Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
janvanonderen
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2018, 06:15

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1501 Bericht door janvanonderen » maandag 28 januari 2019, 12:25

driver schreef: maandag 28 januari 2019, 10:10 Jetlag... De eerste 15 minuten hadden ze daar vlgs mij geen last van :mrgreen:
Ja zo werkt dat met jetlag....na een kwartier heb je puddingbenen. Maar het kan ook zo zijn dat ze opeens niet meer kunnen voetballen. Want even heen en weer naar Florida kan het niet zijn.

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1502 Bericht door Herbergier » maandag 28 januari 2019, 12:54

Dus die jonge getrainde voetballers, die veel per vliegtuig reizen met een heel begeleidingsteam bij zich, hebben twee weken na thuiskomst nog steeds last van een jetlag? :clap: :clap: :clap:

Ik had daar, toen ik nog verre reizen met het vliegtuig maakte, hooguit twee dagen last van maar daar beet ik mij doorheen, daarna was ik met mijn ongetrainde lichaam weer helemaal het mannetje. :thumbsup:
Alles van waarde is weerloos.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1503 Bericht door Jim » maandag 28 januari 2019, 16:29

PSV ging in Rotterdam ook aardig onderuit.
Die kakkerlakken hadden gewoon een goede dag (en doen het dit jaar goed tegen de top 2) en Ajax een mindere.
Herbergier schreef: maandag 28 januari 2019, 12:54 Ik had daar, toen ik nog verre reizen met het vliegtuig maakte, hooguit twee dagen last van maar daar beet ik mij doorheen, daarna was ik met mijn ongetrainde lichaam weer helemaal het mannetje.
Ja? je had geen last van je jetlag als je aan de bar hing? ;)
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1504 Bericht door jumbo » dinsdag 29 januari 2019, 01:08

Jim schreef: maandag 28 januari 2019, 16:29 PSV ging in Rotterdam ook aardig onderuit.
Die kakkerlakken hadden gewoon een goede dag (en doen het dit jaar goed tegen de top 2) en Ajax een mindere.
Herbergier schreef: maandag 28 januari 2019, 12:54 Ik had daar, toen ik nog verre reizen met het vliegtuig maakte, hooguit twee dagen last van maar daar beet ik mij doorheen, daarna was ik met mijn ongetrainde lichaam weer helemaal het mannetje.
Ja? je had geen last van je jetlag als je aan de bar hing? ;)
:clap: :cheesy:
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1505 Bericht door RuudThai » dinsdag 29 januari 2019, 03:24

Ach, het werd tijd dat die kapsonesclub uit Amsterdam eens flink op z'n nummer werd gezet. Staan ze tenminste weer met beide benen op de grond en kunnen ze die gatenkaas in de verdediging proberen te dichten met wat transfers.
En die dure Frenkie de Jong speelde natuurlijk voor geen meter, die zag alleen maar bankbiljetten voor z'n ogen....😜😁

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1506 Bericht door Herbergier » dinsdag 29 januari 2019, 03:43

jumbo schreef: dinsdag 29 januari 2019, 01:08
Jim schreef: maandag 28 januari 2019, 16:29 PSV ging in Rotterdam ook aardig onderuit.
Die kakkerlakken hadden gewoon een goede dag (en doen het dit jaar goed tegen de top 2) en Ajax een mindere.
Herbergier schreef: maandag 28 januari 2019, 12:54 Ik had daar, toen ik nog verre reizen met het vliegtuig maakte, hooguit twee dagen last van maar daar beet ik mij doorheen, daarna was ik met mijn ongetrainde lichaam weer helemaal het mannetje.
Ja? je had geen last van je jetlag als je aan de bar hing? ;)
:clap: :cheesy:
Na een lange vakantiereis naar Thailand zat ik inderdaad binnen een uur opgefrist aan de bar aan een lekkere koude klets, maar eenmaal terug in Nederland moest ik meestal binnen een paar uur weer aan de bak (tap), want ik had een eenmanszaak en kon ik echt niet aankomen bij mijn gasten met de woorden: Ik moet het even rustig aan doen want ik heb twee weken geleden een lange vliegreis gehad en daardoor heb ik nu nog steeds last van een jetlag.

