Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2101 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 14 mei 2021, 06:35

Weet het, Jumbo, goeie wijn is in TH onbetaalbaar. Wij dronken thuis de pakken van de Makro of de Lotus, goed te drinken, maar de prijs bleef maar omhoog gaan.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2102 Bericht door erik-kuijpers » zondag 16 mei 2021, 22:20

Rien ne va plus!

Het is gespeeld; Ajax is kampioen, PSV staat net voor AZ, Feijenoord mist de 4e plaats, maar ik had Emmen meer gegund dan nacompetitie tegen NAC a.s. donderdag.

Emmen! Drenthe, een provincie met slechts een eredivisieclub, heeft verdiend dat Emmen er in blijft terwijl Noord-Brabant al heel goed vertegenwoordigd is in de beide competities. Dus ik blijf hopen voor Emmen a.s. donderdag.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2103 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 19 mei 2021, 22:11

Nou, zaterdag Feijenoord tegen Utrecht als dat in Rotterdam doorgaat tenminste. Mogelijk neutraal terrein.

Maar ik ben benieuwd hoe dat morgen gaat met NEC-Roda en helemaal met Emmen-NAC. Daarna is het rust tot ergens in augustus.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2104 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 21 mei 2021, 08:16

Ik had graag Emmen-Roda gezien zondag maar de bal was te rond..... Zowel Roda als Emmen naar huis met een kater en zondag NAC-NEC. Twee plaatsen in een regio waar al voetbal zat is terwijl Drenthe geen betaald voetbal meer heeft. Jammer.

Nu afwachten wat het wordt met Feijenoord-Utrecht.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2105 Bericht door erik-kuijpers » zaterdag 29 mei 2021, 22:09

Een geweldige CL finale en de terechte winnaar Chelsea. Man City was in de eerste helft onzichtbaar en hun superman De Bruine vleugellam. Moest daarna helaas uitvallen.

Genoten van een mooie weds.

En nu het EK. Volgens de reclames wordt het een 'du hell' gebeuren maar ik zie Lidl nog niet winnen. Spanje, schat ik zo.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2106 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 02 juni 2021, 21:52

DE BAGGERFIRMA DE BOER & DE LIGT

Wat een ellende vanavond. Oranje tegen Schotland-B was een aanfluiting. Twee goals van de Schotten-B veroorzaakt door de bijgoochem De Ligt en gelukkig was Memphis op schot met 2 goals. Maar Oranje mag zich schamen.

En dan die Methorst! Een van mijn vrienden zal nu wel nijdig worden op facebook maar de man maakte helemaal niks klaar. Waar zijn de speelse mensen als Boadu, Mahlen, Stengs, Van de Beek? Mensen die wat lol kunnen maken in de 16 maar nee, De Boer zet daar een hulpeloze pilaar uit 1812 neer als Methorst.

Oranje gaat het EK winnen? Ja, als je van onderaf gaat kijken. Dus, jongens en meisjes, gooi je Jumbo- en AH capes maar vast weg en koop een Spaanse vlag! Olé !

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2107 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 09 juni 2021, 10:00

Nou, het gaat dus beginnen a.s. vrijdag. De oranje-commerce draait volop op TV in de reclames van Jumbo, Lidl, Appie Heijn, Lipton Tea of England, en meer. De tweederangs artiesten draaien weer overuren en pikken een klusje mee.

Dat voetbal is zo immens belangrijk om zakken te vullen dat ALLE wedstrijden op NPO-1 worden uitgezonden. Alleen Oranje kan ik begrijpen, maar alle? Maar OK, wie wil kijken, a.s. zondag 21 uur NL tijd tegen Oekraïne. Ik verwacht 0-4. :giggle:

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2108 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 09 juni 2021, 10:03

Voor het komende WK heeft Oranje geprotesteerd tegen de loting. Die is te zwaar, vindt men. Aan de Fifa is voorgesteld Oranje in te delen met Disneyland, Fantasialand, Plopsaland en Bobbejaanland.

En ik vertel je, ze zullen er tenminste twee van verliezen ook..... :giggle:

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2109 Bericht door serpay » woensdag 09 juni 2021, 17:11

erik-kuijpers schreef: woensdag 09 juni 2021, 10:00 Nou, het gaat dus beginnen a.s. vrijdag. De oranje-commerce draait volop op TV in de reclames van Jumbo, Lidl, Appie Heijn, Lipton Tea of England, en meer. De tweederangs artiesten draaien weer overuren en pikken een klusje mee.

Dat voetbal is zo immens belangrijk om zakken te vullen dat ALLE wedstrijden op NPO-1 worden uitgezonden. Alleen Oranje kan ik begrijpen, maar alle? Maar OK, wie wil kijken, a.s. zondag 21 uur NL tijd tegen Oekraïne. Ik verwacht 0-4. :giggle:
Gelukkig alle wedstrijden kunnen we misschien nog echt voetbal zien. Ps Nederland zal na 3 verliespartijen naar huis mogen.
Alfisti rebeli

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2110 Bericht door driver » woensdag 09 juni 2021, 20:02

Nederland gaat na drie wedstrijden gewoon door zeg ik heel positief.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11597
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2111 Bericht door jumbo » donderdag 10 juni 2021, 01:42

2 om 1 moet lukken
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2112 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 11 juni 2021, 21:47

Turkije de zwakste op het veld. Dat werd al snel duidelijk en er is een terechte winnaar. Een koel nadenkende scheids uit NL die niet trapt in toneelspel. Een mooi begin.

Wie het toernooi gaat winnen? Nou, Oranje niet, denk ik. Ik kan alleen maar hopen dat de Pruussen onderaan eindigen.... :giggle:

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2113 Bericht door erik-kuijpers » zondag 13 juni 2021, 06:37

En de hele wereld was getuige... Weer is duidelijk hoe dun het draadje is dat ons in leven houdt.

Weer een volop getraind sportman met eerste klas medische zorg en check-ups met een onbekend vlekje ergens in zijn lijf dat ineens opspeelt. Hij heeft geluk dat hij direct werd gereanimeerd en het na kan vertellen.

De Denen hebben helaas verloren. De Belgen wonnen terecht van de Russen. Vanavond Oranje; ben benieuwd naar de 8-1-1 opstelling van De Boer... :giggle:

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2114 Bericht door printen44 » zondag 13 juni 2021, 09:45

Wel met verbazing aangehoord dat de wedstrijd zou worden uitgespeeld. Dat op verzoek van Erikson aan de spelers. Dat was niet helemaal waar. De EUFA gaf de Denen de keus tussen de wedstrijd uitspelen op de avond of anders op zondagmiddag. Dat is wat ik vandaag uit diverse nieuwsbronnen lees. Ben benieuwd of dit nog wel een staartje krijgt. Finland won een wedstrijd die geen wedstrijd meer was.

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2892
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2115 Bericht door wpdl » zondag 13 juni 2021, 10:04

Afbeelding

Don't whine like that gentlemen for the money or the win

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”