Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1516 Bericht door godzilla » maandag 04 februari 2019, 13:59

Ik ben ooit naar het stadion van ajax geweest om te bezichtigen , mooi prachtig , buiten hun problemen met het gras....
Toppie :thumbsup:
Maar ik, als niet voetbal liefhebber 'die zijn er ook!', wist niet dat nederland ook een voetbalploeg van betekenis heeft?
:cheesy:
Lol , graptje he, ik kon het ff niet laten... :giggle2:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1517 Bericht door driver » maandag 04 februari 2019, 14:43

RuudThai schreef: maandag 04 februari 2019, 11:51
driver schreef: maandag 04 februari 2019, 06:12 Hebben Ruudthai en alle andere 010 aanhangers ook een fijne Zondag gehad :mrgreen


https://www.voetbalprimeur.nl/videos/86 ... rgoal.html
Ach, je laat je kleine broertje toch alijd winnen...?😛
:clap:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1518 Bericht door driver » maandag 04 februari 2019, 14:50

godzilla schreef: maandag 04 februari 2019, 13:59 Ik ben ooit naar het stadion van ajax geweest om te bezichtigen , mooi prachtig , buiten hun problemen met het gras....
Toppie :thumbsup:
Maar ik, als niet voetbal liefhebber 'die zijn er ook!', wist niet dat nederland ook een voetbalploeg van betekenis heeft?
:cheesy:
Lol , graptje he, ik kon het ff niet laten... :giggle2:
De enigste Nederlandse club van betekenis qua prijzen internationaal is Ajax nog steeds met ruime afstand op de rest vlgs mij. Nationaal tsja.. Dan is Psv de laatste jaren de nummerow unno 1😥.

En verder? 🤔 stelt het Nederlands clubvoetbal internationaal weinig voor gezien de resultaten.
Ajax wordt uiteraard weer her en der de grond ingeschopt na de nederlaag tegen 010 maar speelt net als vorig seizoen vlgs mij als enigste club nog Europees. 😊 010 en 040 niet meer.

En België.. België.. Ehhh.. Clubvoetbal ook niet zo denderend vlgs mij internationaal. Maar het Belg Nationale Elftal was natuurlijk een smaakvolle ploeg met goed voetbal. Hoop dat Nederland dat gaat evenaren qua prestaties.

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1519 Bericht door Herbergier » zondag 10 februari 2019, 03:41

Ik begin nu toch ook te geloven dat ze bij Ajax last hebben van een chronische jetlag, misschien beter volgend jaar met de selectie, in de winterstop, op de fiets naar Zandvoort. :Whistle:
Alles van waarde is weerloos.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1520 Bericht door Jim » zondag 10 februari 2019, 08:47

Zolang ze maar winnen van Feyenoord, want anders moet AZ weer een bekerfinale spelen in het stadion van de tegenstander.
Ik vind het echt een schandaal dat de bekerfinale gewoon in Rotterdam wordt gehouden als Feyenoord er in staat.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1521 Bericht door Herbergier » zondag 10 februari 2019, 09:40

Jim schreef: zondag 10 februari 2019, 08:47 Zolang ze maar winnen van Feyenoord, want anders moet AZ weer een bekerfinale spelen in het stadion van de tegenstander.
Ik vind het echt een schandaal dat de bekerfinale gewoon in Rotterdam wordt gehouden als Feyenoord er in staat.
Dat zou zo maar kunnen, Ajax - AZ in de kuip, met de kans dat de Ajax supporters geweigerd worden in Rotterdam, vanwege gevaar op rellen met Feyenoord supporters voor en na de wedstrijd.
Alles van waarde is weerloos.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1522 Bericht door driver » zondag 10 februari 2019, 11:47

Herbergier schreef: zondag 10 februari 2019, 03:41 Ik begin nu toch ook te geloven dat ze bij Ajax last hebben van een chronische jetlag, misschien beter volgend jaar met de selectie, in de winterstop, op de fiets naar Zandvoort. :Whistle:
psv krijgt het kampioenschap nu echt op een presenteer blaadje aangeboden. Hoop dat ze het tegen real toch wat beter doen maar verwacht er niet heel veel van gezien gisteren.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1523 Bericht door driver » zondag 10 februari 2019, 11:48

