Coronavirus Wereldwijd

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1171 Bericht door erik-kuijpers » zondag 26 juli 2020, 21:59

Johnny013, Thailand IS een politiestaat. Wat is een politiestaat?

Onder een politiestaat verstaat men een staat waar de sociale, economische en politieke macht door de leiders gehandhaafd wordt met behulp van politie. Deze politie heeft in dit soort staten meer bevoegdheden dan gebruikelijk is in een liberale democratie.

Nou, pak de computer crime act (CCA) maar, alleen die al kwalificeert Thailand als een politiestaat. De politie, als verlengstuk van het leger, heeft in Thailand meer bevoegdheden als in een normale democratie. Trouwens, in het kader van de CCA hebben ook legerofficieren het recht mensen zonder proces vast te zetten.

En toch, ondanks die repressie, steekt corona in Thailand weer de kop op. Ja, natuurlijk krijgen witneuzen de schuld want Anutin heeft dat zo geroepen....Ik wil nog zien of en hoe Thailand de tweede golf gaat ondergaan.

Hum, aardig vanavond, op Omroep Max een openluchtconcert in Den Bosch, klassiek (en mooi, heb genoten) en niemand een mondlap. En nog zingen ook, dat publiek! Zo verspreidt je echt wel de bacillen! Maar in de taxi met alleen de chauffeur erbij moet je een mondlap om. Kijk, dan begrijpt zelfs mijn persoontje het even niet.....

Gebruikersavatar
sunbird
Expat
Expat
Berichten: 582
Lid geworden op: dinsdag 10 augustus 2010, 06:07
Locatie: Mahasarakham

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1172 Bericht door sunbird » maandag 27 juli 2020, 00:56

Tja politie staat ?
Dat zei men ook van Singapore, die hebben erg strenge wetten maar is geen politie staat.
In Thailand? Nooit wat gemerkt.🙂
En dat de corona de kop weer opsteekt in Thailand lijkt meer op fake nieuws, tot nu toe hebben ze het nog goed onder control .dat kan men in Nederland niet zeggen 😕
Groetjes

Gebruikersavatar
johnny013
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 214
Lid geworden op: zaterdag 28 september 2019, 11:55
Locatie: Sattahip

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1173 Bericht door johnny013 » maandag 27 juli 2020, 04:29

Inderdaad Sunbird, totale onzin, als het hier politiestaat is dan is dat zo in heel veel landen, zeker en niet als laatste in NL.

Als het gaat over sociale controle dan scoort NL ook hoog, want waar worden procentueel de meeste telefoons afgetapt, in NL

Er is hier geen sprake van een politiestaat, en CCA is ook niet echt een referentie kader.

De objectiviteit lijkt nogal minder te worden wanneer je niet meer in dit land kan wonen.

Iets meer activ cases van Corona door gecontroleerde import uit diverse landen in het Midden Oosten, geen sprake van een nieuwe uitbraak.
Het is zoals het is...

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1174 Bericht door driver » maandag 27 juli 2020, 05:30

sunbird schreef: maandag 27 juli 2020, 00:56 Tja politie staat ?
Dat zei men ook van Singapore, die hebben erg strenge wetten maar is geen politie staat.
In Thailand? Nooit wat gemerkt.🙂
En dat de corona de kop weer opsteekt in Thailand lijkt meer op fake nieuws, tot nu toe hebben ze het nog goed onder control .dat kan men in Nederland niet zeggen 😕
Groetjes
Thailand goed onder controle. Wie weet en bewijst dat dan.Berichten van de overheid die voor waarheid worden aangenomen of duidelijke onafhankelijke statistieken die bekend zijn gemaakt. Of artsen die ook info geven of per regio? Ik krijg dat niet mee in Nederland de mensen hier in Thailand wel neem ik aan dus? Ben in Thailand al regelmatig in afgelegen gebieden gekomen met de motor dat er geen internet was en tv ook amper en langs de grens met Laos of Cambodja ook veel kris kras verkeer heen en weer. Dat is nu allemaal gestopt dan?. Geen grens verkeer meer daar dus ook geen eventuele overdracht van corona. Chinezen uit bijvoorbeeld regio Wuhan of gewoon uit China die komen ook niet meer in Thailand?.
Grenzen dicht voor luchtverkeer staat mooi en zal ongetwijfeld helpen maar Thailand inmiddels een klein beetje kennende denk ik dat het aantal corona doden en besmettingen wel iets hoger is dan eventueel gemeld wordt.

