Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2206 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 20 augustus 2021, 06:35

Wat een mooie show van Feijenoord gisteren in de Kuip. Die Zweden hebben het voetbal niet uitgevonden maar 010 was klasse. Alleen, wat deed die Bijlow daar bij 5-0 voor en tien minuten voor affluiten? Een stomme onnodige rooie kaart en mogelijk twee wedstrijden aan zijn broek!

Hum, valt mee. Bijlow krijgt slechts een weds.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2207 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 24 augustus 2021, 22:14

GEWELDIG! G-E-W-E-L-D-I-G- dat PSV! Dan sta je 1-2 achter maar met elf tegen tien en dan dat prachtige technische voetbal van ze!

Tikkie terug, tikkie dwars, tikkie terug en weer dwars! Dat vereist een speciale techniek en dat beheerst PSV als geen ander. Dan gaat die Pruus wisselen en haalt de beste speler er uit en Zihavi knalt op de lat. Bijna hadden die Portugezen nog gescoord ook.

Nee, PSV mag hoogstens tweede worden in de competitie dit jaar. Ik denk dat ik maar voor Cambuur ga supporteren. Dat is dichterbij dan die club van Lammert.....

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2208 Bericht door Lammert de Haan » woensdag 25 augustus 2021, 00:04

erik-kuijpers schreef: dinsdag 24 augustus 2021, 22:14 GEWELDIG! G-E-W-E-L-D-I-G- dat PSV! Dan sta je 1-2 achter maar met elf tegen tien en dan dat prachtige technische voetbal van ze!

Tikkie terug, tikkie dwars, tikkie terug en weer dwars! Dat vereist een speciale techniek en dat beheerst PSV als geen ander. Dan gaat die Pruus wisselen en haalt de beste speler er uit en Zihavi knalt op de lat. Bijna hadden die Portugezen nog gescoord ook.

Nee, PSV mag hoogstens tweede worden in de competitie dit jaar. Ik denk dat ik maar voor Cambuur ga supporteren. Dat is dichterbij dan die club van Lammert.....
Het wisselbeleid van "die Pruus" kenden we al vanuit de Nederlandse competitie. Daar kost het PSV de landstitel. Maar nu hij dit kunststukje ook uithaalt in Europees verband kost het PSV miljoenen.

Als je echt van voetbal houdt, Erik en echt goed voetbal wilt zien dan zou ik toch maar even doorrijden naar SC Heerenveen.
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2209 Bericht door printen44 » woensdag 25 augustus 2021, 09:34

Bijna 60 minuten tegen 10 man van Benfica spelen en geen goal maken. Dat op zicht is een kunst. Dat ze een muur optrekken, nadat ze met tien man verder moesten, is vanzelfsprekend. Maar met het voetbal en wisselbeleid van PSV, hadden PSV nog twee dagen kunnen voetballen zonder te scoren.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2210 Bericht door serpay » vrijdag 27 augustus 2021, 16:51

kijk we zullen een paar mooie wedstrijden zien.
de loting is mooi en dat heet ,jongens aan de bak.
en niet zo slap als deze week voor sommige clubs.
toch weer alleen ajax in de CL. psv hoe kun je het verkloten, stelletje amateurs.....
Alfisti rebeli

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2211 Bericht door driver » vrijdag 27 augustus 2021, 21:49

serpay schreef: vrijdag 27 augustus 2021, 16:51 kijk we zullen een paar mooie wedstrijden zien.
de loting is mooi en dat heet ,jongens aan de bak.
en niet zo slap als deze week voor sommige clubs.
toch weer alleen ajax in de CL. psv hoe kun je het verkloten, stelletje amateurs.....
PSV idd weer drama. .Kunnen ze zich plaatsen laten ze het zo knullig liggen pfff. Loting van alle clubs wel mooi vindt ik ook. Vitesse door ook knap vindt ik. Heb eigenlijk een hekel aan ze maar goed dat ze het gered hebben.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2212 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 01 september 2021, 21:52

Het werd 1-1 voor de Noren. Meer werd niet verdiend door beide partijen.
Alle gekheid op een stokje. Oranje had nog mazzel ook met deze 1-1.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2213 Bericht door printen44 » donderdag 02 september 2021, 10:01

Weinig creativiteit tegen een blok verdedigers van Noorwegen. Zonder Haarland is Noorwegen een gemiddelde tegenstander. Prachtig hoe hij de bal stil legde en in een fractie van een seconde kon uithalen. De 1-1 was verdiend. Beide ploegen verdiende niet meer.

Wel mazzel vppr zowel Noorwegen als Nederland dat Turkije in de slotfase van hun wedstrijd gelijk speelde.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2214 Bericht door RuudThai » donderdag 02 september 2021, 10:44

Ach, Van Gaal is pas begonnen, hij moet nog een beetje inrijden. En hij was eerlijk om te vertellen dat Nederland met Oranje geen wereldtopploeg heeft. Dus wordt het roeien met de riemen die hij heeft.
Als de volgende 2 wedstrijden worden gewonnen dan is het weer Gloria in Exelsis Deo... 😇😄

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2215 Bericht door erik-kuijpers » zaterdag 04 september 2021, 21:48

Nou, 4-0 tegen de Montechagrijnen, een feest was het. Kreeg wel even een hartverzakking na die blunder van Malacia maar die maakte het later weer goed. Dus goeie hoop voor dinsdag, thuis tegen de Turken.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2216 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 07 september 2021, 21:49

Wel wel wel! 6-1 Tegen de Turken die niets in te brengen hadden tot op de laatste minuut. OK, EEN doelpuntje voor hen dan. Maar verder waren ze geen kl.... waard. Zo zie ik Oranje graag.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2217 Bericht door RuudThai » woensdag 08 september 2021, 07:12

En Van Gaal was weer op z'n best in een eerder interview tegen een journalist die een volgens hem overbodige vraag stelde: "Jij hebt geen verstand van voetbal"!
Zo kennen we hem weer! 🤣

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2218 Bericht door printen44 » woensdag 08 september 2021, 09:58

Gisterenavond genoten van Oranje. De wedstrijd verveelde nooit en ik heb zelden Oranje zo goed zien spelen. Kijk uit naar de wedstrijd tegen Noorwegen in november. :clap: :clap:

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2219 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 15 september 2021, 22:07

Ajax wint met 1-5 in Portugal! Erg knap. Na 8 minuten al 0-2 voor en daarna de boel gestabiliseerd en keurig uitgebouwd.

En toch. Tadic als aanvoerder en als volleerde Amsterdamse bijgoochem liep risico met zijn voortdurend commentaar op de scheids en de 'grens' en daar kun je nooit winnen! Je kunt het daar geel voor ogen krijgen en het scheelde niet veel. En dat gold voor meer van die jonge bijgoochems die alles beter denken te weten.

Enfin, de Portugezen weten nu waar ze naast Columbus en Fatima ook in moeten geloven... Ik zie ze straks terug in Mokum.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2220 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 16 september 2021, 22:03

Nou, best een beetje trots op Vitesse. Bleven overeind tegen een zwakke tegenstander met 0-2 en hebben tenminste 3 punten mee naar huis.

Maar PSV, kl.... van de bok hoor. Twee tegengoals door zware dekkingsfouten en dan hebben ze mazzel dat het 2-2 wordt. Valt erg tegen. En zondag komt Feijenoord op bezoek....

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”