Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1576 Bericht door driver » woensdag 08 mei 2019, 07:26

Liverpool knalde er direct op en snelle goal gaf vleugels icm het publiek. Messi en zeker Suarez brachten niks extra's op wat mooie acties van Messi na dan. Ajax is er nog lang niet ook al praat iedereen ze al de finale in momenteel. Ik verwacht een lastige wedstrijd of Ajax moet Spurs gelijk vanaf het begin onder controle krijgen.

Ben heel benieuwd wat het wordt vanavond met een blikje Amstel erbij 😊.

Na de beker winst zitten ze nog steeds in de winning flow dus hopelijk blijft dat vanavond en nog twee competitie wedstrijden ook zo.

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1577 Bericht door Lammert de Haan » woensdag 08 mei 2019, 14:18

driver schreef: woensdag 08 mei 2019, 07:26 Liverpool knalde er direct op en snelle goal gaf vleugels icm het publiek. Messi en zeker Suarez brachten niks extra's op wat mooie acties van Messi na dan. Ajax is er nog lang niet ook al praat iedereen ze al de finale in momenteel. Ik verwacht een lastige wedstrijd of Ajax moet Spurs gelijk vanaf het begin onder controle krijgen.

Ben heel benieuwd wat het wordt vanavond met een blikje Amstel erbij 😊.

Na de beker winst zitten ze nog steeds in de winning flow dus hopelijk blijft dat vanavond en nog twee competitie wedstrijden ook zo.
Hier kan ik me helemaal in vinden, Driver. De dubbel in Nederland zit er wel heel, heel dik in. Ik moet nog zien dat PSV zonder kleerscheuren uit Alkmaar weer afreist naar Eindhoven. Maar ook in de finale tegen Liverpool (want daar ga ik wel vanuit) acht ik ze beslist niet kansloos. Tegenover het op meer kracht gebaseerde voetbal van Liverpool stelt Ajax een grotere behendigheid.
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1578 Bericht door serpay » woensdag 08 mei 2019, 16:43

ja ik ben er klaar voor , hopelijk gaat het goed vanavond maar ik heb in mijn achterhoofd een hamertje zitten die mij voor gevaren waarschuwt .
hopelijk heeft deze geen gelijk en kunnen we genieten van een mooie ajax wedstijd.
Alfisti rebeli

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1579 Bericht door driver » woensdag 08 mei 2019, 16:52

Lammert, Serpay.. Duimen dat het goed gaat vanavond. Competitie is ook nog lang niet beslist maar als AZ idd iets kan doen zou mooi zijn.

Eerst vanavond zien. Blikkie Amstel nu net geopend 🔓. Altijd even voor het eten 🍲 een biertje is mijn traditie al zo,n 45 jaar :mrgreen:

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1580 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 08 mei 2019, 22:07

Jammer. Ajax toch te licht voor het grote werk. Uithuilen en opnieuw beginnen. C'est la vie in de sport.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1581 Bericht door driver » donderdag 09 mei 2019, 06:13

Gewoon een hele slechte tweede helft net als in Engeland. Onana geeft het in feite weg door die minuut extra maar daarvoor zaten ze al klem . Onbegrijpelijk dat ze het nog weggeven. Maar ja.. Landskampioen kan nog.
Laatst gewijzigd door driver op donderdag 09 mei 2019, 06:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1582 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 09 mei 2019, 06:34

Blijven winnen, die laatste twee wedstrijden. Als PSV ook wint is Ajax kampioen op doelsaldo en dat verschil is zo groot, dat haalt PSV nooit in, helemaal niet tegen AZ. Schrale troost maar evengoed een sterk seizoen, men zegt 100 miljoen Champions League euro extra op de bank, De Jong vet verkocht en De Ligt volgt. Een vette kas dus ze kunnen wat leuks kopen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1583 Bericht door driver » donderdag 09 mei 2019, 06:49

Goed seizoen wel maar ze moeten nu echt kampioen worden anders blijft het een seizoen met weer een bittere nasmaak ondanks het CL gebeuren. Sportief gezien hebben ze zicht weer op de wereld voetbal kaart gezet ja. En Overmars lacht het hele seizoen al over het financiële gedeelte :mrgreen:

Gebruikersavatar
pjotter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 759
Lid geworden op: donderdag 30 september 2010, 17:36
Locatie: Nakhon Ratchasima Sao Diao

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1584 Bericht door pjotter » donderdag 09 mei 2019, 13:36

Ach, mss net als in 2016. Ook toen de laatste wedstrijd tegen de Graafschap; 1-1. PSV kampioen :giggle: en Sjaakie Swart maar klagen, dat kind :giggle3:

https://m.youtube.com/watch?v=WR3exJbu4hY
https://m.youtube.com/watch?v=TqrKOpFnt_g

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1585 Bericht door driver » donderdag 09 mei 2019, 15:35

Vlgs mij heeft pjotter hier nog nooit of amper iets gepost t. Nu zomaar aanwezig met wat opmerkingen uit het verleden en anti ajax wat ik zo begrijp. Maandenlang hoor je ze niet maar zodra er wat leedvermaak kan zijn zie je ze her en der te voorschijn komen.

