Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1591 Bericht door Lammert de Haan » vrijdag 10 mei 2019, 11:56

pjotter schreef: vrijdag 10 mei 2019, 11:37 Klopt. Ik denk ook dat heel voetballend NL zich heeft verwonderd; Bayern, Real, Juve....ongelofelijk. En zeker ook na 0-3 psv en 6-2 Feyenoord. Dat is toch ook raar...

Ach, beetje stangen moet kunnen. Maar die v.d. Gijp heeft wel een punt. Het komt ook volgens mij door de vele programma's met 020 aanhang als commentaar. Als zij kampioen worden kun je de TV niet aanzetten of het gaat daarover. Lukt het 'ons' om kampioen te worden, wordt er mondjesmaat verslag gedaan.
Nou ja, suc6 voor ons beide de komende 2 wedstrijden :clap:
driver schreef: vrijdag 10 mei 2019, 08:38
Gijp is een komiek :mrgreen:. Die praat zovaak uit zijn nek. Teringhekel aan Ajax is mooi toch maar dit CL seizoen mag ie gewoon zijn mond houden vindt ik en zich gewoon neerleggen bij de knappe prestaties van Ajax.
Ik kijk heel weinig TV maar elke maandag- en vrijdagavond zit ik voor de buis: Veronica Inside! Het enige wat me hiervan kan weerhouden is als ons huis in de fik staat. Dan moet ik nl. de brandweer bellen maar ga vervolgens rustig verder met TV kijken tot het me te heet wordt onder de voeten. :cheesy:
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1592 Bericht door serpay » zondag 12 mei 2019, 15:28

mooi het kotsend braaksel PiSVee heeft verloren .
AJAX kampioen mooi zo .
gerechtigheid zegeviert dit jaar was het ajax jaar.
nu bouw ik een feestje proost
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
pjotter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 759
Lid geworden op: donderdag 30 september 2010, 17:36
Locatie: Nakhon Ratchasima Sao Diao

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1593 Bericht door pjotter » zondag 12 mei 2019, 15:31

Yep, Eindelijk :cheesy: Proficiat ! :thumbsup:
serpay schreef: zondag 12 mei 2019, 15:28 mooi het kotsend braaksel PiSVee heeft verloren .
AJAX kampioen mooi zo .
gerechtigheid zegeviert dit jaar was het ajax jaar.
nu bouw ik een feestje proost

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1594 Bericht door driver » zondag 12 mei 2019, 21:04

Yep.. Terecht landskampioen. Officieus althans 8-)
Na afgelopen woensdag alsnog een mooie dag voor iedereen die Ajax een warm hart ♥ toedraagt.

Psv speelde tegen AZ wat ik zag ook niet echt als een kampioens kandidaat.

Mooi seizoen voor Ajax met de dubbel als prijzen en de CL als hele mooie herinnering ondanks het debacle afgelopen woensdag

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1595 Bericht door erik-kuijpers » zondag 12 mei 2019, 21:24

Ajax wordt het; de dubbel dus. Het spel van PSV tegen AZ niet van een kampioenskandidaat? Nou, ik heb Ajax ook wel eens knullig zien verliezen. Op een paar wedstrijden beoordeel je niet maar op een seizoen.

Ajax krijgt een nieuwe kans in de CL en dan hopelijk minder pech. Maar dan wel zonder de Jong en de Ligt doch met een vet gevulde kas.......

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1596 Bericht door Lammert de Haan » zondag 12 mei 2019, 22:32

driver schreef: zondag 12 mei 2019, 21:04 Yep.. Terecht landskampioen. Officieus althans 8-)
Na afgelopen woensdag alsnog een mooie dag voor iedereen die Ajax een warm hart ♥ toedraagt.

Psv speelde tegen AZ wat ik zag ook niet echt als een kampioens kandidaat.

Mooi seizoen voor Ajax met de dubbel als prijzen en de CL als hele mooie herinnering ondanks het debacle afgelopen woensdag
Volledig met je eens, Driver. PSV maakte geen enkel moment de indruk er nog in te geloven ondanks de negatieve houding van Mark van Bommel in de aanloop naar deze wedstrijd. AZ was dan ook de terechte winnaar.

Het zal me niet eens verbazen als AJAX woensdag de competitie afsluit met een verschil van 6 punten t.o.v. PSV. AJAX had een mokerslag te verwerken, waarvan Van Bommel dacht dat dat best wel eens een negatieve invloed zou kunnen hebben op het spel van AJAX maar wat niet het geval was. PSV heeft nu een mokerslag te verwerken gekregen en heeft geen enkel zicht meer op het kampioenschap. Van Bommel zou nu best wel eens gelijk kunnen krijgen en z'n team a.s. woensdag zien verliezen.
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1597 Bericht door driver » maandag 13 mei 2019, 10:12

erik-kuijpers schreef: zondag 12 mei 2019, 21:24 Ajax wordt het; de dubbel dus. Het spel van PSV tegen AZ niet van een kampioenskandidaat? Nou, ik heb Ajax ook wel eens knullig zien verliezen. Op een paar wedstrijden beoordeel je niet maar op een seizoen.

Ajax krijgt een nieuwe kans in de CL en dan hopelijk minder pech. Maar dan wel zonder de Jong en de Ligt doch met een vet gevulde kas.......
Psv stond gisteren qua punten gelijk dan moet je tot het uiterste gaan om drie punten te pakken maar dat was gisteren echt niet zo. Kampioenschap hebben ze gisteren dus verspeeld. Alle wedstrijden ervoor van zowel Ajax en psv waren al gewees dus niet meer belangrijk. Gisteren was het belangrijk en dat pakte voor Ajax gelukkig goed uit.