Nederland zal ook eea niet goed doen dat bestrijdt ik niet en of de hier opgegeven cijfers kloppen kan ik ook niet checken uiteraard maar qua voorlichting ect weet iedereen hier wel wat er speelt lijkt me. In Thailand ook?.

Gebruikersavatar
jodokus
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 919
Lid geworden op: zondag 09 juli 2006, 11:31
Locatie: Sattahip

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1175 Bericht door jodokus » maandag 27 juli 2020, 07:19

driver schreef: maandag 27 juli 2020, 05:30
sunbird schreef: maandag 27 juli 2020, 00:56 Tja politie staat ?
Dat zei men ook van Singapore, die hebben erg strenge wetten maar is geen politie staat.
In Thailand? Nooit wat gemerkt.🙂
En dat de corona de kop weer opsteekt in Thailand lijkt meer op fake nieuws, tot nu toe hebben ze het nog goed onder control .dat kan men in Nederland niet zeggen 😕
Groetjes
Thailand goed onder controle. Wie weet en bewijst dat dan.Berichten van de overheid die voor waarheid worden aangenomen of duidelijke onafhankelijke statistieken die bekend zijn gemaakt. Of artsen die ook info geven of per regio? Ik krijg dat niet mee in Nederland de mensen hier in Thailand wel neem ik aan dus? Ben in Thailand al regelmatig in afgelegen gebieden gekomen met de motor dat er geen internet was en tv ook amper en langs de grens met Laos of Cambodja ook veel kris kras verkeer heen en weer. Dat is nu allemaal gestopt dan?. Geen grens verkeer meer daar dus ook geen eventuele overdracht van corona. Chinezen uit bijvoorbeeld regio Wuhan of gewoon uit China die komen ook niet meer in Thailand?. Dit geldt ook voor de Chinezen
Grenzen dicht voor luchtverkeer staat mooi en zal ongetwijfeld helpen maar Thailand inmiddels een klein beetje kennende denk ik dat het aantal corona doden en besmettingen wel iets hoger is dan eventueel gemeld wordt.

Nederland zal ook eea niet goed doen dat bestrijdt ik niet en of de hier opgegeven cijfers kloppen kan ik ook niet checken uiteraard maar qua voorlichting ect weet iedereen hier wel wat er speelt lijkt me. In Thailand ook?.
Driver...Thailand inderdaad goed onder controle, en door de WHO, The World Health Organisation, uitgeroepen samen met New Zealand dat ze het het best hebben gedaan om de pandemie te bestrijden en of te beteugelen. Nederland geeft al maanden geen informatie over het aantal actieve besmettingen en het aantal dat hersteld is... als enigste land. Je kan je afvragen waarom dat is.
En het heeft niets met internet of tv te maken, en inderdaad dat kris kras verkeer is een paar maanden geleden gestopt. Geen grensverkeer meer... alleen voor uitzonderings gevallen die dan ook nog twee weken in quarantaine moesten. Er is deze maand tijdens fase 5 van de versoepelingen van de restricties partieel grensverkeer voor bepaalde groepen mensen weer toegestaan... ondanks dat er al maanden geen nieuwe besmettingen zijn. Dit geldt ook voor China.
En als jij denkt Thailand een beetje te kennen, waar baseer jij het gegeven op dat er meer besmettingen en doden zou zijn... In maart zijn de scholen al gesloten tot 1 juli, in april is het land hermetisch op slot gegaan, dan is het toch niet vreemd dat het aantal Corona gevallen drastisch is ingeperkt. De berichtgeving daarover was dagelijks. In NL ook?
Toch wel...

