Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#31 Bericht door driver » vrijdag 30 augustus 2013, 20:46

bantakokennerkhorat schreef:Yep, slechts 2 clubs door idd belachelijk zeker wat Feyenoord betreft dat ze niet door zijn vindt ik.

Vreemde opmerking driver schat jij Feyenoord hoger in dan bijvoorbeeld een fc twente?
vreemde opmerking elders van mij ? of bedoel je jouw vraag aan mij over Feyenoord en Twenthe ?

Maakt niet hoor maar qua naam schat ik Feyenoord veel hoger in dat is toch een instituut op voetbalgebied vindt ik.
Mede door het hondstrouwe legioen heb ik altijd veel waardering voor hun gehad.
En natuurlijk ook altijd mooie en goede voetballers gehad daar zeker in de 70 tiger jaren .
De kuip is ook een mooi en echt voetbalstadion vindt ik.

Twenthe...Ook een mooie club met veel trouwe supporters en qua voetbal de laatste jaren ook wel beter of in ieder geval vaak mooier dan Feyenoord maar als totaal plaatje schat ik Feyenoord toch hoger in.

Maar ik kon een club als Veendam voorheen ook wel waarderen of nu Heracles, vv Eindhoven ,Exelsior, Telstar, Go Ahead ...mooie clubs, mooie vaak kleine rommelige voetbalstadions waar ik regelmatig ben geweest .
fc Wageningen kwam ik ook regelmatig totdat ze de nek werdt omgedraaid.

gr driver

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Het TF Voetbaltopic.

#32 Bericht door Jim » vrijdag 30 augustus 2013, 22:58

RuudThai schreef: Het bevestigt maar mijn stelling dat het met het clubvoetbal in Nederland treurig is gesteld. Uit winnen met 3-1 is natuurlijk goed maar vervolgens thuis verliezen van zo'n sirtakikluppie met 2-0 is dan een afgang.
niet dat az zo fantastisch speelde, maar 90 minuten lang stonden ze met 10 man vanwege een onterechte rode kaart in de eerste minuut.
en zelfs met 10 waren ze de eerste 60 minuten nog de betere ploeg.

en dan heb ik het niet eens over de zwaar onterechte strafschop die ze tegen kregen (maar die esteban gelukkig stopte).
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#33 Bericht door driver » zaterdag 31 augustus 2013, 07:46

Jim schreef:
RuudThai schreef: Het bevestigt maar mijn stelling dat het met het clubvoetbal in Nederland treurig is gesteld. Uit winnen met 3-1 is natuurlijk goed maar vervolgens thuis verliezen van zo'n sirtakikluppie met 2-0 is dan een afgang.
niet dat az zo fantastisch speelde, maar 90 minuten lang stonden ze met 10 man vanwege een onterechte rode kaart in de eerste minuut.
en zelfs met 10 waren ze de eerste 60 minuten nog de betere ploeg.

en dan heb ik het niet eens over de zwaar onterechte strafschop die ze tegen kregen (maar die esteban gelukkig stopte).
ik heb er niks van gezien dus kan ook niks zeggen.
Wat ik wel meekreeg dat er brand was en dat iedereen naar huis kon om de vlgde ochtend weer terug te komen.
Wel weer iets unieks want vlgs mij is dat de eerste keer dat er in Nedrland een Europese wedstrijd op deze manier is gestaakt en de vlgde dag direct is doorgespeeld ?

gr driver

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#34 Bericht door serpay » zaterdag 31 augustus 2013, 07:57

nac tegen nec gelijkspel, ja een nieuwe trainer wil ook niet alles zeggen.
ik denk dat de spelersgroep te slecht is voor de eredevisie.
en bij het nieuwe jupilerleage clubje Achilles is ook van alles mis las ik.
schulden en een voorzitter die niet helemaal volgens de regeltjes heeft gehandeld!
deze zal ook het schip moeten verlaten voordat het zinkt.
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Het TF Voetbaltopic.

#35 Bericht door RuudThai » zaterdag 31 augustus 2013, 08:02

Ik ben trouwens benieuwd welke trainer er na Alex Pastoor a.s. maandag op straat wordt gezet als z'n club weer heeft verloren. Jan Wouters? Ronald Koeman? Frank de Boer? :Whistle:

euromonkey
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 252
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 04:31

Re: Het TF Voetbaltopic.

