Coronavirus Wereldwijd

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10294
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Coronavirus Wereldwijd

#361 Bericht door RuudThai » donderdag 26 maart 2020, 16:27

wanadee schreef: donderdag 26 maart 2020, 11:42
jodokus schreef: donderdag 26 maart 2020, 11:32
ron schreef: donderdag 26 maart 2020, 10:49 Livestream:

Afbeelding

Premier Rutte onder vuur in Tweede Kamer na warrige communicatie over coronamaatregelen


https://bit.ly/3dFvkzg

Het zal eens tijd worden, hoeveel fouten mag en kan een mens maken, met alles wat hij niet gedaan heeft of verzwegen. Trump 2 !!
Er is geen politicus die met meer leugens en stommiteiten is weg gekomen dan hij.
Laat ik het daar nou een keertje met jou eens zijn 😜.
Maar in zijn partij niks bijzonders, die staat al jaren ruimschoots nummer 1 van de partijen qua corruptie en andere verboden handelingen.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Coronavirus Wereldwijd

#362 Bericht door ron » donderdag 26 maart 2020, 19:35

"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Coronavirus Wereldwijd

#363 Bericht door ron » donderdag 26 maart 2020, 19:46

Wat is groepsimmuniteit? En waarom is het zo belangrijk in de strijd tegen COVID-19?

https://bit.ly/2WJjfTp

Hoe kijkt de buitenwereld daar tegenaan....!?

https://www.youtube.com/watch?v=ozmh40wwAGc
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Coronavirus Wereldwijd

#364 Bericht door wanadee » vrijdag 27 maart 2020, 01:39

ron schreef: donderdag 26 maart 2020, 19:46 Wat is groepsimmuniteit? En waarom is het zo belangrijk in de strijd tegen COVID-19?

https://bit.ly/2WJjfTp

Hoe kijkt de buitenwereld daar tegenaan....!?

https://www.youtube.com/watch?v=ozmh40wwAGc
Waar het fout gaat is het volgende:
Er is nog niet bewezen dat je hier immuniteit tegen kan opbouwen
Bij vaccinatiegraad willen ze boven de 90% blijven en hier is 60% ineens genoeg?
Er zullen gigantische aantallen mensen ziek worden en sterven.

Na alle aanpassingen na de eerste maatregelen zitten ze nu ongeveer op de lijn die Baudet voorstelde, alleen de grenzen nog dicht. Hadden ze direct gedaan wat nodig was zou er eennhoop leed bespaard zijn gebleven.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Coronavirus Wereldwijd

#365 Bericht door wanadee » vrijdag 27 maart 2020, 02:17

RuudThai schreef: donderdag 26 maart 2020, 16:27
Laat ik het daar nou een keertje met jou eens zijn 😜.
Maar in zijn partij niks bijzonders, die staat al jaren ruimschoots nummer 1 van de partijen qua corruptie en andere verboden handelingen.
Zoals GL bekend staat als de meest gewelddadige partij en de meeste uitkeringstrekkers. Volkert, antifa, die club is nog erger dan neo nazis. In de partij zelf hebben zich in de loop der jaren ook wat akkefietjes met hooggeplaatste communisten voorgedaan dus beter bij het onderwerp blijven ipv politiek bedrijven.
Corona is het topic hier. :crazy:

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10294
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Coronavirus Wereldwijd

#366 Bericht door RuudThai » vrijdag 27 maart 2020, 05:04

wanadee schreef: vrijdag 27 maart 2020, 02:17
Corona is het topic hier. :crazy:
Wie begon hier met een niet-coronagerichte opmerking over Rutte?
En wie heeft het alsmaar over Baudet?
De verdere blablabla laat ik maar voor wat het is: lariekoek dus.

Gisteren het Kamerdebat over de corona crisis deels gevolgd. Waar overigens diezelfde Baudet weer eens gigantisch afging als een gieter en de plank helemaal missloeg bij een debatje met Rob Jetten. Hij was zoals gewoonlijk niet bij het fractieleidersoverleg geweest en miste daardoor cruciale informatie zodat zijn verhaal compleet de mist inging en eindigde in wat gebrabbel.
Treurig om te zien dat bij zo'n belangrijk onderwerp een Kamerlid niet thuis geeft.