Jim schreef: zondag 10 februari 2019, 08:47 Zolang ze maar winnen van Feyenoord, want anders moet AZ weer een bekerfinale spelen in het stadion van de tegenstander.
Ik vind het echt een schandaal dat de bekerfinale gewoon in Rotterdam wordt gehouden als Feyenoord er in staat.
ben ik twee ✌️ keer met je eens. 😊

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1524 Bericht door KhunSugar » zondag 10 februari 2019, 12:49

Goede herinneringen aan de Rotterdamse Kuip.
Kil stadion in de herfst van '85, gelukkig zorgde Georges Grün 5 minuten voor tijd voor de welverdiende opwarming.
Sindsdien nooit meer geweest, de Hollandse heethoofden (schorem) konden het niet verkroppen en beschadigde menig auto's met Belgische nummerplaten.
Voetbal zou een feest moeten zijn, het is tegenwoordig eerder de wekelijkse verzamelplaats bij uitstek voor gespuis allerhande al wil ik niet veralgemenen.
Let wel, in BE is het niet beter. Misschien heeft het volk spelen nodig om zich te ontladen van frustraties.

Hoe is het in Thailand gesteld met hooliganisme, iemand?

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1525 Bericht door RuudThai » zondag 10 februari 2019, 13:06

Jim schreef: zondag 10 februari 2019, 08:47 Zolang ze maar winnen van Feyenoord, want anders moet AZ weer een bekerfinale spelen in het stadion van de tegenstander.
Ik vind het echt een schandaal dat de bekerfinale gewoon in Rotterdam wordt gehouden als Feyenoord er in staat.
AZ? Dat moet toch eerst nog even de halve finale zien te winnen van Willem II. En dan tegen Feyenoord in De Kuip.
Waar wil je dan de bekerfinale laten spelen? In de Arena? Of het stadion van Emmen? Nee, prima om het in voetbalstad nummer 1 te laten spelen!😋

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1526 Bericht door Jim » zondag 10 februari 2019, 14:43

Thuis tegen Willem 2 moet te doen zijn, maar met AZ weet je het idd nooit.
RuudThai schreef: zondag 10 februari 2019, 13:06 Waar wil je dan de bekerfinale laten spelen?
In ieder geval niet in het stadion van 1 van de finalisten.
Dat is toch echt een te groot voordeel voor de thuis spelende ploeg.
Maak er dan een tweeluik van.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1527 Bericht door driver » zondag 10 februari 2019, 18:50

Helpt Utrecht Ajax nog iets door het gelijk spel tegen psv. Toch jammer dat ze de 2-0 niet vast konden houden.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1528 Bericht door serpay » dinsdag 05 maart 2019, 23:21

Mooi gedaan ajax top prestatie.
Om zo real te kijk te zetten.
Alfisti rebeli

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1529 Bericht door driver » dinsdag 05 maart 2019, 23:59

Mee eens. Hele knappe prestatie in een mooie open wedstrijd. :clap:

1-4 in Madrid maakt indruk in het voetbal wereldje.

Nu hopen dat ze Fortuna Sittard niet gaan onderschatten en punten laten liggen.

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1530 Bericht door Lammert de Haan » woensdag 06 maart 2019, 02:32

driver schreef: dinsdag 05 maart 2019, 23:59 Mee eens. Hele knappe prestatie in een mooie open wedstrijd. :clap:

1-4 in Madrid maakt indruk in het voetbal wereldje.

Nu hopen dat ze Fortuna Sittard niet gaan onderschatten en punten laten liggen.
Klopt helemaal Driver en Serpay. Het sterrenteam van Real Madrid (want dat is het nog steeds) werd bij vlagen totaal weggespeeld door een superieur Ajax. Kun je nagaan hoe sterk Ajax voor de dag kwam met een super-sterrenteam! Dit is voor het Nederlandse clubvoetbal een ongekend succes. Blijkt maar weer eens dat de KNVB een juiste beslissing heeft genomen door Ajax afgelopen weekend rust te gunnen ter voorbereiding op de wedstrijd tegen Real Madrid. Dit besluit was echt in het belang van het clubvoetbal in Nederland en Ajax heeft het meer dan waar gemaakt! :clap:
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”