Het Praathuis

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Joep
Expat
Expat
Berichten: 1434
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Het Praathuis

#5206 Bericht door Joep » dinsdag 01 oktober 2019, 10:09

Jammer Driver, maar persoonlijk zou ik het me niet aantrekken als een bericht ene keer geveegd wordt.
Opnieuw plaatsen en verder met de orde van de dag.
In ieder geval bedankt voor al je stukjes die we hebben mogen lezen

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1580
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Het Praathuis

#5207 Bericht door Herbergier » dinsdag 01 oktober 2019, 10:15

In Saoedi Arabië hebben ze er nu al spijt van dat de vrouwen daar nu ook auto mogen rijden.

Afbeelding
Alles van waarde is weerloos.

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1580
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Het Praathuis

#5208 Bericht door Herbergier » dinsdag 01 oktober 2019, 10:21

Jammer Driver, ik hoop dat je hier op terug komt en gewoon blijft schrijven, de schrijversgroep is al zo klein en de heren moderators zie ik hier ook nooit schrijven, tenminste niet onder de naam waarop ze modereren, misschien wel onder een andere naam, maar dat geloof ik niet.
Alles van waarde is weerloos.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het Praathuis

#5209 Bericht door ron » dinsdag 01 oktober 2019, 10:36

Herbergier schreef: dinsdag 01 oktober 2019, 10:21 Jammer Driver, ik hoop dat je hier op terug komt en gewoon blijft schrijven, de schrijversgroep is al zo klein en de heren moderators zie ik hier ook nooit schrijven, tenminste niet onder de naam waarop ze modereren, misschien wel onder een andere naam, maar dat geloof ik niet.
Dat klopt Joost............maar berichten weghalen omdat men een bui heeft of vergeten is een pilletje te slikken,
geeft waarschijnlijk toch de kick om de boel eens flink te verstoren.
Zo komt "men" ook aan zijn trekken waarschijnlijk.
Heerlijk om je functie te laten gelden zodat een ieder weet dat hij bepaalt hoe discussies/gesprekken verlopen. :neus:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het Praathuis

#5210 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 01 oktober 2019, 11:34

Ja hoor! We zitten op de goeie toer!

Hoe wil je de koffie; zwart? Mag niet want zo discri ik de mensen met een kleurtje. De sneeuw is wit: kan niet meer. Zwart geld: kan sowieso niet. Ik las ergens dat de schaak- en damstukken roze en blauw moeten worden want 'ik speel met zwart' doet aan de slavernij denken. En de albino?

Ik doe er niet aan mee en zie dit als een non-discussie over helemaal niks. Trouwens, is zwart wel een kleur? Ik leerde ooit van niet.

Driver, je naam kan er op verzoek uit maar jouw bijdragen niet want dan lopen de discussies niet meer. Ik heb dat destijds aanvaard als een logische beslissing van de leiding. Van mij gaat ook wel eens iets weg en dat heb je met een forum: er heeft iemand de leiding en de beoordeling over de schrijfsels. Bovendien, over Thailand schrijven betekent dat je je moet inhouden over Huis, Boeddha en de uniformen en daar moet iemand op letten in het belang van de leden die daar wonen of met vakantie willen.

Maar facebook is ook niet alles want daar zit een pagina-leiding en een bovenbaas, facebook zelf, die zo preuts is dat ze van mij ooit een foto uit eind 1800 verwijderden want daar liep een Lao vrouw naar de markt en potverdrie die had een tiet bloot....... En dat is ook nog eens verrekte discri want een mannentiet mag wel........

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het Praathuis

#5211 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 01 oktober 2019, 11:38

Herbergier, de moderators Patriot en Broom schreven wel degelijk onder eigen naam.

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1580
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Het Praathuis

#5212 Bericht door Herbergier » dinsdag 01 oktober 2019, 13:51

erik-kuijpers schreef: dinsdag 01 oktober 2019, 11:38 Herbergier, de moderators Patriot en Broom schreven wel degelijk onder eigen naam.
Klopt Erik, ik heb het nagekeken, maar het aantal berichten van de heren houdt niet over, Patriot is lid sinds 2007 en staat op 106 berichten, Broom is lid sinds 2012 en staat op 24 berichten, hier tegenover, Erik-Kuijpers is lid sinds 2018 en staat op 914 berichten.
Alles van waarde is weerloos.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het Praathuis

#5213 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 01 oktober 2019, 15:47

Herbergier schreef: dinsdag 01 oktober 2019, 13:51 Klop, Erik, ik heb het nagekeken, maar het aantal berichten van de heren houdt niet over, Patriot is lid sinds 2007 en staat op 106 berichten, Broom is lid sinds 2012 en staat op 24 berichten, hier tegenover, Erik-Kuijpers is lid sinds 2018 en staat op 914 berichten.
Dat bedoel ik niet. Deze twee moderators hebben ook onder 'eigen' forumnaam geschreven en een van hen actief, de ander iets minder. Een van hen kwam er openlijk voor uit dat hij moderator is en de leden die lang lid zijn kennen zijn naam echt nog wel.

