Ik stop er mee.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Bericht
Auteur
wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Ik stop er mee.

#16 Bericht door wanadee » woensdag 25 april 2018, 11:38

wpdelange schreef: Als leden het er niet mee eens zijn kunnen ze dat via de rode knop melden of zoals [hoewel ik het als theatraal ziet] hier, tenslotte vermelden beide niks waar het nu aan schort in hun ogen.
Zal de bende wel weer over me heen krijgen maar ik ben van mening dat de moderatie niet boven de partijen staat. De rode knop gebruik ik niet meer na diverse keren daar geen reactie op gekregen te hebben.
Geen probleem, kwestie van aanpassen. Maar doordat het forum geworden is zials het nu is begin ik zelden meer een nieuw topic en plaats ik ook geen fotos meer. Dat soort dingen doe ik wel op andere plekken.
Maar over dit forum klagen terwijl je nog niets eens 1 reactie per maand plaatst vind ik ook wel wat over de top.

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Ik stop er mee.

#17 Bericht door genesis » woensdag 25 april 2018, 12:36

Het is zowel wat triest als kolderiek tegelijkertijd, ik kan me in gedachten voorstellen dat de heerschappen 'KS & WP' zo door gaan met zich zo 'opstellen' en hun 'gelijk' halen, want ze hebben wel de norm gesteld en zijn DE referentie...

Dan zouden ze alle neuzen dezelfde kant op krijgen en zou op een dag het forum bestaan uit....... 2 personen :mrgreen:

Dan word het heel gezellig..... :Whistle:

Genesis
Laatst gewijzigd door genesis op woensdag 25 april 2018, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Ik stop er mee.

#18 Bericht door genesis » woensdag 25 april 2018, 12:37

wanadee schreef:
wpdelange schreef: Als leden het er niet mee eens zijn kunnen ze dat via de rode knop melden of zoals [hoewel ik het als theatraal ziet] hier, tenslotte vermelden beide niks waar het nu aan schort in hun ogen.
Zal de bende wel weer over me heen krijgen maar ik ben van mening dat de moderatie niet boven de partijen staat. De rode knop gebruik ik niet meer na diverse keren daar geen reactie op gekregen te hebben.
Geen probleem, kwestie van aanpassen. Maar doordat het forum geworden is zials het nu is begin ik zelden meer een nieuw topic en plaats ik ook geen fotos meer. Dat soort dingen doe ik wel op andere plekken.
Maar over dit forum klagen terwijl je nog niets eens 1 reactie per maand plaatst vind ik ook wel wat over de top.

+1 :thumbsup:

Genesis

rfms
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 284
Lid geworden op: woensdag 08 juli 2015, 06:44

Re: Ik stop er mee.

#19 Bericht door rfms » woensdag 25 april 2018, 12:52

MEER ... doch waardeloze en/of onzinnige commentaren.
Of
MINDER ... doch waardevolle en/of zinnige commentaren ?

" That's the question "

:?: :?: :?:

Alvorens mijn commentaar te beoordelen, verzoek ik jullie vriendelijk en beleefd om even een spiegel ter hand te nemen en over jullie eigen commentaren te oordelen.

[|) [|) [|)
Ik vind het niet erg als je mij niet leuk vindt, of als je mij niet mag.
Want niet iedereen heeft een goede smaak.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Ik stop er mee.

#20 Bericht door ron » woensdag 25 april 2018, 12:58

Afbeelding

ps;Genesis....+1 :clap:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Ik stop er mee.

#21 Bericht door driver » woensdag 25 april 2018, 13:07

rfms schreef:MEER ... doch waardeloze en/of onzinnige commentaren.
Of
MINDER ... doch waardevolle en/of zinnige commentaren ?

" That's the question "

:?: :?: :?:

Alvorens mijn commentaar te beoordelen, verzoek ik jullie vriendelijk en beleefd om even een spiegel ter hand te nemen en over jullie eigen commentaren te oordelen.

[|) [|) [|)
En wat zijn dan de waardevolle / zinnige commentaren of de waardeloze / onzinnige is dan de vraag ❓.
Iedereen post toch op zijn of haar manier hier en wat voor mij misschien waardeloos overkomt kan een poster wel eens serieus dus zinnig vinden. En vice versa uiteraard :mrgreen:

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Ik stop er mee.