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1176 Bericht door erik-kuijpers » maandag 27 juli 2020, 09:18

Corona in NL; dagelijks te volgen hier.

https://www.google.com/search?source=hp ... ent=psy-ab

Andere landen kun je gewoon invullen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1177 Bericht door driver » maandag 27 juli 2020, 18:08

jodokus schreef: maandag 27 juli 2020, 07:19
driver schreef: maandag 27 juli 2020, 05:30
sunbird schreef: maandag 27 juli 2020, 00:56 Tja politie staat ?
Dat zei men ook van Singapore, die hebben erg strenge wetten maar is geen politie staat.
In Thailand? Nooit wat gemerkt.🙂
En dat de corona de kop weer opsteekt in Thailand lijkt meer op fake nieuws, tot nu toe hebben ze het nog goed onder control .dat kan men in Nederland niet zeggen 😕
Groetjes
Thailand goed onder controle. Wie weet en bewijst dat dan.Berichten van de overheid die voor waarheid worden aangenomen of duidelijke onafhankelijke statistieken die bekend zijn gemaakt. Of artsen die ook info geven of per regio? Ik krijg dat niet mee in Nederland de mensen hier in Thailand wel neem ik aan dus? Ben in Thailand al regelmatig in afgelegen gebieden gekomen met de motor dat er geen internet was en tv ook amper en langs de grens met Laos of Cambodja ook veel kris kras verkeer heen en weer. Dat is nu allemaal gestopt dan?. Geen grens verkeer meer daar dus ook geen eventuele overdracht van corona. Chinezen uit bijvoorbeeld regio Wuhan of gewoon uit China die komen ook niet meer in Thailand?. Dit geldt ook voor de Chinezen
Grenzen dicht voor luchtverkeer staat mooi en zal ongetwijfeld helpen maar Thailand inmiddels een klein beetje kennende denk ik dat het aantal corona doden en besmettingen wel iets hoger is dan eventueel gemeld wordt.

Nederland zal ook eea niet goed doen dat bestrijdt ik niet en of de hier opgegeven cijfers kloppen kan ik ook niet checken uiteraard maar qua voorlichting ect weet iedereen hier wel wat er speelt lijkt me. In Thailand ook?.
Driver...Thailand inderdaad goed onder controle, en door de WHO, The World Health Organisation, uitgeroepen samen met New Zealand dat ze het het best hebben gedaan om de pandemie te bestrijden en of te beteugelen. Nederland geeft al maanden geen informatie over het aantal actieve besmettingen en het aantal dat hersteld is... als enigste land. Je kan je afvragen waarom dat is.
En het heeft niets met internet of tv te maken, en inderdaad dat kris kras verkeer is een paar maanden geleden gestopt. Geen grensverkeer meer... alleen voor uitzonderings gevallen die dan ook nog twee weken in quarantaine moesten. Er is deze maand tijdens fase 5 van de versoepelingen van de restricties partieel grensverkeer voor bepaalde groepen mensen weer toegestaan... ondanks dat er al maanden geen nieuwe besmettingen zijn. Dit geldt ook voor China.
En als jij denkt Thailand een beetje te kennen, waar baseer jij het gegeven op dat er meer besmettingen en doden zou zijn... In maart zijn de scholen al gesloten tot 1 juli, in april is het land hermetisch op slot gegaan, dan is het toch niet vreemd dat het aantal Corona gevallen drastisch is ingeperkt. De berichtgeving daarover was dagelijks. In NL ook?
Meer besmettingen en doden baseerde ik op wat ik schreef. Genoeg gebieden in Thailand waar men amper weet waar ze wonen of wat er tien km gebeurt oid dus daar baseerde ik mijn post ook deels op. Zoveel mensen die ergens achteraf wonen en amper iets meekrijgen van het dagelijkse leven in Thailand bedoel ik. Heb zelf al meerdere keren meegemaakt dat we ergens in het niets reden, vragen kunnen we verder en te horen krijgen ja. Hoe verder we kwamen hoe slechter de weg en uiteindelijk zaten we vast. In dat soort gebieden maar ook waar we met de motor kwamen was echt helemaal niets qua kennis ect. Ze zullen via via wslijk wel het Corona gedoe meekrijgen of op tv maar als ze bijvoorbeeld nog steeds met 8 personen in de achterbak van een auto kruipen en naar een locale markt gaan waar ook wat minder afstand gehouden wordt ligt corona ook op de loer toch.
En wordt het daar dan gezien of gemeldt bedoel ik. Even als voorbeeld nu hé.Gebeurt dit niet meer dat mensen daar of elders bij elkaar klitten ect dan heeft Thailand idd alles onder controle zoals jij nu aangeeft dan is/was mijn denkwijze dus fout. Zitten de grenzen echt dicht is mijn gedachte daarover dus ook fout.
In Nederland zal ongetwijfeld ook eea buiten de corona regels gebeuren dus ook hier wslijk nog besmettingen ect wat of later naar buiten komt of helemaal niet.
Ik zit in Nederland dus zie ook niks in Thailand maar in mijn vorige post gaf ik aan wat ik ervan dacht.

