Coronavirus Wereldwijd

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1516 Bericht door driver » woensdag 31 maart 2021, 18:51

serpay schreef: woensdag 31 maart 2021, 18:32
driver schreef: dinsdag 30 maart 2021, 20:08
serpay schreef: dinsdag 30 maart 2021, 17:16 Adrie wel ff correct wezen.
Hoorde vandaag in Duitsland diverse keren op het Duitse nieuws dat men daar is gestopt met Astra Zenica voor mensen jonger dan 60.
geld alleen voor vrouwen onde de 55 jaar,
driver mooi door de eifel toeren moet je echt doen dit weekend, hier worden de mensen opgeroepen om aub thuis te blijven en niet te reizen.maar jij wild gaan toeren hoe een ego kun je zijn .
gelukkig zal er in de eifel dit weekend zeer veel controles geven en dat mensen weggestuurd worden .
ik blijf thuis!!!!!!!
Weekend is morgen niet Serpay dan is het een mooie Woensdag :mrgreen: . En ik tank vol in Nederland dan kan ik 425 km rijden en dat is voldoende voor een rondje Eifel Inc pauzes op rustige plekken. . Eten en drinken mee vanuit Nederland dus wie zou ik nu kunnen besmetten mocht dat al van toepassing zijn.
Dus dat ego gedoe valt wel mee vindt ik. . Weet jij hoeveel Duitsers de Nederlandse grens overgaan?. Vandaag bij Venlo bij de bloemenmarkt noem ik het daar net over de grens helemaal vol met Duitsers. Op straat en bij de verkoopplekken ook.
Niet iedere Duitser doet blijkbaar wat jij wel doet.. Thuisblijven.
veel plezier maar de kans dat je met een bon teruggestuurd wordt is zeer groot.
ik zal het uitleggen . Ede is geen grensgemeente en dan geld dat je een zeer goede rede moet hebben om in Duitsland te zijn.
dit is denk ik voor jouw niet van toepassing.
je moet een negative inreis test kunnen overleggen deze mag niet ouder zijn dan 24 uur.
als je dir alles weet waarom dan toch naar Duitsland gaan.
in mijn ogen gezien je reacties op de inenting ben je een super ....

Totaal geen last gehad vandaag in de Eifel. 345 km binnendoor gereden Inclusief door Aachen heen en terug omdat België wat problemen kan geven hoorde ik. Alle verhalen van jou zijn zwaar overtrokken. Diverse politie auto's gezien maar niet aangehouden oid. Je reageert niet op mijn Duitsers in Venlo voorbeeld maar probeert wel mij een schuldgevoel oid aan te praten blijkbaar.
Ik heb met wat Duitse motor rijders meegereden en gepraat totaal geen probleem voor hun.
En wat jij van mij vindt inclusief het weigeren van het Astra Zeneca vaccin mij prima ik slaap er wslijk niks minder om.
Ik volg mijn eigen kop op sommige punten en lezen is blijkbaar niet je sterkste punt anders weet je ook waarom ik de Astra geweigerd heb daar verander jij niks aan met je commentaar richting mij nu in dit draadje.
Ben er totaal niet gevoelig voor en zit nu met een glimlach dit bericht te schrijven.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1517 Bericht door serpay » donderdag 01 april 2021, 17:12

driver schreef: woensdag 31 maart 2021, 18:51
serpay schreef: woensdag 31 maart 2021, 18:32
driver schreef: dinsdag 30 maart 2021, 20:08
Weekend is morgen niet Serpay dan is het een mooie Woensdag :mrgreen: . En ik tank vol in Nederland dan kan ik 425 km rijden en dat is voldoende voor een rondje Eifel Inc pauzes op rustige plekken. . Eten en drinken mee vanuit Nederland dus wie zou ik nu kunnen besmetten mocht dat al van toepassing zijn.
Dus dat ego gedoe valt wel mee vindt ik. . Weet jij hoeveel Duitsers de Nederlandse grens overgaan?. Vandaag bij Venlo bij de bloemenmarkt noem ik het daar net over de grens helemaal vol met Duitsers. Op straat en bij de verkoopplekken ook.
Niet iedere Duitser doet blijkbaar wat jij wel doet.. Thuisblijven.
veel plezier maar de kans dat je met een bon teruggestuurd wordt is zeer groot.
ik zal het uitleggen . Ede is geen grensgemeente en dan geld dat je een zeer goede rede moet hebben om in Duitsland te zijn.
dit is denk ik voor jouw niet van toepassing.
je moet een negative inreis test kunnen overleggen deze mag niet ouder zijn dan 24 uur.
als je dir alles weet waarom dan toch naar Duitsland gaan.
in mijn ogen gezien je reacties op de inenting ben je een super ....

