Het is stil hier

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Het is stil hier

#136 Bericht door Gardensafari » zaterdag 24 november 2018, 21:41

:clap: :cheesy: :clap:

Hoppa!
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Hoppa

#137 Bericht door ron » zaterdag 24 november 2018, 23:12

Enne....

Afbeelding

hoppa....... :thumbsup: +1
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Hoppa 2

#138 Bericht door ron » zaterdag 24 november 2018, 23:16

In the meantime,somewhere in Friesland... :cheesy:

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Het is stil hier

#139 Bericht door Gardensafari » zondag 25 november 2018, 00:50

Ron, die zou dubbel moeten tellen!
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het is stil hier

#140 Bericht door wanadee » zondag 25 november 2018, 01:50

Gardensafari schreef:Ron, die zou dubbel moeten tellen!
Dubbel? Heb je wel goed gekeken? :crazy:

Die kan een heel weeshuis van worsten voorzien :clap:

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het is stil hier

#141 Bericht door wanadee » zondag 25 november 2018, 02:04

Om maar even on topic te blijven,
1 van de redenen dat het stiller is geworden is het gezeur over “niet thailand gerelateerde topics”. Vroeger had je inderdaad leuke discussies over politiek en andere dingen die in nederland gebeurden en mensen die daar schreven gingen automatisch ook de andere onderwerpen langs.

Maar het oeverloze gezeur over niet thhailand gerelateerde discussies en het daaruit voortkomende geveeg heeft veel mensen ontmoedigd om nog te svhrijven.
Het gezeur kwam mi voort doordat een klein groepje mensen niet “bedreven” waren in dit soort onderwerpen dus de boel gingen verzieken. En er was toch speciaal hiervoor “off topic” in het leven geroepen. Is zoiets als een pot pindakaas op de ontbijttafel zetten en zeggen dat iedereen daar af moet blijven.
Maar kennelijk zijn er nog steeds mensen die geen pindakaas lusten terwijl het wel zoetekauwen zijn :crazy:

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Het is stil hier

#142 Bericht door Herbergier » zondag 25 november 2018, 03:07

wanadee schreef: Maar kennelijk zijn er nog steeds mensen die geen pindakaas lusten terwijl het wel zoetekauwen zijn :crazy:
Ik hou ook niet van die zoete pindakaas, maar ik ben wel gek op lekkere pittige satésaus, die gemaakt is van die zoete pindakaas. :lol:


Afbeelding
Laatst gewijzigd door Herbergier op zondag 25 november 2018, 03:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles van waarde is weerloos.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het is stil hier

#143 Bericht door wanadee » zondag 25 november 2018, 03:09

Herbergier schreef:
wanadee schreef: Maar kennelijk zijn er nog steeds mensen die geen pindakaas lusten terwijl het wel zoetekauwen zijn :crazy:
Ik hou ook niet van die zoete pindakaas, maar ik ben wel gek op lekkere pittige satésaus, die gemaakt is van gemaakt van die zoete pindakaas. :lol:


Afbeelding
Ook lekker :thumbsup:

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Het is stil hier

#144 Bericht door godzilla » zondag 25 november 2018, 05:28

Ik als belg heb me verschillende keren laten vangen (in friesland), zag er zo een lekker stoofvleessaus of vleessaus uit dat ik het op mijn bord schepte.
Bwah, shit , kots, zoete saus , niks meer kunnen eten van het vlees.
Dus voor mij geen pindakaas of dergelijke, zelfs geen zoete mayonaise, waar halen ze dat toch vandaan?
Maar ik ben iemand die alles wel eens wil proeven, het thaise eten, zelfs al zijn het levende mieren in een slaatje...
(cocons kwamen uit terwijl ik aan het eten was) :shock:
Maar was wel lekker.
Ach als belg hou ik van een goed glas, en een lekkere steak friet, en dat is hier zeker te krijgen.
Enkel kebab, hier nog niet gevonden, hmmm

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het is stil hier

#145 Bericht door wanadee » zondag 25 november 2018, 07:03

Net een bekeuring gekregen, 40 km te hard. Was een mooie weg dus ik dacht gaaan.
Ta heeft afgedongen van 500 naar 300 baht :thumbsup:

En nu zit ikon een restaurant, heb een biertje bij mijn eten besteld maar hebben ze alleen vers bier. Dus ik dacht een tapbiertje te krijgen. Komen ze met een karaf van een liter aanzetten, normaliter geen probleem maar als ik nog moet rijden drink ik dat niet op.