Gebruikersavatar
jodokus
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 919
Lid geworden op: zondag 09 juli 2006, 11:31
Locatie: Sattahip

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1178 Bericht door jodokus » dinsdag 28 juli 2020, 02:15

driver schreef: maandag 27 juli 2020, 18:08
jodokus schreef: maandag 27 juli 2020, 07:19
driver schreef: maandag 27 juli 2020, 05:30 Thailand goed onder controle. Wie weet en bewijst dat dan.Berichten van de overheid die voor waarheid worden aangenomen of duidelijke onafhankelijke statistieken die bekend zijn gemaakt. Of artsen die ook info geven of per regio? Ik krijg dat niet mee in Nederland de mensen hier in Thailand wel neem ik aan dus? Ben in Thailand al regelmatig in afgelegen gebieden gekomen met de motor dat er geen internet was en tv ook amper en langs de grens met Laos of Cambodja ook veel kris kras verkeer heen en weer. Dat is nu allemaal gestopt dan?. Geen grens verkeer meer daar dus ook geen eventuele overdracht van corona. Chinezen uit bijvoorbeeld regio Wuhan of gewoon uit China die komen ook niet meer in Thailand?. Dit geldt ook voor de Chinezen
Grenzen dicht voor luchtverkeer staat mooi en zal ongetwijfeld helpen maar Thailand inmiddels een klein beetje kennende denk ik dat het aantal corona doden en besmettingen wel iets hoger is dan eventueel gemeld wordt.