Ik vind dat mod's eigenlijk niet aan discussies moeten deelnemen want dan kun je in een hete discussie niet meer neutraal ingrijpen. En daarom is het beter als we hun eigen forumnamen niet kennen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Praathuis

#5214 Bericht door driver » dinsdag 01 oktober 2019, 15:55

Hi, blijf uiteraard meelezen en nu even toch posten.
Dat er een aantal reacties zijn van mensen die het jammer vinden dat ik weg wil vindt ik wel tof.

Dat er gereageerd wordt dat sommige dingetjes beter niet gepost kunnen worden begrijp ik ook.
Dat ik hier poste dat ik stop was niet om aandacht te trekken maar gewoon omdat ik het vanochtend spuugzat was even.

Wil hier eigenlijk ook niet weg maar soms zoals vanochtend denk ik & €() :cry: :%// [|( :evil: :happyno:
Nu is de bui weer over getrokken en bij mij de lucht weer geklaard en ik heb half uur geleden oid Chang en Loempia een privé berichtje gestuurd. Even hun reactie afwachten lijkt me.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het Praathuis

#5215 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 01 oktober 2019, 15:59

driver schreef: dinsdag 01 oktober 2019, 15:55 Hi, blijf uiteraard meelezen en nu even toch posten.
Dat er een aantal reacties zijn van mensen die het jammer vinden dat ik weg wil vindt ik wel tof.

Dat er gereageerd wordt dat sommige dingetjes beter niet gepost kunnen worden begrijp ik ook.
Dat ik hier poste dat ik stop was niet om aandacht te trekken maar gewoon omdat ik het vanochtend spuugzat was even.

Wil hier eigenlijk ook niet weg maar soms zoals vanochtend denk ik & €() :cry: :%// [|( :evil: :happyno:
Nu is de bui weer over getrokken en bij mij de lucht weer geklaard en ik heb half uur geleden oid Chang en Loempia een privé berichtje gestuurd. Even hun reactie afwachten lijkt me.
Heel heel lang geleden, Driver, hadden we hier een naam voor iemand die wegging en terugkwam. :giggle: Dat noemden we een 'draaideur'! :giggle2: Dan zal ik wel de grootste draaideur zijn....

Welcome back.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Praathuis

#5216 Bericht door driver » dinsdag 01 oktober 2019, 16:10

erik-kuijpers schreef: dinsdag 01 oktober 2019, 15:59
driver schreef: dinsdag 01 oktober 2019, 15:55 Hi, blijf uiteraard meelezen en nu even toch posten.
Dat er een aantal reacties zijn van mensen die het jammer vinden dat ik weg wil vindt ik wel tof.

Dat er gereageerd wordt dat sommige dingetjes beter niet gepost kunnen worden begrijp ik ook.
Dat ik hier poste dat ik stop was niet om aandacht te trekken maar gewoon omdat ik het vanochtend spuugzat was even.

Wil hier eigenlijk ook niet weg maar soms zoals vanochtend denk ik & €() :cry: :%// [|( :evil: :happyno:
Nu is de bui weer over getrokken en bij mij de lucht weer geklaard en ik heb half uur geleden oid Chang en Loempia een privé berichtje gestuurd. Even hun reactie afwachten lijkt me.
Heel heel lang geleden, Driver, hadden we hier een naam voor iemand die wegging en terugkwam. :giggle: Dat noemden we een 'draaideur'! :giggle2: Dan zal ik wel de grootste draaideur zijn....

Welcome back.
:mrgreen:.. Dank je wel. Hmm.. Heintje Davids had ook zoiets toch. ;)
Ik was vanochtend gewoon wat te snel met (af) reageren ook richting de moderator vindt ik nu maar het korte lontje van mij af en toe is niet altijd even Handig.

Nog geen bericht gehad van Chang of loempia dus zal nog wel komen denk ik.

