Het Praathuis

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#5191 Bericht door wanadee » zondag 29 september 2019, 12:31

Net een serie fotos gezien van 17 bijna afgestudeerde jongeren van de technische school in si saket ronde de 20 jaar. Gezellige boel met drank erbij, want ze moesten dit uiteraard vieren. Nu zijn ze allemaal dood. 1 pick up, 15 man in de bak 2 in de cabine. Heb ook de video gezien van het ongeluk zelf, die knaap reed als een idioot en er was dan ook niet veel over van die bak.
17 jonge levens verwoest, dieptriest dat ze dit laten gebeuren.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Praathuis

#5192 Bericht door driver » zondag 29 september 2019, 12:56

wanadee schreef: zondag 29 september 2019, 12:31 Net een serie fotos gezien van 17 bijna afgestudeerde jongeren van de technische school in si saket ronde de 20 jaar. Gezellige boel met drank erbij, want ze moesten dit uiteraard vieren. Nu zijn ze allemaal dood. 1 pick up, 15 man in de bak 2 in de cabine. Heb ook de video gezien van het ongeluk zelf, die knaap reed als een idioot en er was dan ook niet veel over van die bak.
17 jonge levens verwoest, dieptriest dat ze dit laten gebeuren.
Pfff.. Dat is diep triest. Achterin de bak is en blijft natuurlijk levens gevaarlijk. Heb het zelf 1 keer gedaan daarna niet meer. Voelde niet echt prettig.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het Praathuis

#5193 Bericht door ron » zondag 29 september 2019, 16:19

"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het Praathuis

#5194 Bericht door ron » maandag 30 september 2019, 09:04

Dit is ook een leuke....... :P

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#5195 Bericht door wanadee » maandag 30 september 2019, 10:06

ron schreef: maandag 30 september 2019, 09:04 Dit is ook een leuke....... :P

Afbeelding
:clap: :clap:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Praathuis

#5196 Bericht door driver » dinsdag 01 oktober 2019, 07:38

Poste ik onlangs nog dat Nederlanders geen demonstreerders zijn. De boeren doen het nu in ieder geval wel.Niet eens met het beleid wat opgedrongen wordt net als mij overigens.
Ik hou er ook niet van dat er eenzijdige beslissingen worden genomen waar je niks tegen kunt doen. Protest is dan misschien de manier om iets te bereiken.
Fikse files ook met 1100 km.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#5197 Bericht door wanadee » dinsdag 01 oktober 2019, 07:54

driver schreef: dinsdag 01 oktober 2019, 07:38 Poste ik onlangs nog dat Nederlanders geen demonstreerders zijn. De boeren doen het nu in ieder geval wel.Niet eens met het beleid wat opgedrongen wordt net als mij overigens.
Ik hou er ook niet van dat er eenzijdige beslissingen worden genomen waar je niks tegen kunt doen. Protest is dan misschien de manier om iets te bereiken.
Fikse files ook met 1100 km.
Normaliter zijn het kleine groepjes fanatiekelingen, anti zwarte piet, anti gouden eeuw, anti blanke vla enz. Allemaal pietluttigheden van links extremisten.
Als boeren niet in opstand komen zijn die zwartkijkers in staat om alles wat na de oorlog is opgebouwd in een paar jaar af te breken dus groot gelijk. Zouden meer nederlanders moeten doen. Dus ook bv allemaal met de rolstoel over de snelweg naar den haag, dat zal ze :neus: leren

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#5198 Bericht door wanadee » dinsdag 01 oktober 2019, 08:17

Feministisch Platform Nederland vindt dat de naam “wentelteefjes” afgeschaft moet worden. Sexistis h en stigmatiseren.
Vergelijken ze zichzelf nu echt met een soort pannenkoek? :cheesy:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het Praathuis

#5199 Bericht door ron » dinsdag 01 oktober 2019, 08:32

Dat (zwarte)-pietluttigheden tegenwoordig een voedingsbodem zijn voor de linkse rakkers is een feit Han.
Befaamde helden/zeekapiteins zoals J.P.Coen etc. waar straten/pleinen naar vernoemd zijn mogen niet meer geeerd worden.
Zwarte Piet is vanaf nu niet meer aan de orde,op een paar nationalistische plaatsen na dan.....

Ook de term "Gouden Eeuw" zoals een ieder in de geschiedenisboekjes ooit heeft geleerd,
wordt naar de achtergrond verschoven aangezien men er een andere kijk op heeft gekregen.
Alle historie moet herzien worden en het liefst in een kwaad daglicht lijkt het wel.

Volgens Tom van der Molen, conservator van het museum, is de term ‘Gouden Eeuw gekoppeld aan nationale trots en worden
,,de vele negatieve kanten van de zeventiende eeuw als armoede, oorlog, dwangarbeid en mensenhandel’’ genegeerd.

https://bit.ly/2oREnrR
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#5200 Bericht door wanadee » dinsdag 01 oktober 2019, 08:39

ron schreef: dinsdag 01 oktober 2019, 08:32 Dat (zwarte)-pietluttigheden tegenwoordig een voedingsbodem zijn voor de linkse rakkers is een feit Han.
Befaamde helden/zeekapiteins zoals J.P.Coen etc. waar straten/pleinen naar vernoemd zijn mogen niet meer geeerd worden.
Zwarte Piet is vanaf nu niet meer aan de orde,op een paar nationalistische plaatsen na dan.....

Ook de term "Gouden Eeuw" zoals een ieder in de geschiedenisboekjes ooit heeft geleerd,
wordt naar de achtergrond verschoven aangezien men er een andere kijk op heeft gekregen.
Alle historie moet herzien worden en het liefst in een kwaad daglicht lijkt het wel.

