Het is stil hier

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het is stil hier

#166 Bericht door ron » zondag 25 november 2018, 22:11

http://www.youtube.com/watch?v=NjBiK4V26tM
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: Het is stil hier

#167 Bericht door genesis » maandag 26 november 2018, 01:22

Adrie schreef: Ach spuit elf geeft ook water
He he he, volgens mij ben je niet erg groot, dat weet ik natuurlijk niet zeker, wat ik wel zeker weet is dat je lange tenen hebt :mrgreen:

Genesis

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het is stil hier

#168 Bericht door wanadee » maandag 26 november 2018, 01:28

Zo langzamerhand niet meer stil hier en behoorlijk of topic. :crazy:

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Het is stil hier

#169 Bericht door godzilla » maandag 26 november 2018, 04:31

wanadee schreef:Zo langzamerhand niet meer stil hier en behoorlijk of topic. :crazy:
Ach beschouw het topic als een 'hard-metal groepje' dat het beste van zichzelf geeft, maar waar de stekker er is uitgetrokken (geen stroom)
:P

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Het is stil hier

#170 Bericht door godzilla » woensdag 28 november 2018, 15:35

godzilla schreef:
wanadee schreef:Zo langzamerhand niet meer stil hier en behoorlijk of topic. :crazy:
Ach beschouw het topic als een 'hard-metal groepje' dat het beste van zichzelf geeft, maar waar de stekker er is uitgetrokken (geen stroom)
:P
Ik denk dat we de stekker er terug moeten insteken.... :D

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Het is stil hier

#171 Bericht door stevenl » donderdag 29 november 2018, 00:42

wanadee schreef:Om maar even on topic te blijven,
1 van de redenen dat het stiller is geworden is het gezeur over “niet thailand gerelateerde topics”. Vroeger had je inderdaad leuke discussies over politiek en andere dingen die in nederland gebeurden en mensen die daar schreven gingen automatisch ook de andere onderwerpen langs.

Maar het oeverloze gezeur over niet thhailand gerelateerde discussies en het daaruit voortkomende geveeg heeft veel mensen ontmoedigd om nog te svhrijven.
Het gezeur kwam mi voort doordat een klein groepje mensen niet “bedreven” waren in dit soort onderwerpen dus de boel gingen verzieken. En er was toch speciaal hiervoor “off topic” in het leven geroepen. Is zoiets als een pot pindakaas op de ontbijttafel zetten en zeggen dat iedereen daar af moet blijven.
Maar kennelijk zijn er nog steeds mensen die geen pindakaas lusten terwijl het wel zoetekauwen zijn :crazy:
Het gebrek aan zelfkennis is hier weer groot.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het is stil hier

#172 Bericht door wanadee » donderdag 29 november 2018, 01:28

stevenl schreef:
wanadee schreef:Om maar even on topic te blijven,
1 van de redenen dat het stiller is geworden is het gezeur over “niet thailand gerelateerde topics”. Vroeger had je inderdaad leuke discussies over politiek en andere dingen die in nederland gebeurden en mensen die daar schreven gingen automatisch ook de andere onderwerpen langs.

Maar het oeverloze gezeur over niet thhailand gerelateerde discussies en het daaruit voortkomende geveeg heeft veel mensen ontmoedigd om nog te svhrijven.
Het gezeur kwam mi voort doordat een klein groepje mensen niet “bedreven” waren in dit soort onderwerpen dus de boel gingen verzieken. En er was toch speciaal hiervoor “off topic” in het leven geroepen. Is zoiets als een pot pindakaas op de ontbijttafel zetten en zeggen dat iedereen daar af moet blijven.
Maar kennelijk zijn er nog steeds mensen die geen pindakaas lusten terwijl het wel zoetekauwen zijn :crazy:
Het gebrek aan zelfkennis is hier weer groot.
Die zure luchtbelletjes in je hersenpan zijn nog steeds niet weg he? :crazy:

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het is stil hier

#173 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 11 oktober 2019, 21:53

Wat een aparte week. Deze week 42 berichten doch de laatste maanden boven de honderd, en de laatste weken boven de 200 berichten.

Nou, ik heb toch mijn best gedaan maar ik zie de grootschrijvers niet deze week. Allemaal naar de Chinees geweest en zich verslikt in de gado-gado of in de sajur-lodeh? Of was de sambal niet pittig genoeg?

Hoe dan ook, een Chinees (m) opeten acht ik een goeie daad tegen de overbevolking. Maar een Indiër mag ook want die halen China binnen een paar jaar in. :giggle: :giggle2:

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Het is stil hier

#174 Bericht door jumbo » zaterdag 12 oktober 2019, 03:51

sommigen schrijven omdat ze wat te melden hebben, anderen schrijven om gelezen te worden :giggle2:
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het is stil hier

#175 Bericht door erik-kuijpers » zaterdag 12 oktober 2019, 06:59

jumbo schreef: zaterdag 12 oktober 2019, 03:51 sommigen schrijven omdat ze wat te melden hebben, anderen schrijven om gelezen te worden :giggle2:
Je hebt als altijd helemaal gelijk, Jumbo. :giggle2:

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”