Die Ajacieden (ik gebruik geen scheldwoorden Jim, ook niet bij verlies) wisten dat er veel zaakwaarnemers en scouts op de tribune zaten, die voetbalden veel te veel voor zichzelf en niet voor het team, zodat er een paar (van de door de pers omhoog geschreven middelmatige voetbaltalentjes) flink door de mand vielen in een belangrijke wedstrijd waar druk op stond.
Alles van waarde is weerloos.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1507 Bericht door driver » dinsdag 29 januari 2019, 08:32

RuudThai schreef: Ach, het werd tijd dat die kapsonesclub uit Amsterdam eens flink op z'n nummer werd gezet. Staan ze tenminste weer met beide benen op de grond en kunnen ze die gatenkaas in de verdediging proberen te dichten met wat transfers.
En die dure Frenkie de Jong speelde natuurlijk voor geen meter, die zag alleen maar bankbiljetten voor z'n ogen....😜😁
😋. Die kapsones club is idd fiks onderuit gegaan ja. Maar staat nog ruim voor op de arbeiders club, Mag nog Europees spelen en kan nog een keer in de kuip tegen de arbeiders of onderuit gaan of er winnend weglopen. 😊

Dat pisvee wederom de beste kampioen kansen heeft is jammer maar as je niet wint maar verliest is het nu eenmaal niet anders.

Wordt vervolgd.. (denk ik 😝)

janvanonderen
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2018, 06:15

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1508 Bericht door janvanonderen » dinsdag 29 januari 2019, 09:06

Herbergier schreef: maandag 28 januari 2019, 12:54 Ik had daar, toen ik nog verre reizen met het vliegtuig maakte, hooguit twee dagen last van maar daar beet ik mij doorheen, daarna was ik met mijn ongetrainde lichaam weer helemaal het mannetje. :thumbsup:
Ajax vertrekt zaterdag naar Orlando voor de Florida Cup 2019 en verblijft daar tot zaterdag 12 januari, maar Verbeek twijfelt over zulke verre bestemmingen. 'Die trips zijn eigenlijk het minst ideale. Dan zit je ook nog negen uur in een vliegtuig en dat is nooit goed. Maar ja, de commerciële belangen van zo,n club wegen dan zwaarder.

Gelukkig leest hij niet mee op dit forum [|)

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1509 Bericht door Herbergier » dinsdag 29 januari 2019, 10:36

janvanonderen schreef: dinsdag 29 januari 2019, 09:06
Herbergier schreef: maandag 28 januari 2019, 12:54 Ik had daar, toen ik nog verre reizen met het vliegtuig maakte, hooguit twee dagen last van maar daar beet ik mij doorheen, daarna was ik met mijn ongetrainde lichaam weer helemaal het mannetje. :thumbsup:
Ajax vertrekt zaterdag naar Orlando voor de Florida Cup 2019 en verblijft daar tot zaterdag 12 januari, maar Verbeek twijfelt over zulke verre bestemmingen. 'Die trips zijn eigenlijk het minst ideale. Dan zit je ook nog negen uur in een vliegtuig en dat is nooit goed. Maar ja, de commerciële belangen van zo,n club wegen dan zwaarder.

Gelukkig leest hij niet mee op dit forum [|)
Er zijn nu grote twijfels over het wisselbeleid van Ten Hag, meestal worden dezelfde spelers gewisseld ook al spelen ze redelijk, misschien kan hij eens met Verbeek gaan praten, dat is er ook al een die achteraf als voetbalanalist mooi kan vertellen wat er allemaal fout is gegaan en kan hij zelfs Ajax wel beter maken als adviseur, op zijn erelijst als trainer staat in ieder geval al 1x de KNVB beker in 2013 met AZ, verder is hij overal voortijdig ontslagen. :(
Alles van waarde is weerloos.