Totaal geen last gehad vandaag in de Eifel. 345 km binnendoor gereden Inclusief door Aachen heen en terug omdat België wat problemen kan geven hoorde ik. Alle verhalen van jou zijn zwaar overtrokken. Diverse politie auto's gezien maar niet aangehouden oid. Je reageert niet op mijn Duitsers in Venlo voorbeeld maar probeert wel mij een schuldgevoel oid aan te praten blijkbaar.
Ik heb met wat Duitse motor rijders meegereden en gepraat totaal geen probleem voor hun.
En wat jij van mij vindt inclusief het weigeren van het Astra Zeneca vaccin mij prima ik slaap er wslijk niks minder om.
Ik volg mijn eigen kop op sommige punten en lezen is blijkbaar niet je sterkste punt anders weet je ook waarom ik de Astra geweigerd heb daar verander jij niks aan met je commentaar richting mij nu in dit draadje.
Ben er totaal niet gevoelig voor en zit nu met een glimlach dit bericht te schrijven.


dus gewoon een super aso die alleen aan ik ik ik denkt bah.
Alfisti rebeli

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1518 Bericht door godzilla » donderdag 01 april 2021, 17:23

Ik denk dan even terug aan het gezegde van lubach, die nederlandse kommentator?

Vanaf zondag mag je in deze vijver niet meer zwemmen bij wet, het zit vol hongerige piranhas.
Gevolg; zaterdag zat het vol met zwemmers want het was niet verboden....

:angel:
Laatst gewijzigd door godzilla op zaterdag 03 april 2021, 01:09, 1 keer totaal gewijzigd.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1519 Bericht door driver » donderdag 01 april 2021, 18:26

serpay schreef: donderdag 01 april 2021, 17:12
driver schreef: woensdag 31 maart 2021, 18:51
serpay schreef: woensdag 31 maart 2021, 18:32

veel plezier maar de kans dat je met een bon teruggestuurd wordt is zeer groot.
ik zal het uitleggen . Ede is geen grensgemeente en dan geld dat je een zeer goede rede moet hebben om in Duitsland te zijn.
dit is denk ik voor jouw niet van toepassing.
je moet een negative inreis test kunnen overleggen deze mag niet ouder zijn dan 24 uur.
als je dir alles weet waarom dan toch naar Duitsland gaan.
in mijn ogen gezien je reacties op de inenting ben je een super ....

Totaal geen last gehad vandaag in de Eifel. 345 km binnendoor gereden Inclusief door Aachen heen en terug omdat België wat problemen kan geven hoorde ik. Alle verhalen van jou zijn zwaar overtrokken. Diverse politie auto's gezien maar niet aangehouden oid. Je reageert niet op mijn Duitsers in Venlo voorbeeld maar probeert wel mij een schuldgevoel oid aan te praten blijkbaar.
Ik heb met wat Duitse motor rijders meegereden en gepraat totaal geen probleem voor hun.
En wat jij van mij vindt inclusief het weigeren van het Astra Zeneca vaccin mij prima ik slaap er wslijk niks minder om.
Ik volg mijn eigen kop op sommige punten en lezen is blijkbaar niet je sterkste punt anders weet je ook waarom ik de Astra geweigerd heb daar verander jij niks aan met je commentaar richting mij nu in dit draadje.
Ben er totaal niet gevoelig voor en zit nu met een glimlach dit bericht te schrijven.


dus gewoon een super aso die alleen aan ik ik ik denkt bah.
Had al wat gepost, weer aangepast ect maar weggehaald. Ga aan jou geen tijd meer verspillen [|( als je alleen maar op deze manier kunt reageren. Triest figuur ben je eigenlijk is mijn mening.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1520 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 01 april 2021, 21:55

Nu zitten jullie allemaal te smachten naar mijn ervaringen, de casus-0, het eerste forumlid dat de prik krijgt. Nou, ga er maar eens lekker voor zitten en ik vertel het zonder leugens of zonder gaten in mijn geheugen.

