Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1546 Bericht door driver » maandag 18 maart 2019, 12:12

RuudThai schreef: zondag 17 maart 2019, 16:41 Als Ajax doorgaat met het edden op 3 paarden is er grote kans dat er geen één gewonnen wordt.
Laat ze na die zeperd van vandaag tegen AZ maar concentreren op de Champions League en het kampioenschap van de eredivisie aan PSV laten want weer 5 punten achter is bijna niet meer in te halen.
Ze kunnen in ieder geval nog op drie paarden wedden :mrgreen:. Maar vijf punten is weer aardig wat ondanks nog thuis tegen psv. Juve maatje te groot is heel reëel maar die twee wedstrijden hebben ze in ieder geval weer in de pocket als enigste overgebleven Nederlandse club.

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1547 Bericht door Lammert de Haan » maandag 18 maart 2019, 23:04

Jim schreef: maandag 18 maart 2019, 11:59 PSV moet nog naar Amsterdam en als laatste wedstrijd nog naar Alkmaar.
Dat kunnen zomaar 6 verliespunten worden.
Het zou wel eens op de laatste competitieronde kunnen aankomen wie er kampioen wordt. AZ heeft gebroken met de traditie van verlies tegen de top 3. Mogelijk zetten ze dat ook door naar de wedstrijd tegen PSV. AZ wil maar wat graag als derde eindigen in de competitie. De stemming zit er in Alkmaar goed in en ze spelen heel aantrekkelijk voetbal.

Ik geef AJAX dus nog alle kans.
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1548 Bericht door Lammert de Haan » maandag 18 maart 2019, 23:35

driver schreef: maandag 18 maart 2019, 12:12
Ze kunnen in ieder geval nog op drie paarden wedden :mrgreen:. Maar vijf punten is weer aardig wat ondanks nog thuis tegen psv. Juve maatje te groot is heel reëel maar die twee wedstrijden hebben ze in ieder geval weer in de pocket als enigste overgebleven Nederlandse club.
Ik denk ook dat Juventus een maatje te groot is, Driver. Maar dat dacht ik ook van Real Madrid. Nu sla ik Juventus toch wel hoger aan dan Real Madrid, maar Reals Madrid werd in de wedstrijd in Madrid compleet weggespeeld. AJAX heeft in De Ligt een verdediger van wereldklasse die mogelijk in staat is om Ronaldo af te stoppen. Niets is dus onmogelijk.

AJAX incasseert wel weer de nodige miljoenen euro's van de UEFA voor deze wedstrijden en sprokkelt ook weer de broodnodige UEFA-punten binnen voor het Nederlandse clubvoetbal.

Mogelijk verdwijnen er in de zomer meerdere spelers bij AJAX. Maar hun transferwaarde is nu natuurlijk enorm gestegen. En voor dat geld kan AJAX ook weer de nodige goede spelers aankopen.

Met AJAX heeft Nederland weer een club die in Europees verband zijn partijtje mee kan blazen. Daar kunnen we trots op zijn.

AJAX - Juvnetus: het kan vriezen of dooien (en soms heb je dooie Friezen :giggle: - naar Herman Finkers :clap: ).
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1549 Bericht door jumbo » dinsdag 19 maart 2019, 01:58

Waarom Juventus hoger aanslaan, Ronaldo is de man daar voor de rest een paar goede voetballers maar meer niet,
en zeker niet meer wereldsterren als de galactico's....
Normaliter heeft Ajax een kans maar de Italianen zijn gewaarschuwd door het debacle van Madrid en gooien uit
pure liefde voor het spel de deur op slot...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1550 Bericht door driver » dinsdag 19 maart 2019, 07:10

Ronaldo gelijk maar uit de wedstrijd schoppen ten koste van een rode kaart en met tien 🔟 man er dan vol in gaan thuis :mrgreen:

Ffe serieus : PSV speelde ook niet echt goed afgelopen weekend maar winnen wel weer. Vijf punten in acht wedstrijden vlgs mij zou uiteraard kunnen maar lastig wordt het wel. Bekerfinale moeten ze gewoon winnen vindt ik En Juve aan we binnenkort vanzelf zien. Wat de punten betreft hoorde ik vlgs mij dat Salzburg in de weg loopt nu omdat die blijkbaar ook punten pakten oid?.. Nederland loopt nog achter op Oostenrijk begrijp ik dan qua clubs op de plaatsings lijst?

Weet ik niet zeker hoor maar dacht zoiets te horen.

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1551 Bericht door Lammert de Haan » dinsdag 19 maart 2019, 14:35

driver schreef: dinsdag 19 maart 2019, 07:10 Ronaldo gelijk maar uit de wedstrijd schoppen ten koste van een rode kaart en met tien 🔟 man er dan vol in gaan thuis :mrgreen:

Ffe serieus : PSV speelde ook niet echt goed afgelopen weekend maar winnen wel weer. Vijf punten in acht wedstrijden vlgs mij zou uiteraard kunnen maar lastig wordt het wel. Bekerfinale moeten ze gewoon winnen vindt ik En Juve aan we binnenkort vanzelf zien. Wat de punten betreft hoorde ik vlgs mij dat Salzburg in de weg loopt nu omdat die blijkbaar ook punten pakten oid?.. Nederland loopt nog achter op Oostenrijk begrijp ik dan qua clubs op de plaatsings lijst?

Weet ik niet zeker hoor maar dacht zoiets te horen.
Na de winterstop heb ik PSV vrijwel geen goede wedstrijd zien spelen. Heel vaak met de hakken over de sloot door een doelpunt in de laatste minuten.