Mooi afscheid overigens in Zuid en Robin van Persie.
Goede voetballer en heel sympathiek ook altijd vindt ik.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1598 Bericht door driver » maandag 13 mei 2019, 10:14

Lammert de Haan schreef: zondag 12 mei 2019, 22:32
driver schreef: zondag 12 mei 2019, 21:04 Yep.. Terecht landskampioen. Officieus althans 8-)
Na afgelopen woensdag alsnog een mooie dag voor iedereen die Ajax een warm hart ♥ toedraagt.

Psv speelde tegen AZ wat ik zag ook niet echt als een kampioens kandidaat.

Mooi seizoen voor Ajax met de dubbel als prijzen en de CL als hele mooie herinnering ondanks het debacle afgelopen woensdag
Volledig met je eens, Driver. PSV maakte geen enkel moment de indruk er nog in te geloven ondanks de negatieve houding van Mark van Bommel in de aanloop naar deze wedstrijd. AZ was dan ook de terechte winnaar.

Het zal me niet eens verbazen als AJAX woensdag de competitie afsluit met een verschil van 6 punten t.o.v. PSV. AJAX had een mokerslag te verwerken, waarvan Van Bommel dacht dat dat best wel eens een negatieve invloed zou kunnen hebben op het spel van AJAX maar wat niet het geval was. PSV heeft nu een mokerslag te verwerken gekregen en heeft geen enkel zicht meer op het kampioenschap. Van Bommel zou nu best wel eens gelijk kunnen krijgen en z'n team a.s. woensdag zien verliezen.
Met zes punten verschil eindigen is wel leuk 😊

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1599 Bericht door Lammert de Haan » maandag 13 mei 2019, 11:11

driver schreef: maandag 13 mei 2019, 10:14
Lammert de Haan schreef: zondag 12 mei 2019, 22:32
driver schreef: zondag 12 mei 2019, 21:04 Yep.. Terecht landskampioen. Officieus althans 8-)
Na afgelopen woensdag alsnog een mooie dag voor iedereen die Ajax een warm hart ♥ toedraagt.

Psv speelde tegen AZ wat ik zag ook niet echt als een kampioens kandidaat.

Mooi seizoen voor Ajax met de dubbel als prijzen en de CL als hele mooie herinnering ondanks het debacle afgelopen woensdag
Volledig met je eens, Driver. PSV maakte geen enkel moment de indruk er nog in te geloven ondanks de negatieve houding van Mark van Bommel in de aanloop naar deze wedstrijd. AZ was dan ook de terechte winnaar.

Het zal me niet eens verbazen als AJAX woensdag de competitie afsluit met een verschil van 6 punten t.o.v. PSV. AJAX had een mokerslag te verwerken, waarvan Van Bommel dacht dat dat best wel eens een negatieve invloed zou kunnen hebben op het spel van AJAX maar wat niet het geval was. PSV heeft nu een mokerslag te verwerken gekregen en heeft geen enkel zicht meer op het kampioenschap. Van Bommel zou nu best wel eens gelijk kunnen krijgen en z'n team a.s. woensdag zien verliezen.
Met zes punten verschil eindigen is wel leuk 😊
Van Bommel kent zijn team als geen ander en zou dus best gelijk kunnen krijgen waardoor AJAX met 6 punten verschil de competitie afsluit. AJAX staat op eenzame hoogte en heeft de bijna afgelopen competitie (met SC Heerenveen :cheesy: ) kleur gegeven
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1600 Bericht door driver » maandag 13 mei 2019, 14:16

Die pompebledden of hoe heet dat icm de shirts zit wel wat kleur in ;)

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1601 Bericht door Lammert de Haan » maandag 13 mei 2019, 14:33

driver schreef: maandag 13 mei 2019, 14:16 Die pompebledden of hoe heet dat icm de shirts zit wel wat kleur in ;)
:thumbsup:
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1602 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 15 mei 2019, 21:55

020 Weer eens kampioen na 5 jaar. Ben benieuwd wie er meer wordt weggekocht naast De Jong. De kas is goed gespekt dus ze kunnen iets moois uitzoeken. Bergwijn van PSV wordt genoemd, zei men bij Studio Sport.

janvanonderen
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2018, 06:15

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1603 Bericht door janvanonderen » vrijdag 17 mei 2019, 16:53

Een jaar lang fantastisch voetbal van Ajax en een jaar lang afbraakvoetbal van PSV.
Het voetbal heeft overwonnen.....heel de wereld spreekt weer over Ajax.
Het worden mooie jaren.....

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1604 Bericht door RuudThai » woensdag 12 juni 2019, 06:20

Het WK Vrouwenvoetbal.
Nederland-Nieuw-Zeeland 1-0: mooi dat er gewonnen is maar een slechte wedstrijd en slecht voetbal door beide ploegen. Ik denk dat een wedstrijd tussen de mannenploegen van Andorra en San Marino beter voetbal had getoond....
Zaterdag hopelijk beter tegen Kameroen. Die wedstrijd kan ik ook via VPN op NPO bekijken want anders is de livestream voor Thailand geblokkeerd.

Amerika-Thailand 13-0 😂😂😂😂😂🙏🏻

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1605 Bericht door printen44 » woensdag 12 juni 2019, 10:13

Bij de wedstrijd USA-Thailand haakte ik bij de rust af. Toen was het nog 3-0, maar ik zag de bui hangen. 13-0, een record voor het WK vrouwen voetbal. 10 doelpunten in 45 minuten, niet te bevatten op dit niveau.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”