#36 Bericht door euromonkey » zondag 01 september 2013, 01:28

Is het mogelijk om de thaise voetbal in een ander topic te plaatsen?
Persoonlijk ben ik tegen modern voetbal en hou van het amateuristische voetbal.

Als je naar een wedstrijd gaat bij Fc Udon is alles nog mogelijk.
Je koopt een kaartje op de wedstrijd dag en zoek zelf een mooie plek uit.
Staan of zitten mag je lekker zelf weten. Geen stewards die zeggen ZITTEN
Politie die je een hand geeft als voetbal supporter, Dus als mens.
Uiteraard hoort bij een voetbal wedstrijd een potje bier. Geen probleem.
In en uit het stadion om eten te kopen prima. Je krijgt een stempel en je kan gaan waar je wilt.
Fc Udon is dan een kleine club maar gemiddeld toch zo'n 2500 toeschouwers per wedstrijd

Kijk zo kan ik genieten van een heerlijke voetbalwedstrijd.
Voor ieder supporter een aanrader om eens een voetbal wedstrijd te bezoeken in Thailand.
PS ik weet niet hoe het bij grote clubs als Buriram is maar ik verwacht een beetje hetzelfde.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#37 Bericht door serpay » zondag 01 september 2013, 06:30

bij buriram united is het ook zo.
vanavond om 6 uur moeten ze weer aan de bak.
vond gisteren in nederland er ook wel een leuke wedstrijd bij zitten :giggle2: :giggle2:
iets van in de trant: 100 jaar en nog niet klaar!!

ik vind persoonlijk niet dat er een apart topic geopend moet worden voor het thai voetbal
kan vind ik goed samen in dit topic, is toch immers ook gerelateerd aan thailand.
prettige zondag en een sportief voetbalmiddagje
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Het TF Voetbaltopic.

#38 Bericht door RuudThai » zondag 01 september 2013, 07:40

PEC Zwolle nog tenminste 2 weken bovenaan de ranglijst, dat is pas leuk! En misschien daarna ook nog wel als het echte reuzendoders zijn :thumbsup:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#39 Bericht door driver » zondag 01 september 2013, 07:47

euromonkey schreef:Is het mogelijk om de thaise voetbal in een ander topic te plaatsen?
Persoonlijk ben ik tegen modern voetbal en hou van het amateuristische voetbal.

Als je naar een wedstrijd gaat bij Fc Udon is alles nog mogelijk.
Je koopt een kaartje op de wedstrijd dag en zoek zelf een mooie plek uit.
Staan of zitten mag je lekker zelf weten. Geen stewards die zeggen ZITTEN
Politie die je een hand geeft als voetbal supporter, Dus als mens.
Uiteraard hoort bij een voetbal wedstrijd een potje bier. Geen probleem.
In en uit het stadion om eten te kopen prima. Je krijgt een stempel en je kan gaan waar je wilt.
Fc Udon is dan een kleine club maar gemiddeld toch zo'n 2500 toeschouwers per wedstrijd

Kijk zo kan ik genieten van een heerlijke voetbalwedstrijd.
Voor ieder supporter een aanrader om eens een voetbal wedstrijd te bezoeken in Thailand.
PS ik weet niet hoe het bij grote clubs als Buriram is maar ik verwacht een beetje hetzelfde.
Open jij maar een Thais voetbal topic eventueel.
Persoonlijk vindt ik het niet echt nodig om nu ook weer onderscheidt te gaan maken in voetbaltopics want straks wil een ander weer graag alleen over de Jupilerleage bijv.
Maar mij maakt het niet zoveel uit als er nu 2 topics komen waarvan 1 alleen over Thais voetbal gaat.
We gaan zo weg met de motor dus tot over 1 week maar weer :thumbsup:

gr driver

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Het TF Voetbaltopic.

#40 Bericht door printen44 » zondag 01 september 2013, 11:30

Ik wil graag een special topic over het wel en wee van de Namibische voetbalcompetitie. Een wedstrijd een paar weken geleden gezien en dol enthousiast geworden. Tijdens de wedstrijd werden twee leeuwen, 1 giraffe, 8 antilopen en drie wilde zwijnen van het veld gejaagd. De wilde zijnen waren geen spelers. [$) [$) [$) De rest van de dieren trouwens ook niet. [$) [$) [$)

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Het TF Voetbaltopic.