Ben de hele dag in afwachting van de taxi die om 1815 uur gaat komen. Eet lekker een caesarsalade -maaltijdsalade- om 1630 uur en kleed me netjes aan met een hoodie met rits want die is snel uit voor die prik. Een nette pantalon aan en mijn schoenen met steunzolen.

Om half zes moet ik even naar het hokje. Doe mijn plicht en krijg kramp. Dikke darm kramp. Ga weer zitten en dan komt er ... maar ik houd het netjes ... dus zit een half uur en veeg de achterwerken schoon en ga wachten op de taxi.

Daar komt de taxi! Is nog een vette dikke Mercedes ook en loop er heen. De chauffeur stapt uit en ik voel wat. 'Gaat het?' vraagt de chauffeur en ik zeg 'Nee. Ik word ineens doodziek en ga niet mee.' Hij vindt het niet erg want ik ben daar vaste klant.

Ik moet ineens weer gaan zitten op het hokje en dan begint het... Een half uur later kan ik nog net het GGD nummer bellen en netjes afzeggen voor de prik. 'Heb diarree' is mijn eerlijke verweer want ik lieg nooit. Ja, ik weet het, 'ik lieg nooit' is een beladen zin op dit moment maar IK lieg in ieder geval nooit.

Enfin, ik mag nu maandag a.s. weer, en 10 mei voor prikje-2, en heb me aan de TV gezet waar ik drie mensen hoor zeggen 'Ik lieg nooit'. Kruip er vroeg in want voel me leeg van binnen....

Dus maandag weer de prik nummer-1. Ben ik nog steeds Printen44 voor......

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1521 Bericht door wpdl » vrijdag 02 april 2021, 01:08

Geheel off topic maar lees dit blog eens even rustig door.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1522 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 02 april 2021, 09:23

Doorbijters zijn het bij de GGD! Maandag 2e Paasdag werken ze ook en ook op gewone zondagen. Van 08 tot 20 uur. In bejaardenhuizen en dergelijke instituten komen de huisartsen prikken en zou ik als thuiswoner echt niet kunnen komen naar de priklokatie dan komt de huisarts bij me thuis; maar ... de huisartsen hebben geen vaccin op voorraad dus ze komen later en zij prikken het 'verdachte' vaccin. De GGD prikt Pfizer.

Maandag a.s. 1940 uur ben ik weer aan de beurt voor prik-1 en in mei om 0815 uur voor prik-2. Dat betekent dus een keer laat en een keer vroeg de taxi in. Maar dan is het gedaan en kan ik ook niemand besmetten, las ik net.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1523 Bericht door serpay » vrijdag 02 april 2021, 16:49

driver schreef: donderdag 01 april 2021, 18:26
serpay schreef: donderdag 01 april 2021, 17:12
driver schreef: woensdag 31 maart 2021, 18:51
Totaal geen last gehad vandaag in de Eifel. 345 km binnendoor gereden Inclusief door Aachen heen en terug omdat België wat problemen kan geven hoorde ik. Alle verhalen van jou zijn zwaar overtrokken. Diverse politie auto's gezien maar niet aangehouden oid. Je reageert niet op mijn Duitsers in Venlo voorbeeld maar probeert wel mij een schuldgevoel oid aan te praten blijkbaar.
Ik heb met wat Duitse motor rijders meegereden en gepraat totaal geen probleem voor hun.
En wat jij van mij vindt inclusief het weigeren van het Astra Zeneca vaccin mij prima ik slaap er wslijk niks minder om.
Ik volg mijn eigen kop op sommige punten en lezen is blijkbaar niet je sterkste punt anders weet je ook waarom ik de Astra geweigerd heb daar verander jij niks aan met je commentaar richting mij nu in dit draadje.
Ben er totaal niet gevoelig voor en zit nu met een glimlach dit bericht te schrijven.


dus gewoon een super aso die alleen aan ik ik ik denkt bah.
Had al wat gepost, weer aangepast ect maar weggehaald. Ga aan jou geen tijd meer verspillen [|( als je alleen maar op deze manier kunt reageren. Triest figuur ben je eigenlijk is mijn mening.