Nederland zal ook eea niet goed doen dat bestrijdt ik niet en of de hier opgegeven cijfers kloppen kan ik ook niet checken uiteraard maar qua voorlichting ect weet iedereen hier wel wat er speelt lijkt me. In Thailand ook?.
Driver...Thailand inderdaad goed onder controle, en door de WHO, The World Health Organisation, uitgeroepen samen met New Zealand dat ze het het best hebben gedaan om de pandemie te bestrijden en of te beteugelen. Nederland geeft al maanden geen informatie over het aantal actieve besmettingen en het aantal dat hersteld is... als enigste land. Je kan je afvragen waarom dat is.
En het heeft niets met internet of tv te maken, en inderdaad dat kris kras verkeer is een paar maanden geleden gestopt. Geen grensverkeer meer... alleen voor uitzonderings gevallen die dan ook nog twee weken in quarantaine moesten. Er is deze maand tijdens fase 5 van de versoepelingen van de restricties partieel grensverkeer voor bepaalde groepen mensen weer toegestaan... ondanks dat er al maanden geen nieuwe besmettingen zijn. Dit geldt ook voor China.
En als jij denkt Thailand een beetje te kennen, waar baseer jij het gegeven op dat er meer besmettingen en doden zou zijn... In maart zijn de scholen al gesloten tot 1 juli, in april is het land hermetisch op slot gegaan, dan is het toch niet vreemd dat het aantal Corona gevallen drastisch is ingeperkt. De berichtgeving daarover was dagelijks. In NL ook?
Meer besmettingen en doden baseerde ik op wat ik schreef. Genoeg gebieden in Thailand waar men amper weet waar ze wonen of wat er tien km gebeurt oid dus daar baseerde ik mijn post ook deels op. Zoveel mensen die ergens achteraf wonen en amper iets meekrijgen van het dagelijkse leven in Thailand bedoel ik. Heb zelf al meerdere keren meegemaakt dat we ergens in het niets reden, vragen kunnen we verder en te horen krijgen ja. Hoe verder we kwamen hoe slechter de weg en uiteindelijk zaten we vast. In dat soort gebieden maar ook waar we met de motor kwamen was echt helemaal niets qua kennis ect. Ze zullen via via wslijk wel het Corona gedoe meekrijgen of op tv maar als ze bijvoorbeeld nog steeds met 8 personen in de achterbak van een auto kruipen en naar een locale markt gaan waar ook wat minder afstand gehouden wordt ligt corona ook op de loer toch.
En wordt het daar dan gezien of gemeldt bedoel ik. Even als voorbeeld nu hé.Gebeurt dit niet meer dat mensen daar of elders bij elkaar klitten ect dan heeft Thailand idd alles onder controle zoals jij nu aangeeft dan is/was mijn denkwijze dus fout. Zitten de grenzen echt dicht is mijn gedachte daarover dus ook fout.
In Nederland zal ongetwijfeld ook eea buiten de corona regels gebeuren dus ook hier wslijk nog besmettingen ect wat of later naar buiten komt of helemaal niet.
Ik zit in Nederland dus zie ook niks in Thailand maar in mijn vorige post gaf ik aan wat ik ervan dacht.
Ik ben bekend met de afgelegen gebieden 'in the middle of nowhere' maar ook daar is een Amphur of een politiepost en een hospitaal, misschien wel 50 km verderop. En zelfs als er die gebieden iemand ziek wordt , kan je dat stil houden, maar als die persoon overlijd kan je dat niet stil houden , dan heb je met instanties te maken zodat iedereen in de wijde omgeving weet wat er gebeurd is.
Het bij elkaar klitten gebeurd hier ook wel, daarom waren ook de stranden gesloten omdat men daar graag met z'n tienen zit te eten en te drinken, daar werd regelmatig door politie op gecontroleerd.
Met 5 of 6 man achterin een pick-up gebeurde ook wel, maar 90% draagt hier een mondkapje, heel veel mensen deden dat al voor de Covid 19 crisis, men is er hier iets makkelijker mee.
En de grenzen zijn deze maand gefaseerd open gegaan voornamelijk om zieke en niet zieke Thai uit andere landen naar huis te halen en andere uitzonderings gevallen mochten het land in na zeer strenge controle.
Aan de andere kant zaten toeristen of tijdelijke verblijvers hier ook vast en konden niet weg, Immigration heeft alle visa zonder controle verlengt tot nu aan toe... volgende maand kunnen bepaalde mensen weer terug.
Toch wel...

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1179 Bericht door driver » dinsdag 28 juli 2020, 05:02

Goedemorgen, zes uur nu in Nederland.
Oké, wat je nu schreef is duidelijk.
Dan zat ik blijkbaar wat verkeerd te denken over eea in Thailand.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1180 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 28 juli 2020, 06:56

Wie een aardig artikel wil lezen over corona in India kan hier eens kijken.

Een vraag- en antwoordspel met geleerden die nu ineens komen met het verhaal dat hitte GEEN rem is op corona terwijl de WHO dat wel zegt..... En als er ergens hitte heerst dan is het in centraal India waar de piek van corona ligt, niet in het Himalayagebied want Kasjmier en Jammu zijn witte vlekken. Overigens, India gaat niet in lockdown, hoogstens lokaal. Verkijk je niet (foto) op die 'lakh' aan besmettingen wereldwijd, 1 lakh is 'slechts' 100.000. Dat moet een typefout zijn.

https://www.thehindu.com/sci-tech/healt ... 038632.ece

Wie heeft gisteren de Volkskrant gelezen? Daar staat in hoe corona de hartspier kan aantasten. Zorgwekkend verhaal maar ik ben daar abonnee dus kan je geen link geven. Het is al vaker gezegd, corona-19 is een smerig virus.