#22 Bericht door wanadee » woensdag 25 april 2018, 13:11

driver schreef:
rfms schreef:MEER ... doch waardeloze en/of onzinnige commentaren.
Of
MINDER ... doch waardevolle en/of zinnige commentaren ?

" That's the question "

:?: :?: :?:

Alvorens mijn commentaar te beoordelen, verzoek ik jullie vriendelijk en beleefd om even een spiegel ter hand te nemen en over jullie eigen commentaren te oordelen.

[|) [|) [|)
En wat zijn dan de waardevolle / zinnige commentaren of de waardeloze / onzinnige is dan de vraag ❓.
Iedereen post toch op zijn of haar manier hier en wat voor mij misschien waardeloos overkomt kan een poster wel eens serieus dus zinnig vinden. En vice versa uiteraard :mrgreen:
:thumbsup: :thumbsup:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Ik stop er mee.

#23 Bericht door driver » woensdag 25 april 2018, 13:50

wanadee schreef:
wpdelange schreef: Als leden het er niet mee eens zijn kunnen ze dat via de rode knop melden of zoals [hoewel ik het als theatraal ziet] hier, tenslotte vermelden beide niks waar het nu aan schort in hun ogen.
Zal de bende wel weer over me heen krijgen maar ik ben van mening dat de moderatie niet boven de partijen staat. De rode knop gebruik ik niet meer na diverse keren daar geen reactie op gekregen te hebben.
Geen probleem, kwestie van aanpassen. Maar doordat het forum geworden is zials het nu is begin ik zelden meer een nieuw topic en plaats ik ook geen fotos meer. Dat soort dingen doe ik wel op andere plekken.
Maar over dit forum klagen terwijl je nog niets eens 1 reactie per maand plaatst vind ik ook wel wat over de top.
moderatie staat zeker niet boven de gasten hier vindt ik maar hebben indien ze het nodig vinden wel het laatste woord wat betreft draadjes aanpasen/sluiten ect.
Nieuw topic/foto,s is jammer dat dit amper nog gebeurt maar geheel begrijpelijk gezien het feit dat er altijd wel weer figuren opstaan die iets af gaan lopen katten ongeacht wat het onderwerp betreft.
Zelf post ik nog wel wat maar foto,s ook niet meer mede omdat ik het te omslachtig vindt en niet meer zoals voorheen hetzelfde gevoel over dit forum heb.
Daarnaast kom ik weinig in Thailand uiteraard.
Aan de andere kant zou het m.i best leuk zijn iets te posten over ons leven hier in Nederland , De uitstapjes en het werk wat we regelmatig samen doen ect inclusief foto,s .
Maar ja..Als er dan ook weer rukreacties komen heb ik ook zoiets van ..la ma dan.

Kortom..We gaan gewoon door zoals de laatste tijd en misschien wordt het nog eens wat ;)

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Ik stop er mee.

#24 Bericht door KhunSugar » woensdag 25 april 2018, 13:57

Het leuke aan een forum is dat je aan de reacties kan zien wie zich aangesproken voelt en wie zich ergert.
Zo is het plaatje snel duidelijk.
Ervaringsdeskundigen herken je meteen.

Ik zou het forum niet kunnen missen 555

[|)

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Ik stop er mee.

#25 Bericht door wanadee » woensdag 25 april 2018, 13:59

driver schreef:
wanadee schreef:
wpdelange schreef: Als leden het er niet mee eens zijn kunnen ze dat via de rode knop melden of zoals [hoewel ik het als theatraal ziet] hier, tenslotte vermelden beide niks waar het nu aan schort in hun ogen.
Zal de bende wel weer over me heen krijgen maar ik ben van mening dat de moderatie niet boven de partijen staat. De rode knop gebruik ik niet meer na diverse keren daar geen reactie op gekregen te hebben.
Geen probleem, kwestie van aanpassen. Maar doordat het forum geworden is zials het nu is begin ik zelden meer een nieuw topic en plaats ik ook geen fotos meer. Dat soort dingen doe ik wel op andere plekken.
Maar over dit forum klagen terwijl je nog niets eens 1 reactie per maand plaatst vind ik ook wel wat over de top.
moderatie staat zeker niet boven de gasten hier vindt ik maar hebben indien ze het nodig vinden wel het laatste woord wat betreft draadjes aanpasen/sluiten ect.
Nieuw topic/foto,s is jammer dat dit amper nog gebeurt maar geheel begrijpelijk gezien het feit dat er altijd wel weer figuren opstaan die iets af gaan lopen katten ongeacht wat het onderwerp betreft.
Zelf post ik nog wel wat maar foto,s ook niet meer mede omdat ik het te omslachtig vindt en niet meer zoals voorheen hetzelfde gevoel over dit forum heb.
Daarnaast kom ik weinig in Thailand uiteraard.
Aan de andere kant zou het m.i best leuk zijn iets te posten over ons leven hier in Nederland , De uitstapjes en het werk wat we regelmatig samen doen ect inclusief foto,s .
Maar ja..Als er dan ook weer rukreacties komen heb ik ook zoiets van ..la ma dan.