Volgens Tom van der Molen, conservator van het museum, is de term ‘Gouden Eeuw gekoppeld aan nationale trots en worden
,,de vele negatieve kanten van de zeventiende eeuw als armoede, oorlog, dwangarbeid en mensenhandel’’ genegeerd.

https://bit.ly/2oREnrR
Ik kan me nog de opkomst van het feminisme herinneren, stoere vrouwen die de straat op gingen om voor gelijke revhten te knokken. Wat is er met ze gebeurd? Hebben ze al zoveel bereikt dat ze hun bestaansrecht verloren hebben en dan naar dingen gaan zoeken waar nog iets te scoren valt?
Zowieso vind ik dat je het woord teef niet gebruikt voor een vrouw, dat is een scheldwoord. Maar kennelijk voelt dat linkse fem klubje zich wel aangesproken

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Praathuis

#5201 Bericht door driver » dinsdag 01 oktober 2019, 08:46

Ervanuitgaande dat dit bericht blijft staan.
Ik heb het verzoek gedaan bij de moderators om al mijn berichten te verwijderen en daarna ook mijn account of hoe heet dat. Ben het er niet echt mee eens waarom er vanochtend berichten van mij zijn verwijderd. En ook wat andere berichten.
Iedereen hier waar ik goed contact mee had en nog heb bedankt voor de afgelopen 11? jaar en misschien komen we elkaar elders nog tegen.
Ik post vanaf nu niks meer.
Had inhoudelijk qua Thailand gerelateerde berichten toch weinig te melden eigenlijk.
Hoop dat als mijn account weg is de berichten gelijk ook weg zijn dat zou het makkelijkst zijn natuurlijk. Vindt het niet zo jofel dat mijn berichten blijven staan als ik hier gedeleted ben :mrgreen:

Mazzelllll Gr Arie

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Het Praathuis

#5202 Bericht door jumbo » dinsdag 01 oktober 2019, 08:50

wanadee schreef: dinsdag 01 oktober 2019, 08:39
Ik kan me nog de opkomst van het feminisme herinneren, stoere vrouwen die de straat op gingen om voor gelijke revhten te knokken. Wat is er met ze gebeurd? Hebben ze al zoveel bereikt dat ze hun bestaansrecht verloren hebben en dan naar dingen gaan zoeken waar nog iets te scoren valt?
Zowieso vind ik dat je het woord teef niet gebruikt voor een vrouw, dat is een scheldwoord. Maar kennelijk voelt dat linkse fem klubje zich wel aangesproken
[/quote]

Valt niet zo veel meer voor deze voorvechters te doen dus ook daar hebben de extremisten de overhand, de meerderheid zwijgt
Feminazi's heet het nu....
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#5203 Bericht door wanadee » dinsdag 01 oktober 2019, 08:51

driver schreef: dinsdag 01 oktober 2019, 08:46 Ervanuitgaande dat dit bericht blijft staan.
Ik heb het verzoek gedaan bij de moderators om al mijn berichten te verwijderen en daarna ook mijn account of hoe heet dat. Ben het er niet echt mee eens waarom er vanochtend berichten van mij zijn verwijderd. En ook wat andere berichten.
Iedereen hier waar ik goed contact mee had en nog heb bedankt voor de afgelopen 11? jaar en misschien komen we elkaar elders nog tegen.
Ik post vanaf nu niks meer.
Had inhoudelijk qua Thailand gerelateerde berichten toch weinig te melden eigenlijk.
Hoop dat als mijn account weg is de berichten gelijk ook weg zijn dat zou het makkelijkst zijn natuurlijk. Vindt het niet zo jofel dat mijn berichten blijven staan als ik hier gedeleted ben :mrgreen:

Mazzelllll Gr Arie
En zo wordt dit forum om zeep gemodereerd :neus: jammer arie

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het Praathuis

#5204 Bericht door ron » dinsdag 01 oktober 2019, 09:03

driver schreef: dinsdag 01 oktober 2019, 08:46 Ervanuitgaande dat dit bericht blijft staan.
Ik heb het verzoek gedaan bij de moderators om al mijn berichten te verwijderen en daarna ook mijn account of hoe heet dat. Ben het er niet echt mee eens waarom er vanochtend berichten van mij zijn verwijderd. En ook wat andere berichten.
Iedereen hier waar ik goed contact mee had en nog heb bedankt voor de afgelopen 11? jaar en misschien komen we elkaar elders nog tegen.
Ik post vanaf nu niks meer.
Had inhoudelijk qua Thailand gerelateerde berichten toch weinig te melden eigenlijk.
Hoop dat als mijn account weg is de berichten gelijk ook weg zijn dat zou het makkelijkst zijn natuurlijk. Vindt het niet zo jofel dat mijn berichten blijven staan als ik hier gedeleted ben :mrgreen:

Mazzelllll Gr Arie
De geschiedenis lijkt zich te herhalen.........
Arie bedankt voor jou berichten/foto,s door de jaren heen en dat we een inkijkje in jullie leven mochten hebben.
Jammer dat het op deze manier moet eindigen,maar ik zag het ook aankomen.
Meerdere zullen jou volgen,zodat de eenheidsworst weer overblijft en volop hun "berichten" de boventoon kunnen laten voeren zonder enige tegenspraak.

Misschien een optie om "bevriende" forumleden jou emailadres te geven?

Groet Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1564
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Het Praathuis

#5205 Bericht door jomel17 » dinsdag 01 oktober 2019, 09:27

Jammer Arie,
ook jouw stukken over je reizen binnen Europa waren het lezen waard.
Maar als er zo veel zonder reden geveegd wordt kan ik je wel begrijpen.
หลงรัก

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”