Gebruikersavatar
sunbird
Expat
Expat
Berichten: 582
Lid geworden op: dinsdag 10 augustus 2010, 06:07
Locatie: Mahasarakham

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1181 Bericht door sunbird » dinsdag 28 juli 2020, 12:37

Worden ze nu in Nederland wijzer ? Dus een face mask dragen ?
Of doen ze mee aan de Trump mania 😡

Gebruikersavatar
jodokus
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 919
Lid geworden op: zondag 09 juli 2006, 11:31
Locatie: Sattahip

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1182 Bericht door jodokus » dinsdag 28 juli 2020, 13:54

Natuurlijk niet.... je hebt geen volgers als elke vorm van leiding ontbreekt... men is alleen maar druk om zich heen aan het kijken van... 'Wie kan ik de schuld geven als er weer wat fout gaat "
Toch wel...

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1183 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 28 juli 2020, 14:51

sunbird schreef: dinsdag 28 juli 2020, 12:37 Worden ze nu in Nederland wijzer ? Dus een face mask dragen ?
Of doen ze mee aan de Trump mania 😡
Jawel, Joseph, er zijn in NL regels voor het mondlapje maar je hoeft dat niet overal op. Net als in andere landen. Het helpt namelijk niet of je moet medische mondlapjes voorschrijven en die zijn er gewoon niet genoeg in de wereld.

Trouwens, denk eens na over het lapje in een vliegtuig? Eens komt het moment dat ze met 200-300-400 allemaal tegelijk gaan eten en dan gaat het lapje af....... Weg is je 'veiligheid'! Men komt besmet binnen al valt dat na een paar uur nog niet te zien en het virus doet zijn kwalijk werk.....

Er is maar EEN veiligheid en dat is een vaccin. En dat is er pas over een jaar dus hou je gedekt in de aanwezigheid van derden, Joseph..... Mensen van onze leeftijd behoren tot de risicogroep.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1184 Bericht door serpay » dinsdag 28 juli 2020, 16:45

erik-kuijpers schreef: dinsdag 28 juli 2020, 14:51
sunbird schreef: dinsdag 28 juli 2020, 12:37 Worden ze nu in Nederland wijzer ? Dus een face mask dragen ?
Of doen ze mee aan de Trump mania 😡
Jawel, Joseph, er zijn in NL regels voor het mondlapje maar je hoeft dat niet overal op. Net als in andere landen. Het helpt namelijk niet of je moet medische mondlapjes voorschrijven en die zijn er gewoon niet genoeg in de wereld.

Trouwens, denk eens na over het lapje in een vliegtuig? Eens komt het moment dat ze met 200-300-400 allemaal tegelijk gaan eten en dan gaat het lapje af....... Weg is je 'veiligheid'! Men komt besmet binnen al valt dat na een paar uur nog niet te zien en het virus doet zijn kwalijk werk.....

Er is maar EEN veiligheid en dat is een vaccin. En dat is er pas over een jaar dus hou je gedekt in de aanwezigheid van derden, Joseph..... Mensen van onze leeftijd behoren tot de risicogroep.
hoezo mondkapje werkt niet....
kijk eens de verschillen met Duitsland en Nederland .....
ja een mondkopje werkt .. hoe dom kun je zijn...
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2898
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1185 Bericht door wpdl » woensdag 29 juli 2020, 00:34

Veel mensen zijn 'ziende blind' noemen ze dat, soms hele landen.
De wetenschap heeft over heel de wereld al lang een andere mening.
Lees dit soort berichten[ links] en trek je conclusie.
De eerste vaccins zullen trouwens ook beperkt werken dat is al langer geen geheim.


https://bit.ly/2X5p7G4

https://bit.ly/2Djr9v1

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”