Kortom..We gaan gewoon door zoals de laatste tijd en misschien wordt het nog eens wat ;)
Je kunt toch wel stukjes over het leven in nederland svhrijven in off topic?

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Ik stop er mee.

#26 Bericht door wanadee » woensdag 25 april 2018, 14:05

KhunSugar schreef:
Ik zou het forum niet kunnen missen 555

[|)
In het echte leven zul je ook maar weinig aanspraak hebben :crazy:

rfms
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 284
Lid geworden op: woensdag 08 juli 2015, 06:44

Re: Ik stop er mee.

#27 Bericht door rfms » woensdag 25 april 2018, 14:09

driver schreef:
rfms schreef:MEER ... doch waardeloze en/of onzinnige commentaren.
Of
MINDER ... doch waardevolle en/of zinnige commentaren ?

" That's the question "

:?: :?: :?:

Alvorens mijn commentaar te beoordelen, verzoek ik jullie vriendelijk en beleefd om even een spiegel ter hand te nemen en over jullie eigen commentaren te oordelen.

[|) [|) [|)
En wat zijn dan de waardevolle / zinnige commentaren of de waardeloze / onzinnige is dan de vraag ❓.
Iedereen post toch op zijn of haar manier hier en wat voor mij misschien waardeloos overkomt kan een poster wel eens serieus dus zinnig vinden. En vice versa uiteraard :mrgreen:

Wel :
Ik durf te veronderstellen dat het voor iedere, met een gezond verstand begiftigde, persoon, mogelijk is een onderscheid te maken tussen enerzijds :
Een persoon met een behulpzaam antwoord op een vraag / een zinnige mening op een stelling / een verantwoorde houding ten opzichte van een situatie en dergelijke meer...
En
Een persoon die op het even welk onderwerp zijn zegje moet doen / alles beter weet dan om het even wie / zichzelf steeds in het middenpunt der belanstelling wenst te plaatsen / een uiterst hoge eigendunk heeft en dergelijke meer.

Neem nogmaals de spiegel ter hand !

[|) [|) [|)

Goede avond - smakelijk en slaapwel.

:giggle2:
Ik vind het niet erg als je mij niet leuk vindt, of als je mij niet mag.
Want niet iedereen heeft een goede smaak.

Gebruikersavatar
brake0345
Expat
Expat
Berichten: 494
Lid geworden op: zaterdag 07 april 2018, 13:02

Re: Ik stop er mee.

#28 Bericht door brake0345 » woensdag 25 april 2018, 14:16

wanadee schreef:
KhunSugar schreef: Ik zou het forum niet kunnen missen 555 [|)
In het echte leven zul je ook maar weinig aanspraak hebben :crazy:
Ik denk dat dit soort persoonlijke, op de man spelende negatieve reacties geen positieve bijdrage leveren aan dit forum.

Jumbo schreef: "Het is nu alsof je 'tegen' een soort front werkt ipv bijdraagt aan een discussie, dat werkt terughoudend in je mening en kennis te delen." en ik denk dat dit waar is.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Ik stop er mee.

#29 Bericht door ron » woensdag 25 april 2018, 14:26

"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Ik stop er mee.

#30 Bericht door wanadee » woensdag 25 april 2018, 14:50

brake0345 schreef:
wanadee schreef:
KhunSugar schreef: Ik zou het forum niet kunnen missen 555 [|)
In het echte leven zul je ook maar weinig aanspraak hebben :crazy:
Ik denk dat dit soort persoonlijke, op de man spelende negatieve reacties geen positieve bijdrage leveren aan dit forum.

Jumbo schreef: "Het is nu alsof je 'tegen' een soort front werkt ipv bijdraagt aan een discussie, dat werkt terughoudend in je mening en kennis te delen." en ik denk dat dit waar is.
Denk ik ook niet.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”