in een Chicago Law school en was in dezelfde staat ook senator... Ten tijde van 9/11 was G.W Bush president, en die zie ik zoiets nog niet direct regisseren... daar was hij te dom voor... Maar misschien de CIA?
Voor waardevolle informatie neem ik altijd de bus... gaan veel meer mensen in.
Als je twijfelt tussen mij en een ander, dan kies de ander.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1223 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 06 augustus 2020, 15:10

Je mag voorin zitten als je een lap draagt. Achter hadden ze geen lap maar er was een plastic scherm. De praat was van het soort slappe hap net als die meneer die me vertelde dat ik geen 'slimme' meter moet nemen want Rutte heeft die gemanipuleerd en ze geven nu meer aan dan ik gebruik. Er zijn idioten die complotjes geloven net zoals dat G5 kanker veroorzaakt en G2, 3 en 4 niet..... Er zijn nu eenmaal mensen die hun vrije tijd verdoen aan boerenbedrog en volksverlakkerij......

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1224 Bericht door driver » donderdag 06 augustus 2020, 16:25

jennifer schreef: donderdag 06 augustus 2020, 14:29
erik-kuijpers schreef: donderdag 06 augustus 2020, 08:54 Tja, zodra het buiten de randstad komt valt het woord plattelandsdokter en nog net niet boerenkinkel.... :giggle2:
Friesland en Drenthe horen tot de minst getroffen gebieden; toch maar mooi van die boerenkinkels....

En toch! Zat gisteren in de taxi naar huis met twee Friezen uit Workum die me even kwamen vertellen dat het Antonius in Sneek VOL ligt met coronalijders en dat Rutte dat wil verzwijgen. Tja, ze vertelden mij ook dat 9/11 is veroorzaakt door Obama om zijn bouwbedrijf aan een stel vette opdrachten te helpen..... Die taxi's zijn me toch een enorme bron van waardevol nieuws.... :giggle:
Met drie vreemden in een taxi.? Hoe zit het met de anderhalve meter... toch wel een mondkapje op hoop ik?
Dat Rutte dat verzwijgt of het althans probeert geloof ik onvoorwaardelijk, hoewel dat zo goed als onmogelijk is denk ik dat Haagse slangen zich in de onmogelijkste bochten kunnen kronkelen.
President Obama was een advokaat, gaf les in een Chicago Law school en was in dezelfde staat ook senator... Ten tijde van 9/11 was G.W Bush president, en die zie ik zoiets nog niet direct regisseren... daar was hij te dom voor... Maar misschien de CIA?
Voor waardevolle informatie neem ik altijd de bus... gaan veel meer mensen in.
Ik zou de trein nemen als ik jou was kunnen er nog meer in. Dus nog meer waardevolle informatie :mrgreen:

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1225 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 06 augustus 2020, 21:46

Trein en bus hebben treden. Daar kom ik door invaliditeit niet in. Maar bedankt voor de tips.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1226 Bericht door serpay » vrijdag 07 augustus 2020, 04:31

erik-kuijpers schreef: donderdag 06 augustus 2020, 21:46 Trein en bus hebben treden. Daar kom ik door invaliditeit niet in. Maar bedankt voor de tips.
Misschien in friesland niet maar in de rest van Nederland heeft iedereen met een beperking toegang tot bus en trein.
of te wel helaas u bent gezakt voor de herintreding in Nederland. lees het boekje inburgeren nog maar eens door zou ik zeggen.
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1227 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 07 augustus 2020, 06:35

serpay schreef: vrijdag 07 augustus 2020, 04:31 Misschien in friesland niet maar in de rest van Nederland heeft iedereen met een beperking toegang tot bus en trein. of te wel helaas u bent gezakt voor de herintreding in Nederland. lees het boekje inburgeren nog maar eens door zou ik zeggen.
Gefeliciteerd, meneer Serpay! Je bent nu helemaal geslaagd voor de titel "Grappigste forumlid"! :clap: :clap: :clap:

Enne....als je over een paar uur jouw :clap: :clap: reactie :clap: :clap: klaar hebt, neem dan gelijk daarin mee hoe ik bij bus en trein kan komen zonder EEN trede op te moeten? Geen idee hoe dat bij jou in jouw Heimat bij Tante Angela Merkel gaat maar hier stopt de taxi krek voor mijn huisdeur......

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1228 Bericht door serpay » vrijdag 07 augustus 2020, 08:42

erik-kuijpers schreef: vrijdag 07 augustus 2020, 06:35
serpay schreef: vrijdag 07 augustus 2020, 04:31 Misschien in friesland niet maar in de rest van Nederland heeft iedereen met een beperking toegang tot bus en trein. of te wel helaas u bent gezakt voor de herintreding in Nederland. lees het boekje inburgeren nog maar eens door zou ik zeggen.
Gefeliciteerd, meneer Serpay! Je bent nu helemaal geslaagd voor de titel "Grappigste forumlid"! :clap: :clap: :clap:

Enne....als je over een paar uur jouw :clap: :clap: reactie :clap: :clap: klaar hebt, neem dan gelijk daarin mee hoe ik bij bus en trein kan komen zonder EEN trede op te moeten? Geen idee hoe dat bij jou in jouw Heimat bij Tante Angela Merkel gaat maar hier stopt de taxi krek voor mijn huisdeur......
ik zou zeggen probeer het eens een keer je zult versteld staan wat er allemaal tegenwoordig mogelijk is in Nederland wel te verstaan.
anders zouden alle rolstoelgangers nooit met het OV kunnen.
ik ga het je niet uitleggen :giggle3: :giggle3:
kijk maar https://www.youtube.com/watch?v=LWHQVg_MzNc
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1229 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 07 augustus 2020, 09:10

Ik zit niet in een rolstoel (behalve op luchthavens). Ik loop maar kan geen treden, drempels en dorpels aan.

Om terug te komen op informatiebronnen: ik ben geabonneerd op 25+ newsalerts dus heb die bus echt niet nodig voor mijn info....

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1230 Bericht door serpay » vrijdag 07 augustus 2020, 14:31

erik-kuijpers schreef: vrijdag 07 augustus 2020, 09:10 Ik zit niet in een rolstoel (behalve op luchthavens). Ik loop maar kan geen treden, drempels en dorpels aan.

Om terug te komen op informatiebronnen: ik ben geabonneerd op 25+ newsalerts dus heb die bus echt niet nodig voor mijn info....
ik geef alleen maar antwoord op je vragen , maar je komt steeds weer met veranderende info, was maar om te helpen hoor.
maar als ik het zo lees dan kom je dus niet meer buiten en is Thailand nu een no go land geworden.
jammer maar zelf met een rollator is Thailand niet te doen.
Alfisti rebeli

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”