Ik ben het met Jumbo eens: ik verwacht zeker in Amsterdam ook een zeer defensief Juventus. Dat typeert maar al te vaak het Italiaanse voetbal :mrgreen: . Maar dat betekent wel dat Ronaldo zeer geïsoleerd zal komen te staan. Het enige waar hij goed in is, is scoren. Maar voor de rest neemt hij nauwelijks aan het spel deel. Op dat punt is hij maar een matige speler. Ik verwacht dat De Ligt dit "varkentje" :giggle: wel weet te wassen. En met z’n snelle en behendige aanvallers acht ik AJAX heel goed in staat door de verdedigende linies van Juventus heen te spelen. Zeker in Milaan, wanneer Juventus achterin meer ruimte zal weggeven.
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1552 Bericht door RuudThai » dinsdag 19 maart 2019, 18:36

Misschien moet Ajax de komende weken in de competitie maar een veredeld B-team opstellen zodat de topspelers rust krijgen en geen blessures oplopen.

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1553 Bericht door Lammert de Haan » dinsdag 19 maart 2019, 19:19

RuudThai schreef: dinsdag 19 maart 2019, 18:36 Misschien moet Ajax de komende weken in de competitie maar een veredeld B-team opstellen zodat de topspelers rust krijgen en geen blessures oplopen.
Dat is helemaal niet zo'n gek idee, Ruud :idea: . Ajax heeft een brede selectie en dan krijgen de mindere Goden ook hun speelminuten. Maar om de topspelers helemaal niet op te stellen kan natuurlijk ook ten koste gaan van hun spelritme en dus is een midden-oplossing (een beperkte speeltijd) misschien wel de beste keus.
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1554 Bericht door erik-kuijpers » zondag 24 maart 2019, 22:42

Maar, Herr Ronald Kuhmann, je weet toch dat Duitsers graag in de laatste minuut scoren? En weer flikken ze het. Ze waren de hele wedstrijd beter, het spelletje tik-tak ging ze beter af, plaatsen van ballen was netter en beter, en NL had in de eerste helft al vet op verlies kunnen staan. Ik heb vrede met deze uitslag en het was een fijne weds om naar te kijken.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1555 Bericht door jumbo » maandag 25 maart 2019, 08:49

Zit toevallig in Friesland, Leeuwarden. Misbruik gemaakt van het nationalisme in NL en met wedjes naar de Friezen 40 eurootjes gescoord
Ach ja elk nadeel heeft zo zijn voordeel :lol: :P
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1556 Bericht door serpay » zondag 31 maart 2019, 17:52

gelukkig het PiSVee heeft verloren en terecht in mijn ogen.
rodekaart hier strafschop daar ,var bepaald .

maar wat kunnen sommige janken en zeuren van bijde teams ……….
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1557 Bericht door Lammert de Haan » zondag 31 maart 2019, 22:29

serpay schreef: zondag 31 maart 2019, 17:52 gelukkig het PiSVee heeft verloren en terecht in mijn ogen.
rodekaart hier strafschop daar ,var bepaald .

maar wat kunnen sommige janken en zeuren van bijde teams ……….
De kansen van AJAX om kampioen te worden zijn behoorlijk toegenomen. De beslissing zou wel eens kunnen vallen in de laatste competitieronde met de wedstrijd AZ - PSV. En die zie ik PSV nog niet zo gemakkelijk winnen. De kans is dus groot dat het beste team van Nederland, wat ook nog wat heeft in te brengen in Europees verband (AJAX), niet alleen de beker wint maar ook nog eens het kampioenschap. :thumbsup:
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1558 Bericht door RuudThai » dinsdag 02 april 2019, 17:09

Lammert de Haan schreef: zondag 31 maart 2019, 22:29
serpay schreef: zondag 31 maart 2019, 17:52 gelukkig het PiSVee heeft verloren en terecht in mijn ogen.
rodekaart hier strafschop daar ,var bepaald .

maar wat kunnen sommige janken en zeuren van bijde teams ……….
De kansen van AJAX om kampioen te worden zijn behoorlijk toegenomen. De beslissing zou wel eens kunnen vallen in de laatste competitieronde met de wedstrijd AZ - PSV. En die zie ik PSV nog niet zo gemakkelijk winnen. De kans is dus groot dat het beste team van Nederland, wat ook nog wat heeft in te brengen in Europees verband (AJAX), niet alleen de beker wint maar ook nog eens het kampioenschap. :thumbsup:
Bedenk dat enkele jaren geleden Ajax het kampioenschap verspeelde door in de laatste wedstrijd te verliezen van ..... de Graafschap!
Ajax en PSV krijgen allebei nog wedstrijden tegen degradatiekandidaten die vechten voor hun behoud in de eredivisie. En dan krijg je soms onvoorspelbare uitslagen!
Dus morgen Ajax tegen Emmen...😳

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1559 Bericht door driver » dinsdag 02 april 2019, 18:34

Ik denk dat Psv weer kampioen wordt. Ruudthai zegt het goed denk ik. De degradatie kandidaten kunnen rare sprongen maken en gezien het progamma van Ajax zie ik ze niet alle competitie wedstrijden winnen.

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1560 Bericht door Lammert de Haan » dinsdag 02 april 2019, 18:59

driver schreef: dinsdag 02 april 2019, 18:34 Ik denk dat Psv weer kampioen wordt. Ruudthai zegt het goed denk ik. De degradatie kandidaten kunnen rare sprongen maken en gezien het progamma van Ajax zie ik ze niet alle competitie wedstrijden winnen.
Maar wat denk je dan van AZ - PSV op de laatste competitie dag, Driver? AZ zal knokken voor de derde plaats om daarmee rechtstreeks Europees voetbal af te dwingen. Maar dan moeten ze het in de resterende wedstrijden natuurlijk wel beter doen dan vanavond, toen ze met 2-2 gelijkspeelden tegen Vitesse.
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”