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Het is stil hier

#146 Bericht door godzilla » zondag 25 november 2018, 07:53

wanadee schreef:Net een bekeuring gekregen, 40 km te hard. Was een mooie weg dus ik dacht gaaan.
Ta heeft afgedongen van 500 naar 300 baht :thumbsup:

En nu zit ikon een restaurant, heb een biertje bij mijn eten besteld maar hebben ze alleen vers bier. Dus ik dacht een tapbiertje te krijgen. Komen ze met een karaf van een liter aanzetten, normaliter geen probleem maar als ik nog moet rijden drink ik dat niet op.
Ik krijg zelfs een grote fles chang niet op, dan liever 2 kleintjes, en anders cola als ze geen kleine hebben.
Maar van 200bath korting kan je lekker eten inderdaad :lol:

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het is stil hier

#147 Bericht door wanadee » zondag 25 november 2018, 08:22

De knaap voor haar (ik ben in de auto blijven zitten) moest 500 baht betalen. Die reed 25 km te hard. Tare toestand. Ze beginnen pas te bekeuren boven 20 km te hard zeiden ze en gwaaschud door de politie dat er verderop nog een controlepost was :thumbsup:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het is stil hier

#148 Bericht door ron » zondag 25 november 2018, 08:31

Ben je nog gepikt Han,of de boetes moeten onderhand duurder zijn geworden.
Ik betaal altijd 200 thb,zowel zwart in het zakje als een orgineel uitgeschreven bon door zo,n hogere piet van de politie.
Als ik van Pattaya naar Nongkai rij zit ik vaak op de 160/170 als ik betrapt wordt,en heb de 200thb al klaar liggen voor het geval dat....

Groet,Ron
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Het is stil hier

#149 Bericht door Herbergier » zondag 25 november 2018, 10:27

ron schreef:Ben je nog gepikt Han,of de boetes moeten onderhand duurder zijn geworden.
Ik betaal altijd 200 thb,zowel zwart in het zakje als een orgineel uitgeschreven bon door zo,n hogere piet van de politie.
Als ik van Pattaya naar Nongkai rij zit ik vaak op de 160/170 als ik betrapt wordt,en heb de 200thb al klaar liggen voor het geval dat....

Groet,Ron
Dit ruikt naar corruptie of omkoperij (FOEI) en daar houden sommige van onze leden (KS) niet van, dit moet volgens hun zwaar gestraft worden (SCHANDE). :clap: :cheesy:

Wij hebben achter de voorruit van de auto een embleem van het gerechtshof staan, hierdoor krijgen wij niet snel een bekeuring en als ze die niet gezien hebben schrikken ze wel van mijn vrouw haar ID-Card.

Afbeelding
Alles van waarde is weerloos.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het is stil hier

#150 Bericht door wanadee » zondag 25 november 2018, 11:41

ron schreef:Ben je nog gepikt Han,of de boetes moeten onderhand duurder zijn geworden.
Ik betaal altijd 200 thb,zowel zwart in het zakje als een orgineel uitgeschreven bon door zo,n hogere piet van de politie.
Als ik van Pattaya naar Nongkai rij zit ik vaak op de 160/170 als ik betrapt wordt,en heb de 200thb al klaar liggen voor het geval dat....

Groet,Ron
Ik denk dat het duurder is geworden Ron, de vorige keer, twee jaar geleden, ook al.
Ta had een man of 6 voor zich, er zaten er twee bonnen te schrijven. En ze zaten allemaal op 500 baht met een evhte bon. Ik ben in de auto blijven zitten ennta is met haar rijbewijs naar die gasten gehaan, die dachten dat ta gereden had, wisten niet dat er een farang in zat.
200 baht betaal ik wel voor geen rijbewijs bij je hebben of geen helm op.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”