janvanonderen
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2018, 06:15

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1510 Bericht door janvanonderen » woensdag 30 januari 2019, 03:21

Herbergier schreef: dinsdag 29 januari 2019, 10:36 Er zijn nu grote twijfels over het wisselbeleid van Ten Hag, meestal worden dezelfde spelers gewisseld ook al spelen ze redelijk, misschien kan hij eens met Verbeek gaan praten, dat is er ook al een die achteraf als voetbalanalist mooi kan vertellen wat er allemaal fout is gegaan en kan hij zelfs Ajax wel beter maken als adviseur, op zijn erelijst als trainer staat in ieder geval al 1x de KNVB beker in 2013 met AZ, verder is hij overal voortijdig ontslagen. :(
Dit citaat is zoals je kunt lezen van voor de trip van Ajax dus enig respekt voor de glazen bol is wel op zn plaats aangezien de resultaten hem gelijk geven. Puntverlies tegen Heerenveen en afgeslacht door 010. Meer tegen doelpunten in 2 wedstrijden na de winterstop dan in 17 ervoor. Ik ben geen fan van Verbeek maar ik schat hem toch een stuk hoger in dan kroegbaas.

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1511 Bericht door Herbergier » woensdag 30 januari 2019, 06:35

janvanonderen schreef: woensdag 30 januari 2019, 03:21
Herbergier schreef: dinsdag 29 januari 2019, 10:36 Er zijn nu grote twijfels over het wisselbeleid van Ten Hag, meestal worden dezelfde spelers gewisseld ook al spelen ze redelijk, misschien kan hij eens met Verbeek gaan praten, dat is er ook al een die achteraf als voetbalanalist mooi kan vertellen wat er allemaal fout is gegaan en kan hij zelfs Ajax wel beter maken als adviseur, op zijn erelijst als trainer staat in ieder geval al 1x de KNVB beker in 2013 met AZ, verder is hij overal voortijdig ontslagen. :(
Dit citaat is zoals je kunt lezen van voor de trip van Ajax dus enig respekt voor de glazen bol is wel op zn plaats aangezien de resultaten hem gelijk geven. Puntverlies tegen Heerenveen en afgeslacht door 010. Meer tegen doelpunten in 2 wedstrijden na de winterstop dan in 17 ervoor. Ik ben geen fan van Verbeek maar ik schat hem toch een stuk hoger in dan kroegbaas.
Onderschat een kroegbaas niet, die horen en zien veel meer dan iedereen wil weten, hij moet alleen dikwijls horen, zien en zwijgen.

Afbeelding
Alles van waarde is weerloos.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1512 Bericht door driver » maandag 04 februari 2019, 06:12

Hebben Ruudthai en alle andere 010 aanhangers ook een fijne Zondag gehad :mrgreen


https://www.voetbalprimeur.nl/videos/86 ... rgoal.html

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1513 Bericht door Gardensafari » maandag 04 februari 2019, 07:09

driver schreef: maandag 04 februari 2019, 06:12 Hebben Ruudthai en alle andere 010 aanhangers ook een fijne Zondag gehad :mrgreen


https://www.voetbalprimeur.nl/videos/86 ... rgoal.html
Incest, allemaal incest.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10295
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1514 Bericht door RuudThai » maandag 04 februari 2019, 11:51

driver schreef: maandag 04 februari 2019, 06:12 Hebben Ruudthai en alle andere 010 aanhangers ook een fijne Zondag gehad :mrgreen


https://www.voetbalprimeur.nl/videos/86 ... rgoal.html
Ach, je laat je kleine broertje toch alijd winnen...?😛

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1515 Bericht door Gardensafari » maandag 04 februari 2019, 12:53

RuudThai schreef: maandag 04 februari 2019, 11:51
driver schreef: maandag 04 februari 2019, 06:12 Hebben Ruudthai en alle andere 010 aanhangers ook een fijne Zondag gehad :mrgreen


https://www.voetbalprimeur.nl/videos/86 ... rgoal.html
Ach, je laat je kleine broertje toch alijd winnen...?😛
:clap:
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”