Gelukkig waren de overige deelnemers aan het debat wel bij de les zodat er toch wat afspraken konden worden gemaakt. Bijvoorbeeld over het aantal IC-bedden dat nu toch voldoende lijkt te zijn gegarandeerd.
En het recept van de vloeistof voor de coronatests zal desnoods onder dwang van fabrikant Roche worden verkregen zodat het in de Nederlandse laboratoria kan worden nagemaakt.

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2873
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Coronavirus Wereldwijd

#367 Bericht door wpdl » vrijdag 27 maart 2020, 05:10

Ook geen volledige informatie Ruud.

https://www.welingelichtekringen.nl/sam ... kbaar.html

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Coronavirus Wereldwijd

#368 Bericht door wanadee » vrijdag 27 maart 2020, 05:16

RuudThai schreef: vrijdag 27 maart 2020, 05:04
wanadee schreef: vrijdag 27 maart 2020, 02:17
Corona is het topic hier. :crazy:
Wie begon hier met een niet-coronagerichte opmerking over Rutte?
En wie heeft het alsmaar over Baudet?
De verdere blablabla laat ik maar voor wat het is: lariekoek dus.

Gisteren het Kamerdebat over de corona crisis deels gevolgd. Waar overigens diezelfde Baudet weer eens gigantisch afging als een gieter en de plank helemaal missloeg bij een debatje met Rob Jetten. Hij was zoals gewoonlijk niet bij het fractieleidersoverleg geweest en miste daardoor cruciale informatie zodat zijn verhaal compleet de mist inging en eindigde in wat gebrabbel.
Treurig om te zien dat bij zo'n belangrijk onderwerp een Kamerlid niet thuis geeft.

Gelukkig waren de overige deelnemers aan het debat wel bij de les zodat er toch wat afspraken konden worden gemaakt. Bijvoorbeeld over het aantal IC-bedden dat nu toch voldoende lijkt te zijn gegarandeerd.
En het recept van de vloeistof voor de coronatests zal desnoods onder dwang van fabrikant Roche worden verkregen zodat het in de Nederlandse laboratoria kan worden nagemaakt.
Je zit er weer helemaal naast.
Ten eerste had ik het over Rutte en jij haalt weer de hele vvd erbij.
Ten tweede, Jetten beschuldigde hem daarvan en toen heeft Baudet duidelijk gemaakt dat hij er wel degelijk bij was. Vervolgens zei Jettenndat hij dan de volgende keer zijn mond open moest doen zodat zijn aanwezigheid zin had.
Waarop Baudet weer antwoordde dat hij in overleg met de voorzitter zijn vragen schriftelijk had ingediend omdat zijn microfoon stuk was wat ook door de voorzitter werd bevestigd. Uiteindelijk gaf Baudet Jetten nog een flinke uitbrander omdat hij elke keer met leugens Baudet zwart probeert te maken, hetzelfde als jij doet. Als je die beraadslagingen evht hebt gevolgd had je dat mee moeten krijgen. Dus of je hebt niet echt gekeken, of je gaat hier op de jettentoer.

Hij heeft hier overigens wel duidelijk gemaakt dat bijna al zijn voorstellen mbt Corona die hij een aantal weken geleden voorstelde nu eindelijk zijn ingevoerd. Behalve de grenzenndicht.

“ Robot Jetten van de zogenaamd diep betrokken inhoudelijke intellectuele bril voor op de neus altijd met de poten in de intrinsieke belangen van de populus partij D'66 had ook nog een bijdrage aan het verder weer tamelijk zinloze iedere-partijlijn-zijn-eigen-venijn-debat over de coronacrisis vandaag. Hij wilde collega ambtsgenoot Baudet er weer eens aan herinneren dat hij ergens niet bij was, want de allerbelangrijkste kwestie in iedere politieke crisis of situatie ooit is bij D'66 altijd de vraag of Thierry Baudet aanwezig was. NOU. Toevallig was Baudet wél aanwezig bij het door Jetten genoemde overleg, dus het algoritme van Robbie faalde hier eventjes jammerlijk. Toch pijnlijk, na al die maanden van opgebouwde politieke diepgang en inhoudelijke betrouwbaarheid. En de reactie van Baudet willen we graag even als collectieve mood bestempelen, qua GA GODNONDEJU EENS AAN HET WERK, KLEUTERKLAS!”
Laatst gewijzigd door wanadee op vrijdag 27 maart 2020, 05:35, 1 keer totaal gewijzigd.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Coronavirus Wereldwijd