#41 Bericht door RuudThai » zondag 01 september 2013, 14:26

FC Groningen :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: ;)

Gebruikersavatar
sunbird
Expat
Expat
Berichten: 582
Lid geworden op: dinsdag 10 augustus 2010, 06:07
Locatie: Mahasarakham

Re: Het TF Voetbaltopic.

#42 Bericht door sunbird » zondag 01 september 2013, 22:40

RuudThai schreef:FC Groningen :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: ;)
Ajax :cry: :cry: :cry: ....... ;)

Eriksen verkocht voor "maar" 13 miljoen
En wat te zeggen van Gareth Bale ?
The spurs ontvangen.... 100 miljoen ! :o Real heeft geld genoeg/teveel ?
waar is het eind?

euromonkey
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 252
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 04:31

Re: Het TF Voetbaltopic.

#43 Bericht door euromonkey » maandag 02 september 2013, 02:27

FC Udon heeft gelijk gespeeld gisteren tegen Ubon.
Ze zijn nu geplaatst voor de play offs ook wel Regional Champions League genoemd
De competitie loopt van 16/2 t/m 15/9. Hierna beginnen de play offs.
Hierdoor zijn we van het jaar verzekerd van voetbal tot de kerst.

Een vraag weet iemand waarom ze niet in de winter voetballen?

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Het TF Voetbaltopic.

#44 Bericht door printen44 » maandag 02 september 2013, 11:10

Jim schreef:
RuudThai schreef: Het bevestigt maar mijn stelling dat het met het clubvoetbal in Nederland treurig is gesteld. Uit winnen met 3-1 is natuurlijk goed maar vervolgens thuis verliezen van zo'n sirtakikluppie met 2-0 is dan een afgang.
niet dat az zo fantastisch speelde, maar 90 minuten lang stonden ze met 10 man vanwege een onterechte rode kaart in de eerste minuut.
en zelfs met 10 waren ze de eerste 60 minuten nog de betere ploeg.

en dan heb ik het niet eens over de zwaar onterechte strafschop die ze tegen kregen (maar die esteban gelukkig stopte).
Jim, het leuke van de zaak is, dat de tegenstander van AZ de rode kaart volkomen terecht vonden en dat de strafschop terecht door de scheidsrechter gegeven werd.

Ik blijf er altijd in, wanneer er geschreven of gezegd wordt van "volkomen onterecht" gegeven of "belachelijke beslissing". 99% van die gevallen blijkt dat de scheidsrechter de regels en met name de toelichting van die spelregels door de Internationale Commissie, uitstekend heeft toegepast. Niet alleen de spelregel, maar de toelichting bij die spelregel van de Internationale Commissie is belangrijk.

Overigens kreeg de scheidsrechter de hoogste waarderingcijfers van de waarnemers van de UEFA bij de wedstrijd.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Het TF Voetbaltopic.

#45 Bericht door Jim » maandag 02 september 2013, 13:48

maar goed dat er buiten de az- en atromitos supporters ook nog objectieve kijkers zijn ;)
AZ Alkmaar midfielder Markus Henriksen received what has to be one of the worst red cards in history during his side’s clash with Greek outfit Atromitos last night.
http://www.givemesport.com/374430-worst ... ll-history
With just over a minute on the clock in the 2nd leg Europa League qualifier between AZ Alkmaar and Atromitos, the referee managed a rather big ‘balls-up’.
Markus Henriksen was left bemused after being sent off for literally a nothing challenge.
As Henriksen stretched for the ball, an Atromitis player feigned injury despite there being seemingly no contact.
After initially showing Henriksen a yellow card, the ‘injured’ player showed the ref his sock which apparently made him change his mind and show the Norwegian a straight red.
http://www.101greatgoals.com/blog/scand ... atromitos/
de pingel kan ik je helaas niet laten zien (tenzij je een fox sports abonnement hebt), maar er was duidelijk geen contact tussen de keeper en de griekse speler.

als de scheids werkelijk de hoogste waarderingscijfers (aller tijden?) kreeg van de uefa dan zegt dat meer iets over de waarnemers dan over de scheids :)
maar misschien heeft hij het brandje goed opgelost door te helpen blussen en daar extra credits voor gekregen ;)
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”