Gr driver

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het Praathuis

#5217 Bericht door ron » dinsdag 01 oktober 2019, 17:05

driver schreef: dinsdag 01 oktober 2019, 15:55 Hi, blijf uiteraard meelezen en nu even toch posten.
Dat er een aantal reacties zijn van mensen die het jammer vinden dat ik weg wil vindt ik wel tof.

Dat er gereageerd wordt dat sommige dingetjes beter niet gepost kunnen worden begrijp ik ook.
Dat ik hier poste dat ik stop was niet om aandacht te trekken maar gewoon omdat ik het vanochtend spuugzat was even.

Wil hier eigenlijk ook niet weg maar soms zoals vanochtend denk ik & €() :cry: :%// [|( :evil: :happyno:
Nu is de bui weer over getrokken en bij mij de lucht weer geklaard en ik heb half uur geleden oid Chang en Loempia een privé berichtje gestuurd. Even hun reactie afwachten lijkt me.
Ach Driver,we maken allemaal wel eens een foute beslissing in het heetst van de strijd..... :cheesy: :clap:
Je had net zo goed een andere verkeerde beslissing kunnen nemen (foto onder) die NIET zo makkelijk was terug te draaien. :P :P
In ieder geval een welkom terug na deze lange periode,we hebben je gemist man......waar zat je nou,hahahaha :crazy:

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Praathuis

#5218 Bericht door driver » dinsdag 01 oktober 2019, 17:18

ron schreef: dinsdag 01 oktober 2019, 17:05
driver schreef: dinsdag 01 oktober 2019, 15:55 Hi, blijf uiteraard meelezen en nu even toch posten.
Dat er een aantal reacties zijn van mensen die het jammer vinden dat ik weg wil vindt ik wel tof.

Dat er gereageerd wordt dat sommige dingetjes beter niet gepost kunnen worden begrijp ik ook.
Dat ik hier poste dat ik stop was niet om aandacht te trekken maar gewoon omdat ik het vanochtend spuugzat was even.

Wil hier eigenlijk ook niet weg maar soms zoals vanochtend denk ik & €() :cry: :%// [|( :evil: :happyno:
Nu is de bui weer over getrokken en bij mij de lucht weer geklaard en ik heb half uur geleden oid Chang en Loempia een privé berichtje gestuurd. Even hun reactie afwachten lijkt me.
Ach Driver,we maken allemaal wel eens een foute beslissing in het heetst van de strijd..... :cheesy: :clap:
Je had net zo goed een andere verkeerde beslissing kunnen nemen (foto onder) die NIET zo makkelijk was terug te draaien. :P :P
In ieder geval een welkom terug na deze lange periode,we hebben je gemist man......waar zat je nou,hahahaha :crazy:

Afbeelding
:mrgreen:.. Dank je Ron. Ik zat vandaag bij Moto Puro in Nuenen onder andere en daarna bij Cranenbroeck in Schijndel en nu weer thuis.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#5219 Bericht door wanadee » woensdag 02 oktober 2019, 00:46

driver schreef: dinsdag 01 oktober 2019, 15:55 Hi, blijf uiteraard meelezen en nu even toch posten.
Dat er een aantal reacties zijn van mensen die het jammer vinden dat ik weg wil vindt ik wel tof.

Dat er gereageerd wordt dat sommige dingetjes beter niet gepost kunnen worden begrijp ik ook.
Dat ik hier poste dat ik stop was niet om aandacht te trekken maar gewoon omdat ik het vanochtend spuugzat was even.

Wil hier eigenlijk ook niet weg maar soms zoals vanochtend denk ik & €() :cry: :%// [|( :evil: :happyno:
Nu is de bui weer over getrokken en bij mij de lucht weer geklaard en ik heb half uur geleden oid Chang en Loempia een privé berichtje gestuurd. Even hun reactie afwachten lijkt me.
Begrijp wat je bedoeld, hebbaf en toe hetzelfde gevoel. Als het vuur te heet wordt zal een moderator moeten ingrijpen maar hier wordt vaak ingegrepen terwijl het volkomen onduidelijk is waarom. Kan zijn dat ze de discussie niet leuk vinden maar dat zou geen reden moeten zijn.

Overigens welkom terug, heb je gemist :angel: :angel:

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1434
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Het Praathuis

#5220 Bericht door Joep » woensdag 02 oktober 2019, 04:35

Welkom terug Driver, we hebben je gemist.
Het waren 6 rustige uren :crazy: :crazy:

FF zonder gekheid, gewoon schrijven waar je zin in hebt en als het geveegd wordt plaats je het toch opnieuw.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”