De reactie over Sjaak Swart is ook al veelzeggend.

040 weer kampioen dit jaar wordt volgend jaar uiteraard net als dit jaar weer een prima deelnemer aan de CL 🆑 [|(..

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1586 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 10 mei 2019, 06:11

Is het een teken aan de wand dat de finales van CL en EL worden gespeeld door vier Engelse clubs? Is het uit met de peperdure goudhaantjes en wonderboys? De tijd zal het leren.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1587 Bericht door jumbo » vrijdag 10 mei 2019, 06:42

erik-kuijpers schreef: vrijdag 10 mei 2019, 06:11 Is het een teken aan de wand dat de finales van CL en EL worden gespeeld door vier Engelse clubs? Is het uit met de peperdure goudhaantjes en wonderboys? De tijd zal het leren.
foeballen die niet allemaal al in Engeland
Er is geen team te zien met meer dan 3-4 engelsen
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
pjotter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 759
Lid geworden op: donderdag 30 september 2010, 17:36
Locatie: Nakhon Ratchasima Sao Diao

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1588 Bericht door pjotter » vrijdag 10 mei 2019, 07:17

Ha ha, tja, ik ben niet de enige zullen we maar zeggen:
https://m.youtube.com/watch?v=kdJwgqt2ZTk
driver schreef: donderdag 09 mei 2019, 15:35 Vlgs mij heeft pjotter hier nog nooit of amper iets gepost t. Nu zomaar aanwezig met wat opmerkingen uit het verleden en anti ajax wat ik zo begrijp. Maandenlang hoor je ze niet maar zodra er wat leedvermaak kan zijn zie je ze her en der te voorschijn komen.

De reactie over Sjaak Swart is ook al veelzeggend.

040 weer kampioen dit jaar wordt volgend jaar uiteraard net als dit jaar weer een prima deelnemer aan de CL 🆑 [|(..

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1589 Bericht door driver » vrijdag 10 mei 2019, 08:38

pjotter schreef: vrijdag 10 mei 2019, 07:17 Ha ha, tja, ik ben niet de enige zullen we maar zeggen:
https://m.youtube.com/watch?v=kdJwgqt2ZTk
driver schreef: donderdag 09 mei 2019, 15:35 Vlgs mij heeft pjotter hier nog nooit of amper iets gepost t. Nu zomaar aanwezig met wat opmerkingen uit het verleden en anti ajax wat ik zo begrijp. Maandenlang hoor je ze niet maar zodra er wat leedvermaak kan zijn zie je ze her en der te voorschijn komen.

De reactie over Sjaak Swart is ook al veelzeggend.

040 weer kampioen dit jaar wordt volgend jaar uiteraard net als dit jaar weer een prima deelnemer aan de CL 🆑 [|(..
Gijp is een komiek :mrgreen:. Die praat zovaak uit zijn nek. Teringhekel aan Ajax is mooi toch maar dit CL seizoen mag ie gewoon zijn mond houden vindt ik en zich gewoon neerleggen bij de knappe prestaties van Ajax.

Gebruikersavatar
pjotter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 759
Lid geworden op: donderdag 30 september 2010, 17:36
Locatie: Nakhon Ratchasima Sao Diao

Re: Het TF Voetbaltopic.

#1590 Bericht door pjotter » vrijdag 10 mei 2019, 11:37

Klopt. Ik denk ook dat heel voetballend NL zich heeft verwonderd; Bayern, Real, Juve....ongelofelijk. En zeker ook na 0-3 psv en 6-2 Feyenoord. Dat is toch ook raar...

Ach, beetje stangen moet kunnen. Maar die v.d. Gijp heeft wel een punt. Het komt ook volgens mij door de vele programma's met 020 aanhang als commentaar. Als zij kampioen worden kun je de TV niet aanzetten of het gaat daarover. Lukt het 'ons' om kampioen te worden, wordt er mondjesmaat verslag gedaan.
Nou ja, suc6 voor ons beide de komende 2 wedstrijden :clap:
driver schreef: vrijdag 10 mei 2019, 08:38
pjotter schreef: vrijdag 10 mei 2019, 07:17 Ha ha, tja, ik ben niet de enige zullen we maar zeggen:
https://m.youtube.com/watch?v=kdJwgqt2ZTk
driver schreef: donderdag 09 mei 2019, 15:35 Vlgs mij heeft pjotter hier nog nooit of amper iets gepost t. Nu zomaar aanwezig met wat opmerkingen uit het verleden en anti ajax wat ik zo begrijp. Maandenlang hoor je ze niet maar zodra er wat leedvermaak kan zijn zie je ze her en der te voorschijn komen.

De reactie over Sjaak Swart is ook al veelzeggend.

040 weer kampioen dit jaar wordt volgend jaar uiteraard net als dit jaar weer een prima deelnemer aan de CL 🆑 [|(..
Gijp is een komiek :mrgreen:. Die praat zovaak uit zijn nek. Teringhekel aan Ajax is mooi toch maar dit CL seizoen mag ie gewoon zijn mond houden vindt ik en zich gewoon neerleggen bij de knappe prestaties van Ajax.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”