lees en huiver.
https://duitslandinstituut.nl/artikel/3 ... lde-vragen
https://www.nd.nl/nieuws/varia/1028199/ ... -niet-over
misschien is er nu een lampje aan.
wat betreft Venlo en drukte van duitsers inkopen door grensbewoners is nog steeds mogelijk ook voor Nederlanders die willen tanken en inkopen doen.
Alfisti rebeli

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1524 Bericht door driver » vrijdag 02 april 2021, 17:21

serpay schreef: vrijdag 02 april 2021, 16:49
driver schreef: donderdag 01 april 2021, 18:26
serpay schreef: donderdag 01 april 2021, 17:12



dus gewoon een super aso die alleen aan ik ik ik denkt bah.
Had al wat gepost, weer aangepast ect maar weggehaald. Ga aan jou geen tijd meer verspillen [|( als je alleen maar op deze manier kunt reageren. Triest figuur ben je eigenlijk is mijn mening.

lees en huiver.
https://duitslandinstituut.nl/artikel/3 ... lde-vragen
https://www.nd.nl/nieuws/varia/1028199/ ... -niet-over
misschien is er nu een lampje aan.
wat betreft Venlo en drukte van duitsers inkopen door grensbewoners is nog steeds mogelijk ook voor Nederlanders die willen tanken en inkopen doen.
Jij wint, Ik zwijg.

Adrie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 433
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:35

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1525 Bericht door Adrie » vrijdag 02 april 2021, 22:57

In NL is men nu ook gestopt met het vacineren met astra [|)

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1526 Bericht door Gardensafari » zaterdag 03 april 2021, 06:44

Adrie schreef: vrijdag 02 april 2021, 22:57 In NL is men nu ook gestopt met het vacineren met astra [|)
Nee, alleen mensen onder de 60 worden voorlopig niet met Astra gevaccineerd.
Ik krijg dinsdag mijn eerste prikje bij de huisarts met Astra en sta te popelen.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Adrie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 433
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:35

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1527 Bericht door Adrie » zaterdag 03 april 2021, 11:00

Gardensafari schreef: zaterdag 03 april 2021, 06:44
Adrie schreef: vrijdag 02 april 2021, 22:57 In NL is men nu ook gestopt met het vacineren met astra [|)
Nee, alleen mensen onder de 60 worden voorlopig niet met Astra gevaccineerd.
Ik krijg dinsdag mijn eerste prikje bij de huisarts met Astra en sta te popelen.
Fijn voor jou, maar astra komt er bij mij niet in, nooit of the never [|)

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1528 Bericht door erik-kuijpers » zaterdag 03 april 2021, 13:40

Ik krijg maandag Pfizer maar heb me nog niet afgevraagd of ik Astra zou aanvaarden.

Aan de andere kant, lees de bijsluiter eens van aspirine of paracetamol... Kijk eens op het label van voedsel, al die E-nummers, zijn die zonder kans op een misslag in jouw lijf? Er is geen leven zonder risico op misslagen.

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1432
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1529 Bericht door Joep » zaterdag 03 april 2021, 13:46

Van mij mogen veel mensen Astra weigeren, dan ben ik eerder aan de beurt.
Mocht mij wat overkomen, dan is dat mijn lot.
Maar ik ben er niet zo bang voor. Miljoenen vaccinaties gaan goed en dan kan er een kleine groep vatbaar zijn voor de bijwerkingen.
Ieder medicijn heeft bijwerkingen, alleen nu liggen de vaccinaties voor COVID extra onder een vergrootglas.
Maar ik zal er niemand boos voor aankijken als ie de vaccinatie niet wil, vrije keuze.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Coronavirus Wereldwijd

#1530 Bericht door driver » zaterdag 03 april 2021, 14:15

Als( veel) mensen Astra weigeren kan dat idd mooi naar anderen die dan wslijk eerder aan de beurt zijn. Tegen de tijd dat ik weer zou kunnen mag ik misschien wel datgene wat ik wil ipv iets opgedrongen krijgen wat ik liever niet wil momenteel.
En zo helpen de Astra weigeraars momenteel weer anderen begrijp ik en hoorde ik ook van een kennis die opgeroepen was door zijn huisarts om te vaccineren ivm vaccinatie over omdat mensen nee gezegd hadden dus eigenlijk ben ik best goed bezig geweest vorige week met afzeggen :mrgreen:
Laatst gewijzigd door driver op zaterdag 03 april 2021, 14:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”