#369 Bericht door wanadee » vrijdag 27 maart 2020, 05:21

En hieronder nog even voor degenen die willen genieten van de afgang van Jetten zoals hierboven beschreven. :crazy:

https://www.geenstijl.nl/5152629/thierr ... emaal-beu/

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10294
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Coronavirus Wereldwijd

#370 Bericht door RuudThai » vrijdag 27 maart 2020, 05:33

wpdelange schreef: vrijdag 27 maart 2020, 05:10 Ook geen volledige informatie Ruud.

https://www.welingelichtekringen.nl/sam ... kbaar.html
Ik had begrepen - net als de Tweede Kamer - dat Roche een algemeen recept voor de vloeistof op internet had staan maar dat ze het recept specifiek voor de coronatest niet wilden geven.
Nou, dat is dus opgelost.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Coronavirus Wereldwijd

#371 Bericht door wanadee » vrijdag 27 maart 2020, 05:36

RuudThai schreef: vrijdag 27 maart 2020, 05:33
wpdelange schreef: vrijdag 27 maart 2020, 05:10 Ook geen volledige informatie Ruud.

https://www.welingelichtekringen.nl/sam ... kbaar.html
Ik had begrepen - net als de Tweede Kamer - dat Roche een algemeen recept voor de vloeistof op internet had staan maar dat ze het recept specifiek voor de coronatest niet wilden geven.
Nou, dat is dus opgelost.
Jij begrijpt wel vaker wat verkeerd :crazy:

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10294
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Coronavirus Wereldwijd

#372 Bericht door RuudThai » vrijdag 27 maart 2020, 05:41

Wanadee, je hebt gelijk, sorry dus.
Ik heb het debat wel gevolgd maar op dat cruciale moment was het net even lawaaiig om me heen (dat moet geen excuus zijn, maar toch) en hrb ik de verkeerde conclusies getrokken. Vooral ook omdat Baudet vaak afwezig is zowel in de Kamer als bij allerlei overleggen dacht ik dat nu ook klopte.

Dus laten we nu maar stoppen met die ongein.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Coronavirus Wereldwijd

#373 Bericht door wanadee » vrijdag 27 maart 2020, 05:43

RuudThai schreef: vrijdag 27 maart 2020, 05:41 Wanadee, je hebt gelijk, sorry dus.
Ik heb het debat wel gevolgd maar op dat cruciale moment was het net even lawaaiig om me heen (dat moet geen excuus zijn, maar toch) en hrb ik de verkeerde conclusies getrokken. Vooral ook omdat Baudet vaak afwezig is zowel in de Kamer als bij allerlei overleggen dacht ik dat nu ook klopte.

Dus laten we nu maar stoppen met die ongein.
Helemaal mee eens :thumbsup:

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2873
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Coronavirus Wereldwijd

#374 Bericht door wpdl » vrijdag 27 maart 2020, 07:00

Another Covid-19 patient dies, 91 new cases

https://www.nationthailand.com/news/303 ... l_referral

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#375 Bericht door driver » vrijdag 27 maart 2020, 07:04

Lekker belangrijk allemaal waar eventuel vooraf fouten gemaakt zijn.
Op dit moment werken tig mensen zich een slag in de rondte om mensen of gezond te houden of om ze te helpen en ook een aantal politici doen dat. En wat krijg je hier te lezen.. Politieke voorkeur meningen en hoe het aangepakt had of moeten worden.
Ik heb me hier bewust afzijdig gehouden omdat ik op voorhand al dacht dat het deze kant op zou gaan. En ik heb weinig zin om overal maar weer dat corona gedoe mee te krijgen eigenlijk.
Altijd weer meningen her en der en er zelf geen moer aan doen of kunnen doen.

Alles wat positiever benaderen en inzien dat wat er nu gebeurt in ieder geval een poging is om ons land te redden zeg maar ipv iedere keer elkaar afschieten lijkt me veel handiger.
Denk dat op dit moment iedereen in Nederland zich aardig aanpast, Mensen worden creatief en behulpzaam ect post daar eens over ipv dat politieke discussie gezemel ;)
Laatst gewijzigd door driver op vrijdag 27 maart 2020, 07:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”